Jump to content



Απαράδεκτο After Sales DELL


kilahed

Recommended Posts

εγω την οθωνη την εχω για να επεξεργαζομαι σωστα τις φωτογραφιες οστε να βγαινουν καλα στην εκτυπωση γιατι με αλλες οθονες αλλα βλεπω στην οθωνη και αλλα βλεπω να τυπωνει ο εκτυπωτης για αυτο πληρωσα οχι για να εχω την οθονη στη τριχα εμενα με ενδιαφερει να λειτουργει για να βλεπω σωστα τα σημαδια αφου δεν τυπωνωνται δε με ενδιαφερουν.

Καθαρισε την οθονη γιατι το ο το κανει ω και δεν τυπωνει καλα στο post και γραφει οθωνη :offtopic2:

Πλακα κανω φιλε μου :p

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply
Λυπάμαι φίλε γιατί τα ίδια έπαθα κι εγώ με το απαράδεκτο κίτρινο bleeding σε U2713hm... Τα ίδια μου έλεγαν κι εμένα αλλά δεν την έσπασα απλά την ξεφορτώθηκα με χασούρα και πήγα και πήρα ένα αριστούργημα από την ΚΟΡΕΑ την QNIX 2710! Αν σε παίρνει οικονομικά ~250€ κάνε την κίνηση και γράψε την DELL και όλους αυτούς που πουλάνε πανάκριβα προϊόντα της πλάκας ...

Σε καμμία περίπτωση δεν επιμένω να υπερασπίζομαι κάτι που αγόρασα, αλλά μου κάνει πολύ εντύπωση το κίτρινο bleedingπου αναφέρεις. Στην δικιά μου δεν έχω παρά ελάχιστο bleeding που δεν με ενοχλεί καθόλου. Κατά τα άλλα η οθόνη είναι τέλεια σ' όλους τους τομείς. Έπαιξες με ρυθμίσεις;

[MENTION=21976]kilahed[/MENTION] ασε μη του δινεις σημασια...με το ζορι κρατιεται στο φορουμ αυτος

Μακριά απο την Dell! Κανενα quality control. Αμα το αγορασμένο εχει πρόβλημα τοτε πραγματικά την εκατσες!

Καλα βλεπουμε και με οθονες αλλων εταιριων τι γινεται.

Προσωπικα απο Dell μονο καλα εχω να πω και εχουν περασει απο τα χερια μου 3 οθονες.

Συμβαινουν και στραβα που και που αλλα κανεις δεν ειναι τελειος.

2x2410 αψογες και 1x2311 αψογη.

Αυτα ειναι τα δειγματα τα δικά μου.

Φυσικά και πιστεύω οτι καποιοι εχουν θέματα.

Στο δικτυο ομως κυρίως αναφέρονται οι προβληματικές περιπτώσεις και φυσικά δεν ειναι σημείο αναφοράς...

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η δημιουργία του ποστ "κατόπιν εορτής".

Υπήρχαν τόσοι τρόποι να σε βοηθήσουμε, μέχρι που έσπασες την οθόνη από την τσαντίλα σου. Μετά από αυτό, η συζήτηση τι νόημα έχει; Ή θα βγάλουμε στατιστικά για την ποιότητα των οθονών από μαρτυρίες 4 κατόχων, ή θα κάνουμε μνημόσυνο στην σπασμένη οθόνη.

κ εμενα η οθωνη μου ειναι γεματη μπιχλα κ στιγματα αλλα δε χαλασα το κοσμο...

VS

εγω την οθωνη την εχω για να επεξεργαζομαι σωστα τις φωτογραφιες οστε να βγαινουν καλα στην εκτυπωση γιατι με αλλες οθονες αλλα βλεπω στην οθωνη και αλλα βλεπω να τυπωνει ο εκτυπωτης για αυτο πληρωσα οχι για να εχω την οθονη στη τριχα εμενα με ενδιαφερει να λειτουργει για να βλεπω σωστα τα σημαδια αφου δεν τυπωνωνται δε με ενδιαφερουν.

να υποθεσουμε οτι και τα γυαλια σου ειναι στην ιδια κατασταση...??!

VS

να υποθεσουμε οτι και τα γυαλια σου ειναι στην ιδια κατασταση...??!

χμμ δε φωραω γυαλια αλλα ειναι 13 χρονων η οθωνη δεν ειναι κ καινουρια

Το να σου αλλάξουν 6 οθόνες δεν το λες κακό after sales support.To αντίθετο κατά τη γνώμη μου.Το ότι είχαν και οι 6 πρόβλημα είναι όντως απαράδεκτο και μάλλον ελαττωματική παρτίδα.Όσο για τον τεχνικό,είχε θράσος.Άλλο τι ενοχλεί εσένα και άλλο αυτόν.Την δικιά του οθόνη ας την κράταγε με bleeding.Δεν του πεφτε λόγος.

Αντικειμενική άποψη έτσι.Για την οθόνη και τα χρήματα κρίμα :/

Τελος καλο προς το παρόν το πρωι πηγα απο το καταστημα οπου ειχα κανει την αγορα για να αγορασω κατι και εξήγησα εκει το τι ειχει γινει ο υπευθυνος του επεσε το σαγονι μου λεει περίμενε περνει τον προμηθευτή και του λεει τι εγινε. Δεν ξερω τι ειπαν και σε λιγα λεπτα μου λεει πιστωτικό απο εμενα και εκπτωση 20% σε οτι παρεις αν εχεις παλι προβλημα μιλας μαζι μου πρωτα (εχω κανει τζιρο στο μαγαζι πανω απο 10.000 οσο ειμαι πελατης) του λεω μα εσπασα την οθονη απο τα νευρα μου και μου απανταει αν με ειχες παρει πρωτα τηλ θα ειχα βρει εγω λυση....πως μετα να μην ξαναπας και να μην προτινεις αυτο το καταστημα...

μηπως αυτες οι οθονες εχουν καπια ευαισθησια στις μεταφορες απο τα τρανταγματα? η μηπως επιδη παραγγελες απο το εξωτερικο βρηκαν την ευκαιρια να σου πασαρουν ολα τα hot pixels

τώρα που είναι κάπως πιο ήρεμα τα πράγματα κάποια σχόλια:

α) εσύ έγραψες για να βγάλεις το άχτι σου και τα παιδιά σου απαντούσαν με τη φωνή της λογικής.

β) σε καινούργιο προϊόν και μάλιστα τόσο κοντά στην ημερομηνία αγοράς, ασχέτως του τι λένε οι εταιρείες, μπορούσες να το επιστρέψεις και να διεκδικήσεις τα χρήματα. Θα σε ταλαιπωρούσε ενδεχομένως αλλά πιο ωφέλιμο από το σπάσιμο. Γενικώς αν βλέπεις σε κάποιο πράγμα, μία δύο τρεις ελαττωματικό/προβληματικό καλύτερα να ζητάμε τα χρήματα πίσω παρά να προσπαθούμε μπας και πετύχουμε golden sample.

Πες και το όνομα του μαγαζιού μιας και σε βοήθησε πέραν κάθε προσδοκίας. :daisy:

Σε καμμία περίπτωση δεν επιμένω να υπερασπίζομαι κάτι που αγόρασα, αλλά μου κάνει πολύ εντύπωση το κίτρινο bleedingπου αναφέρεις. Στην δικιά μου δεν έχω παρά ελάχιστο bleeding που δεν με ενοχλεί καθόλου. Κατά τα άλλα η οθόνη είναι τέλεια σ' όλους τους τομείς. Έπαιξες με ρυθμίσεις;

Φίλε μου αν πας εδώ: http://www.thelab.gr/othones-kai-panels/prosoxi-min-tin-patisete-me-tin-dell-122109.html

θα δεις το πρόβλημα. Μου την άλλαξαν μόνο 1 φορά με καινούργια με περισσότερο και μεγαλύτερο σε έκταση yellow bleeding ... Refurbished από εκεί και πέρα μου είπανε κάτι που δεν ήθελα φυσικά αφού πλήρωσα για καινούργια απροβλημάτιστη οθόνη! Δεν με ενδιαφέρει εάν έχει πρόβλημα στην γραμμή παραγωγής της η DELL εγώ ήθελα απροβλημάτιστη οθόνη ας έκοβαν το λαιμό τους να με εξυπηρετήσουν αλλά δεν ήθελαν οπότε κι εγώ ΤΕΛΟΣ στην DELL :hi:! Υπάρχουν και καλύτερα monitors που κοστίζουν τα μισά χρήματα της U2713hm, με Samsung panels, που ανεβαίνουν στα 96hz (- για καθημερινή χρήση-) αλλά και έως και 120hz και χωρίς το frame skipping της DELL. Στην U2713hm οτιδήποτε κινείται "ζαλίζει" ενώ στην QNIX όλα είναι smooth ! Ειδικά αν ασχολέισαι με Gaming σου συνιστώ να πουλήσεις την ΑΡΓΗ U2713hm και να πας σε κάτι πιο γρήγορο! ΜΟΝΟ αν δεις μια από κοντά σε δράση θα καταλάβεις τι σου γράφω εδώ ... Φιλικά πάντα σου εύχομαι να χαρείς την U2713hm σου ...

[MENTION=21976]kilahed[/MENTION] ασε μη του δινεις σημασια...με το ζορι κρατιεται στο φορουμ αυτος
τη ζωη τη ζεις παντα live στη πραξη εφαρμοζοντας οτι λες.στη θεωρια μπορω να γραψω κ εγω κατεβατα με ατελειοτο μπλαμπλαμπλαμπλαμπλαμπλα και να γραφω μεχρι αυριο.καλο το να γραφεις κ να λες την αποψη σου αλλα το να την εφαρμοζεις ακομα καλυτερο.

Το λιγοτερο που μπορω να κανω ειναι να γελασω,το περισσότερο ειναι να κλαψω απο τα γέλια.:hehe::hehe:

Ευτυχως που σε εκανα unblock γτ θα τα χανα αυτα...χαχαχα

τώρα που είναι κάπως πιο ήρεμα τα πράγματα κάποια σχόλια:

α) εσύ έγραψες για να βγάλεις το άχτι σου και τα παιδιά σου απαντούσαν με τη φωνή της λογικής.

β) σε καινούργιο προϊόν και μάλιστα τόσο κοντά στην ημερομηνία αγοράς, ασχέτως του τι λένε οι εταιρείες, μπορούσες να το επιστρέψεις και να διεκδικήσεις τα χρήματα. Θα σε ταλαιπωρούσε ενδεχομένως αλλά πιο ωφέλιμο από το σπάσιμο. Γενικώς αν βλέπεις σε κάποιο πράγμα, μία δύο τρεις ελαττωματικό/προβληματικό καλύτερα να ζητάμε τα χρήματα πίσω παρά να προσπαθούμε μπας και πετύχουμε golden sample.

Πες και το όνομα του μαγαζιού μιας και σε βοήθησε πέραν κάθε προσδοκίας. :daisy:

α)Εχεις δικιο

β)Το φόρουμ το διαβάζουν χιλιάδες αν πω το ονομα θα τρέξουν μερικοί σε παρόμοια περίπτωση και θα ζητάνε αλλαγή+έκπτωση...ειναι γνωστό κατάστημα...

εκτός αν σου ζήτησε να μην το πεις -ρώτα τον αν δεν είσαι βέβαιος- υποτίθεται πως καλό τους κάνει να ακούγεται θετικά το όνομά τους. Είσαι ειδική περίπτωση γιατί και καλός πελάτης τους είσαι και πρόβλημα με 6 αντικαταστάσεις είχες και σπάνιο είναι κάποιος να κάνει το ελάχιστο click από το «μου ΄ρχεται να το σπάσω» (που έχει συμβεί στους περισσότερους υποθέτω) μέχρι το «το έσπασα».

Αν η συμπεριφορά του καταστήματος θεωρείς ότι ισχύει μόνο για εσένα κι ότι σε έναν άλλο πελάτη με απλό πρόβλημα θα συμπεριφέρονταν με αδιαφορία, τότε ορθώς δεν αναφέρεις όνομα. Απλώς εκεί για τους τρίτους αναγνώστες δεν ισχύει και το «άριστη υποστήριξη».

Όσο μιλούσες με Dell, τους ζήτησες καθόλου τα λεφτά πίσω ή είχες αρκεστεί στις αλλαγές; Ξέρεις αν τα μοντέλα που σου έστελναν από κάποιο σημείο και μετά ήταν νέα ή επισκευασμένα (refurbished);

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.