Jump to content



Γνώμες για Γερμανικά καταστήματα


music

Recommended Posts

πριν 12 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

έτσι είχα ακούσει κι εγώ και εσφαλμένα χωρίς να το κοιτάξω περισσότερο έλεγα σε άλλους ότι χρειάζεται εταιρικό ΑΦΜ.

Αν διαβάσεις προσεκτικότερα το μήνυμα αν επιθυμείς τιμολόγιο βάζεις το εταιρικό αφμ, αλλιώς βάζεις το αφμ στον λογαριασμό 

που έχεις στο mindfactory και το αργότερο σε μια μέρα θα το εγκρίνουν. 

611541376_Lx8dmzcassd.thumb.jpg.67957046d0f570688aa05c94fde60e51.jpg

μην βάλετε παραγγελία, αν δεν έχετε εταιρικό αφμ επειδή πρέπει να είναι ζωα (ναι μεν το είχαν εγκρίνει to αφμ) τους παίρνω τηλ.

και μου λένε δεν είναι έγκυρο το αφμ και δεν μπορούν στείλουν την παραγγελία!!!

 

Μόλις τώρα, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Παίξε τζόκερ :hehe: 

κι αυτό κάνω και δεν κάθετε το μπουρ..

με έχουν στην αναμονή, θα γελάσουμε με τα αγγλικά μου :bleh:

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 43 λεπτά, το μέλος Lazy Dog έγραψε:

Το πιο πιθανο ειναι να σκασουν διπλανοι αριθμοι απο αυτα που επαιξε :upside:

έχουν κάτσει στο 5αρι διπλανός αριθμός 2-3 φορές :whip:

___________________________________________________________________________________________________________

Όσον αφορά το midfactory

2 φορές που έπιασα γραμμή πάνω που πήγα να του πω για το refund (πρέπει να μου το έκλεισε στα μούτρα),

την 2η φορά η λοολού ήξερε το hello μόνο και μου το έκλεισε επίσης...γ@$#%@$!!65 σπ%^#$^%#@

 

έστειλα email για ακύρωσης και refund,

πήρα τηλ. και στο paypal και δρομολόγησε το dispute, 

το αρνητικό είναι θα κάνει 3-5 μέρες η επιστροφή των χρημάτων γ@$#%@$!!65 σπ%^#$^%#@

 

 

Spoiler

γ@$#%@$!!65 σπ%^#$^%#@  mindfactory

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Μια ανακεφαλαίωση που από το πρωί τώρα έχω ηρεμήσει κάπως.

Μπαίνω το πρωί στο account του mindfactory να δω σε τι κατάσταση είναι η παραγγελία.

Δεν υπήρχε η παραγγελία μέσα (χθες την έβλεπα κανοινικά) !

2 φορές τηλ., "συνεννόηση" (με τα αγγλικά έχουν θέμα οι μ@$#@$!) μια απ'τις 2 φορές κατάφερα, με γείωσαν στην λέξη refund!!

 

Οπότε (αφού φόρτωσα):

- email ακύρωσης

- ανοιξα dispute case στο paypal

- είδα ότι έχουν live chat, τους τα είπα κι εκεί

- call back υπηρεσία, το πρώτο που έκανα το πρωί όταν κατάλαβα ότι κάτι παίζει. Όντως αφού τους πέρασα/έκανα όλα τα προηγούμενα,

χτυπάει το τηλ. εξηγώ τι έγινε, απάντηση σήμερα η αύριο το αργότερο θα έχουν επιστραφεί

 

πριν λίγο που ήρθα είχε έρθει email από paypal σχετικά με το dispute ?

Spoiler

2147378201_minddisp.thumb.jpg.a088b91ff0aefeef20c3d74be9b5d1c9.jpg

τα είδα τα χρήματα στο paypal αλλά το αρνητικό θα είναι πίσω στην κάρτα την Δευτέρα (επικοινώνησα πάλι μαζί τους)

Τελός καλά..

 

 

Οπότε mindfactory άιντε γεια :crazypilot:

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.