Jump to content



Recommended Posts

(edited)
  On 24/10/2018 at 7:32 ΜΜ, το μέλος idonthave έγραψε:

έτσι είχα ακούσει κι εγώ και εσφαλμένα χωρίς να το κοιτάξω περισσότερο έλεγα σε άλλους ότι χρειάζεται εταιρικό ΑΦΜ.

Αν διαβάσεις προσεκτικότερα το μήνυμα αν επιθυμείς τιμολόγιο βάζεις το εταιρικό αφμ, αλλιώς βάζεις το αφμ στον λογαριασμό 

που έχεις στο mindfactory και το αργότερο σε μια μέρα θα το εγκρίνουν. 

611541376_Lx8dmzcassd.thumb.jpg.67957046d0f570688aa05c94fde60e51.jpg

Expand  

μην βάλετε παραγγελία, αν δεν έχετε εταιρικό αφμ επειδή πρέπει να είναι ζωα (ναι μεν το είχαν εγκρίνει to αφμ) τους παίρνω τηλ.

και μου λένε δεν είναι έγκυρο το αφμ και δεν μπορούν στείλουν την παραγγελία!!!

 

  On 25/10/2018 at 7:40 ΠΜ, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Παίξε τζόκερ :hehe: 

Expand  

κι αυτό κάνω και δεν κάθετε το μπουρ..

με έχουν στην αναμονή, θα γελάσουμε με τα αγγλικά μου :bleh:

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Sad 2

Μία παίρνεις οθόνη την οποία πιλατεύεις 2 χρόνια, δεν έχεις PC.

Μία παίρνεις κάρτα αλλά δεν σου τη στέλνουν. 

Παίξε τζόκερ :hehe: 

  • Haha 1
  On 25/10/2018 at 7:45 ΠΜ, το μέλος Lazy Dog έγραψε:

Το πιο πιθανο ειναι να σκασουν διπλανοι αριθμοι απο αυτα που επαιξε :upside:

Expand  

έχουν κάτσει στο 5αρι διπλανός αριθμός 2-3 φορές :whip:

___________________________________________________________________________________________________________

Όσον αφορά το midfactory

2 φορές που έπιασα γραμμή πάνω που πήγα να του πω για το refund (πρέπει να μου το έκλεισε στα μούτρα),

την 2η φορά η λοολού ήξερε το hello μόνο και μου το έκλεισε επίσης...γ@$#%@$!!65 σπ%^#$^%#@

 

έστειλα email για ακύρωσης και refund,

πήρα τηλ. και στο paypal και δρομολόγησε το dispute, 

το αρνητικό είναι θα κάνει 3-5 μέρες η επιστροφή των χρημάτων γ@$#%@$!!65 σπ%^#$^%#@

 

 

  Reveal hidden contents

 

  • Sad 1
(edited)

Μια ανακεφαλαίωση που από το πρωί τώρα έχω ηρεμήσει κάπως.

Μπαίνω το πρωί στο account του mindfactory να δω σε τι κατάσταση είναι η παραγγελία.

Δεν υπήρχε η παραγγελία μέσα (χθες την έβλεπα κανοινικά) !

2 φορές τηλ., "συνεννόηση" (με τα αγγλικά έχουν θέμα οι μ@$#@$!) μια απ'τις 2 φορές κατάφερα, με γείωσαν στην λέξη refund!!

 

Οπότε (αφού φόρτωσα):

- email ακύρωσης

- ανοιξα dispute case στο paypal

- είδα ότι έχουν live chat, τους τα είπα κι εκεί

- call back υπηρεσία, το πρώτο που έκανα το πρωί όταν κατάλαβα ότι κάτι παίζει. Όντως αφού τους πέρασα/έκανα όλα τα προηγούμενα,

χτυπάει το τηλ. εξηγώ τι έγινε, απάντηση σήμερα η αύριο το αργότερο θα έχουν επιστραφεί

 

πριν λίγο που ήρθα είχε έρθει email από paypal σχετικά με το dispute ?

  Reveal hidden contents

 

Οπότε mindfactory άιντε γεια :crazypilot:

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.