Jump to content



Oculus Rift


EraserheadX

Recommended Posts

Ο Θεός σε συνέντευξη το 2012:

 

Στο 3:00 ουσιαστικά μιλάει για το async timewarp με απλά λόγια.

 

Πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση στο 4:00 για το latency στο output των γραφικών.

"You can send a packet form usa to europe in less time than it takes to get a pixel out of your computer in your display. That happens because router and switch people know that latency is important".

 

Στο 7:00 early prototype του rift κολλημένο με μονωτική ταινία!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Θελω να κανω παραγγελεια αλλα το θεμα ειναι τι θα παιζουμε? Πως μου ζητας προπαραγγελεια χωρις να ξερω που θα το δουλεψω... αυτα επρεπε να ηταν ετοιμα να ξερουμε με τι εχουμε να κανουμε. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για όσους θέλουν να δοκιμάσουν την εμπειρία και στο gear της Samsung στα videaκια που κατεβασαν πρέπει να κάνουν μετονομασία και να προσθέσουν: _3dh_LR ώστε το gear να το διαβάζει σαν μια εικόνα και όχι διπλή. Τοποθέτηση στον φάκελο "movies" μέσα στον oculus της συσκευής και τα βρίσκουμε στα videos μέσα απ την πλατφόρμα του oculus.

Link to comment
Share on other sites

Χλιαρά τα σχόλια μετά την αποκάλυψη του Rift, τελικά NDA = Μέτριο Προϊόν και σχεδόν όλοι αναφέρουν ότι μετά την εμπειρία του Roomscale VR με το Vive τα παιχνίδια του Rift με ΧΒΟΧ controller δεν έχουν να προσφέρουν και πολλά πράγματα.

 

Δύσκολα τα πράγματα για την Oculus αλλά βέβαια είναι πολύ νωρίς ακόμα, πάντως το VIVE που δεν είχε NDA έχει πολύ καλύτερα reviews για τnν prerelease έκδοση και σε αυτό το σημείο η HTC/Valve μοιάζει να είναι αρκετά μπροστά με το official release να είναι την επόμενη εβδομάδα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα πρόσφατα, σε μαγαζί, το VR των κινητών τηλεφώνων μέσα από καλή συσκευή των 60€(το κράνος). Δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα από την πρώτη μου VR εμπειρία στα village. Πέρα βέβαια από τα γραφικά.

Κατ'αρχάς υπάρχει η αίσθηση ότι παρεμβάλλεται κάτι ανάμεσα σε σένα και στον κόσμο του παιχνιδιού. Δεν μιλάω για το στενό FOV, αλλά για το κενό που υπάρχει ανάμεσα στα μάτια σου και τους φακούς. Αν π.χ. στρέψεις το βλέμμα σου προς τη μύτη σου θα δεις σκοτάδι. Όσο και να αυξήσεις το FOV αυτό δεν θα εξαλειφθεί ποτέ.

Μετά έχουμε τη 3d αίσθηση. Δεν είναι κακή, κάθε άλλο. Απλά δεν έχει καμία επαφή με το βάθος που αντιλαμβάνεται ένας άνθρωπος στον πραγματικό κόσμο. Σαν να βλέπεις από κοντά μια 3d οθόνη.

Τέλος, ας σκεφτούμε λιγάκι τις επιδόσεις. Χρειαζόμαστε 90 καρέ για το κάθε μάτι, άρα 180 καρέ ακατέβατα, σε 1080p το λιγότερο. Άρα ξεχνάμε εντελώς ΑΑΑ τίτλους που θα μπορούσαν να αυξήσουν την αίσθηση ρεαλισμου. Ειδικά στο pc όπου ο πανάθλιος κώδικας πουλάει το hw.

 

Λυπάμαι που το λέω, αλλά περισσότερο immersion έχεις με μια μεγάλη οθόνη και καλοσεταρισμένο virtual surround από ακουστικά παρά από τέτοιου είδους τεχνολογίες. Είτε με 90 είτε 360 μοίρες FOV. Δεν μπορεί κανένα προϊόν να ξεφύγει από τους θεμελιώδεις περιορισμούς της τεχνολογίας. Αν και πιστεύω πως έχει μέλλον αυτή η τεχνολογία θα λειτουργεί περισσότερο σαν συμπλήρωμα στα ήδη γνωστά μέσα απεικόνισης.

Link to comment
Share on other sites

Τα πρώτα σχόλια δεν είναι καθόλου χλιαρά, ίσα ίσα. Προφανώς βασίζονται στους συγκεκριμένους τίτλους εκ των οποίων τα Space Sims και άντε και το Project Cars είναι πιο κοντά σε AAA τίτλους. Το πρώτο πράγμα που ομολογούν ΟΛΟΙ είναι το απίστευτο immersion, που βλέπετε τώρα κάποιοι ότι το immersion μιας οθόνης συγκρίνεται με το Oculus είναι πραγματικά άξιο απορίας. Και υπόψιν μόλις βγήκε, ακόμα είναι πολύ νωρίς γιατί οι τίτλοι είναι ελάχιστοι. Το κόστος είναι απαγορευτικό προφανώς αλλά έγινε η αρχή, αυτό έχει σημασία.

 

Επίσης δείτε και μερικά bench, δεν χρειάζετε 180 καρέ ήμαρτον. Μόνο να ζηλεύεις επιτρέπεται που δεν το έχεις μπροστά σου. 

http://www.tomshardware.com/reviews/oculus-rift-virtual-reality-hmd,4506-7.html

Έγινε επεξεργασία από acct
Language
Link to comment
Share on other sites

Ό,τι review έχω διαβάσει μέχρι στιγμής κυμαίνεται από καλό (η πλειονότητα) έως διθυραμβικό (οι εξαιρέσεις). Αν και δεν είναι για το πορτοφόλι μου ακόμη, νομίζω ότι έχει κάνει καλή αρχή. Είμαι λίγο καχύποπτος απέναντι σε όσους δεν το έχουν πάρει ακόμη στα χέρια τους και προσπαθούν να κάνουν νοερά σύγκριση με το Vive ή να προδιαγράψουν το μέλλον των δύο συσκευών.

 

Ας κάνουμε λίγη υπομονή. Προσωπικά νομίζω ότι η αγορά έχει χώρο και για τα δύο -πιθανότατα και για το Playstation VR.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα καρέ(για το κάθε μάτι έχουμε διαφορετικά καρέ):

https://forums.oculus.com/community/discussion/23585/oculus-shown-up-by-sony

Λέγεται ότι θα είναι λιγότερα από 180 καρέ στην πράξη με τη χρήση κάποιων τεχνικών rendering. Και πάλι θα είναι πάρα πολλά.

 

Τα κράνη που είναι για κινητά πέρα από το FOV άντε και υποδεέστερους φακούς σε κάποιες περιπτώσεις δεν έχουν καμία διαφορά. Όταν δεν κοιτάς μέσα από τους φακούς βλέπεις σκοτάδι. Σαν το παράδειγμα που είπα πιο πάνω. Και το 3d είναι όπως το είπα.

Ο virtual surround ήχος, σαν αντίστοιχη τεχνολογία, βγάζει πιο immersive αποτέλεσμα τουλάχιστον για μένα.

 

Quote

Το πρώτο πράγμα που ομολογούν ΟΛΟΙ είναι το απίστευτο immersion

Όπως και το 1918. Απίστευτο το immersion.

http://seanolive.blogspot.gr/2010/07/why-live-versus-recorded-listening.html

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όσοι το πήραν στα χέρια τους και το δοκίμασαν λένε το αντίθετο με σένα, αλλά εσύ έχεις δίκιο που δεν το έχεις δοκιμάσει. Γιατί επιμένεις? Εμπιστεύεσαι μόνο τα δικά σου μάτια? Καλά κάνεις δε λέω, είναι και αυτό μια στάση ζωής. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Δοκίμασα το CV2 στο πλαίσιο στο mall. Είχε δύο demo. Ήμουν καθιστός. Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Καταρχάς παραλίγο να κάνω εμετό από τον αποπροσανατολισμό. Ακόμα έχω πονοκέφαλο μετά από 2 ώρες. Επίσης πολύ pixel. Σίγουρα θα δοκιμάσω σε φίλο μια consumer έκδοση. Ryanair για Θεσσαλονίκη και@akis_z80 εκτός και αν παίξει@Stelios F.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2015: Ο κοσμος περιμενει πως και πως τις ανακοινωσεις των εταιριων για ημερομηνιες κυκλοφοριας και τιμων των δυο μαγικων συσκευων.

 

2016: Αρχες του ετους και οι ανακοινωσεις γινωνται, συνοδευονται απο προπαραγγελειες και το hype εκτοξευεται στα υψη. Τα πρωτα κομματια φτανουν στα χερια των reviewers που κανουν τη δουλεια τους και σπρωχνουν την νεα τεχνολογια.

 

2017:  Οι πρωτοι τιτλοι ερχονται και αρχιζουν τα παρατραγουδα... το κυριο προβλημα εντοπιζεται στο 3D που δεν ειναι οπως ηταν στα demo. Ξυπνουν μνημες απο το περασμα της τεχνολογιας 3D πριν μερικα χρονια, ζαλαδες κεφαλαλγιες εμμετοι. Γινεται επαναληψη του σκηνικου γτ κανενας developer δεν θα ασχοληθει με αυτο οσο πρεπει οπως δεν το εκανε και για το 3D. Οι γρινια κλιμακωνεται οι πωλησεις πεφτουν και το ολο θεμα δειχνει να ξεφουσκωνει.

 

2018: Η Υποστηριξη εχει αρχισει να παιρνει την κατιουσα οι developer με τα ηδη buggarismena games δεν θελουν να βαλουν αλλο πονοκεφαλο στο κεφαλι τους και αφηνουν στην ακρη το ολο θεμα αφου ετσι και αλλιως δεν πουλαει. Το hype θα παει πλεον στις 4κ οθονες των 30+ ιντσων που με τις τοτε καρτες γραφικων η του επομενου χρονου θα ειναι εφικτο το gaming σε ικανοποιητικα επιπεδα fps. 

 

 

DIADOSTAI TO PRHN TO KATAIBASOYN!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.