acct Μάϊος 23, 2014 #101 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2014 Μπορεί ακόμη η προτεινόμενη μέθοδος χρήσης του OR να είναι με τον πισινό στην καρέκλα, αλλά ορισμένοι ατέρμονοι διάδρομοι που κυκλοφορούν αρχίζουν να έχουν ενδιαφέρον - περισσότερο από το Virtuix Omni.Ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε πρόσφατα:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GoVAOfU8UJQ]Infinadeck - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Μάϊος 23, 2014 #102 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2014 Μπορεί ακόμη η προτεινόμενη μέθοδος χρήσης του OR να είναι με τον πισινό στην καρέκλα, αλλά ορισμένοι ατέρμονοι διάδρομοι που κυκλοφορούν αρχίζουν να έχουν ενδιαφέρον - περισσότερο από το Virtuix Omni.Ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε πρόσφατα: Τουλάχιστον στο Virtuix Omni νοιώθεις μια ασφάλεια. Σε αυτό με μια κάσκα στο κεφάλι φοβάμαι ότι θα σκοντάψεις και θα σκάσεις με τα δόντια στο κιγκλίδωμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 23, 2014 #103 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2014 Είναι πρωτότυπο ακόμη. Σε επόμενες εκδόσεις αναμένεται να έχει προστατευτικά, να είναι μικρότερο και ελαφρύτερο, αλλά και να έχει κάποιο μηχανισμό για να μπορείς να κατεβαίνεις λίγο πιο εύκολα από ό,τι τρέχοντας γρηγορότερα από την ταχύτητα που μπορεί να φτάσει ο διάδρομος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EraserheadX Ιούνιος 6, 2014 Author #104 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2014 Why eye tracking could make VR displays like the Oculus Rift consumer-ready | Ars Technica Link to comment Share on other sites More sharing options...
EraserheadX Ιούνιος 13, 2014 Author #105 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2014 Oculus expects to sell “north of a million units” for first consumer Rift | Ars Technica Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούνιος 13, 2014 #106 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2014 Oculus expects to sell “north of a million units” for first consumer Rift | Ars TechnicaΣτη σχολή μάρκετινγκ της Microsoft πήγε κι αυτός:At this point, Iribe said the Facebook buyout won't actually have much of an impact on the technology Oculus is able to deliver in that first consumer Rift, whenever it comes. "It is going to allow us to deliver a much better consumer V2, that's for sure," he said. "Hardware-wise, we were pretty locked in already [for Version 1]... but [Facebook] will allow us to make consumer V2 totally incredible." Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 13, 2014 #107 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2014 Είναι χαζός; Σαν να λέει "μην το αγοράσετε".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Ιούνιος 13, 2014 #108 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2014 Εμένα με ανησυχεί και το κλείσιμο: "As Mark says, as you start to get to race to scale there are a lot of opportunities to monetize that are really great for consumers, because they get a really low-cost product." Τι opportunities ρε παιδιά που θα είναι και great for consumers; Link to comment Share on other sites More sharing options...
EraserheadX Ιούνιος 27, 2014 Author #109 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2014 Mozilla takes the Web 3D with Oculus Rift VR experiment | Ars Technica Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Ιούνιος 27, 2014 #110 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2014 Mozilla takes the Web 3D with Oculus Rift VR experiment | Ars Technica [ame=http://www.youtube.com/watch?v=IXvFuz24pIM]I wonder how, I wonder why[/ame] *cough* Facebook *cough* Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούλιος 4, 2014 #111 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2014 https://developers.google.com/cardboard/ [ame] [/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούλιος 18, 2014 #112 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=7ZPs7knvs7M]Real Life Holodeck with an Oculus Rift - Computerphile - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
GFFermari Ιούλιος 18, 2014 #113 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2014 (edited) Ελληνιδα μανα: ''Ηλια τρεχα! ο γιος μας παλι φορεσε αυτο το κρανος κ γκρεμιζει το σπιτι!!!'' Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 18, 2014 από GFFermari Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Ιούλιος 28, 2014 #114 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2014 Επίσης, το DK2 δουλεύει ήδη στο παιχνίδι. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=KxyfWtFoHkE]Elite: Dangerous in VR on the Oculus Rift DK2 - World's First - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Αύγουστος 4, 2014 #115 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2014 When You’re Looking at Oculus Rift DK2’s Virtual Reality, You’re Looking at A Samsung Galaxy Note 3 - GameSpot Link to comment Share on other sites More sharing options...
EraserheadX Σεπτέμβριος 5, 2014 Author #116 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 5, 2014 Oculus targets $200 to $400 range for consumer version of VR headset | Ars Technica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Σεπτέμβριος 20, 2014 #117 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2014 Απόψε οι unboxholics θα παίζουν livestream με το oculus. Εδώ το χτεσινό τους.Horror Night 5 Oculus Live Stream! Link to comment Share on other sites More sharing options...
EraserheadX Σεπτέμβριος 20, 2014 Author #118 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2014 Oculus announces new virtual reality headset prototype, Crescent Bay | Ars Technica Link to comment Share on other sites More sharing options...
EraserheadX Οκτώβριος 10, 2014 Author #119 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2014 Five-hour play sessions with an Oculus Rift are giving me “grid eyes” | Ars Technica Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Οκτώβριος 10, 2014 #120 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2014 Συγγνώμη που θα το πω ωμά, αλλά ο τύπος είναι ζωντόβολο. Εντάξει, ζηλεύω λίγο επειδή έχει DK2, αλλά ο χαρακτηρισμός εξακολουθεί να στέκει.Το φαινόμενο που περιγράφει (perceptual adaptation), προφανώς δεν είναι η εικόνα που έχει μείνει στον αμφιβληστροειδή του, αλλά η σταδιακή προσαρμογή του οπτικού φλοιού που αφαιρεί σταδιακά από την αντίληψή του την εικόνα των διακριτών πίξελ όσο παίζει.Είμαι απολύτως βέβαιος ότι όσο περισσότερο βλέπει τα μεσοδιαστήματα των πίξελ χωρίς τη συσκευή, τόσο λιγότερο τα παρατηρεί όσο φορά το DK2.Από πριν το 1900 είναι γνωστό ότι χρειάζονται μερικές δεκάδες ώρες σε διάστημα μιας εβδομάδας, για να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος σε μια συστηματική μεταβολή στα προσλαμβανόμενα οπτικά ερεθίσματα. Οπότε, η λύση είναι ήα. να παίζει λίγο λιγότερο ήβ. να σταματήσει να γκρινιάζειΤώρα που το σκέφτομαι παίζει και τογ. να πετάξει το DK2 να γλυτώσει, αλλά να μας πει πού...Πφφ. Πάλι humorless Friday περνάω μου φαίνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now