Jump to content



Oculus Rift


EraserheadX

Recommended Posts

Παρότι αφορούν ειδικά στο Elite: Dangerous, ανεβάζω εδώ δύο βίντεο που δείχνουν που μπορεί να οδηγηθεί το κατάλληλο παιχνίδι, ακόμη και με το -υποτίθεται μέτριο- DK1.

Ξεκινήστε από το πρώτο (πιο επιφανειακό) για τη σύνοψη, αλλά αν έχετε χρόνο, δείτε το δεύτερο για τις λεπτομέρειες. Και στις δύο περιπτώσεις αναφέρονται προβλήματα που έχουν ήδη αντιμετωπιστεί στην τρέχουσα έκδοση.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=wWPUuVntq9I]Elite: Dangerous Premium Beta & Oculus Rift - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=eivs7ydsCPM]Elite Dangerous - Single Player Combat Alpha Preview Oculus Rift - YouTube[/ame]

(sauce: Elite Dangerous VRVirtual Reality Reviewer, Virtual Reality News, Virtual Reality, VR Games, Demos, Software, Virtual Reality, Virtual Reality News, Virtual Reality Hardware, Oculus Rift, PS4, Project Morpheus)

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου φαινεται οτι ειναι τοσο cool για σημερα, οσο μου φαινοταν για την τεχνολογια της εποχης τα VR στο παλιο village και το πιο προχωρημενο VR στο Games festival 97.

Και οσο πρωτοποριακο και πρακτικο ηταν το virtual boy.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου φαινεται οτι ειναι τοσο cool για σημερα, οσο μου φαινοταν για την τεχνολογια της εποχης τα VR στο παλιο village και το πιο προχωρημενο VR στο Games festival 97.

Και οσο πρωτοποριακο και πρακτικο ηταν το virtual boy.

Εννοείς ότι το VR δεν είναι χρήσιμο γενικά ή ότι υπάρχουν καλύτερες υλοποιήσεις?

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι το VR δεν είναι χρήσιμο γενικά ή ότι υπάρχουν καλύτερες υλοποιήσεις?

Οτι η μορφη με τη γκουμουτσα στο κεφαλι για το VR ειναι μεταβατικη προς κατι που θα ειναι χρησιμο και πρακτικο.

Και το ταμπλετ υπηρχε 15 χρονια μεχρι να γινει πρακτικο σαν χρηση και ογκος.

Το VR ειναι σχεδον 20 χρονια εμπορικα διαθεσιμο και ακομα παραμενει ενα κασετοφωνο που το φορας στο κεφαλι.

Απλα εγινε hype εκτος απο facebook γιατι μετα την εγκαταλειψη του πριν 15 χρονια, οι γενιες που στο μεταξυ μεγαλωσαν δεν ειχαν ξαναδει κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου φαινεται οτι ειναι τοσο cool για σημερα, οσο μου φαινοταν για την τεχνολογια της εποχης τα VR στο παλιο village και το πιο προχωρημενο VR στο Games festival 97.

Και οσο πρωτοποριακο και πρακτικο ηταν το virtual boy.

Εγώ πάλι δε βλέπω κανένα συσχετισμό με τις τεχνολογίες και τις εποχές που περιγράφεις, πλην της δεδομένης φιλοδοξίας να περάσουμε στο επόμενο στάδιο αλληλεπίδρασης με τον υπολογιστή.

Δεν είμαι βέβαιος ότι θυμάμαι το VR στο Village που περιγράφεις, αλλά σήμερα έχουμε επιτύχει ανατροφοδότηση από εξαιρετικά ταχείς και ακριβείς αισθητήρες, οθόνες υψηλής ανάλυσης και μεγάλης συχνότητας ανανέωσης και βάρος που επιτρέπει τη χρήση της συσκευής για ώρες.

Δεν μπορώ να φανταστώ πολλά πράγματα επιπλέον που είναι απαραίτητα για να γίνει δημοφιλής -και προσοδοφόρα- η τεχνολογία του VR, πλην του αναγκαίου λογισμικού. Κι από ό,τι φαίνεται, οι δημιουργοί λογισμικού βλέπουν κι εκείνοι τη συνέργεια και συγκλίνουν προς αυτήν την κατεύθυνση.

Έχω κι εγώ τους ενδοιασμούς μου για την τελική επιτυχία του εγχειρήματος, αλλά οι δικοί μου λόγοι δεν έχουν να κάνουν με την τεχνολογία, αλλά με την εμπορική εκεμτάλλευσή της.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω οτι η υλοποιηση που εχει ειναι πολυ καλη.

Δεν σημαινει ομως οτι ειναι και ευρεως χρησιμη στη μορφη αυτη.

(και τοτε παλια, οταν φοραγες το κασσετοφωνο παλι και εμπαινες σε ενα κυκλικο χωρο ενος τετραγωνικου με μπαρες να κρατιεσαι μην πεσεις, και επαιζες κατι σαν doom, ηταν οχι απλα wow, διακτινισμος σε αλλο πλανητη φαινοταν με οθονες που δεν νομιζω να ειχαν πανω απο 256 χρωματα,το game pixelιασμενο καργα και το κασσετοφωνο βαρυ και με μια μακαροναδα καλωδια.)

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω οτι η υλοποιηση που εχει ειναι πολυ καλη.

Δεν σημαινει ομως οτι ειναι και ευρεως χρησιμη στη μορφη αυτη.

(και τοτε παλια, οταν φοραγες το κασσετοφωνο παλι και εμπαινες σε ενα κυκλικο χωρο ενος τετραγωνικου με μπαρες να κρατιεσαι μην πεσεις, και επαιζες κατι σαν doom, ηταν οχι απλα wow, διακτινισμος σε αλλο πλανητη φαινοταν με οθονες που δεν νομιζω να ειχαν πανω απο 256 χρωματα,το game pixelιασμενο καργα και το κασσετοφωνο βαρυ και με μια μακαροναδα καλωδια.)

Δηλαδη του προβλημα σου ειναι αισθητικο? Γτ αν ειναι μονο αυτο τοτε απλα δεν θα βγουμε με αυτο στο κεφαλι μας οταν θα παμε για καφε-ποτο.

Link to comment
Share on other sites

Απλα λεω οτι δεν ειναι κατι επαναστατικο. Υπαρχει 20 χρονια με την ιδια μορφη και επικαιροποιηθηκε.

Το στυλ γκουμουτσα στο κεφαλι δεν ειναι το μελλον, εκτος αν φτιαξουν κατι τετοιο demolition-man-stallone-bullock-virtual-sex.jpg

Link to comment
Share on other sites

Απλα λεω οτι δεν ειναι κατι επαναστατικο. Υπαρχει 20 χρονια με την ιδια μορφη και επικαιροποιηθηκε.

Το στυλ γκουμουτσα στο κεφαλι δεν ειναι το μελλον, εκτος αν φτιαξουν κατι τετοιο

Αν το μοντέλο που θα συνδέεται αυτόματα με τον οπτικό και τον ακουστικό φλοιό και θα τροφοδοτείται με ερεθίσματα κίνησης απευθείας από τον οπίσθιο λαβύρινθο και με ενέργεια από τη θερμότητα του σώματος είναι η v1.0, ας πούμε ότι το OR είναι η v0.1.

Εμένα, με τις αναμενόμενες προδιαγραφές και το το προβλεπόμενο κόστος με καλύπτει για το 2014, γιατί από κάπου πρέπει να αρχίσουμε. Αντίθετα, οι προηγούμενες απόπειρες που περιέγραψες ήταν ανεπαρκείς για το δικό μου γούστο.

Link to comment
Share on other sites

Αν το μοντέλο που θα συνδέεται αυτόματα με τον οπτικό και τον ακουστικό φλοιό και θα τροφοδοτείται με ερεθίσματα κίνησης απευθείας από τον οπίσθιο λαβύρινθο και με ενέργεια από τη θερμότητα του σώματος είναι η v1.0, ας πούμε ότι το OR είναι η v0.1.

Εμένα, με τις αναμενόμενες προδιαγραφές και το το προβλεπόμενο κόστος με καλύπτει για το 2014, γιατί από κάπου πρέπει να αρχίσουμε. Αντίθετα, οι προηγούμενες απόπειρες που περιέγραψες ήταν ανεπαρκείς για το δικό μου γούστο.

Δεν ξερω αν ησουν σε ικανη ηλικια πριν 20 χρονια για να καταλαβεις το wow factor απο αυτο Virtual Reality Arcade - YouTube

Σκεψου οτι εκεινη την εποχη το ridge racer ηταν οτι πιο ρεαλιστικο επιανε το χερι σου και τα γραφικα του tomb raider 1 οτι πιο κοντα σε πραγματικοτητα.

Το OR ειναι η φυσικη του εξελιξη με βαση το νομο του μουρ. Πιο καλη οθονη, πιο καλα γραφικα, πιο ελαφρυ λογω ic, και design της εποχης.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ συμφωνώ. Πλέον μπορείς με λιγότερα από 300€ να πετύχεις το ίδιο "wow factor", στο σπίτι σου, σε κάθε παιχνίδι ή άλλο λογισμικό αποφασίσει να υποστηρίξει το OR. Αυτός είναι ο καταλύτης της εξέλιξης.

Αν μπορούσες και το 1991 να βάλεις ένα τέτοιο στο σπίτι σου για το ίδιο κόστος με το Nokia 101 και ήταν συμβατό με ό,τι έτρεχε ήδη στον ολοκαίνουριο 486/33 σου, μπορεί και να υπήρχε ένα σε κάθε σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.