acct Απρίλιος 23, 2014 #81 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Παρότι αφορούν ειδικά στο Elite: Dangerous, ανεβάζω εδώ δύο βίντεο που δείχνουν που μπορεί να οδηγηθεί το κατάλληλο παιχνίδι, ακόμη και με το -υποτίθεται μέτριο- DK1.Ξεκινήστε από το πρώτο (πιο επιφανειακό) για τη σύνοψη, αλλά αν έχετε χρόνο, δείτε το δεύτερο για τις λεπτομέρειες. Και στις δύο περιπτώσεις αναφέρονται προβλήματα που έχουν ήδη αντιμετωπιστεί στην τρέχουσα έκδοση.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=wWPUuVntq9I]Elite: Dangerous Premium Beta & Oculus Rift - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=eivs7ydsCPM]Elite Dangerous - Single Player Combat Alpha Preview Oculus Rift - YouTube[/ame](sauce: Elite Dangerous VRVirtual Reality Reviewer, Virtual Reality News, Virtual Reality, VR Games, Demos, Software, Virtual Reality, Virtual Reality News, Virtual Reality Hardware, Oculus Rift, PS4, Project Morpheus) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Απρίλιος 23, 2014 #82 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Εμενα μου φαινεται οτι ειναι τοσο cool για σημερα, οσο μου φαινοταν για την τεχνολογια της εποχης τα VR στο παλιο village και το πιο προχωρημενο VR στο Games festival 97.Και οσο πρωτοποριακο και πρακτικο ηταν το virtual boy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Απρίλιος 23, 2014 #83 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Εμενα μου φαινεται οτι ειναι τοσο cool για σημερα, οσο μου φαινοταν για την τεχνολογια της εποχης τα VR στο παλιο village και το πιο προχωρημενο VR στο Games festival 97.Και οσο πρωτοποριακο και πρακτικο ηταν το virtual boy.Εννοείς ότι το VR δεν είναι χρήσιμο γενικά ή ότι υπάρχουν καλύτερες υλοποιήσεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Απρίλιος 23, 2014 #84 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Εννοείς ότι το VR δεν είναι χρήσιμο γενικά ή ότι υπάρχουν καλύτερες υλοποιήσεις?Οτι η μορφη με τη γκουμουτσα στο κεφαλι για το VR ειναι μεταβατικη προς κατι που θα ειναι χρησιμο και πρακτικο.Και το ταμπλετ υπηρχε 15 χρονια μεχρι να γινει πρακτικο σαν χρηση και ογκος.Το VR ειναι σχεδον 20 χρονια εμπορικα διαθεσιμο και ακομα παραμενει ενα κασετοφωνο που το φορας στο κεφαλι.Απλα εγινε hype εκτος απο facebook γιατι μετα την εγκαταλειψη του πριν 15 χρονια, οι γενιες που στο μεταξυ μεγαλωσαν δεν ειχαν ξαναδει κατι τετοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Απρίλιος 23, 2014 #85 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Εμενα μου φαινεται οτι ειναι τοσο cool για σημερα, οσο μου φαινοταν για την τεχνολογια της εποχης τα VR στο παλιο village και το πιο προχωρημενο VR στο Games festival 97.Και οσο πρωτοποριακο και πρακτικο ηταν το virtual boy.Εγώ πάλι δε βλέπω κανένα συσχετισμό με τις τεχνολογίες και τις εποχές που περιγράφεις, πλην της δεδομένης φιλοδοξίας να περάσουμε στο επόμενο στάδιο αλληλεπίδρασης με τον υπολογιστή.Δεν είμαι βέβαιος ότι θυμάμαι το VR στο Village που περιγράφεις, αλλά σήμερα έχουμε επιτύχει ανατροφοδότηση από εξαιρετικά ταχείς και ακριβείς αισθητήρες, οθόνες υψηλής ανάλυσης και μεγάλης συχνότητας ανανέωσης και βάρος που επιτρέπει τη χρήση της συσκευής για ώρες.Δεν μπορώ να φανταστώ πολλά πράγματα επιπλέον που είναι απαραίτητα για να γίνει δημοφιλής -και προσοδοφόρα- η τεχνολογία του VR, πλην του αναγκαίου λογισμικού. Κι από ό,τι φαίνεται, οι δημιουργοί λογισμικού βλέπουν κι εκείνοι τη συνέργεια και συγκλίνουν προς αυτήν την κατεύθυνση.Έχω κι εγώ τους ενδοιασμούς μου για την τελική επιτυχία του εγχειρήματος, αλλά οι δικοί μου λόγοι δεν έχουν να κάνουν με την τεχνολογία, αλλά με την εμπορική εκεμτάλλευσή της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Απρίλιος 23, 2014 #86 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Δεν διαφωνω οτι η υλοποιηση που εχει ειναι πολυ καλη.Δεν σημαινει ομως οτι ειναι και ευρεως χρησιμη στη μορφη αυτη.(και τοτε παλια, οταν φοραγες το κασσετοφωνο παλι και εμπαινες σε ενα κυκλικο χωρο ενος τετραγωνικου με μπαρες να κρατιεσαι μην πεσεις, και επαιζες κατι σαν doom, ηταν οχι απλα wow, διακτινισμος σε αλλο πλανητη φαινοταν με οθονες που δεν νομιζω να ειχαν πανω απο 256 χρωματα,το game pixelιασμενο καργα και το κασσετοφωνο βαρυ και με μια μακαροναδα καλωδια.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
artyom Απρίλιος 24, 2014 #87 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 24, 2014 #88 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Δεν διαφωνω οτι η υλοποιηση που εχει ειναι πολυ καλη.Δεν σημαινει ομως οτι ειναι και ευρεως χρησιμη στη μορφη αυτη.(και τοτε παλια, οταν φοραγες το κασσετοφωνο παλι και εμπαινες σε ενα κυκλικο χωρο ενος τετραγωνικου με μπαρες να κρατιεσαι μην πεσεις, και επαιζες κατι σαν doom, ηταν οχι απλα wow, διακτινισμος σε αλλο πλανητη φαινοταν με οθονες που δεν νομιζω να ειχαν πανω απο 256 χρωματα,το game pixelιασμενο καργα και το κασσετοφωνο βαρυ και με μια μακαροναδα καλωδια.)Δηλαδη του προβλημα σου ειναι αισθητικο? Γτ αν ειναι μονο αυτο τοτε απλα δεν θα βγουμε με αυτο στο κεφαλι μας οταν θα παμε για καφε-ποτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Απρίλιος 24, 2014 #89 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Απλα λεω οτι δεν ειναι κατι επαναστατικο. Υπαρχει 20 χρονια με την ιδια μορφη και επικαιροποιηθηκε. Το στυλ γκουμουτσα στο κεφαλι δεν ειναι το μελλον, εκτος αν φτιαξουν κατι τετοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 24, 2014 #90 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Κοιταξε, οτι και να βγει κατι θα μπαινει στο κεφαλι σου. Κατσε να κυκλοφορισει να δουμε πως θα παει και μετα κοιταμε και τα looks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Απρίλιος 24, 2014 #91 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Απλα λεω οτι δεν ειναι κατι επαναστατικο. Υπαρχει 20 χρονια με την ιδια μορφη και επικαιροποιηθηκε.Το στυλ γκουμουτσα στο κεφαλι δεν ειναι το μελλον, εκτος αν φτιαξουν κατι τετοιοΑν το μοντέλο που θα συνδέεται αυτόματα με τον οπτικό και τον ακουστικό φλοιό και θα τροφοδοτείται με ερεθίσματα κίνησης απευθείας από τον οπίσθιο λαβύρινθο και με ενέργεια από τη θερμότητα του σώματος είναι η v1.0, ας πούμε ότι το OR είναι η v0.1.Εμένα, με τις αναμενόμενες προδιαγραφές και το το προβλεπόμενο κόστος με καλύπτει για το 2014, γιατί από κάπου πρέπει να αρχίσουμε. Αντίθετα, οι προηγούμενες απόπειρες που περιέγραψες ήταν ανεπαρκείς για το δικό μου γούστο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Απρίλιος 25, 2014 #92 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2014 Αν το μοντέλο που θα συνδέεται αυτόματα με τον οπτικό και τον ακουστικό φλοιό και θα τροφοδοτείται με ερεθίσματα κίνησης απευθείας από τον οπίσθιο λαβύρινθο και με ενέργεια από τη θερμότητα του σώματος είναι η v1.0, ας πούμε ότι το OR είναι η v0.1.Εμένα, με τις αναμενόμενες προδιαγραφές και το το προβλεπόμενο κόστος με καλύπτει για το 2014, γιατί από κάπου πρέπει να αρχίσουμε. Αντίθετα, οι προηγούμενες απόπειρες που περιέγραψες ήταν ανεπαρκείς για το δικό μου γούστο.Δεν ξερω αν ησουν σε ικανη ηλικια πριν 20 χρονια για να καταλαβεις το wow factor απο αυτο Virtual Reality Arcade - YouTubeΣκεψου οτι εκεινη την εποχη το ridge racer ηταν οτι πιο ρεαλιστικο επιανε το χερι σου και τα γραφικα του tomb raider 1 οτι πιο κοντα σε πραγματικοτητα.Το OR ειναι η φυσικη του εξελιξη με βαση το νομο του μουρ. Πιο καλη οθονη, πιο καλα γραφικα, πιο ελαφρυ λογω ic, και design της εποχης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Απρίλιος 25, 2014 #93 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2014 Εδώ συμφωνώ. Πλέον μπορείς με λιγότερα από 300€ να πετύχεις το ίδιο "wow factor", στο σπίτι σου, σε κάθε παιχνίδι ή άλλο λογισμικό αποφασίσει να υποστηρίξει το OR. Αυτός είναι ο καταλύτης της εξέλιξης.Αν μπορούσες και το 1991 να βάλεις ένα τέτοιο στο σπίτι σου για το ίδιο κόστος με το Nokia 101 και ήταν συμβατό με ό,τι έτρεχε ήδη στον ολοκαίνουριο 486/33 σου, μπορεί και να υπήρχε ένα σε κάθε σπίτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EraserheadX Μάϊος 1, 2014 Author #94 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2014 Id Software parent stakes claim on Carmack’s Oculus Rift technology | Ars Technica Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 1, 2014 #95 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2014 John Carmack @ID_AA_CarmackNo work I have ever done has been patented. Zenimax owns the code that I wrote, but they don't own VR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Μάϊος 5, 2014 #96 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2014 The Norwegian Army is using the Oculus Rift to drive tanks | The Verge Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Μάϊος 5, 2014 #97 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2014 The Norwegian Army is using the Oculus Rift to drive tanks | The Verge Μάλλον έχουν κατεβάσει το βίντεο, δυστυχώς Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 5, 2014 #98 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2014 Τι εννοείς "404 - Kunne ikke finne siden"; Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 22, 2014 #99 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2014 ZeniMax sues Oculus VR for misappropriation of trade secrets | Polygon Link to comment Share on other sites More sharing options...
EraserheadX Μάϊος 23, 2014 Author #100 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2014 Report: Samsung will announce a virtual reality headset “this year” | Ars Technica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now