cosmic Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27, 2013 Εχω αγορασει εδω και μια βδομαδα καποια πραγματα (500$) απο ebay.com.Ο πωλητης αν και εχει 99.8% feedback με περιπου 3000 αξιολογησεις δεν απανταει σε κανενα μυνημα που του στελνω και δεν εχει στειλει ακομα τα πραγματα.Επισης δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι διακοπες διοτι ολο αυτο το διαστημα εχει δραστηριοτητα στο ebay.Καθε ιδεα και αποψη ειναι καλοδεχουμενη για το τι μπορω να κανω για να τον ταρακουνησω.Ευχαριστω προκαταβολικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Σεπτέμβριος 28, 2013 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2013 Αν εχουν περασει 30 μερες, άνοιξε case. Οτι και να σου πει, ΜΗΝ το κλείσεις. Αν σου έρθουν τα πράγματα το κλεινεις. Αν οχι το αναγαγεις σε claim και θα πάρεις τα χρηματα σου πισω. Sent from my Galaxy S4, using Tapatalk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Οκτώβριος 4, 2013 #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2013 Ti έγινε τελικά με την υπόθεση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.