Jump to content



Μη διακοπή γραμμής double play ενώ έχω μετακομίσει


george1551

Recommended Posts

Forthnet: μπορεί να μου πει κάποιος γιατί υπάρχει αυτή η εταιρεία και δεν έχει κλείσει ακόμα?

Ακούστε τι μου έκαναν .... αρχές Αυγούστου επισκέφτηκα το κατάστημα Fortnet εδώ κάτω στα Χανιά Κρήτης, ο λόγος ήταν ότι είχε λήξει η δέσμευση της προσφοράς μου και απλά ζήτησα να κατεβώ σε πάγιο χωρίς να ωφεληθώ κάποιας προσφοράς για τον λόγο ότι δεν ήθελα δέσμευση γιατί είχα σκοπό να μετακομίσω σύντομα, η υπάλληλος μου είπε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει και ότι θα έπρεπε να δεσμευτώ για ένα χρόνο ακόμα για να γίνει αυτό (ανήκουστο τόσα χρόνια χρήστης δεν εχω ξανά ακούσει κάτι τέτοιο αλλάζω πάγια χωρίς καμιά δέσμευση πλην του ότι για κάποιον καιρό δεν μπορώ να ξανά αλλάξω) φεύγοντας ενημέρωσα ότι θα ακολουθήσει καταγγελία στην ΕΕΤΤ , όπως και έγινε περί τις 9 Αυγούστου.

Στις 13-14 βρήκα νέο σπίτι και στις 19 Αυγούστου ενημέρωσα τηλεφωνικά την Forthnet ότι θέλω να διακόψω την υπηρεσία double play γιατί θα μετακομίσω και ότι εκεί που θα πάω δεν έχει κάλυψη με το δίκτυο της επικοινώνησαν μαζί μου την επόμενη μέρα και έκαναν τηλεφωνικά επιβεβαίωση στοιχείων και έγινε προγραμματισμένη διακοπή για της 27 Αυγούστου όλα καλά μέχρι εδώ φανταστείτε ήμουν και πιστωτικός στον λογαριασμό.... λέω οκ και με αυτό και πλέον εχω μετακομίσει στο νέο μου σπίτι, αμ δε, τσεκάροντας την γραμμή εάν έχει κλείσει βλέπω ότι το νούμερο ακόμα και σήμερα υπάρχει και σήμερα ανακάλυψα ότι σταμάτησαν την διακοπή γιατί λέει έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ότι από τα καταστήματα και από την εξυπηρέτηση πελατών δεν μπορούν να με ενημερώσουν για τίποτα ενώ η γραμμή που είναι στο όνομα μου υπάρχει σε ένα σπίτι το οποίο δεν κατοικώ (έχοντας προνοήσει εχω βάλει φραγή εξερχομένων) εχω τρελαθεί με αυτό που μου συμβαίνει και δεν ξέρω αν είναι δυνατόν να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο μια εταιρεία και να την αφήνουν να λειτουργεί ακόμα .

όποιος ξέρει και μπορεί ας βοηθήσει

ευχαριστώ

ΥΓ ποτέ ξανά ποτέ σε αυτήν την άθλια εταιρεία Μακρυάαααααααααααααα

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι και τόσο τραγικό να γίνεται ανανέωση συμβολαίου με οποιαδήποτε νέα προσφορά/μείωση παγίου etc δίνεται μετά την λήξη του τελευταίου συμβολαίου όχι μόνο για forthnet αλλά για οποιαδήποτε εταιρεία επικοινωνίας.

Νομίζω ότι γύρω στις 2-3 βδομάδες θέλει η κατάργηση της γραμμής. Δεν υλοποιείται από forthet αλλά από ΟΤΕ.

Όταν είχα κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ τους πήρε γύρω στον 1.5 μήνα για να απαντήσουν και να κινήσουν διαδικασίες. Δεν ξέρω αν δεσμέυονται από ΕΕΤΤ να κρατήσουν την γραμμή ενεργή μέχρι να εξεταστεί το θέμα αλλά σίγουρα αφού είχες κάνει αίτημα για κατάργιση βρόχου και σου είχαν δώσει και ημερομηνία υλοποίησης που δεν έχει τηρηθεί εσύ δεν πρέπει να ανησυχείς. Δεν μπορούν να σε χρεώσουν κάτι και ακόμα και αν συστημικά βγει κάποιο πόσο νομίζω ότι καλώντας και κάνοντας αίτημα πίστωσης βλέπωντας το από το λογιστήριο τους πάλι θα στο μηδενίσουν. Καλού - κακού επιβεβαίωσε ότι έχεις κάποιο έντυπο στα χέρια σου που να δείχνει την ημερομηνία αιτήματος κατάργισης της γραμμής. Παλιότερα ζητούσαν fax για τέτοια αιτήματα σε άλλους παρόχους.

Link to comment
Share on other sites

τραγικό είναι να ζητάνε ανανέωση απλά για να πας σε χαμηλότερο πάγιο χωρίς να επωφεληθείς κάποια προσφορά όπως ζητούσα εγώ δλδ την κανονική χρέωση του χαμηλότερου παγίου ,δυστυχώς δεν εχω έντυπο στα χέρια μου αλλά έγινε τηλεφωνικά από αυτούς, επίσης είναι τραγικό ότι υπάρχει ενεργή γραμμή double play στο όνομα μου σε ένα σπίτι που δεν κατοικώ

Link to comment
Share on other sites

Για την Forthnet προσωπικά σπαμάρω ένα πράγμα - λόγω εμπειρίας - όποτε μου δίνεται η ευκαιρία και θα στο πω και εσένα.

Παίρνεις τον τελευταίο σου λογαριασμό σε αυτούς που δείχνει ότι δεν χρωστάς τίποτα και τον κρατάς στο χρηματοκιβώτιό σου για τα επόμενα 10 χρόνια. Διότι αν σου σκάσει εξώδικο από δικηγορικό γραφείο ότι χρωστάς κάποιο ποσό στην Forthnet μετά από 4-5 χρόνια, το οποίο με προσαυξήσεις λόγω και καλά καθυστέρησης πληρωμής ενδεχομένως να είναι και υψηλό, θα θέλεις να έχεις αποδείξεις ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Η πλάκα βέβαια είναι ότι στο εξώδικο συνήθως έχουν και το θράσος να λένε ότι προσπάθησαν επανειλημμένα να έρθουν σε επαφή μαζί σου, ενώ αυτό δεν ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

Forthnet: μπορεί να μου πει κάποιος γιατί υπάρχει αυτή η εταιρεία και δεν έχει κλείσει ακόμα?

Ακούστε τι μου έκαναν .... αρχές Αυγούστου επισκέφτηκα το κατάστημα Fortnet εδώ κάτω στα Χανιά Κρήτης, ο λόγος ήταν ότι είχε λήξει η δέσμευση της προσφοράς μου και απλά ζήτησα να κατεβώ σε πάγιο χωρίς να ωφεληθώ κάποιας προσφοράς για τον λόγο ότι δεν ήθελα δέσμευση γιατί είχα σκοπό να μετακομίσω σύντομα, η υπάλληλος μου είπε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει και ότι θα έπρεπε να δεσμευτώ για ένα χρόνο ακόμα για να γίνει αυτό (ανήκουστο τόσα χρόνια χρήστης δεν εχω ξανά ακούσει κάτι τέτοιο αλλάζω πάγια χωρίς καμιά δέσμευση πλην του ότι για κάποιον καιρό δεν μπορώ να ξανά αλλάξω) φεύγοντας ενημέρωσα ότι θα ακολουθήσει καταγγελία στην ΕΕΤΤ , όπως και έγινε περί τις 9 Αυγούστου.

Στις 13-14 βρήκα νέο σπίτι και στις 19 Αυγούστου ενημέρωσα τηλεφωνικά την Forthnet ότι θέλω να διακόψω την υπηρεσία double play γιατί θα μετακομίσω και ότι εκεί που θα πάω δεν έχει κάλυψη με το δίκτυο της επικοινώνησαν μαζί μου την επόμενη μέρα και έκαναν τηλεφωνικά επιβεβαίωση στοιχείων και έγινε προγραμματισμένη διακοπή για της 27 Αυγούστου όλα καλά μέχρι εδώ φανταστείτε ήμουν και πιστωτικός στον λογαριασμό.... λέω οκ και με αυτό και πλέον εχω μετακομίσει στο νέο μου σπίτι, αμ δε, τσεκάροντας την γραμμή εάν έχει κλείσει βλέπω ότι το νούμερο ακόμα και σήμερα υπάρχει και σήμερα ανακάλυψα ότι σταμάτησαν την διακοπή γιατί λέει έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ότι από τα καταστήματα και από την εξυπηρέτηση πελατών δεν μπορούν να με ενημερώσουν για τίποτα ενώ η γραμμή που είναι στο όνομα μου υπάρχει σε ένα σπίτι το οποίο δεν κατοικώ (έχοντας προνοήσει εχω βάλει φραγή εξερχομένων) εχω τρελαθεί με αυτό που μου συμβαίνει και δεν ξέρω αν είναι δυνατόν να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο μια εταιρεία και να την αφήνουν να λειτουργεί ακόμα .

όποιος ξέρει και μπορεί ας βοηθήσει

ευχαριστώ

ΥΓ ποτέ ξανά ποτέ σε αυτήν την άθλια εταιρεία Μακρυάαααααααααααααα

Για να καθαρίσουμε κάπως το τοπίο, άθλιες οι εταιρίες ΟΚ αλλά τόσο άθλιοι είμαστε ΟΛΟΙ μας ως συνδρομητές/καταναλωτές.

Πρώτον η μείωση παγίου σε καμία εταιρία δεν δίνεται χωρίς δέσμευση, ΣΕ ΚΑΜΙΑ οπότε deal with it και το ότι απευθύνθηκες στην ΕΕΤΤ για κάτι τέτοιο...ε, σίγουρα στην ΕΕΤΤ θα γέλασαν λιγουλάκι την ημέρα εκείνη.

Μεν θέλεις μείωση παγίου αλλά χωρίς δέσμευση..sorry αλλά δεν γίνεται εκτός και εάν αφαιρέσεις χρόνους ομιλίας στο ήδη υπάρχον πακέτο σου.

Το ότι μετακόμιζες δεν αφορά την εκάστοτε εταιρία, εκτός και εάν ήθελες να σου μεταφέρουν την γραμμή, με το ανάλογο κόστος.

Δεύτερον μετακομίζεις πρώτα ή βρίσκεις σπίτι και εκ των υστέρων ενημερώνεις την εταιρία σου να καταργήσεις την γραμμή...συγνώμη αλλά είσαι ολίγον τι παράλογος...η γραμμή σου δεν καταργείται με το πάτημα ενός κουμπιού αλλά χρειάζεται ενυπόγραφο αίτημα από τον πάροχο σου το οποίο θα το καταθέσει, ο πάροχος σου, στην ΕΒΔΑΦ και μετέπειτα θα ξεκινήσει η διαδικασία κατάργησης βρόχου και απώλειας αριθμού δηλ. από 5 έως 15 εργάσιμες ημέρες και το πάγιο σου θα συνεχίσει να τρέχει.

Πέραν των 15 εργάσιμων ημερών τότε τράβα τους σε ΕΕΤΤ και ότι επιθυμείς, νωρίτερα ακολουθείς την συμφωνημένη διαδικασία.

Τα αναγράφει το συμβόλαιο σου όλα αυτά και καλό θα ήταν να τα ήξερες, η δικαιολογία "μικρά γράμματα, δεν τα είδα"είναι παιδαριώδης.

Πίστεψε με, η ΕΕΤΤ δεν θα ασχοληθεί ΚΑΝ με την υπόθεση σου, σε δύο εβδομάδες θα λάβεις και την ανάλογη επιστολή.

Υ.Γ Η μείωση παγίου είναι προσφορά και προσφορά για παλαιούς συνδρομητές, τώρα εάν εσύ επιθυμείς και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο είναι άλλη ιστορία.

Υ.Γ Τραγικό είναι να ζητάς κατάργηση γραμμής εκ των υστέρων και να κατηγορούμε εταιρίες χωρίς να ξέρουμε καν τα τυπικά, έτσι μάθαμε και μας *μπιπ* τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι μετακόμισε αφορά την εκάστοτε εταιρεία από την στιγμή που η εν λόγω εταιρεία δεν έχει κάλυψη δικτύου στην νέα διεύθυνση εγκατάστασης.

Και εγώ θυμάμαι οτί παλιότερα ήθελε έγγραφο αίτημα για οριστική κατάργιση αριθμού και βρόχου αλλά ο thread starter αναφέρει ότι έγινε τηλεφωνικά η διαδικασία 19 Αυγούστου αφού δεν υπήρχε κάλυψη δικτύου. Αναφέρει ότι έγινε επιβεβαίωση στοιχείων. Πιθανώς να έχει γίνει ηχογράφηση της κλήσης σε εκείνο το σημείο και να αντικαθιστά το ενυπόγραφο αίτημα. (Το πιο πιθανό είναι ότι ακόμη και να υπέγραφε νέο συμβόλαιο για χαμηλότερο πάγιο αν γινόταν αίτημα μετεγκατάστασης για περιοχή εκτός κάλυψης δικτύου δεν θα είχε πρόβλημα και θα λυνόταν το συμβόλαιο)

Σε κάθε περίπτωση τα αιτήματα οριστικής κατάργισης βρόχου γίνονται από την εταιρεία προς ΕΒΔΑΦ μετά από αίτημα του συνδρομητή/πελάτη για κάλυψη και της εταιρείας. Ημερομηνία που του έδωσαν για προγραμματισμένη διακοπή είναι 27 Αυγούστου οπότε από αυτήν την ημερομηνία και μετά λογικά δεν θα πρέπει να έχει εξερχόμενες κλήσεις ασχέτως αν έχει ο ίδιος κάνει φραγή εξερχομένων κλήσεων ή όχι.

σταμάτησαν την διακοπή γιατί λέει έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ

Μόλις τελειώσει το μέγιστο χρονικό διάστημα που ορίζει η ΕΒΔΑΦ για κατάργιση βρόχου καλείς εκ νέου και κάνεις παράπονα για καθυστέρηση απενεργοποίησης. Μετά το μέγιστο χρονικό διάστημα δεν μπορεί η forthnet ή οποιαδήποτε εταιρεία να σου χρεώνει αναλογικά πάγιο.

Και πάλι επιβεβαίωσε ότι έχει γίνει αίτημα από μεριάς forthnet γιατί αν τελικά δεν έχουν στείλει το αίτημα τότε θα σου έρθει κανονικά λογιαριασμός για τις υπηρεσίες που δεν χρησιμοποιούσες στο παλιό σου σπίτι και θα συνεχίσει να σου έρχεται λογαριασμός κανονικά για όλους τους υπόλοιπους μήνες.

Link to comment
Share on other sites

να μην ανησυχείς, αλλά κι εσύ να είσαι πιο ξεκάθαρος στις συναλλαγές σου χωρίς να μπλέκεις άσχετα πράγματα μεταξύ τους (η έκπτωση χωρίς δέσμευση, η διακοπή επειδή μετακομίζεις, η μεταφορά γραμμής και το αν έχουν ή δεν έχουν κάλυψη στο σημείο εκείνο). Κι ο,τιδήποτε κάνεις με Forthnet από εδώ και πέρα να το κάνεις γραπτώς.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι μετακόμισε αφορά την εκάστοτε εταιρεία από την στιγμή που η εν λόγω εταιρεία δεν έχει κάλυψη δικτύου στην νέα διεύθυνση εγκατάστασης.

Και εγώ θυμάμαι οτί παλιότερα ήθελε έγγραφο αίτημα για οριστική κατάργιση αριθμού και βρόχου αλλά ο thread starter αναφέρει ότι έγινε τηλεφωνικά η διαδικασία 19 Αυγούστου αφού δεν υπήρχε κάλυψη δικτύου. Αναφέρει ότι έγινε επιβεβαίωση στοιχείων. Πιθανώς να έχει γίνει ηχογράφηση της κλήσης σε εκείνο το σημείο και να αντικαθιστά το ενυπόγραφο αίτημα. (Το πιο πιθανό είναι ότι ακόμη και να υπέγραφε νέο συμβόλαιο για χαμηλότερο πάγιο αν γινόταν αίτημα μετεγκατάστασης για περιοχή εκτός κάλυψης δικτύου δεν θα είχε πρόβλημα και θα λυνόταν το συμβόλαιο)

Σε κάθε περίπτωση τα αιτήματα οριστικής κατάργισης βρόχου γίνονται από την εταιρεία προς ΕΒΔΑΦ μετά από αίτημα του συνδρομητή/πελάτη για κάλυψη και της εταιρείας. Ημερομηνία που του έδωσαν για προγραμματισμένη διακοπή είναι 27 Αυγούστου οπότε από αυτήν την ημερομηνία και μετά λογικά δεν θα πρέπει να έχει εξερχόμενες κλήσεις ασχέτως αν έχει ο ίδιος κάνει φραγή εξερχομένων κλήσεων ή όχι.

σταμάτησαν την διακοπή γιατί λέει έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ

Μόλις τελειώσει το μέγιστο χρονικό διάστημα που ορίζει η ΕΒΔΑΦ για κατάργιση βρόχου καλείς εκ νέου και κάνεις παράπονα για καθυστέρηση απενεργοποίησης. Μετά το μέγιστο χρονικό διάστημα δεν μπορεί η forthnet ή οποιαδήποτε εταιρεία να σου χρεώνει αναλογικά πάγιο.

Και πάλι επιβεβαίωσε ότι έχει γίνει αίτημα από μεριάς forthnet γιατί αν τελικά δεν έχουν στείλει το αίτημα τότε θα σου έρθει κανονικά λογιαριασμός για τις υπηρεσίες που δεν χρησιμοποιούσες στο παλιό σου σπίτι και θα συνεχίσει να σου έρχεται λογαριασμός κανονικά για όλους τους υπόλοιπους μήνες.

Το αίτημα κατάργησης προχωράει μόνο εγγράφως, είναι απαιτητικό από την ΕΕΤΤ καθώς και από τα διαχειριζόμενα CRM / ΕΒΔΑΦ. Επίσης ο συνδρομητής πρέπει να ενημερώσει 20 ημερολογιακές ημέρες πριν την απόφαση της κατάργησης. Μπορεί επίσης να μην πληρώσει ούτε τις αναλογίες των ημερών, μέχρι την ολική κατάργηση γραμμής, εάν προσκομίσει αποδεικτικό της νέας του κατοικίας, στην οποία πχ η Forthnet στην προκείμενη περίπτωση δεν έχει κάλυψη δικτύου.

Με τα συμφραζόμενα του thread starter, την ευθύνη εδώ την έχει ο ίδιος, την καταγγελία στην ΕΕΤΤ γιατί την έκανε? Για να πάρει προσφορά χωρίς δέσμευση?? Να τρελαθούμε δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

τραγικό είναι να ζητάνε ανανέωση απλά για να πας σε χαμηλότερο πάγιο χωρίς να επωφεληθείς κάποια προσφορά όπως ζητούσα εγώ δλδ την κανονική χρέωση του χαμηλότερου παγίου ,δυστυχώς δεν εχω έντυπο στα χέρια μου αλλά έγινε τηλεφωνικά από αυτούς, επίσης είναι τραγικό ότι υπάρχει ενεργή γραμμή double play στο όνομα μου σε ένα σπίτι που δεν κατοικώ

Αναφέρεις ότι είσαι τεχνικός? Τεχνικός δικτύων και δεν γνωρίζεις την όλη διαδικασία? Απορώ.

Όχι , δεν εργάζομαι και ούτε θα εργαστώ στην Forthnet αλλά τυγχάνει να είμαι επίσης του χώρου και βλέποντας να γράφουν ανακρίβειες μερικοί έτσι απλά για να κατηγορήσουν μία εταιρία, όταν το λάθος τους είναι δικό τους..είναι αν μη τι άλλο εκνευριστικό.

Επίσης μία φάσκεις και μία αντιφάσκεις...μείωση παγίου ήθελες ή αλλαγή σε χρόνους ομιλίας? Εάν ήταν ΤΕΛΙΚΑ το δεύτερο τότε σε ενημέρωσε λάθος η υπάλληλος.

Με την κατάργηση, ότι και να πεις τώρα είσαι εντελώς φάουλ,τι να συζητάμε τώρα.

Εκτός και αν, λέω ΑΝ η υπάλληλος και πάλι έκανε λάθος και δεν σε ενημέρωσε για έντυπο καταργήσεως, τότε ΝΑΙ έχει άδικο η υπάλληλος και μπορείς να μιλήσεις με Τμήμα Παραπόνων , να ζητήσεις πίστωση και άμεση εκκίνηση διαδικασίας καταργήσεως, ΠΡΙΝ καν κάνεις κάποια καταγγελία στην ΕΕΤΤ (η οποία σου επαναλαμβάνω ότι δεν θα μπει στην διαδικασία να ζητήσει ακρόαση κλήσης και πρόσκλησης εκπροσώπου της Forthet ,για το θέμα αυτό)

Με το να εύχεσαι να κλείσει μία εταιρία με εκατοντάδες εργαζόμενους, με οικογένειες που ζουν πίσω από κάθε εργαζόμενο επειδή εσύ έχεις λάθος...συγνώμη αλλά καλά σου έκαναν, δεν εύχομαι το ίδιο και σε εσένα, να χάσεις την δουλειά σου ,γιατί διαφέρουμε σε ήθος.

Ποινικά κολάσιμο...μάλιστα....διάβασε σε παρακαλώ τους όρους συμβολαίου, τους οποίους και έχεις υπογράψει.

Υ.Γ.Ελπίζω να σου άρεσε η μονομερής αύξηση παγίου του ΟΤΕ TV, εμένα πάντως όχι

Link to comment
Share on other sites

ίσως κανένας να μην διάβασε σωστά τι έγραψα, δεν ζήτησα να πάρω έκπτωση παγίου σε κανένα σημείο , απλά να αλλάξω πάγιο από τα 34 στα 20 δλδ να αλλάξω πρόγραμμα ,αυτό σε καμιά εταιρεία δεν συνιστά δέσμευση, δλδ δεν παίρνω καμία έκπτωση και θα με δεσμεύσεις? δεύτερον ενημέρωσα νωρίτερα για την διακοπή γιατί γνωρίζω ότι μπορεί να θέλει μέχρι και ένα ημερολογιακό μήνα να το διακόψουν αλλά ζήτησα το εύλογο όχι δλδ την αποφυγή του παγίου αλλά την κατάργηση νωρίτερα της γραμμής ή την φραγή της γιατί δεν θα κατοικούσα στο σπίτι αυτό πλέον , ούτε και σε αυτό ήταν συνεπείς, τώρα έρχεσαι εσύ Typhonios και λες διάφορα για μένα χωρίς να προσέξεις καν τι γράφω ότι και καλά θέλω άμεση διακοπή, ότι ήθελα έκπτωση χωρίς δέσμευση κτλπ ε να μην τα πάρω στο κρανίο ,φίλε μου δυστυχώς έχουν ανίκανους (για την Forthnet μιλάω) να εξυπηρετούν σε θέσεις που πρέπει

όσο για το να χάσουν τις δουλειές τους, ναι φίλε μου να τις χάσουν όταν δεν τις κάνουν σωστά ,η εργασία και ο μισθός δεν είναι αξίωμα αλλά το κατακτάς με συνέπεια και κόπο πολύ και πάνω από όλα σεβασμό στον πελάτη σου ακόμα και αν έχει άδικο που δεν είχα άδικο σε αυτό που ζήτησα

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.