Jump to content



MSI GTX670 και RMA


SkaL-

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω αν έχετε άποψη απο το RMA της msi, έχω μια 670 GTX PE OC.

Η κάρτα είναι αγορασμέμη απο το devil.de μαγαζί που δεν λειτουργεί έτσι μετά το πρόβλημα μου έγραψα στην ίδια την ΜSI.H κάρτα έχει ακόμα 6 μήνες εγγύηση και είναι κανονικά registered στο site της msi. Τέλος πάντων τους έγραψα οτι το κατάστημα που την αγόρασα δεν υπάρχει και δεν μπορεί να κάνει κάτι και το πρόβλημα της κάρτας,το πρόβλημα είναι αρκετά γνωστό σε αυτό το μοντέλο σε ποσοστό 1% απο οτι διάβασα στο φορουμ της msi (η κάρτα δεν τρέχει στα στοκ ρολόγια της απο καινούρια και τώρα με την ζέστη τα έχει παίξει). Πήρα της παρακάτω απάντηση :

Έχει δημοσιευθεί:

2013-08-30 10:42:31 (GMT+8),MSI

Περιεχόμενο:

Dear sir/madam

Thanks for contacting MSI technical support.

Regarding your concern, you could try to contact MSI distributor from below MSI Global ? Where to Buy near your place or MSI office from below http://www.msi.com/about/contact-us/

Thanks for your cooperation in advance!

Best Regards,

MSI Technical Support Team

Στο ένα λινκ είναι Ελληνικά καταστήματα, δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη... και στο άλλο τα γραφεία της msi ανα την Ευρώπη, η msi Γερμάνιας μάλλον θα έχει να κάνει με την κάρτα μου μια που η αγορά είναι απο γερμανικό κατάστημα, αλλά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω, εκεί έχει μόνο 1-2 τηλέφωνα.

Καμιά ιδέα ???

Δοκίμασες εδώ: MSI Deutschland - Support-Anfrage-Formular ; (τη δεύτερη επιλογή: "Mein MSI Produkt hat schon einmal funktioniert. Jetzt funktioniert es bzw. ein Teil davon plφtzlich nicht mehr.")

Τελικά τα Γερμανικά είναι πολύ χρήσιμα...

EDIT : έφτασα σε μια καρτέλα που κάνουν ανάκριση και πρέπει να την συμπληρώσω στα γερμανικά ή στα αγγλικά αλλά τα περισσότερα είναι στα γερμανικά και κάποια δεν βγάζω νόημα με το google translate, πρέπει να βρώ κάποιον άμεσα ! Τζώρτζης γνωρίζεις αν η msi γερμανίας καλύπτει Ελλάδα ? έχει τύχει να τους στείλεις ποτέ κάτι ?

Στη δεύτερη σελίδα θέλει valid email, λειτουργικό σύστημα, περιγραφή του προβλήματός σου, περιγραφή μνήμης, τροφοδοτικού και λοιπών usb συσκευών, bios versions μητρικής και τι οδηγούς χρησιμοποιείς για τη gpu.

Σαν support είναι, οπότε στη περιγραφή φρόντισε να αναφέρεις πως ψάχνεις τρόπο να κάνεις RMA τη κάρτα διότι έχει αυτό το πρόβλημα και πως το κατάστημα Γερμανίας που την απόκτησες έχει κλείσει, για αυτό και απευθύνθηκες σε αυτούς.

Όχι δε γνωρίζω, λυπάμαι.

Στη δεύτερη σελίδα θέλει valid email, λειτουργικό σύστημα, περιγραφή του προβλήματός σου, περιγραφή μνήμης, τροφοδοτικού και λοιπών usb συσκευών, bios versions μητρικής και τι οδηγούς χρησιμοποιείς για τη gpu.

Σαν support είναι, οπότε στη περιγραφή φρόντισε να αναφέρεις πως ψάχνεις τρόπο να κάνεις RMA τη κάρτα διότι έχει αυτό το πρόβλημα και πως το κατάστημα Γερμανίας που την απόκτησες έχει κλείσει, για αυτό και απευθύνθηκες σε αυτούς.

Όχι δε γνωρίζω, λυπάμαι.

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου ! θα το παλέψω μέχρι στιγμής παιδευομαι με τα κεντρικά της msi μόνο 15 μέρες ..έχω ακόμα 6 μήνες μέχρι να τελειώσει η εγγύηση θα την βρώ την άκρη.

Στη δεύτερη σελίδα θέλει valid email, λειτουργικό σύστημα, περιγραφή του προβλήματός σου, περιγραφή μνήμης, τροφοδοτικού και λοιπών usb συσκευών, bios versions μητρικής και τι οδηγούς χρησιμοποιείς για τη gpu.

Σαν support είναι, οπότε στη περιγραφή φρόντισε να αναφέρεις πως ψάχνεις τρόπο να κάνεις RMA τη κάρτα διότι έχει αυτό το πρόβλημα και πως το κατάστημα Γερμανίας που την απόκτησες έχει κλείσει, για αυτό και απευθύνθηκες σε αυτούς.

Όχι δε γνωρίζω, λυπάμαι.

Περιγραφή μνήμης; Δηλαδή :wassat:

Απο την Μsi Γερμανίας μου απάντησαν τελικά, (όχι με τα καλύτερα αγγλικά - αλλά ούτε και εγώ γράφω σωστά :p ) μου έγραψαν να προσπαθήσω ξάνα με το κατάστημα που "έκλεισε" και πως τελικά δεν έκλεισε αλλά έγιναν κάποιες "αλλαγές" είναι φαύλος κύκλος εδώ και 20 μέρες προσπαθώ και μιλάω με τεχνικά τμήματα, τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, msi forum κτλ απο όλες τις, στην διάρκεια είχα πρόβλημα με το account μου δεν έκανε Login και είχα συνέχεια ένα php error έκανα νέο account και μετέφεραν εκεί την εγγύηση. Για να δούμε πως θα τελειώσει αυτή η ιστόρια έχω ακόμα 5+ μήνες εγγύηση και περιθώριο να ασχολούμε :p

Θα γράψω αν και τα πράγματα θα ηταν εύκολα αν το Γερμανικό κατάστημα που την αγόρασα δεν είχε οικονομικά προβλήματα, τελικά καλές οι αγορές απο το εξωτερικό απο άποψη τιμής αλλά αν σου κάτσει στραβή υπάρχει πρόβλημα, το κακό με την msi είναι πως δεν υπάρχει στην Ελλάδα αντιπρόσωπος υπάρχουν μόνο μεταπωλητές και κάνει την όλη διαδικασία δυσκολότερη.

πήγες από αυτό το Formular (έντυπο) που σου έδειξε ο Τζώρτζης; όταν δοκιμάζω ενώ διαλέγω αρχικά την κατηγορία "Grafikkarten" μετά όταν πάω να συμπληρώσω μοντέλο δεν μου δείχνει το μοντέλο που λες. Πώς γράφεται ακριβώς το μοντέλο; Ν670PE 2GDP/OC, v284; Σε προηγούμενη ερώτηση επέλεξες ότι η κάρτα είχε το πρόβλημα εξαρχής (η πρώτη επιλογή ήταν);

Mην ασχολείσαι με το αν καλύπτει Ελλάδα κλπ, εφόσον αγόρασες από το κατάστημα εκεί, από εκείνη τη χώρα αρχίζει η υποστήριξη εκτός αν σου πουν ότι μπορείς να απευθυνθείς κάπου στην Ελλάδα. Φυσικά και καλύπτεσαι γενικώς, απλώς βγαίνει μπελαλίδικο όπως διαπιστώνεις το ειδικώς από ποιον καλύπτεσαι.

Στην τελική, πες τους ότι προσπάθησες με το κατάστημα, δεν βγήκε άκρη και ζητάς RMA από αυτούς απευθείας.

πήγες από αυτό το Formular (έντυπο) που σου έδειξε ο Τζώρτζης; όταν δοκιμάζω ενώ διαλέγω αρχικά την κατηγορία "Grafikkarten" μετά όταν πάω να συμπληρώσω μοντέλο δεν μου δείχνει το μοντέλο που λες. Πώς γράφεται ακριβώς το μοντέλο; Ν670PE 2GDP/OC, v284; Σε προηγούμενη ερώτηση επέλεξες ότι η κάρτα είχε το πρόβλημα εξαρχής (η πρώτη επιλογή ήταν);

Mην ασχολείσαι με το αν καλύπτει Ελλάδα κλπ, εφόσον αγόρασες από το κατάστημα εκεί, από εκείνη τη χώρα αρχίζει η υποστήριξη εκτός αν σου πουν ότι μπορείς να απευθυνθείς κάπου στην Ελλάδα. Φυσικά και καλύπτεσαι γενικώς, απλώς βγαίνει μπελαλίδικο όπως διαπιστώνεις το ειδικώς από ποιον καλύπτεσαι.

Στην τελική, πες τους ότι προσπάθησες με το κατάστημα, δεν βγήκε άκρη και ζητάς RMA από αυτούς απευθείας.

Το μοντέλο είναι αυτο που έγραψες (Ν670PE 2GDP/OC, v284) και μου απάντησαν χωρίς να γράψω όλα τα στοιχεία που έχει η φόρμα, έβαλα την δεύτερη επιλογή αν το ξέρα πως με την πρώτη ηταν απο την " αρχή " θα την έβαζα αλλά και πάλι έβγαλα άκρη θέλω να πιστεύω. Με το τελευταίο μήνυμα τους με γυρίζουν ξανά στην αρχή αλλά οκ, απο ότι κατάλαβα το devil.de άλλαξε τον τρόπο λειτουργίας του και προσπαθεί να χτυπήσει resellers και χονδρική, μέσα στην βδομάδα θα έχω νέα.

να σου πω την αλήθεια έκανα πέρασμα από το devil.de αλλά στα 2 clicks τα ΄παιξα και το παράτησα. Δες τι θα γίνει εντός της βδομάδας κι αν χρειαστείς βοήθεια με τίποτα γερμανικά ρώτα μήπως μπορούμε εδώ να βγάλουμε καμιά άκρη. Έτσι όπως το περιγράφεις στο πρώτο μήνυμα, στην πρώτη επιλογή αντιστοιχεί: «η κάρτα δεν δούλεψε καθόλου εξαρχής ή δεν δούλεψε όπως προβλεπόταν/αναμενόταν εξαρχής»

Καλή τύχη

να σου πω την αλήθεια έκανα πέρασμα από το devil.de αλλά στα 2 clicks τα ΄παιξα και το παράτησα. Δες τι θα γίνει εντός της βδομάδας κι αν χρειαστείς βοήθεια με τίποτα γερμανικά ρώτα μήπως μπορούμε εδώ να βγάλουμε καμιά άκρη. Έτσι όπως το περιγράφεις στο πρώτο μήνυμα, στην πρώτη επιλογή αντιστοιχεί: «η κάρτα δεν δούλεψε καθόλου εξαρχής ή δεν δούλεψε όπως προβλεπόταν/αναμενόταν εξαρχής»

Καλή τύχη

Σε ευχαριστώ πολύ, το μήνυμα σου δείχνει ξεκάθαρα γιατί υπάρχουν τα φόρουμ.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.