Jump to content

"Μεταφορά" λειτουργικού help

FRuLiS13_acg

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη της κοινότητας μας. Θα ήθελα την βοήθεια σας και τις γνώσεις πάνω σε κάποιο κομμάτι που είμαι πέρα για πέρα άσχετος. Επειδή λοιπόν δεν θέλω να φάω τα μούτρα μου, θα σας πω τα δεδομένα και είμαι σίγουρος πως θα υπάρχει κάποια λύση.

Στο προκείμενο… το μηχ. μου το έστησα πριν από 1,5 χρόνο, λεφτά για SSD μεγάλης χωρητικότητας δεν υπήρχαν και έτσι πήρα ένα 64gb ο οποίος φιλοξένει το λειτουργικό μου και κάποια προγράμματα. Με την πάροδο του χρόνου ο ελεύθερος χώρος περιορίστηκε δραματικά για αυτό και πήρα ένα καινούργιο δίσκο 128 ο οποίος θα με καλύψει άριστα.

Θέλω να αποφύγω νέα εγκατάσταση λειτουργικού, να περάσω όλες τις εφαρμογές που έχω από την αρχή κτλ. Υπάρχει δυνατότητα να κάνω κάποιο image του ότι υπάρχει στον δίσκο μου και απλά να το μεταφέρω μόλις εγκαταστήσω τον καινούργιο. Θα ήθελα την βοήθεια των πιο έμπειρων διότι θα υποστώ μεγάλη ταλαιπωρία να στήσω το μηχ. μου πάλι από την αρχή. Αν μπορείτε κάποιο walkthrough θα το εκτιμούσα.

Δεν θα κάνω την διαδικασία αύριο το πρωί, αλλά σίγουρα τις επόμενες ημέρες θα προχωρήσω στα όσα μου προτείνετε. Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.

xftafpl2869sihqyqpzp.jpg

tvczm93hd2w89hj3efz4.jpg

Εχω χρησιμοποιησει επιτυχώς πανω απο μια φορά αυτο http://support.wdc.com/product/downloaddetail.asp?swid=119

Συνδεεις τους δισκους, μπουταρεις με τον παλιο, το τρεχεις, αντιγράφει το partition, και τερματίζει τη λειτουργία.

Βγάζεις τον παλιο και μπουταρεις απο τον καινουριο