Jump to content



Τελικά η πειρατεία δε σκοτώνει τη μουσική


Chris2004

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Chris2004 [Σήμερα, στις 20:42]

To ένα είναι Πειρατεία, το άλλο είναι κοινωνικό έργο και το κάνεις γιατί θέλεις και ο φίλος σου και όλος ο κόσμος να απολαύσει τη μουσική.

Δηλαδή ποιά είναι η ουσιαστική διαφορά μεταξύ της πειρατείας και του Sharing ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Η πειρατεία είναι οργανωμένη και καλοστημένη επιχείριση με σκοπό το οικονομικό κέρδος. Απο την άλλη το sharing δε συμπεριλαμβάνει τον οικονομικό παράγοντα, είναι καθαρά να μοιράζεσαι ότι έχεις με τον "διπλανό" σου αφιλοκερδός

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από xylokastro

, τωρα αν μου πεις για metal , pop , hip hop , ram κλπ αστο

Συμφωνώ μαζί σου σε όλα εκτός απο το Μέταλ στο οποίο σίγουρα και εκεί υπάρχει εμπορικότητα, και υπάρχουν και συγκροτήματα που δεν ακούγονται, αλλα και εκεί υπάρχουν πολλο αξιόλογοι μουσικοί και συγκροτήματα που έχουν γράψει ιστορία. Δέν είναι όλα Deicide :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chris2004 [Σήμερα, στις 22:17]

Η πειρατεία είναι οργανωμένη και καλοστημένη επιχείριση με σκοπό το οικονομικό κέρδος. Απο την άλλη το sharing δε συμπεριλαμβάνει τον οικονομικό παράγοντα, είναι καθαρά να μοιράζεσαι ότι έχεις με τον "διπλανό" σου αφιλοκερδός

’ρα μόνο το οικονομικό κέρδος είναι η ουσιαστική διαφορά.

Συνεπώς, αν έρθω στο σπίτι σου και κλέψω κάποια προσωπικά σου πολύτιμα αντικείμενα ,αλλά αντί να τα πουλήσω τα διανείμω σε διάφορα άλλα άτομα, για να τα απολαύσουν , επιτελώ κοινωνικό έργο..

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι που η σύγκριση που κάνεις ουδεμία σχέση έχει με τη πραγματικότητα. Αυτή η επιχειρηματολογία ποτέ δεν είχε και ποτέ δεν θα έχει βάση, δηλαδή εσύ μου λές ο μπάτσος είναι όργανο, το @@ είναι όργανο άρα ο μπάτσος είναι @@.

Γιατί άν το σκεφτείς λίγο είναι άλλο να κλέψεις εμένα τον απλό άνθρωπο και άλλο να κλεψεις αυτό που σου πουλάει μια καλοστημένη ΥπερΒιομηχανία η οποία πλουτίζει εις βάρος σου και χρησιμοποιεί αυτά τα ίδια πλούτη για να βγάλει περισσότερα απο εσένα και να το μοιράζεις στο κόσμο. Είναι άλλο να κλέβεις μια βιομηχανία η οποία κάποτε αυτό που ήταν κάποτε ελεύθερο να το έχει καταντήσει προνόμιο αυτών που διαθέτουν χρήματα; Αλήθεια είναι ελεύθερη η μουσική σήμερα; Τί να πρωτοκάνεις με το ισχνό μεροκάματο του καθημερινού ανθρώπου; Αντε να αγοράσεις ένα Original τον μήνα. Γιατί να μήν μπορείς να ακούσεις όλες τις μουσικές του κόσμου; Τέλος απο πού και ώς που λοιπόν η μουσική ανήκει στη Μουσική Βιομηχανία για να πείς οτι κλέβεις κάτι απο αυτή;

Link to comment
Share on other sites

Giorgos δεν κλέβεις...

Αν εγώ έχω ένα CD γιατί να μην το μοιραστώ μαζί σου?

Κλέβω ποιον???

Δεν μπορώ να μπω σε αυτή τη λογική...

Δεν έχω αγοράσει ούτε ένα πειρατικό CD, έχω κατεβάσει ελάχιστα κομμάτια από το Internet (και έχω σταματήσει να κατεβάζω 1,5 χρόνο τώρα), αλλά υπάρχει ένας δίσκος γεμάτος με ripαρισμένα κομμάτια από CD φίλων (που συμπτωματικά αναφέρω όλα ήταν original)

Ακόμα και νομικά μπορώ να ισχυριστώ είτε οτι τους κρατάω backup σε περίπτωση απώλειας του CD ή οτι απλά τα έχω δανειστεί (δεν νομίζω οτι είναι παράνομος ο δανεισμός)

Link to comment
Share on other sites

@Ilias83 και Chris2004 ξανακάναμε την ίδια συζήτηση στο παρελθόν και νομίζω δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνω συνέχεια τα ίδια πράγματα.

Συνοπτικά:

Αρχική απάντηση από Chris2004 [Σήμερα, στις 23:06]

Λυπάμαι που η σύγκριση που κάνεις ουδεμία σχέση έχει με τη πραγματικότητα. Αυτή η επιχειρηματολογία ποτέ δεν είχε και ποτέ δεν θα έχει βάση, δηλαδή εσύ μου λές ο μπάτσος είναι όργανο, το @@ είναι όργανο άρα ο μπάτσος είναι @@.

Γιατί άν το σκεφτείς λίγο είναι άλλο να κλέψεις εμένα τον απλό άνθρωπο και άλλο να κλεψεις αυτό που σου πουλάει μια καλοστημένη ΥπερΒιομηχανία η οποία πλουτίζει εις βάρος σου και να το μοιράζεις στο κόσμο. Απο πού και ώς που λοιπόν η μουσική ανήκει στη Μουσική Βιομηχανία;

H σύγκριση έγινε στα πλαίσια του επιπέδου της συλλογιστικής που ανάπτυξες.

Εγώ σου λέω , ότι και με την πειρατεία και με το file sharing υπάρχει προσβολή δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας.Τόσο απλό.

Αν στην μια περίπτωση το βαφτίζουμε κοινωνικό έργο και στην άλλη παράνομη και καταδικαστέα πράξη ,επειδή αναγκαζόμαστε να πληρώσουμε τους πειρατές ,το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.

Ή μη ύπαρξη ώφελους (οικονομικού) σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μετατρέψει την παραβιάση των πνευματικών δικαιωμάτων του κάθε δημιουργού σε κοινωνική προσφόρα προς την ανθρωπότητα.Η μουσική δεν συγκεντρώνεται γύρω από το αόριστο όνομα "Μουσική Βιομηχανία" ,αλλά το κάθε τραγούδι ξεχωριστά προστεύεται μέσω του δημιουργού του.

Ούτε έχει σχέση αν η παρανομία γίνεται στον "απλό άνθρωπο" ή σε ένα βιομηχανικό κολοσσό.

Η παραβίαση υφίσταται σε κάθε περίπτωση.

’λλο θέμα είναι αν θεωρώ σωστό ή αν είμαι υπέρ του file sharing.

Αυτό που θεωρώ σημαντικότερο είναι η ορθή πληροφόρηση όσων διαβάζουν αυτα που γράφονται εδώ.

Η ουσία είναι μια.Όπως είναι η κατάσταση σήμερα το file sharing όπως το περιγράφεις είναι νομικά απαγορευμένο.

Οι θεωρίες περί κοινωνικής προσφόρας δεν είναι τιποτα πέραν από θεωρίες.

Σε κανένα δικαστήριο δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτές .

Link to comment
Share on other sites

αυτά που λές για τη μουσική δεν ισχύουν.

ο φοίβος έχει χρησιμοποιήσει ένα κάρο άλλους καλλιτέχνες

στα κομματια του (σαν μελωδικά θέματα), του έχει κάνει κανείς μήνυση?

τι θα πει πνευματική ιδιοκτησία? αυτή ξεκίνησε από τα βιβλία και πολύ

σωστά, γιατί εκεί φαίνεται. στη μουσική δεν είναι έτσι τα πράγματα.

δεν μπορεί δηλαδή να πατεντάρεις μια μελωδική γραμμή, γιατί ένας άλλος

συνθέτης που δεν σε ξέρει μπορεί να γράψει ακριβώς το ίδιο με σένα.

η παγκοσμιότητα της μουσικής έκφρασης επιτρέπει κάτι τέτοιο, σε αντίθεση με τη

λογοτεχνία, που κάθε λαός έχει τη γλώσσα του.

επίσης αν πατεντάρεις κάτι τέτοιο, σίγουρα θα βρεθεί κάποιος κλασσικός που

θα φαίνεται ότι τον έχεις αντιγράψει.

το file sharing είναι κατακριτέο από αυτούς που έχουν θεσπίσει αυτούς τους

νόμους για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και από αυτούς που

τα παίρνουνε από τα δικαιώματα. δε λέω να μην υπάρχει κάποια προστασία των

καλλιτεχνών, αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο.

το τραγούδι δεν έχει οντότητα για να προστατευτεί, τον καλλιτέχνη προστατεύεις και τη δουλειά του.

και ουσιαστικά είναι μια προστασία των μικρών καλλιτεχνών έναντι των πιο διάσημων, που πάντα έπαιρναν τραγούδια άσημων και τα παρουσίαζαν ως δικά τους.

η επέκταση αυτών των δικαιωμάτων στο file sharing είναι μια αποτυχία, απόδειξη οι χρήστες που χρησιμοποιούν όλα τα p2p δίκτυα, και δεν μπορεί όλοι οι χρήστες Η/Υ του κόσμου να είναι παράνομοι, μάλλον το νομικό πλαίσιο έχει το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

@Giorgos: Χαίρω πολύ...

Τώρα κάτι είπαμε...

Ναι, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...

Το file sharing θεωρείτε παράνομο...

Και τουλάχιστον εγώ δεν νομίζω να είπα πουθενά οτι είναι κοινωνικό έργο...

Απλά λέω οτι απο που και ως που είναι παράνομο να μοιραστώ με ένα συνάνθρωπό μου τη μουσική ενός CD που έχω νόμιμα αγοράσει...

’λλα τελικά για να μην χάνουμε και εντελώς τη μπάλα...

Παράνομος είσαι γενικά αν με οποιονδήποτε τρόπο παραβιάζεις τα πνευματικά δικαιώμτα του καλλιτέχνη...

Το ζήτημα μου νομικά πάντα μιλώντας είναι μέχρι που φτάνουν αυτά...

Εννοώ οτι μεχρι που μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα CD...

Το αγοράζω...

Σίγουρα δεν είναι παράνομο να το ακούσω ο ίδιος...

Είναι πράνομο μήπως να το ακούσει η αδερφή μου ή ο πατέρας μου???

Έτσι παραβιάζουν μήπως τα πνευματικά του δικαιώματα???

Μήπως αν το δώσω στην αδερφή μου να το ακούσει στο αυτοκίνητό της είναι και αυτό παράνομο???

Αν κάνω μια κόπια, από τη στιγμή που έχω το CD είναι παράνομο? Όχι βέβαια...

Προφανώς έχω το αναφαίρετο δικαίωμα να προστατεύσω την περιουσία μου...

Έχοντας αυτό το δικαίωμα μήπως θα ήτνα σοφό λοιπόν για να διασφαλίσω τα CD να φυλάξω το Backup μου σε κάποιο άλλο μέρος, σίγουρα όχι μαζί με τα CD???

Απ'όσο ξέρω μπορώ να το κάνω...

Ε λοιπόν τα έχω σε ένα σκληρό τον οποίο έχω δώσει στο φίλο μου...

Γιατί αυτό να είναι παράνομο???

Και έστω οτι σκάει αστυνομία στο σπίτι του φίλου μου, βρίσκει οτι έχει τo backup μου...

Το πολύ σε μια ώρα θα μπορέσει απλά με ένα τηλέφωνο σε εμένα να αποδείξει οτι όντως κρατάει backup...

Και σε πιο ακραία περίπτωση, τί γίνεται αν ισχυριστούμε οτι τα CD τα έχουμε αγοράσει μαζί??? (Αυτό δεν ξέρω αν νομικά στέκει γιατί υπάρχει περίπτωση να υπάρχει όρος που να λέω οτι τα πνευματικά δικαιώματα τα αγοράζει ένα και μόνο πρόσωπο στο κάθε CD) Ή οτι είναι δικά του???

Θα αθοωθεί αμέσως???

’ρα λοιπόν μήπως το τι είναι νόμιμο και τι είναι παράνομο είναι σχετικό???

Μήπως αυτές οι π@π@ριές περι "πνευματικής ιδιοκτησίας" είναι ένα κόλπο κάποιον για να βγάζουν λεφτά???

Μήπως και αυτοί οι ίδιοι τελικά δεν ξέρουν που τελειώνει το νόμιμο και αρχίζει το παράνομο?

Θα ήταν πιο ξεκάθαρο και πιο έντυμο ο νόμος να έχει ως εξής...

Παραβιάζεις κύριε τα δικαιώματα του δημιουργού εκμεταλλευόμανος τη δουλειά του για να έχεις κέρδος...

Ότι κέρδος και αν είναι αυτό...

Είτε πουλάς αντίγραφα, είτε το βάζεις στην διαφήμισή σου, είτε το πλασάρεις για δικό σου (και πίστεψέ με η ιδέα της πνευματικής ιδιοκτησίας ξεκίνησε από εκεί - για να διασφαλίσει δηλαδή ο καλλιτέχνης οτι το τραγούδι είναι δικό του)

Αν ήταν έτσι όμως κάλλιστα εγώ θα μπορούσα να γράψω μερικά τραγουδάκια σε ένα φίλο χωρίς να είμαι παράνομος...

Όχι όμως...

Η πλεονεξία μερικών ανθρώπων δεν έχει όρια και προσπαθούν να το διευρύνουν...

Όμως νομίζω οτι τα πόδια τους είναι έξω από το κρεβάτι τους...

Και γι' αυτό ακριβώ υπάρχει ένα νομικό κενό σε αυτό το ζήτημα...

Ο μόνος τρόπος να πετύχουν οι δισκογραφικές αυτό που θέλουν είναι να ακούμαι μουσική μέσω ενσωματομένων τσιπ ωστε να μην μπορούμε να τη μοιραστούμε με τον διπλανό μας παρα μόνο αν έχει αγοράσει και αυτός τα πνευματικά δικαιώματα του δίσκου...

Βρε ούστ...

Δεν φταίει κανένας άλλος όμως εμείς οι ίδιοι φταίμε που κοιμόμαστε όρθοι...

Ξυπνήστε ΡΕΕΕΕΕ....

Και κάτι ακόμα, για κάποιους που μίλησαν περι ποιοτικής μουσικής και όχι...

Εγώ δεν ανέφρερα πουθενά τίποτα περι ποιότητας...

Ανέφερα τη Καλομοίρα, απλά επειδή είναι λαμπρό παράδειγμα προσώπου που προσπαθούν να καθιερώσουν ως Star...

Δεν με ενοχλεί αν αυτό που τραγουδάει ο άλλος είναι και γαμώ τα σκυλοτράγουδα, ή αν ο ίδιος γαυγίζει (ή νιαουρίζει στην περίπτωση της Καλομοίρας)...

Η μουσική είναι έκφραση και μπορεί να κάνει ότι θέλει...

Εγώ απλά δεν τον ακούω...

Και φυσικά αντιδρώ με τον χειρότερο τρόπο όταν προσπαθούν να μου τον επιβάλουν...

Link to comment
Share on other sites

To ότι νομικά η πειρατεία και το Sharing κατατάσσεται στη ίδια κατηγορία είναι γνωστό,.

Αλλά μου λές απο πότε η Δικαιοσύνη υπερασπίζεται τα δικαιώματα του απλού πολίτη και όχι τα Τεράστια οικονομικα συμφέροντα όπως η μουσική βιομηχανία; Καπιταλιστικό σύστημα, αυτοί που συγκεντρώνουν το κεφάλαιο(μουσική βιομηχανία) θεσίζουν και τους νόμους για την προστασία τους. Επίσης έχουν και την οικονομική δύναμη να κάνουν προπαγάνδα - πλύση εγκαφάλου για το τί είναι σωστό ή όχι. Βλέπε "Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική". Απο που και ως πού σκοτώνει τη μουσική απο τι στιγμή που τώρα με τα P2P o καθένας μπορεί να απολαύσει ΟΤΙ μουσική θέλει δωρεάν και όχι ότι του Πασσάρει το Star System.

To πρόσχημα "πνευματική ιδιοκτησία" είναι μια πολύ καλή δικαιολογία για την υπεράσπιση των συμφερόντων της μουσικής βιομηχανίας. Απο τις πωλήσεις δίσκων μπορώ να σου πώ ότι ένας καλλιτέχνης βγάζει ελάχιστα ενώ οι εταιρίες που τον εκμεταλλεύονται πλουτίζουν. Εκεί που βγάζει λεφτά ο καλλιτέχνης είναι οι συναυλίες. ’ρα την μουσική βιομηχανία κλέβεις και όχι τον καλλιτέχνη. Τέλος η μουσική πλέον δεν είναι μουσική, είναι προϊόν. Ένα τραγούδι γράφεται με προδιαγραφές για τις οποίες εχουν γίνει εκτενείς έρευνες για το τί σύνθεση πρέπει να έχει ωστε να κάνει τις μεγαλύτερες δυνατές πωλήσεις. Στη περίπτωση του Έλληνα, λίγο μπουζούκι, λίγο καψούρα, στίχος "γιατί με άφησες - γιατί δεν με θέλεις" αμέσως σουξέ. Η μουσική είναι πλεόν κατα 90% μουσική βιομηχανία. Η αντίδραση του κόσμου σε αυτό το αίσχος και τη στυγνή εκμετάλλευσή του είναι η στροφή στη πειρατεία. Η λογική πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι δεν έπιασε ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 00:25]

αυτά που λές για τη μουσική δεν ισχύουν.

τι θα πει πνευματική ιδιοκτησία?

δεν μπορεί δηλαδή να πατεντάρεις μια μελωδική γραμμή, γιατί ένας άλλος

συνθέτης που δεν σε ξέρει μπορεί να γράψει ακριβώς το ίδιο με σένα.

η παγκοσμιότητα της μουσικής έκφρασης επιτρέπει κάτι τέτοιο, σε αντίθεση με τη

λογοτεχνία, που κάθε λαός έχει τη γλώσσα του.

επίσης αν πατεντάρεις κάτι τέτοιο, σίγουρα θα βρεθεί κάποιος κλασσικός που

θα φαίνεται ότι τον έχεις αντιγράψει.

το file sharing είναι κατακριτέο από αυτούς που έχουν θεσπίσει αυτούς τους

νόμους για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και από αυτούς που

τα παίρνουνε από τα δικαιώματα. δε λέω να μην υπάρχει κάποια προστασία των

καλλιτεχνών, αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο.

το τραγούδι δεν έχει οντότητα για να προστατευτεί, τον καλλιτέχνη προστατεύεις και τη δουλειά του.

Εξ όσων γνωρίζεις , ένα τραγούδι δεν αποτελείται μόνο από την μελωδία.Αν δεκτούμε ότι είναι δύσκολο να προστατεύσουμε την μοναδικότητα μιας μελωδίας , παράλληλα πρέπει να αναγνωρίσουμε πως τα άλλα δύο ουσιαστικά μέρη ενός τραγουδιού ,δηλαδή ο στοίχος και η φωνή είναι πολύ ευκολότερο να προσδιοριστούν.

Εξάλλου άλλο είναι το θέμα της "πατέντας" και άλλο το θέμα της "πνευματικής ιδιοκτησίας".

Μπορεί να υπαρχουν κάποια κοίνα στοιχεία μεταξύ των δύο ,αλλά μιλάμε για δύο ξεχωριστούς κλάδους του δικαίου.

Λές ότι για την μουσική δεν ισχύουν όσα ανάφερα.

Φαίνεται δεν γνωρίζεις οτι στις ΗΠΑ οι πρώτες δικαστικές καταδίκες για παραβίαση του δικαιώματος της πνευματικής ιδιοκτησίας έγιναν εναντίων ατόμων που κατέβαζαν mp3s από το kazaa..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ilias83 [Σήμερα, στις 00:58]

@Το ζήτημα μου νομικά πάντα μιλώντας είναι μέχρι που φτάνουν αυτά...

Εννοώ οτι μεχρι που μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα CD...

Το αγοράζω...

Αφού είσαι νόμιμος κάτοχος του cd,μπορείς και να κανεις ενα αντίγραφο ασφαλειας ,μπορείς να το ακούσεις και εσύ και η οικογένεια σου(δηλαδη το προσωπικό σου περιβάλλον),αλλά παράνομο είναι να δημιουργείς αντίγραφα και να τα δίνεις δεξία και αριστερά.

Περισσότερα δεν αξιζει να αναφέρω ,αφου όπως εγραψες και εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις αυτη την λογική και θεωρείς π@π@ριες το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chris2004 [Σήμερα, στις 01:05]

To ότι νομικά η πειρατεία και το Sharing κατατάσσεται στη ίδια κατηγορία είναι γνωστό,.

Αρα δεν διαφωνούμε επί τουτου.

Αρχική απάντηση από Chris2004 [Σήμερα, στις 01:05]

...To πρόσχημα "πνευματική ιδιοκτησία" είναι μια πολύ καλή δικαιολογία για την υπεράσπιση των συμφερόντων της μουσικής βιομηχανίας. ...

Αυτό που λες είναι η απόλυτη ισοπέδωση του δικαίου της πνευματικής ιδιοκτησιας.

Αλλο θεμα ειναι αν καποιοι εκμεταλλευονται με τον Α ή Β τροπο καποιες καταστασεις και αλλό να φτάσουμε στο σημείο να το χαρακτηριζουμε "καλη δικαιολογια και πρόσχημα" .

Και απο την αλλη, εχείς σκεφτεί ποτέ ,πόσοι καλλίτεχνες θα έμεναν άγνωστοι αν δεν υπήρχαν οι μουσικες βιομηχανίες?

Πρόσεξε, δεν αναφέρομαι στα διαφορα εποχιακα φρουτα τυπου Προδρομου κτλ ,αλλά για κάποιους (οποιους θεωρείς εσύ ) μεγάλους και αναγνωρισμένους καλλιτέχνες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Giorgos

Αφού είσαι νόμιμος κάτοχος του cd,μπορείς και να κανεις ενα αντίγραφο ασφαλειας ,μπορείς να το ακούσεις και εσύ και η οικογένεια σου(δηλαδη το προσωπικό σου περιβάλλον),αλλά παράνομο είναι να δημιουργείς αντίγραφα και να τα δίνεις δεξία και αριστερά.

Περισσότερα δεν αξιζει να αναφέρω ,αφου όπως εγραψες και εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις αυτη την λογική και θεωρείς π@π@ριες το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας.

Πρεπει να σου πω μερικά πραγματάκια πριν απαντήσω και πάλι:

1. Μου αρέσει πάρα πολύ η συζήτησή μας γιατί έχει μεγάλο ενδιαφέρον αυτό το θέμα.

2. Καταλαβαίνω πλήρως ότι λες περι "πνευματικής ιδιοκτησίας"

3. Δεν λέω οτι έχεις άδικο απλά εξετάζουμε το ίδιο θέμα κάτω από δυο διαφορετικές οπτικές γωνίες. Προσπάθησε απλά να το δεις κάτω από το πρίσμα που το βλέπω...

4. Δεν προσπαθώ να διαφωνήσω ή να τσακωθώ μαζί σου... Η συζήτησή μας σίγουρα έχει ως αποτέλεσμα να μάθουμε και οι δυο μας και να ενημερωθούν πολύ άλλοι...

Λοιπόν θεωρώ την απάντησή σου τουλάχιστον άδικη...

Κάθησα και έγραψα ένα κάρο πράγματα...

Έχω γράψει άλλα τόσα στο προηγούμενο post μου...

Και μου λες οτι δεν αξίζει να αναφέρεις περισσότερα και στέκεσε στο "π@π@ριές"???

Γιατί δεν λες κάτι για την περίπτωση του BackUp???

Δεν έγραψα πουθενά για κόπιες που μοιράζονται δεξιά και αριστερά...

Έγραψα για ένα μοναδικό backup που για λόγους ασφαλείας έχει απομακρρυνθεί από το σπίτι μου...

Link to comment
Share on other sites

κοίτα, αυτό που λες δεν ίσχυε πάντα, μάλλον είναι φαινόμενο των τελευταίων χρόνων.

ποτέ δεν υπήρχε εξάρτηση του μουσικού από το μέσο, δηλαδή το cd.

μουσικός είσαι επειδή έχεις κάποιο ταλέντο- γνώσεις κλπ. Το φαινόμενο να

βγαίνουν cd από μουσικούς που δεν τους ξέρει κανείς είναι πρωτόγνωρο.

Τον καλλιτέχνη δεν τον αναδεικνύουν οι μουσικές βιομηχανίες, αναδεικνύεται μόνος του.

Οι μουσικές βιομηχανίες συνήθως εκμεταλλεύονται με πολύ δυσχερείς όρους τους

νέους καλλιτέχνες.

Όσον αφορά στίχους-φωνή, δεν έχουν όλα τα κομμάτια, οπότε αυτό που λες πάλι δεν ισχύει.

π.χ. το κομμάτι που ακούω τώρα είναι ένας αυτοσχεδιασμός του Keith Jarett, μόνο πιάνο.

Πώς το προστατεύεις αυτό? Από τη συχνότητα του πιάνου?

Σου ξαναλέω τι στόχο είχε η πνευματική ιδιοκτησία: προστασία των δημιουργών κυρίως από αντιγραφές. Αν θυμάμαι καλά, πριν κάποια χρόνια ένας ιταλός μουσικός (δεν ξέρω τι ακριβώς) είχε κάνει μήνυση στον Michael Jackson για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και ο Jackson του τα σκασε. Προφανώς υπάρχουν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις, οπότε σίγουρα η πρώτη εκδίκαση δεν ήταν για τα P2P.

Το cd είναι ένα εμπορικό προϊόν. Οι εταιρίες έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν ότι 500% κέρδος δεν μπορούν να βγάλουν πια, και αυτό είναι καλό. Δηλαδή ένα 50-100% τις χαλάει?

Το κόστος cd με συσκευασίες κλπ είναι 1ευρώ, μαζί με τα όποια μεταφορικα κλπ κλπ.

Μέχρι τα 5 μπορούν να πάρουν όλοι.

Link to comment
Share on other sites

@sotiris: Για τη μουσική νομίζω οτι αντιγράφεις κάποιον αν έχεις ίδιο έστω και ένα μέρος της δικής σου μουσικής μετρημένο με κάποιο αριθμό χρόνων... 15, 20 θα σε γελάσω...

Για τις δισκογραφικές είναι όπως τα λές...

Αυτές που κόπτοονται για τα πνευματικά δικαιώματα του καλλιτέχνη, αυτέ οι ίδιες με την πλεονεξία τους οθούν τον καταναλωτή στο παραεμπόριο...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 09:14]

Το cd είναι ένα εμπορικό προϊόν. Οι εταιρίες έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν ότι 500% κέρδος δεν μπορούν να βγάλουν πια, και αυτό είναι καλό. Δηλαδή ένα 50-100% τις χαλάει?

Το κόστος cd με συσκευασίες κλπ είναι 1ευρώ, μαζί με τα όποια μεταφορικα κλπ κλπ.

Μέχρι τα 5 μπορούν να πάρουν όλοι.

Χωρις καμμια διαθεση να χωθω στην αντιπαραθεση, απλα ειδα αυτο.

Στο 1 ευρω...προσθεσε και 6-7 ευρω ανα cd για να γεμισουμε αφισσες, το δισκοπωλειο την μερα της πρεμιερας, να βαλουμε ολους τους ραδιοσταθμους να το παιζουν 34 φορες τη μερα, να κανονισουμε να κλεισουμε χωρους οπου ο "καλλιτεχνης" θα μπορει να δινει αυτογραφα στα 15χρονα για την προωθηση του δισκου. Τα υπολοιπα ειναι για να πληρωθουν οι ανθρωποι της εταιριας που κανονιζουν ολα αυτα....

Και τα 0.50 λεπτα πανε στον "καλλιτεχνη"

Ερωτηση .... Αν εγω παω και συναντησω τον καλλιτεχνη, του δωσω 1 ευρω, κατεβασω τα τραγουδια του απο το νετ, και γλιτωσω τα αλλα 14 ευρω που πανε στην δισκογραφικη, θεωρειται κλοπη πνευματικης ιδιοκτησιας? :D

Link to comment
Share on other sites

@SLN: Δεν είοναι αντιπαράθεση...

Είναι συζήτηση...

Έχεις δίκιο, το κόστος είναι πιο μεγάλο λόγω της προώθησης.

Αλλά ακόμα και αν ένα CD πουλιόταν 10, πείτε μου έναν που δεν θα το προτιμούσε έναντι του πειρατικού...

Δεν ξέρω πάντως εγώ αν τα CD έκαναν 10 θα τα αγόραζα χωρίς να το πολυσκέφτομαι...

Ενώ τώρα Pink Floyd πάω να αγοράσω και πάλι το σκέφτομαι...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.