zpaf Φεβρουάριος 4, 2014 #3581 Φεβρουάριος 4, 2014 VRAM DX11 2300MB MANTLE 3550MB Η αισθηση σε σχεση με DX11 όπως και σε ένα monitor παραμενει ιδια ... ΚΡΕΕΕΜΑΑΑΑΑΑ μουσμουλο ...
Dj_ALeX Φεβρουάριος 4, 2014 #3582 Φεβρουάριος 4, 2014 [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] απο fps boost πήρες τπτ??Εγώ δεν πρόλαβα να δοκιμάσω, ελπίζω να δώ σήμερα τι λέει σε πρώτη φάση το mantle.
zpaf Φεβρουάριος 4, 2014 #3583 Φεβρουάριος 4, 2014 Το παιχνιδι το πηρα με το που βγηκε το mantle οποτε δεν εχω δει πολλα πραγματα. Στις πρωτες δοκιμες DX11 vs MANTLE στο 2ο το παιχνιδι τρεχει κρεμα. Καπως ετσι δηλαδή ... Looking at the bar graph we note a noticeable difference in frame rate under Mantle versus Direct3D. AMD Mantle is 22.7% faster than running under Direct3D 11.1. No changes were made, this is just simply an API difference. While the game was playable at these settings under D3D, we did notice the framerate increase under Mantle. What we noticed even more than the framerate increase though was now much smoother the game felt. The frame time graph displays loud and clear what we were feeling during actual gameplay. Under D3D 11.1 (the blue line) there was significant variance in the frame times. When you look at the red line, Mantle, in comparison the red line does not exhibit all the spikes the blue line, D3D, does. This means under Mantle the frame times are more consistent. Not only were these more consistent, but the frame times were also lower under Mantle. Lower frame times is what you want, the lower the frame time, the smoother and more fluid the game is. This becomes even more important when you throw multi-GPU in the mix. HARDOCP - Multiplayer Map Performance - AMD Mantle Performance Preview in Battlefield 4
takis-pa Φεβρουάριος 4, 2014 #3584 Φεβρουάριος 4, 2014 Εγώ λέω το άλλο σε ότι αφορά το γραφικό αρχιtroll εδώ μέσα...πως, ενώ του αφιερώσανε ολόκληρο thread για να κράζει με τους άλλους πίθηκους, του επιτρέπουν το trolling και το thread hijacking που κάνει και εδώ που συζητάμε πιο πολιτισμένα... Μπορεις να μου το εξηγησεις αυτο που γραφεις εδω γιατι μου φαινεται εχουμε ξεφυγει λιγο οσο αφορα τους χαρακτηρισμους σ αυτο το φορουμ.
Dj_ALeX Φεβρουάριος 4, 2014 #3585 Φεβρουάριος 4, 2014 [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] ξέρεις τι μαρέσει στα ποστ σου??? Που τα λές όπως είναι χωρίς πολλά πολλά!Είσαι ωραίος! BTW δες και σύ ο ίδιος στο δικό σου σύστημα τι παίζει απο performance boost with mantle or without mantle OK??!! Τhanks!
Occultist Φεβρουάριος 4, 2014 #3586 Φεβρουάριος 4, 2014 Μπορεις να μου το εξηγησεις αυτο που γραφεις εδω γιατι μου φαινεται εχουμε ξεφυγει λιγο οσο αφορα τους χαρακτηρισμους σ αυτο το φορουμ.Εννοώ ότι το περιεχόμενο σε threads όπως "vga διαξιφισμοί", συνήθως φιλοξενεί διαγωνισμούς e-penus απείρου κάλους, και το θεωρώ προσωπικά καγκουριά και ανεπιθύμητο στο forum, αλλά σέβομαι το λόγο ύπαρξής του, εφόσον μας διασφαλίζει καθαρό περιεχόμενο στα υπόλοιπα threads. 'Αμα είναι όμως να καταστρατηγείται αυτό και να γράφουν τα ίδια και να jackάρουν και τα υπόλοιπα threads, τότε ναι, θεωρώ πως πρέπει να παρεμβαίνει και κανας mod που και που.Αυτό εννοώ.
zpaf Φεβρουάριος 4, 2014 #3587 Φεβρουάριος 4, 2014 [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] ξέρεις τι μαρέσει στα ποστ σου??? Που τα λές όπως είναι χωρίς πολλά πολλά!Είσαι ωραίος! BTW δες και σύ ο ίδιος στο δικό σου σύστημα τι παίζει απο performance boost with mantle or without mantle OK??!! Τhanks! 4770K at defaults. R9 290 at 1150/1550 οποιος παιζει BF4 με κοκκινουλα mantle is the only way ...
HellhammeR Φεβρουάριος 4, 2014 #3590 Φεβρουάριος 4, 2014 για την θολούρα η AMD λέει ότι είναι bug και θα διορθωθεί σε μεταγενέστερο update.
Freak27 Φεβρουάριος 4, 2014 #3591 Φεβρουάριος 4, 2014 και άλλες δυο ... Χωρις ΑΑ κατα την προσωπικη μου αποψη το παιχνιδι ειναι πολυ ασχημο. Εγω το εχω στο 2x και βελτιωνεται παρα πολυ η εικονα. Επισης δοκιμασε να ανοιξεις το V-Sync. Απο τη στιγμη που το ανοιξα η κινηση ειναι πολυ πιο ομαλη και πιο ομορφη σε σχεση με οταν παιζω 100+ fps. Και κατι τελευταιο. Εχω τους 13.12 τους οποιους εκανα εγκατασταση πανω απο τους 13.11, για τo Mantle να τους περασω απο πανω ή uninstall τους παλιους και μετα install τους καινουριους?? Σ' ευχαριστω
kakao83 Φεβρουάριος 4, 2014 #3592 Φεβρουάριος 4, 2014 (edited) [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] βαλε και με 4 ΑΑ πλζ. απο οτι φαινεται και συγκεκριμενα στο 2ο σσ ο ουρανος και γενικα το βαθος ειναι λιγο θολο. ειναι το bug που λενε οτι θα το φτιαξουν?[MENTION=5075]Freak27[/MENTION] στη 1080p χωρις ΑΑ δεν παιζεται. εδω στη 1440p χρειαζεται κατα την γνωμη μου, τουλαχιστον 2ΑΑ.[MENTION=3765]HellhammeR[/MENTION] το θεμα ειναι... αμα ειναι να το φτιαξουν κ τα φπσ να πεσουν εκει που ηταν θα ειναι δωρον αδωρον. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 4, 2014 από kakao83
Freak27 Φεβρουάριος 4, 2014 #3593 Φεβρουάριος 4, 2014 [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] βαλε και με 4 ΑΑ πλζ. απο οτι φαινεται και συγκεκριμενα στο 2ο σσ ο ουρανος και γενικα το βαθος ειναι λιγο θολο. ειναι το bug που λενε οτι θα το φτιαξουν?[MENTION=5075]Freak27[/MENTION] στη 1080p χωρις ΑΑ δεν παιζεται. εδω στη 1440p χρειαζεται κατα την γνωμη μου, τουλαχιστον 2ΑΑ.Το ξερω, αυτο ειπα και εγω! Και μου εκανε εντυπωση που μας το εβαλε ο Zpaf χωρις ΑΑ!
Dj_ALeX Φεβρουάριος 4, 2014 #3594 Φεβρουάριος 4, 2014 [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] thanks!Ελπίζω να προλάβω απόψε να ανεβάσω και γώ κανά result με την 270Χ TOP!BTW σου δίνει 30καρεδάκια απο ότι βλέπω... Well done mantle!Όσο για την "θολούρα" που βλέπουμε δεν είναι τπτ... it will be fixed!
HellhammeR Φεβρουάριος 4, 2014 #3595 Φεβρουάριος 4, 2014 [MENTION=13991]kakao83[/MENTION] προφανώς δεν θα χάσει fps ονομάζοντας το "bug" η amd. Τώρα εσκεμένα να μείωσαν το quility στο fov σε μακρινές αποστάσεις το βλέπω για πολύ φθηνό κόλπο, ο χρόνος θα δείξει.
kakao83 Φεβρουάριος 4, 2014 #3596 Φεβρουάριος 4, 2014 (edited) εννοειται οτι θα ειναι απαραδεχτο να εχει γινει κατι τετοιο. δεν νομιζω φυσικα αλλα αναμενουμε. [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] ανεβασε παλι τις 2 φωτο με 4ΑΑ να δουμε διαφορες Αν εχεις επισης το rise of china να βαλεις την πιστα dragon pass 64 παιχτες . βαλτα ultra να δουμε φπσ. εν το μεταξυ το field of view scalling in ads τι ειναι?πρεπει να το εχουν βαλει προσφατα σε update απλα δεν εχω καταλαβει τι παιζει ακριβως. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 4, 2014 από kakao83
Freak27 Φεβρουάριος 4, 2014 #3597 Φεβρουάριος 4, 2014 Και κατι τελευταιο. Εχω τους 13.12 τους οποιους εκανα εγκατασταση πανω απο τους 13.11, για τo Mantle να τους περασω απο πανω ή uninstall τους παλιους και μετα install τους καινουριους??Σ' ευχαριστωΓνωριζει καποιος να με φωτισει?
Lazy Dog Φεβρουάριος 4, 2014 #3598 Φεβρουάριος 4, 2014 Γνωριζει καποιος να με φωτισει?uninstall και κατα προτίμηση με atiman uninstaller
SpirosKGR Φεβρουάριος 4, 2014 #3599 Φεβρουάριος 4, 2014 Μωρέ μπράβο AMD επιτέλους ευθεία γραμμή και όχι stutter αν δείτε καλά το διάγραμμα ! και πάλι μπράβο στην AMD !
zpaf Φεβρουάριος 4, 2014 #3600 Φεβρουάριος 4, 2014 Χωρις ΑΑ κατα την προσωπικη μου αποψη το παιχνιδι ειναι πολυ ασχημο. Εγω το εχω στο 2x και βελτιωνεται παρα πολυ η εικονα. Επισης δοκιμασε να ανοιξεις το V-Sync. Απο τη στιγμη που το ανοιξα η κινηση ειναι πολυ πιο ομαλη και πιο ομορφη σε σχεση με οταν παιζω 100+ fps.Σ' ευχαριστω V-Sync On σε multi ... συγνωμη αλλα είναι αυτοκτονια για μενα. Το ξερω, αυτο ειπα και εγω! Και μου εκανε εντυπωση που μας το εβαλε ο Zpaf χωρις ΑΑ! Ετσι παιζω παντα ειτε με ένα monitor ειτε με τρια αναγκαστικα. εννοειται οτι θα ειναι απαραδεχτο να εχει γινει κατι τετοιο. δεν νομιζω φυσικα αλλα αναμενουμε. [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] ανεβασε παλι τις 2 φωτο με 4ΑΑ να δουμε διαφορες Αν εχεις επισης το rise of china να βαλεις την πιστα dragon pass 64 παιχτες . βαλτα ultra να δουμε φπσ. εν το μεταξυ το field of view scalling in ads τι ειναι?πρεπει να το εχουν βαλει προσφατα σε update απλα δεν εχω καταλαβει τι παιζει ακριβως. ultra τεζα ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now