Jump to content



AMD R9 2x0Χ Καθ'οδόν !!


adpanos

Recommended Posts

[MENTION=2962]zpaf[/MENTION] τι κανουμε τωρα; Τιποτα, χαιρομαστε την καρτουλα και τα παιχνιδακια μας :hehe:

(το πολυ πολυ να βαλω τα 8ρια και να δω...αν και βαριεμαι)

  • Replies 4,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[MENTION=2962]zpaf[/MENTION] τι κανουμε τωρα; Τιποτα, χαιρομαστε την καρτουλα και τα παιχνιδακια μας :hehe:

(το πολυ πολυ να βαλω τα 8ρια και να δω...αν και βαριεμαι)

Βάζουμε 8άρια και παίζουμε BF4. :D

ότι και να κάνει λογικά θα βοηθάει και αυτό είναι καλοπροαίρετο, ακόμα είναι και αρχή λογικά θα έχει περιθώρια βελτίωσης έτσι ρε amd :flex:

Πάμε μία και απο μένα από 30,59 ανέβηκα στα 49.06 με mantle nice 20 fps + ας πούμε στρογγυλά ! (280χ)

===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\AArma\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1414.txt
Version 1.00
02/02/2014 14:14
===========================================================

== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 4.01GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 12883312640
Allocatable Memory: 8796092891136
===========================================================


== Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
===========================================================


== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 17663

Average FPS: 49.06
Average Unit Count: 4482
Maximum Unit Count: 5454
Average Batches/MS: 953.24
Maximum Batches/MS: 2438.09
Average Batch Count: 21980
Maximum Batch Count: 141260
===========================================================

Το μαντλ θα παιξει σε ολα τα games?η μονο σε οσα ειναι AMD οπτι

Σε όσα οι developers ενσωματώσουν το api. Και πραγματικά δεν είναι λίγα με πολλούς πρωτοκλασατους τίτλους να έρχονται.

Max settings MSAA 2X, AF 16X, Res 1920x1200

Να παρατηρησω κατι? Μπορει να το εχετε προσεξει μερικοι. Σε ολες τις φωτογραφιες στο BF4 που εχω δει για το Mantle vs DX11 το draw distance εχει ελαττωθει κατα πολυ. Φαινεται και στα screenshot του Geo_K

Εδω φαινεται πολυ καθαρα αυτο που θελω να πω:

vddc8l.jpg

Να ρωτήσω...έχει κάπου το bf4 επιλογή για mantle on/off ?

Διαλέγεις API(Μantle/dx11) στα settings.

Κατι μου λεει θα απαντησει και η nvidia me +9% fps driver στο BF :jump1:

κάτι μου λέει ότι η amd θα απαντήσει στους official με άλλο ένα 10%+ ακόμα είναι feeeetaa

Διαγραφω τον παλιο driver πρωτα ή περναω απο πανω αυτονανε?

Κανεις κανονικα την διαδικασια σαν να βαζεις νεο driver,αφου ειναι νεος driver.

Καθαρη απεγκατασταση του παλιου και βαζεις τον καινουργιο.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.