p_under Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25, 2013 Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ! Το παρακάτω νήμα αποτελεί μια ακόμα προσθήκη στην μεγάλη συλλογή παραπόνων που κατά καιρούς δημοσιεύονται για το e-shop.gr. Η ιστορία μου εν συντομία έχει ως εξής. Αγόρασα ένα προϊόν από το eshop.gr το οποίο βγήκε ελαττωματικό μετά από 2 μέρες. Το έστειλα στο service και το έκριναν ελαττωματικό και μου έστειλαν το ίδιο προϊόν καινούργιο, όμως είχα το ίδιο αποτέλεσμα - χάλασε μέσα σε μια βδομάδα. Το έστειλα πίσω και αυτό και μου πρότειναν κάποιο άλλο διότι το αρχικό προϊόν είχε εξαντληθεί. Εμένα δεν με κάλυπτε όμως η πρόταση τους καθώς ήταν πιο φτηνό προϊόν από το δικό μου και δεν πληρούσε τις δικές μου προϋποθέσεις. Επικοινώνησα πάλι με το service και μου είπαν ότι μπορούν μόνο να μου κόψουν πιστωτικό στα χρήματα της πρότασης δηλαδή του φτηνότερου προϊόντος. Πως γίνεται αυτό? Δεν σέβονται τίποτα δλδ? Έχετε κάποια πρόταση για το πως να κινηθώ? Έχω ανοίξει επικοινωνία με το ΙΝΚΑ για καταγγελία. Στα γνωστά skroutz.gr, bestprice.gr κτλπ δεν βρίσκω το κατάστημα ώστε να κάνω αρνητική ψήφο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούλιος 25, 2013 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 Ποιο προϊόν είναι; Αν είναι να χαλάει κάθε 2η μέρα καλό θα ήταν να το ξέρουμε να μην το αγοράσουμε (ούτε από το e-shop ούτε από αλλού). Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_under Ιούλιος 25, 2013 Author #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 ένας ext HDD USB 3.0 - adata classic ch11 2.5 portable hdd 500g Link to comment Share on other sites More sharing options...
anonymous-root Ιούλιος 25, 2013 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2013 Πιστωτικό πρέπει να σου κόψουν σε αυτό που αγόρασες. Πως δικαιολογούν, να σου κόψουν πιστωτικό σε άλλο προϊόν; (ό,τι να ναι). Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreekReaper Ιούλιος 26, 2013 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 Εφόσον το προϊόν είναι DOA και δεν σε κάλυψε η αντικατάσταση έχεις δικαίωμα να ζητήσεις πιστωτικό στην τιμή όπου αγόρασες το προϊόν σου.Από ποιό κατάστημα το αγόρασες?Η αντικατάσταση με τον 2ο σκληρό, που ήταν ελλατωματικός και αυτός όπως αναφέρεις, το 2o RMA ήταν μέσα σε 7 ημέρες περιθώριο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_under Ιούλιος 26, 2013 Author #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 το 2ο δεν ήταν σε 7 μέρες γτ δούλευα και δεν πρόλαβα να τον πάω πίσω. Το κατάστημα δεν το θυμάμαι γτ τον παρέλαβε ο αδερφός μου από αθήνα. Βέβαια συμμορφώθηκαν και έδωσαν πιστωτικό στην τιμή που αγόρασα πριν λίγη ώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreekReaper Ιούλιος 26, 2013 #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2013 το 2ο δεν ήταν σε 7 μέρες γτ δούλευα και δεν πρόλαβα να τον πάω πίσω. Το κατάστημα δεν το θυμάμαι γτ τον παρέλαβε ο αδερφός μου από αθήνα. Βέβαια συμμορφώθηκαν και έδωσαν πιστωτικό στην τιμή που αγόρασα πριν λίγη ώρα. Η εγγύηση ενός προϊόντος είναι defacto, η μόνη διαφορά είναι οτι με το DOA απλά θα το ελέγχανε επιτόπου στο κατάστημα. Δεν είναι θέμα συμμόρφωσης το πιστωτικό που σου δώσανε στην 100%της τιμής του προϊόντος, αυτό είναι κανονισμός και δικαίωμα του καταναλωτή. Το αν κάποιος υπάλληλος ανέφερε πως θα πιστωνόταν βάση με την τιμή του άλλου προιοντος που θέσανε σαν αντιπρόταση (το οποίο ήταν και πιο φτηνό όπως προανέφερες ) είναι καθαρά λάθος του ίδιου του υπαλλήλου. Χαίρομαι που είχε αίσιο τέλος η ιστορία σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_under Ιούλιος 30, 2013 Author #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2013 Update 2, με πήραν τηλ εχθές και μου είπαν ότι μπορώ να περάσω από το κατάστημα που αγόρασα ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio102004 Αύγουστος 5, 2013 #9 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 σταματηστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ψωνιζετε απο κει ρε παιδια...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.ΕΛΕΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickmanak Αύγουστος 6, 2013 #10 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2013 Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα ρε παιδια. Φετος εκανα 3-4 παραγγελιες ολες χωρις προβληματα και σε ανταγωνιστικες τιμες.Πριν κανα 10 μερες εκανα φουλ συνθεση πισι με i5 για ενα φιλο, και τα πηρε ολα απο εκει. Τα συναρμολογησα και ολα παιζουν οκ.Σιγουρα κανουν ακομα παγαποντιες, αλλα μειωμενες σε σχεση με την περιοδο 2010.Το μαγαζι προσπαθει να ανακαμψει και τα πηγαινει καλα κατα τη γνωμη μου. Ειχε πιασει πάτο για χρονια αλλα τωρα ανεβαινει πιστευω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 6, 2013 #11 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2013 Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα ρε παιδια. Φετος εκανα 3-4 παραγγελιες ολες χωρις προβληματα και σε ανταγωνιστικες τιμες.Πριν κανα 10 μερες εκανα φουλ συνθεση πισι με i5 για ενα φιλο, και τα πηρε ολα απο εκει. Τα συναρμολογησα και ολα παιζουν οκ.Σιγουρα κανουν ακομα παγαποντιες, αλλα μειωμενες σε σχεση με την περιοδο 2010.Το μαγαζι προσπαθει να ανακαμψει και τα πηγαινει καλα κατα τη γνωμη μου. Ειχε πιασει πάτο για χρονια αλλα τωρα ανεβαινει πιστευω.Με την ευκαιρία επειδή πολλές φορές βλέπω σε θέματα που αφορούν το support κάποιου μαγαζιού απαντήσεις του στυλ "Αγόρασα αυτό εκείνο και το άλλο χωρίς πρόβλημα όλα καλά όλα ωραία"ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΣΤΟ SUPPORT ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΛΕΦΤΑ? Έλα σε μένα και δώσε μου 100€ και αν δεν είμαι ευγενικός να με φτύσεις.Αν έχεις εμπειρίες από το support καλώς. Το να δηλώνουμε την συμπαράστασή μας σε ένα μαγαζί και να λέμε στον κόσμο ότι βελτιώνεται και κάνει και ράνει, επειδή απλά βάζει προσφορές, κατανοητό μεν, άσχετο με το θέμα δε. Αν κάποιος λοιπόν σε ακούσει και αγοράσει και έχει πρόβλημα με το support τι θα του πεις ΕΣΥ ειδικά για την ταλαιπωρία που θα έχει περάσει; Ότι στις αγορές είναι εντάξει; Χαίρω πολύ Χαιρόπουλος.(sorry για το κάπως επιθετικό τόνο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickmanak Αύγουστος 6, 2013 #12 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2013 Εγω απαντησα στον gio102004.Aφου το μαγαζι συμμορφωθηκε και του εδωσε πιστωτικό τι συγχύζεσαι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 6, 2013 #13 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2013 Εγω απαντησα στον gio102004.Aφου το μαγαζι συμμορφωθηκε και του εδωσε πιστωτικό τι συγχύζεσαι;Δεν συγχύζομαι. Μια απλή ερώτηση έκανα, δεν θέλεις να απαντήσεις επί της ουσίας, κανένα πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 6, 2013 #14 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2013 Εδώ φτάσαμε... το να θεωρούμε δεδομένο και λογικό το μπινελίκι, φασαρίες, καταγγελείες, κλπ για να πάρουμε αυτό που σύμφωνα με τον νόμο δικαιούμαστε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_under Αύγουστος 7, 2013 Author #15 Κοινοποίηση Αύγουστος 7, 2013 άσε ρε Bill, μας περνάνε για μ@λ@κιες δλδ και μόνο έτσι μπορείς να κάνεις την δουλεία σου. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μερικές φορές σε αντιμετωπίζουν λες και σου κάνουν χάρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Αύγουστος 7, 2013 #16 Κοινοποίηση Αύγουστος 7, 2013 άσε ρε Bill, μας περνάνε για μ@λ@κιες δλδ και μόνο έτσι μπορείς να κάνεις την δουλεία σου. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μερικές όλες τις φορές σε αντιμετωπίζουν λες και σου κάνουν χάρη.fixed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 7, 2013 #17 Κοινοποίηση Αύγουστος 7, 2013 τσο & λο στο λαμόγιο το αφεντικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.