Jump to content



eshop once again


p_under

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ! Το παρακάτω νήμα αποτελεί μια ακόμα προσθήκη στην μεγάλη συλλογή παραπόνων που κατά καιρούς δημοσιεύονται για το e-shop.gr.

Η ιστορία μου εν συντομία έχει ως εξής. Αγόρασα ένα προϊόν από το eshop.gr το οποίο βγήκε ελαττωματικό μετά από 2 μέρες. Το έστειλα στο service και το έκριναν ελαττωματικό και μου έστειλαν το ίδιο προϊόν καινούργιο, όμως είχα το ίδιο αποτέλεσμα - χάλασε μέσα σε μια βδομάδα. Το έστειλα πίσω και αυτό και μου πρότειναν κάποιο άλλο διότι το αρχικό προϊόν είχε εξαντληθεί. Εμένα δεν με κάλυπτε όμως η πρόταση τους καθώς ήταν πιο φτηνό προϊόν από το δικό μου και δεν πληρούσε τις δικές μου προϋποθέσεις. Επικοινώνησα πάλι με το service και μου είπαν ότι μπορούν μόνο να μου κόψουν πιστωτικό στα χρήματα της πρότασης δηλαδή του φτηνότερου προϊόντος. Πως γίνεται αυτό? Δεν σέβονται τίποτα δλδ?

Έχετε κάποια πρόταση για το πως να κινηθώ? Έχω ανοίξει επικοινωνία με το ΙΝΚΑ για καταγγελία. Στα γνωστά skroutz.gr, bestprice.gr κτλπ δεν βρίσκω το κατάστημα ώστε να κάνω αρνητική ψήφο!

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το προϊόν είναι DOA και δεν σε κάλυψε η αντικατάσταση έχεις δικαίωμα να ζητήσεις πιστωτικό στην τιμή όπου αγόρασες το προϊόν σου.

Από ποιό κατάστημα το αγόρασες?

Η αντικατάσταση με τον 2ο σκληρό, που ήταν ελλατωματικός και αυτός όπως αναφέρεις, το 2o RMA ήταν μέσα σε 7 ημέρες περιθώριο?

Link to comment
Share on other sites

το 2ο δεν ήταν σε 7 μέρες γτ δούλευα και δεν πρόλαβα να τον πάω πίσω. Το κατάστημα δεν το θυμάμαι γτ τον παρέλαβε ο αδερφός μου από αθήνα. Βέβαια συμμορφώθηκαν και έδωσαν πιστωτικό στην τιμή που αγόρασα πριν λίγη ώρα.

Link to comment
Share on other sites

το 2ο δεν ήταν σε 7 μέρες γτ δούλευα και δεν πρόλαβα να τον πάω πίσω. Το κατάστημα δεν το θυμάμαι γτ τον παρέλαβε ο αδερφός μου από αθήνα. Βέβαια συμμορφώθηκαν και έδωσαν πιστωτικό στην τιμή που αγόρασα πριν λίγη ώρα.

Η εγγύηση ενός προϊόντος είναι defacto, η μόνη διαφορά είναι οτι με το DOA απλά θα το ελέγχανε επιτόπου στο κατάστημα.

Δεν είναι θέμα συμμόρφωσης το πιστωτικό που σου δώσανε στην 100%της τιμής του προϊόντος, αυτό είναι κανονισμός και δικαίωμα του καταναλωτή.

Το αν κάποιος υπάλληλος ανέφερε πως θα πιστωνόταν βάση με την τιμή του άλλου προιοντος που θέσανε σαν αντιπρόταση (το οποίο ήταν και πιο φτηνό όπως προανέφερες ) είναι καθαρά λάθος του ίδιου του υπαλλήλου.

Χαίρομαι που είχε αίσιο τέλος η ιστορία σου. :)

Link to comment
Share on other sites

Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα ρε παιδια. Φετος εκανα 3-4 παραγγελιες ολες χωρις προβληματα και σε ανταγωνιστικες τιμες.

Πριν κανα 10 μερες εκανα φουλ συνθεση πισι με i5 για ενα φιλο, και τα πηρε ολα απο εκει. Τα συναρμολογησα και ολα παιζουν οκ.

Σιγουρα κανουν ακομα παγαποντιες, αλλα μειωμενες σε σχεση με την περιοδο 2010.

Το μαγαζι προσπαθει να ανακαμψει και τα πηγαινει καλα κατα τη γνωμη μου. Ειχε πιασει πάτο για χρονια αλλα τωρα ανεβαινει πιστευω.

Link to comment
Share on other sites

Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα ρε παιδια. Φετος εκανα 3-4 παραγγελιες ολες χωρις προβληματα και σε ανταγωνιστικες τιμες.

Πριν κανα 10 μερες εκανα φουλ συνθεση πισι με i5 για ενα φιλο, και τα πηρε ολα απο εκει. Τα συναρμολογησα και ολα παιζουν οκ.

Σιγουρα κανουν ακομα παγαποντιες, αλλα μειωμενες σε σχεση με την περιοδο 2010.

Το μαγαζι προσπαθει να ανακαμψει και τα πηγαινει καλα κατα τη γνωμη μου. Ειχε πιασει πάτο για χρονια αλλα τωρα ανεβαινει πιστευω.

Με την ευκαιρία επειδή πολλές φορές βλέπω σε θέματα που αφορούν το support κάποιου μαγαζιού απαντήσεις του στυλ

"Αγόρασα αυτό εκείνο και το άλλο χωρίς πρόβλημα όλα καλά όλα ωραία"

ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΣΤΟ SUPPORT ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΛΕΦΤΑ?

Έλα σε μένα και δώσε μου 100€ και αν δεν είμαι ευγενικός να με φτύσεις.

Αν έχεις εμπειρίες από το support καλώς. Το να δηλώνουμε την συμπαράστασή μας σε ένα μαγαζί και να λέμε στον κόσμο ότι βελτιώνεται και κάνει και ράνει, επειδή απλά βάζει προσφορές, κατανοητό μεν, άσχετο με το θέμα δε. Αν κάποιος λοιπόν σε ακούσει και αγοράσει και έχει πρόβλημα με το support τι θα του πεις ΕΣΥ ειδικά για την ταλαιπωρία που θα έχει περάσει; Ότι στις αγορές είναι εντάξει; Χαίρω πολύ Χαιρόπουλος.

(sorry για το κάπως επιθετικό τόνο)

Link to comment
Share on other sites

Εγω απαντησα στον gio102004.

Aφου το μαγαζι συμμορφωθηκε και του εδωσε πιστωτικό τι συγχύζεσαι;

Δεν συγχύζομαι. Μια απλή ερώτηση έκανα, δεν θέλεις να απαντήσεις επί της ουσίας, κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

άσε ρε Bill, μας περνάνε για μ@λ@κιες δλδ και μόνο έτσι μπορείς να κάνεις την δουλεία σου. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μερικές φορές σε αντιμετωπίζουν λες και σου κάνουν χάρη.

Link to comment
Share on other sites

άσε ρε Bill, μας περνάνε για μ@λ@κιες δλδ και μόνο έτσι μπορείς να κάνεις την δουλεία σου. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μερικές όλες τις φορές σε αντιμετωπίζουν λες και σου κάνουν χάρη.

fixed.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.