Makis Hourdakis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25, 2004 Πριν ένα μήνα η μηχανή τα κακάρωσε (HP photosmart 735) για άγνωστη ατία. Ηταν λίγες μέρες εκτώς εγγύησης. Παίρνω τη HP και μου λένε να την πάω για service. Προχτές ανέβηκε ο πατέρας μου Αθήνα και την πήγε στο τεχνικό τμήμα. Εκεί του είπαν -χωρίς καν να την κοιτάξουν- οτι δεν την κοιτάνε παρα μόνο να του δώσουνε μια καινούρια με κάποια έκπτωση. Του τη δίνανε 147 και η μηχανή τώρα κάνει περίπου 200... Φυσικά ο πατέρας μου δεν την πήρε και χθες πήραμε μαζί την HP. Η απάντηση: όταν υπάρχει πρόβλημα με κάποια προϊόντα τους δεν τα επισκευάζουν παρα μόνο τα αλλάζουν με καινούρια χρεώνοντας τον πελάτη το κόστος του service. Λογικό αλλά πώς ξέρει ο άλλος οτι κάνει 147 χωρίς καν να την κοιτάξει; Εγώ προσωπικά δεν ξαναπαίρνω HP και έμαθα επιτέλους οτι "το φθηνό το διπλοπληρώνεις". Αυτό που θα κάνω τώρα θα είναι να βρώ μια επώνυμη μηχανή με καλλή εγγύηση και πραγματικό service για να μην έχω τα ίδια τρεχάματα...Το παρόν γράφτηκε καθαρά για ενημέρωσή σας της πολιτικής της HP. Αν κάποιος Admin θεωρεί οτι πρέπει να σβηστεί...ας το σβήσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.