Jump to content



Πρόβλημα με μηχανή photosmart-Η απάντηση της HP


Recommended Posts

Πριν ένα μήνα η μηχανή τα κακάρωσε (HP photosmart 735) για άγνωστη ατία. Ηταν λίγες μέρες εκτώς εγγύησης. Παίρνω τη HP και μου λένε να την πάω για service. Προχτές ανέβηκε ο πατέρας μου Αθήνα και την πήγε στο τεχνικό τμήμα. Εκεί του είπαν -χωρίς καν να την κοιτάξουν- οτι δεν την κοιτάνε παρα μόνο να του δώσουνε μια καινούρια με κάποια έκπτωση. Του τη δίνανε 147 και η μηχανή τώρα κάνει περίπου 200... Φυσικά ο πατέρας μου δεν την πήρε και χθες πήραμε μαζί την HP. Η απάντηση: όταν υπάρχει πρόβλημα με κάποια προϊόντα τους δεν τα επισκευάζουν παρα μόνο τα αλλάζουν με καινούρια χρεώνοντας τον πελάτη το κόστος του service. Λογικό αλλά πώς ξέρει ο άλλος οτι κάνει 147 χωρίς καν να την κοιτάξει; Εγώ προσωπικά δεν ξαναπαίρνω HP και έμαθα επιτέλους οτι "το φθηνό το διπλοπληρώνεις". Αυτό που θα κάνω τώρα θα είναι να βρώ μια επώνυμη μηχανή με καλλή εγγύηση και πραγματικό service για να μην έχω τα ίδια τρεχάματα...

Το παρόν γράφτηκε καθαρά για ενημέρωσή σας της πολιτικής της HP. Αν κάποιος Admin θεωρεί οτι πρέπει να σβηστεί...ας το σβήσει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.