sakinor Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17, 2013 αγορασα απο τα καταστημα το router draytek 2700vg το οποιο δεν συνχρονιζοταν.Το πηγα πισω στο μαγαζι και αυτοι μου λενε οτι εχω κανει αποπειρα φλασαρισματος και δεν καλυπτεται απο την εγγυηση.Το θεμα ειναι οτι εγω δεν δοκιμασα να κανω καποιο φλασαρισμα.Τι μπορω να κανω τωρα με το μαγαζι γιατι νομιζω οτι με κοροιδευουν και τσαμπα πεταξα 25 ευρω.Να επικοινωνησω με ΙΝΚΑ?Να παω και να βαλω τις φωνες στο μαγαζι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosKGR Ιούλιος 17, 2013 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2013 Μίλα με τον διευθυντή ή κάτι τέτοιο(υπεύθυνο) του καταστήματος, εξήγησε του αναλυτικά τι έγινε με το μοντεμ , αν σου πουν μισόλογα, ΙΝΚΑ Μη τους βρίσεις, κύριος εσυ Y.Γ. μετά γκρινιάζουν τα ελληνικά καταστήματα " δεν έχουμε κόσμο, κλείνουμε, δεν αγοράζει ο κόσμος κλπ κλπ " Δε φταίμε εμείς που τα χρήματα δεν παραμένουν στην χώρα μας και πάνε σε τσέπες του εξωτερικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakinor Ιούλιος 17, 2013 Author #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2013 βρισιες και τσαμπουκαδες δεν κανω. εδω να σκεφτειται οτι ο τεχνικος τους,μια ερχεται και μια δεν ερχεται! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Ιούλιος 17, 2013 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2013 Όσες φορές έχει χρειαστεί να επιστρέψω κάτι, μετά από συζήτηση το δέχτηκαν. Πήγαινε εκεί, μίλα με κάποιον υπεύθυνο, και στην τελική να σου πουν πως φαίνεται η απόπειρα φλασαρισματος.Sent from my Migato GT-N7100 using Tapatalk2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akilleas Ιούλιος 18, 2013 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 Πως κατάλαβαν ότι έγινε φλασάρισμα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxeros Ιούλιος 18, 2013 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 Μια απορια εχω , γιατι δεν το βγαζουν εκτος εγγυησης επειδη εχει υγρασια? (Οπως κανουν με τα κινητα?) Ελεος με τις μπουρδες δικαιολογιες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
makio Ιούλιος 18, 2013 #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 αγορασα απο τα καταστημα το router draytek 2700vg το οποιο δεν συνχρονιζοταν.Το πηγα πισω στο μαγαζι και αυτοι μου λενε οτι εχω κανει αποπειρα φλασαρισματος και δεν καλυπτεται απο την εγγυηση.Το θεμα ειναι οτι εγω δεν δοκιμασα να κανω καποιο φλασαρισμα.Τι μπορω να κανω τωρα με το μαγαζι γιατι νομιζω οτι με κοροιδευουν και τσαμπα πεταξα 25 ευρω.Να επικοινωνησω με ΙΝΚΑ?Να παω και να βαλω τις φωνες στο μαγαζι?το αγορασες σε σφραγισμενη συσκευασια? ή ηταν καποια επιστροφη που τους βγηκε ζημια ?πως καταλαβαν οτι το φλασαρισες? εκαναν ελεγχο μπροστα σου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakinor Ιούλιος 18, 2013 Author #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 παιδια, μου λενε οτι οταν αναβοσβηνει το adsl 2 λαμπακι σημαινει οτι το φλασαρα κατα τα λεγομενα τους.ελενχγο μπροστα μου δεν εκαναν αλλα το πηρε ενας πωλητης σπιτι του για να το δει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LazyGreek Ιούλιος 18, 2013 #9 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 [MENTION=28685]sakinor[/MENTION] Τώρα επειδή δεν ξέρω το Modem και ούτε έψαξα να δω άμα όντως ισχύει κάτι τέτοιο..Αλλά να αναβοσβήνει λαμπάκι και το οποίο πράγμα να σημαίνει ότι άλλαξες Firmware ή τι είπανε φλασάρισμα δεν ξέρω άμα είναι αλήθεια εγώ πρώτη φορά το ακούω αλλά μπορεί να έχει την επιλογή το Modem για αυτό λεω μην είμαι λάθος..Δευτερον όταν πήγες εκεί σου είπε ο πωλητής.. το πήρα εγώ σπίτι μου και του έκανα έλενγχο?Άμα στο είπε αυτό.. έπρεπε να του πεις είσαι σοβαρός? Θες να σου φέρω και την πεθερά μου πες εσύ να την περάσεις έναν έλενγχο από το σπίτι σου γιατί εγώ δεν την βλέπω καλα..Σε πιάνει και μια κρίση φωνάζεις μέσα στο μαγαζί και είστε σοβαροι τι πράγματα είναι αυτά δεν ντρέπεστε και θα σας κάνω καταγγελιες φερτε τα λεφτά μου πισω κοροιδεύετε τον κόσμο..Και θα σε έβλεπαν με άλλο μάτι..Θα σου έλεγαν μα κυριε σας παρακαλώ... ούτε κύριε ούτε τίποτα τα λεφτά μου πισω..Σου έχει σκαλώσει το μυαλό δεν ξεκολάς από το μαγαζί εκει να σε φάνε στα μούτρα μέχρι να πάρεις τα λεφτά πισω η να σου αλλάξουν ρουτερ..Άμα σου πούνε θα φέρουμε την αστυνομια (επειδή θα έχει σκαλώσει το μυαλό σου)Φερτην να πες τους να σας βάλουν φυλακί όλους..Καντο αυτό την επόμενη φορά που θα πας και φέρε μας αποτελέσματα εγώ πιστεύω θα πιάσει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakinor Ιούλιος 18, 2013 Author #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 φιλε μου το να φλασαρα κατι και μετα να πηγαινα να κανω τον κινεζο ωστε να παρω αλλω απο την m@l@ki@ μου δεν θα το εκανα ουτε θα το κανω ποτε.2)για την δικαιολογια το οτι θα το παρω σπιτι μου να το ελενξω που μου ειπε,εφερα αρνηση στην αρχη αλλα μετα μου λεγαν οτι δεν εχει internet το μαγαζι.αυριο θα παω απο εκει να μιλησω ηρεμα, αν δεν πιασει, κυριος εγω παντα, οτι θα παρω ινκα -γραμματεια του καταναλωτη. ας ελπισουμε οτι θα πιασει Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Ιούλιος 18, 2013 #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 εντωμεταξυ απο ποτε η αποπειρα φλασαρισματος καταργει την εγγυηση ποια συσκευη το λεει αυτο?(επισης δεν ειχε ιντερνετ το μαγαζι??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούλιος 18, 2013 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 Ο ΙΝΚΑ δε θα ασχοληθεί και πολύ με το ζήτημά σου.1. Αν η αγορά έγινε online, έχεις δικαίωμα επιστροφής εντός 15 ημερών.2. Αν έφτασε στα χέρια σου DOA, έχεις δικαίωμα επιστροφής ή ανταλλαγής εντός 15 ημερών.3. Το flash δεν καταργεί την εγγύηση, εκτός αν έγινε με πειραγμένο bios (άντε να το αποδείξει αυτό... μόνο η Draytek).4. Μίλα με το Συνήγορο του Καταναλωτή αν συνεχίσουν τις βλακείες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakinor Ιούλιος 18, 2013 Author #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 τελικα τελος καλο ολα καλα, θα γινει αντικατασταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpcupra Ιούλιος 18, 2013 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 πως λυθηκε το θεμα? ηρεμα? σχετικα ηρεμα? με τσαμπουκα? με χαστουκια? βγηκανε μαχαιρια? Δωσε ινφο στον λαοοοοο !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakinor Ιούλιος 18, 2013 Author #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 σχετικα ηρεμα οπως και να εχει αν δεν μου το διναν θα ζηταγα να μιλισω με προισταμενος και θα φταναμε μεχρι και στην γραμματεια του καταναλωτη!:man_in_love: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mastoras Ιούλιος 21, 2013 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 21, 2013 Χαίρομαι που λύθηκε το θέμα σου. Μου έκανε εντύπωση οτι είχες πρόβλημα μιας και είναι απο τα καλά καταστήματα του χώρου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.