Jump to content



SuperNouva The Project


jkanaks

Recommended Posts

Ωραίος ωραίος ωραίος!

Την επόμενη φορά που θα κάνεις αυτό εδώ

57201d1373111621-supernouva-the-project-panel_harness_new.jpg

Βάλε άλλη μία στρώση Sleeve. Έτσι θα γίνει πιο χοντρό και το μακαρόνι δε θα σου ανοίγει :)

congrats άντε περιμένουμε το επόμενο :T:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Πολύ σωστή και προφητική (η φώτο είναι σχετικά παλιά)! Γιατί αναγκάστηκα να προσθέσω τελικά το έξτρα μακαρόνι που περιγράφεις, αφού με το πρώτο ζόρισμα γλύστρισε το sleeve κάτω απο το θερμοσυστελόμενο. Ετσι "την ανάγκη φιλοτιμία εποίησα" και το έκανα the Karmen way για να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο:)

Link to comment
Share on other sites

χαχα θένκς Μάνο, περιμένω να μαζέψω κανα φράγκο για τα fittings τώρα γιατι μου ήρθε η ασφάλεια αυτοκινήτου και πάνε τα ρακοράκια :hm: Αυριο λέω να μοντάρω τον 200άρη rad και θα ανεβάσω κανα φωτό. Τα ψυγιάκια τα ξεβγάζουμε με νερό βρύσης και στο τελείωμα με WFI; Να μην ασχοληθώ με ξύδια ε;

Link to comment
Share on other sites

χαχα θένκς Μάνο, περιμένω να μαζέψω κανα φράγκο για τα fittings τώρα γιατι μου ήρθε η ασφάλεια αυτοκινήτου και πάνε τα ρακοράκια :hm: Αυριο λέω να μοντάρω τον 200άρη rad και θα ανεβάσω κανα φωτό. Τα ψυγιάκια τα ξεβγάζουμε με νερό βρύσης και στο τελείωμα με WFI; Να μην ασχοληθώ με ξύδια ε;

Οχι νερο βρυσης ρε θα αφησει αλατα!

Παρε μπολικο wfi και βαλε και λευκο ξυδι στις πρωτες πλυσεις..

Στο τελος ξεπλυμα με wfi μονο!

Στάλθηκε από το GT-I9001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη καλησπέρα κι από εμένα, και συγχαρητήρια!!!

Το project είναι πολύ ενδιαφέρον (με καλές προοπτικές "σπορέα" :) )

Κοίταζα τον τρόπο που σκέφτεσαι να στερεώσεις την αντλία.

Αν έχω καταλάβει καλά θα κάνεις αυτό:

D5_Sineblock-Mounting_A01_7462-large.jpg?m=1373138863 D5_Sineblock-Mounting_A02_7456-large.jpg?m=1373138868

Βάζοντας και τα τέσσερα sineblock στη σειρά!

Με αυτόν τον τρόπο όμως η αντλία δεν θα στέκει καλά , θα έχει την τάση να ταλαντέυεται,

εμπρός πίσω!

Αν έχεις το χώρο , που νομίζω ότι υπάρχει, ίσως θα είναι προτιμότερη μια άλλη μέθοδος στερέωσης της αντλίας.

Φαντάζομαι θα έχεις και την μεταλλική βάση στερέωσης της αντλίας , (αυτήν την παραλληλόγραμμη πλάκα που στερεώνεται στο acetal με δυο βίδες.

Μπορείς να στερεώσεις την βάση αυτή πάνω στο acetal, χρησιμοποιώντας αντί για βίδες , δυο από τα sineblock που έχεις , και τα άλλα δύο σινεμπλοκ να βιδωθούν στις άλλες δύο τρύπες της βάσης:

D5_Sineblock-Mounting_B01_7461-large.jpg?m=1373138881 D5_Sineblock-Mounting_B02_7459-large.jpg?m=1373138888

Με τον τρόπο αυτό, η στήριξη της αντλίας , δεν πρόκειται να υποβαθμιστεί ηχητικά στο ελάχιστο , σε σχέση με την προηγούμενη, ίσα ίσα που μπορεί να γίνει και λίγο καλύτερη.

Αυτό όμως που θα βελτιωθεί δραστικά θα είναι η στιβαρότητα της στήριξης της αντλίας, με όλα τα θετικά που αυτό σημαίνει , ιδιαίτερα στις δονήσεις χαμηλής συχνότητας!

Ελπίζω να μην έχεις προχωρήσει πολύ την κατασκευή, από την πρώτη μέρα που το είδα κάτι με ενοχλούσε, αλλά μόνο σήμερα "άναψε" το λαμπάκι!

Καλή συνέχεια και καλή διασκέδαση!!!:T::T:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή φίλε μου, πολυ καλή παρατήρηση, εγώ δεν το είχα σκεφτεί και δυστηχώς αφου άνοιξα τις τρύπες στο σασί το πήρα χαμπάρι. Πρίν βάλω λοιπόν το σφουγγάρι γύρω απο τα σινεμπλόκ έπαιζε τρελά. Τώρα θεωρώ οτι δεν θα έχω πρόβλημα αλλά αν δώ τα σκούρα θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου (θα το έκανα ήδη αλλά εχω ανοίξει τις τρύπες :wall:). Το αστείο είναι οτι δεν ήθελα να χρησιμοποίησω τη βάση γιατι οταν εκανα ενα τεστ προεξείχαν οι βίδες του σινεμπλόκ στα 2 πίσω και εφόσον είναι γαλβανιζέ θεώρησα οτι θα "χτυπάει", λες και υπήρχε περίπτωση να φανεί εκει πίσω :tomato:. Έπρεπε να είχα ανοίξει το threadaki πιο νωρίς.

PS: Τα σκιτσάκια σου είναι φοβερά, κατατοπιστικότατος!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μου άρεσε αυτό.:T:

yfu0.jpg

Μια πρόταση για να γίνει ακόμα πιο σούπερ. (τουλάχιστον με τα δικά μου γούστα)

Μπορείς να καλύψεις την πλακέτα και τις τρύπες με κάποιο λεπτό κατάλληλα κομμένο και κολημένο πλαστικό, η αυτοκόλλητο carbon look.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθαν και μένα τα schuko μου και περιμένω να το φτιάξω. Λίγες πληροφορίες για την κατασκευή: χρήσιμοποιήσεως κανονικά θερμοσυστελλόμενο που κρύβεται μέσα στο schuko; τι προδιαγραφών είναι τα βύσματα;

ytuvu2ag.jpg

:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μου άρεσε αυτό.:T:

yfu0.jpg

Μια πρόταση για να γίνει ακόμα πιο σούπερ. (τουλάχιστον με τα δικά μου γούστα)

Μπορείς να καλύψεις την πλακέτα και τις τρύπες με κάποιο λεπτό κατάλληλα κομμένο και κολημένο πλαστικό, η αυτοκόλλητο carbon look.

Φοβερή ιδέα ή με ένα βυνιλιακι χοντρό (για να μή δείχνουν οι τρύπες απο κάτω) μαύρο μάτ, και γλίτωνα και το βάψιμο του pcb έτσι, θα γινόταν εργοστασιακό! Κάτι ακόμα που με χαλάει είναι οτι πρέπει να αλλάζω τα molex των συσκευών που θέλω να κουμπώσω απο αρσενικό σε θηλυκό. Σε ποιόν Κινέζο τα βρίσκει τα θυλικά molex για pcb η bitspower, δε βρήκα πουθένα.

Με αναστατώνεται παιδιά και βλέπω το Supernouva V2 να μήν αργεί χεχε.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθαν και μένα τα schuko μου και περιμένω να το φτιάξω. Λίγες πληροφορίες για την κατασκευή: χρήσιμοποιήσεως κανονικά θερμοσυστελλόμενο που κρύβεται μέσα στο schuko; τι προδιαγραφών είναι τα βύσματα;

ytuvu2ag.jpg

:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Έτσι μπράβο άντε με το καλό να το βυσματώσεις :jump1: έχει και ledaki μέσα;

Λοιπόν χρησιμοποίησα τα κάτωθι υλικά (κλίκι για τα specs), το θερμοσυστελόμενο δεν φαίνεται μιας και όπως κατάλαβες πιάνει μέσα στο βύσμα, Καλώδιο δεν έβαλα hifiντελισμού γιατί είναι αστεία τα ποσά που ζητάνε (100e/m με το καλημέρα γιατί λέει το σύρμα έχει ρόδιο ράδιο ή τη madam Curie την ίδια δε κατάλαβα), μπήκα σε ενα κατάστημα με ηλεκτρολογικό υλικό και πήρα το πιο ποιοτικο heavy duty με μαύρό περίβλημα:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ καλώδιο πήρα ένα απλό ηλεκτρολογικό 3x1.5 και το πέρασα plastidip που περίσσεψε από το κουτί :hehe: Δεν έχω παραπάνω απαιτήσεις πέρα απο το αισθητικό, απλά να ανάβει το κουτί. ;)

Και μετά με το Sata του Nils? Ok έχω και από αυτό :) Οπότε προχωράμε.

Led όχι δεν έχουν άλλα θα είναι μαύρο-μπλε το theme οπότε αυτά μου άρεσαν παραπάνω.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Αν βάλετε μακαρόνι για τη συγκράτηση του καλωδίου καλό είναι να είναι με θερμόκολλα.

Τώρα για τις συνδέσεις μέσα θεωρώ must να βάλετε ακροχιτώνια.

[MENTION=23742]jkanaks[/MENTION] να υποθέσω ότι απλά έγδαρες το καλώδιο και βίδωσες και έπιασες το χαλκό;

Το να έχετε ακροχιτώνια βέβαια είναι απλό, το να έχετε τη πρέσα είναι το δύσκολο. Οπότε αν έχετε κανένα καλό ηλεκτρολόγο στη γειτονιά, περάστε μία βόλτα να σας τα περάσει. Αν είστε Αθήνα περάστε να σας το κάνω.

3586.jpg

Το καλώδιο και 3χ1 να είναι είναι οκ. Το 3χ1,5 είναι καραsafe επιλογή.

Τώρα όσο πιο radio,gold plated κλπ είναι τόσο και πιο ποιοτικό είναι το βύσμα σας.

Πιο σημαντικό θεωρώ όμως τη σύνδεση στο εσωτερικό σε τέτοιες περιπτώσεις.

extra tip Υπάρχουν και πολύ εύκαμπτα καλώδια αν θέλετε να τα χρησιμοποιήσετε. Το ζητάτε σαν λαστιχοκαλώδιο (είναι καλώδιο με μόνωση συνθετικού ελαστικού).

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά οι γνώσεις τις αγάπης δεν τελειώνουν, ναι απλά βίδωσα τα γυμνά καλώδια στο βύσμα, τα ακροχυτώνια κάνουν πιο σταθερό το δέσιμο ή υπάρχει και θέμα με το βύσμα οταν χρειαστεί να τραβήξει αρκετό ρεύμα απ' το τοίχο;

Link to comment
Share on other sites

Στερέωσα και τον 200άρη rad. Αλλαξα το stock με εναν CM megafail, στην αρχή έλεγα για bitfenix pro αλλά ήταν πολυ θορυβώδης για τα γούστα μου. Το κόψιμο με το dremelaki είχε γίνει παλαιότερα, και με βοήθησε αρκετα το αξεσουαρ για κόψιμο κύκλων, γιατι στις ευθείες χωρις σέγα δεν γίνεται.

Κεντράρισμα του άξονα

attachment.php?attachmentid=57230&stc=1&d=1373223399

Επί το έργον

attachment.php?attachmentid=57231&stc=1&d=1373223507

attachment.php?attachmentid=57232&stc=1&d=1373223637

Ένα μικρό retouch στο χρώμα και έτοιμος ο γαμπρός

attachment.php?attachmentid=57229&stc=1&d=1373223335

post-23742-1416077540,2317_thumb.jpg

post-23742-1416077540,3054_thumb.jpg

post-23742-1416077540,3727_thumb.jpg

post-23742-1416077540,4159_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κλασικά ο 200άρης rad χτύπαγε στο bay και δεν ήταν δυνατή η τοποθέτηση του χωρίς μόντα. Έτσι, όπως κάναν και άλλοι πρίν απο μένα, άνοιξα νέες τρύπες στο πλαίσιο στήριξης του fan. Τις κατέβασα 1 πόντο, πλέον ο ανεμηστήρας έχει ενα offset και δε κεντράρει στο κέντρο του rad αλλά τουλάχιστον έκατσε μια χαρα και δείχνει σταθερός (χωρίς νερό).

Mount του fan στο κουτί με τις κλασικές stock βίδες.

attachment.php?attachmentid=57233&stc=1&d=1373223885

Mount του fan στο πλαίσιο που με τη σειρά του βιδώνει στο rad.

attachment.php?attachmentid=57234&stc=1&d=1373223895

post-23742-1416077540,445_thumb.jpg

post-23742-1416077540,4927_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά οι γνώσεις τις αγάπης δεν τελειώνουν, ναι απλά βίδωσα τα γυμνά καλώδια στο βύσμα, τα ακροχυτώνια κάνουν πιο σταθερό το δέσιμο ή υπάρχει και θέμα με το βύσμα οταν χρειαστεί να τραβήξει αρκετό ρεύμα απ' το τοίχο;

Mε το ακροχιτώνιο εξασφαλίζεις πολλά πράγματα.

Πουχου:

Η βίδα δε θα σου πιάσει όλο το χαλκό. Με το ακροχιτώνιο θα εκμεταλλευτείς όλη τη διατομή του και ναι αυτό παίζει ρόλο σε αυξημένα φορτία.

Επίσης αποτρέπεις την οξείδωση του χαλκού, με τη χρήση ακροχιτωνίων.

Όσοι πάντως Sleevarete, θα τα εκτιμήσετε δεόντως. Αν βρω χρόνο θα ανεβάσω ένα tutorial, αλλά είναι ακριβό άθλημα.

Πχ Αυτή η οποία έχω εγώ:

[ame]http://www.amazon.co.uk/CRIMP-TOOL-Price-1-Each/dp/B008RBX5CE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1373223468&sr=8-1&keywords=wago+crimp[/ame]

ps Για το κόψιμο με το dremel αν και νομίζω στο είχα ξαναπεί. Για κυκλικές κοπές με σέγα αγοράζεις ετούτα

Xristou eShop :: Welcome

νομίζω καλύτερη τιμή από το προσάρτημα του dremel :)

κυκλική κοπή dremel - Αξεσουάρ Εργαλείων | Skroutz.gr

Link to comment
Share on other sites

Παπαπα είναι φωτιά αυτοι oi crimpers θα πρεπε να υπάρχει κατάστημα που τα νοικιάζει, Μακης Tσέλιος Crimp Tools.

Ναι θυμάμαι οτι για το προσάρτημα τα χα με πεί, είναι ακριβό ειδικά σε περιπτώσεις one-off όπως στη δικιά μου. Γενικά απ το dremelaki δεν είμαι πολύ happy, έιναι πιο πολυ για τον χομπίστα παρά σοβαρό εργαλείο, χώρια το κόστος για τα αναλώσιμα που είναι τσιμπιμένα.

Link to comment
Share on other sites

"Παπαπα είναι φωτιά αυτοι oi crimpers θα πρεπε να υπάρχει κατάστημα που τα νοικιάζει, Μακης Tσέλιος Crimp Tools."

Πραγματικά έχεις δίκιο!!!

Αλλά υπάρχει λόγος γι αυτό.

Η πρέσα που σας έδειξε η Αγάπη , είναι της WAGO , η οποία είναι η εταιρία που "δημιούργησε" τις κλέμενς ελατηριωτού κλωβού.

(Θαυματουργό "εργαλείο" για όποιον ασχολείται και ενδιαφέρεται για την καλή ποιότητα και τις ελάχιστες δυνατές δυσλειτουργίες !)

Σε αυτές τις κλεμενς οι πολύκλωνοι αγωγοί, από κάποια ποιότητα κατασκευής και πάνω, θα πρέπει να εξασφαλίζεται ότι δεν θα προσβληθούν από το οξυγόνο της ατμόσφαιρας.

Έτσι έφτιαξαν αυτήν την πρέσα που πρεσάρει τα ακροχιτώνια τόσο ισχυρά και με τέτοιο τρόπο που εξασφαλίζει ότι αυτά είναι air tigth (αεροστεγή), από μόνα τους, χωρίς να έχουν ανάγκη την βίδα να εξασκήσει πίεση*!!

{* Βεβαίως εξασφαλίζονται και άλλα πλεονεκτήματα τοποθέτησης κλπ}

Το γεγονός ότι τα συρματιδια του χαλκού έχουν έρθει σε τόσο καλή επαφή μεταξύ τους, εξασφαλίζει και άριστα χαρακτηριστικά διέλευσης του ρεύματος και ελάχιστη αντίσταση διάβασης!

Οπότε όπως είπε και η Αγάπη, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι ένα ακροχιτώνιο πρεσαριστό, το οποίο αφού βιδωθεί θα είναι πρακτικά "αθάνατο"!!:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.