AstraLgr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23, 2013 επειδή είμαι εντελώς άσχετος με ο/c μπορεί κανεις να με help πως να κάνω ο/c τι cpu το βίος μου είναι αμαζί με τις θερμοκρασίες,cpu cooler Thermalright sivler arrow xtreme View image: DSC01443View image: DSC01444View image: DSC01445View image: DSC01446View image: DSC01447θερμοκρασίες σε prime για μια ώρα σε θερμοκρασία δωματίου 34View image: φασφφ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKHS LIMENIKOS Ιούνιος 23, 2013 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2013 το cool 'n' quiet ----- always disabled c1e ------ disabled svm ------ disabled core c6 state ------ disabled εγω το εχω κλειστο hpc mode ------ disabled apm master mode ---- ayto και στην αλλη καρτελα κλεισε το turbo core ratio ----- disabled και βαλε το multi χ21 η χ22 η χ23 με core voltage 1,356 εισαι με νερο στην cpu ? δες ενα εδω [ame] [/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKHS LIMENIKOS Ιούνιος 23, 2013 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2013 Image 3 of 78 in forum threadImage 2 of 78 in forum thread[ame=http://www.youtube.com/watch?v=tPus088P9Nk]Asus m5a99x Evo Bios Settings (pCkOpAtuS) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdarksun Ιούλιος 1, 2013 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2013 AMD Bulldozer and Piledriver Overclocking Guide - Asus MotherboardΜην μασάς που γράφει asus σε όλα τα mobo 95% ίδιες είναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
AstraLgr Αύγουστος 6, 2013 Author #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2013 μετά από λίγο ψάξιμο και πολλά restart έκανα ο/c στα 4.8 ..1.465 το θέμα είναι τώρα ότι θέλω εάν γίνετε να μην δουλεύει πάντα στα 4.8 να πηγαίνουν τα hz ανάλογος το τι κάνει, αυτό γίνετε στην amd? δοκίμασα και το cool and quiet enable αλλα δεν κάνει τίποτε.. γνωρίζει κανεις για αυτ Link to comment Share on other sites More sharing options...