edward Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20, 2013 Kαλημέρα!Έκανα μια mini έρευνα στην αγορά για ηχεία 2.1.Θα παίξουν κυρίως ταινίες και μουσική σε δωμάτιο 12τ.μ Τα χρήματα που διαθέτω είναι μέχρι 50 ευρώ περίπου μιας και είναι αρκετό παλιό το pc και δεν αξίζει για παραπάνω.Επειδή είμαι λίγο άσχετος και τα θεωρώ όλα ίδια μπορείτε να μου προτείνετε ποιο είναι το καλύτερο για τα λεφτά του απο αυτά που γράφω ή κάποιο άλλο που ξέρετε;Edifier PredatorWavemaster MX3+ Περίπου 50 ευρώ απο Εbay το βρήκαGenius SP-HF800ASony SRS-D4Logitech Z-323 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward Ιούνιος 22, 2013 Author #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2013 Κανείς ρε παίδες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnimaTronic Ιούνιος 23, 2013 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2013 Φιλε μου στα χρηματα αυτα οι διαφορες μεταξυ των διαφορων set εναι ελαχιστες. Προσωπικα θα κοιτουσαCreative Inspire T10Creative Inspire T3300Logitech Z523 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward Ιούνιος 23, 2013 Author #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2013 Φιλε μου στα χρηματα αυτα οι διαφορες μεταξυ των διαφορων set εναι ελαχιστες. Προσωπικα θα κοιτουσαCreative Inspire T10Creative Inspire T3300Logitech Z523Διάβασα πολύ καλά reviews για τα Z523.Θα τα κοιτάξω αν και ανεβαίνει λίγο το budget αν αξίζουν θα τ'αγοράσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trexx Ιούνιος 23, 2013 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2013 Τα έχω τα z523 και είμαι ικανοποιημένος. Θα είναι υπεραρκετά για το χώρο σουκαι πολύ καλά για τα λεφτά τους. Ένα ακόμα θετικό είναι ότι αν υπάρξει πρόβλημαθα έχεις να κάνεις με το support της logi που είναι αν όχι το καλύτερο, απ τα καλύτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...