asot Δεκέμβριος 1, 2014 #141 Δεκέμβριος 1, 2014 Η σελίδα cached στο Google (4690K) http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:9pMAuDG4OsMJ:www.public.gr/product/computers-and-software/anabathmisi/epeksergastes/epeksergastis-intel-core-i5-4690k-1150350-ghz6mb-cache/prod6640227pp/+&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=gr Η ίδια σελίδα (προφανώς διορθωμένη γιατί λείπει το K) στο Public:http://www.public.gr/product/computers-and-software/anabathmisi/epeksergastes/epeksergastis-intel-core-i5-4690k-1150350-ghz6mb-cache/prod6640227pp/ Δε λείπει το K από το link (!), αλλά υπάρχει και ίδιο Link χωρίς το K:http://www.public.gr/product/computers-and-software/anabathmisi/epeksergastes/epeksergastis-intel-core-i5-4690-1150350-ghz6mb-cache/prod6640227pp/ Προφανώς είχαν κάνει λάθος (ανθρώπινο) αλλά αντί να το παραδεχθούν το έριξαν στο skroutz;
HellhammeR Δεκέμβριος 1, 2014 #142 Δεκέμβριος 1, 2014 Προφανώς είχαν κάνει λάθος (ανθρώπινο) αλλά αντί να το παραδεχθούν το έριξαν στο skroutz; Είναι φυσιολογικό, κανείς δεν φταίει στην Ελλάδα... Για να το άλλαξαν τώρα στο site ξέρουν ότι κάνανε λάθος και θα μπορούσαν να το παραδεχτούν ή να ψάξουν το ιστορικό και να δουν ότι άλλαξε ο τίτλος του προιόντος πρόσφατα, δεν νομίζω να είναι και τόσο δύσκολο.Άμα δεν είχε αποδείξεις ο grunt ή δεν φαινόταν το Κ στην απόδειξη θα κατηγορούσαν αυτόν ότι έκανε λάθος και θα τον βγάζαν τρελό, και στη περίπτωση που τον άνοιγε κιόλας δεν θα το παίρναν και πίσω γιατί θα είχε αποσφραγιστεί η συσκευασία και θα τον παραπέμπαν να διαβάσει τους όρους χρήσης της σελίδας τους. Θα έπρεπε να τραβηχτεί με καταγγελίες και φασαρίες για να τον γυρίσει πίσω εν τέλη, και όλα αυτά για δικό τους λάθος.
asot Δεκέμβριος 1, 2014 #143 Δεκέμβριος 1, 2014 Υπάρχει ένα πρόβλημα με τη λέξη "ευθύνη" και με τη λέξη "φταίω" στην Ελλάδα και πράγματι πολλές εταιρίες δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους απέναντι στους πελάτες τους. Στην περίπτωση αυτή φαίνεται ότι το λάθος ήταν του καταστήματος, άλλωστε το skroutz απ' όσο ξέρω δεν έχει δικό του περιεχόμενο. Αντί για τις @@@ που του είπαν, μπορούσαν να πουν "έχετε δίκιο, κάναμε λάθος". Μια απλή, τίμια, ευθεία εξήγηση που θα τους προσέδιδε περισσότερη αξιοπιστία για την επόμενη αγορά.
GruntGR Δεκέμβριος 3, 2014 #144 Δεκέμβριος 3, 2014 Με πηρανε χθες και σημερα τηλεφωνο, μου ειπανε οτι θα φερουν τον ξεκλειδωτο απο βδομαδα και οτι θα με παρουν τηλεφωνο το απογευμα παλι για επιβεβαιωση αφου μιλησουν πρωτα με τον προμηθευτη τους, αντε να δουμε ...
GruntGR Δεκέμβριος 3, 2014 #146 Δεκέμβριος 3, 2014 Ναι στην ιδια τιμη και επτωση 10% για την επομενη μου παραγγελια εφοσον την κανω μεσα στο μηνα, τωρα με ξαναπηρανε τηλεφωνο για επιβεβαιωση, ρωτησα 3 φορες αν προκειται για τον ξεκλειδωτο και μου ειπανε ναι, ελπιζω να μην υπαρξει προβλημα παλι
GruntGR Ιανουάριος 6, 2015 #148 Ιανουάριος 6, 2015 τελικα ηρθε χτες και βαλανε την επτωση στην ιδια παραγγελια λογω συνεχομενων καθυστερησεων, πληρωσα 189 , γκρινιαρης wins ! fatality
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.