Vadergr Νοέμβριος 26, 2013 #141 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Έχεις δίκιο είχε αναφερθεί σε διπλανό forum και όχι εδώ.Δημοκρατικό μποικοταζ,αντιγράφω απο τον εκει mod..."Οποιος κρινει οτι ειναι συμφωνος με αυτη την ενεργεια μπορει να πατησει το "Μου αρεσει" στο παρον ποστ - κατι σαν συλλογη υπογραφων. Οποιος διαφωνει ή εχει προτασεις μπορει με pm να μου στειλει τις παρατηρησεις/αποψεις του."Epic fail για να να λέει οτι κάνει κάτι , την στιγμή που θα μπορούσε να βάλει ενα poll.Ολα τα υπόλοιπα είναι περιττά... Λες και εχουμε κανει ποτέ μποικοταζ απο το πλαισιο η το e-shop οταν δεν φέρονται σωστά ή ξαφνικά ολα τα ελληνικά καταστήματα εχουν δωρεαν μεταφορικά με τιμές amazon... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Νοέμβριος 26, 2013 #142 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 @p_under Με ενόχλησε αυτό το «ας σοβαρευτούμε»…. Το θεωρώ κλασσική νοοτροπία Έλληνα… ας αγοράσω τώρα που είναι φτηνά να βολευτώ και ποιος νοιάζεται για το μετά, μαζί με τα γνωστά ωχ αδερφέ! @Vadergr Χάνεις το δάσος… τι σημασία έχει αν κάνεις like ή αν ψηφήσεις? Σημασία έχει αν θα το κάνεις πράξη να μην υποστηρίξεις κάτι που θεωρείς άδικο, όσο για τα καταστήματα που αναφέρεις το πρώτο έχω σταματήσει να αγοράζω εδώ και πολύ καιρό, συγκεκριμένα από τότε που χρειάστηκα να χρησιμοποιήσω εγγύηση και οι «επιχειρηματίες» πήγαν να βγάλουν παραπάνω χρήματα με τα γνωστά πιστωτικά και να συμπληρώσεις για να πάρεις ακριβώς το ίδιο προϊόν που σου χάλασε, εννοείτε ότι υπάρχουν και αυτοί που κλαίγονται ότι τους αδίκησαν και αύριο θα είναι οι πρώτοι που θα τρέξουν στο ίδιο κατάστημα που τους αδίκησε αν βγάλει κάποια προσφορά αλλά προφανώς είναι άξιοι της μοίρας τους. Anyway τελευταίο offtopic post από εμένα, σκοπός μου δεν ήταν να ανοίξω συζήτηση για το αν πρέπει να γίνει ή ποια είναι η γνώμη του καθενός ή η δική μου, εγώ ήθελα να το υπενθυμίσω ή σε περίπτωση που δεν το ξέρει / έχει σκεφτεί κάποιος να το δει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_under Νοέμβριος 26, 2013 #143 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 @p_underΜε ενόχλησε αυτό το «ας σοβαρευτούμε»…. Το θεωρώ κλασσική νοοτροπία Έλληνα… ας αγοράσω τώρα που είναι φτηνά να βολευτώ και ποιος νοιάζεται για το μετά, μαζί με τα γνωστά ωχ αδερφέ!πιθανώς να μην ακούστηκε ωραίο και να είναι κλασσική νοοτροπία Έλληνα αλλά καταλαβαίνεις ότι το "μποικοτάζ" πιθανώς να το ακολουθούν 5 άτομα? Επίσης πολύ που θα νοιαστεί το amazon, ή ακόμα καλύτερα, δεν έχει παρατηρήσει τίποτα το amazon. Προτείνω να μη συνεχίσουμε την κουβέντα σε thread προσφορών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 26, 2013 #144 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Μεταφορά εδώ γιατί το θέμα σηκώνει συζήτηση και όχι κλειδωμένη ανακοίνωση On topic: κάτι που θεωρείς άδικο Θεωρείς αδικία το να πληρώνεις μεταφορικά από Αγγλία; Τα μεταφορικά από Ελλάδα ή άλλα Ευρωπαϊκά μαγαζιά τα πληρώνεις ή τα θεωρείς αδικία και αυτά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Νοέμβριος 26, 2013 #145 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 On topic: Θεωρείς αδικία το να πληρώνεις μεταφορικά από Αγγλία; Τα μεταφορικά από Ελλάδα ή άλλα Ευρωπαϊκά μαγαζιά τα πληρώνεις ή τα θεωρείς αδικία και αυτά; Θεωρώ άδικο να είναι η Ελλάδα η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που δεν έχει δωρεάν μεταφορικά το Amazon, ειδικά από την στιγμή που είχε και αποφάσισαν να το σταματίσουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 26, 2013 #146 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Θεωρώ άδικο να είναι η Ελλάδα η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που δεν έχει δωρεάν μεταφορικά το Amazon, ειδικά από την στιγμή που είχε και αποφάσισαν να το σταματίσουν.Η μόνη; Από που κι ως που;Eligible European Destinations (Belgium, Denmark, Finland, Gibraltar, Iceland, Republic of Ireland, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal and Sweden) .Τα δωρεάν μεταφορικά δεν είναι δικαίωμα, είναι προσφορά ενός καταστήματος κι επειδή περιλαμβάνει συμφωνίες με couriers/ταχυδρομεία, προϋποθέτει κάποιον ελάχιστο τζίρο.Τα κεφάλια του Amazon (όπως και κάθε μαγαζιού) κοιτάνε αποκλειστικά τα $$/€€, οπότε μπορείς να καταλάβεις ότι δεν θα είχαν λόγο να τα κόψουν αν υπήρχε αρκετός τζίρος. Τώρα, πως από τα παραπάνω συμπεραίνει κάποιος ότι ένας λογικός τρόπος για να πείσεις το Amazon να επιστρέψει τα δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα, είναι να μειώσεις κι άλλο τον τζίρο μποϋκοτάροντάς τους, δεν δύναμαι να το καταλάβω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_under Νοέμβριος 26, 2013 #147 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 soon enough θα γίνουν διαθέσιμα ξανά τα δωρεάν μεταφορικά btw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Νοέμβριος 26, 2013 #148 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 δικιά σου εκτίμηση αυτό ή έχεις κάποια πληροφόρηση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Νοέμβριος 26, 2013 #149 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Η μόνη; Από που κι ως που;Τα δωρεάν μεταφορικά δεν είναι δικαίωμα, είναι προσφορά ενός καταστήματος κι επειδή περιλαμβάνει συμφωνίες με couriers/ταχυδρομεία, προϋποθέτει κάποιον ελάχιστο τζίρο.Τα κεφάλια του Amazon (όπως και κάθε μαγαζιού) κοιτάνε αποκλειστικά τα $$/€€, οπότε μπορείς να καταλάβεις ότι δεν θα είχαν λόγο να τα κόψουν αν υπήρχε αρκετός τζίρος. Τώρα, πως από τα παραπάνω συμπεραίνει κάποιος ότι ένας λογικός τρόπος για να πείσεις το Amazon να επιστρέψει τα δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα, είναι να μειώσεις κι άλλο τον τζίρο μποϋκοτάροντάς τους, δεν δύναμαι να το καταλάβω. Το γιατί δεν νομίζω να το εξηγήσω καλύτερα οπότε διάβασε αυτό. Τα μεταφορικά τα κατάργησαν για να αυξήσουν τον τζίρο τους (όπως λες και εσύ), μποϊκοτάροντας τους θα δουν ότι μειώνονται και άλλο τα έσοδα τους οπότε δεν είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθούν ότι η αλλαγή που έκαναν (κατάργηση τον δωρεάν μεταφορικών) είχε αρνητικά αποτελέσματα από αυτά που περίμεναν, άρα το να τα ξαναεπαναφέρουν είναι το επόμενο λογικό βήμα ώστε να ξανααυξήσουν/ επαναφέρουν τα έσοδα τους. Ένας άλλος λόγος για την κατάργηση των μεταφορικών θα μπορούσε να είναι η δυνατότητα που τους δίνετε να μπορούν να τιμολογούν σε κάθε χώρα διαφορετικά τα προϊόντα τους, αν π.χ. στο amazon Ιταλίας έχει ένα προϊόν 50€ και δωρεάν μεταφορικά γι’αυτή τη χώρα γιατί να πάει ο Ιταλός να το αγοράσει από την Αγγλία (amazon.co.uk) που έχει 40€ αλλά πλέον θα πρέπει να πληρώσει και μεταφορικά καθιστώντας το πιο ακριβό.Ίσως έπαιξε και ρόλο η συμφωνία public – Amazon, εδώ γίνομαι υπερβολικός, το δέχομαι, αλλά η Ελλάδα είναι η μόνη που δεν έχει αμαζον οπότε ένας λόγος να αφήσουν την συγκεκριμένη χώρα χωρίς δωρεάν μεταφορικά θα μπορούσε να είναι κάποια συμφωνία, οκ δεν είναι και πολύ λογικό να προβεί σε κάτι τέτοιο αλλά u just never know… Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_under Νοέμβριος 26, 2013 #150 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 δικιά σου εκτίμηση αυτό ή έχεις κάποια πληροφόρηση;γνωρίζω ότι θα ανοίξει μια αποθήκη σύντομα στα βαλκάνια (Βουλγαρία ίσως?) και θα μας ανοίξουν από εκεί τα δωρεάν μεταφορικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
it.expert Νοέμβριος 26, 2013 #151 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 επίσης δεν συμφέρει πλέον για pampers μιας και μιλάμε για αρκετά βαριά πακέτα.(ο καθένας με τον πόνο του....)Ξέθαμα FTW αλλά κάθε τόσο το Carefour βάζει -50/60% Παίρνω 200€ πάνες αξίας πχ 400€. Συναγωνίζεται στα ίσα το amazon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 27, 2013 #152 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Το γιατί δεν νομίζω να το εξηγήσω καλύτερα οπότε διάβασε αυτό. Τα μεταφορικά τα κατάργησαν για να αυξήσουν τον τζίρο τους (όπως λες και εσύ), μποϊκοτάροντας τους θα δουν ότι μειώνονται και άλλο τα έσοδα τους οπότε δεν είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθούν ότι η αλλαγή που έκαναν (κατάργηση τον δωρεάν μεταφορικών) είχε αρνητικά αποτελέσματα από αυτά που περίμεναν, άρα το να τα ξαναεπαναφέρουν είναι το επόμενο λογικό βήμα ώστε να ξανααυξήσουν/ επαναφέρουν τα έσοδα τους. Ένας άλλος λόγος για την κατάργηση των μεταφορικών θα μπορούσε να είναι η δυνατότητα που τους δίνετε να μπορούν να τιμολογούν σε κάθε χώρα διαφορετικά τα προϊόντα τους, αν π.χ. στο amazon Ιταλίας έχει ένα προϊόν 50€ και δωρεάν μεταφορικά γι’αυτή τη χώρα γιατί να πάει ο Ιταλός να το αγοράσει από την Αγγλία (amazon.co.uk) που έχει 40€ αλλά πλέον θα πρέπει να πληρώσει και μεταφορικά καθιστώντας το πιο ακριβό. Ίσως έπαιξε και ρόλο η συμφωνία public – Amazon, εδώ γίνομαι υπερβολικός, το δέχομαι, αλλά η Ελλάδα είναι η μόνη που δεν έχει αμαζον οπότε ένας λόγος να αφήσουν την συγκεκριμένη χώρα χωρίς δωρεάν μεταφορικά θα μπορούσε να είναι κάποια συμφωνία, οκ δεν είναι και πολύ λογικό να προβεί σε κάτι τέτοιο αλλά u just never know… Το ποστ που έβαλες δεν έχει τίποτα το απτό. Χρησιμοποιεί άσχετα χαρακτηριστικά του στυλ "οι παλιοί της Ευρώπης" κλπ και καταλήγει σε μη-συμπεράσματα. Και λέω μη-συμπεράσματα γιατί δε μου λένε τίποτα οι ορισμοί "η μόνη χώρα από τα παλιά μέλη" και "με μόνη εξαίρεση την Πολωνία". Η όλη ανάλυση που θυμίζει "11/9/2011 -> 11+9+2011=2031-33=1998/666=3 -> Half Life 3 confirmed!!1!" Δεν είναι η πρώτη φορά που ως Έλληνες τιμωρούμαστε για τη νοοτροπία "κάλιο πέντε και στο χέρι". Έχεις την εντύπωση ότι το Amazon (και το κάθε "Amazon") είναι υποχρεωμένο να χρεώνει την ίδια τιμή σε κάθε χώρα; Το ίδιο του κοστίζει να αποθηκεύει προϊόντα στην Αγγλία και το ίδιο στην Πολωνία ή στην Ιταλία; Όταν σκέφτεται μια εταιρία σαν π.χ. την Intel να ανοίξει ένα εργοστάσιο στην Ιρλανδία, τους πλησιάζουν οι τοπικοί άρχοντες και αρχίζουν οι συζητήσεις. Από την μια η Intel λέει "θα προσλάβουμε 1.800 άτομα και θα ξεκινήσουμε από τους συμπολίτες/ψηφοφόρους σου, κι επίσης όλοι αυτοί θα μένουν εδώ γύρω και θα δώσουν ζωή στις pub, τα εστιατόρια, τα λεωφορεία/ταξί σας, θα νοικιάσουν τα άδεια σπίτια σας, θα αγοράσουν τα προϊόντα σας και κατά συνέπεια θα προσελκύσουν κι άλλες εταιρίες που θα έρθουν να υποστηρίξουν τον νέο πληθυσμό, από επιπλέον νέα κομμωτήρια μέχρι κλινικές". Και οι τοπικοί άρχοντες λένε "οκ, και τι θέλετε ως αντάλλαγμα;" Η λίστα με τις απαιτήσεις μπορεί να έχει ο,τιδήποτε, π.χ. - Οικόπεδο για να χτίσουμε τις αποθήκες και τα γραφεία μας, με 30ετές lease για ψίχουλα - Οικισμό σε απόσταση <5Km για να νοικιάσουν/αγοράσουν οι υπάλληλοι μας - Συγκοινωνίες - Τουλάχιστον ένα σχολείο - Super Market σε walking distance - Τηλέφωνα, ρεύματα, broadband να είναι ήδη εκεί και να μας περιμένουν - Μηδέν γραφειοκρατία, θέλουμε οι άδειες να είναι στα χέρια μας "χτες" Σ'αυτές τις περιπτώσεις οι τοπικές αρχές κάνουν κωλοτούμπες και στο τέλος όλοι βγαίνουν κερδισμένοι. Παράδειγμα (αληθινό) νούμερο 2: Ένας φίλος και συμφορουμίτης (unseen) που είναι από τον Βόλο και δουλεύει εδώ στο Δουβλίνο για την αεροπορική εταιρία Ryanair, πέταξε μεταξύ σοβαρού κι αστείου την ιδέα στην διοίκηση της εταιρίας να βάλουνε πτήση Δουβλίνο-Βόλο. Η Ryanair χωρίς να κάνει καθόλου πλάκα, έκανε την σχετική μελέτη και έστειλε πρόταση στο αεροδρόμιο του Βόλου, εξηγώντας ότι θέλουν να βάλουν πτήση για τον Βόλο 2 φορές την εβδομάδα, πακέτο με ταξιδιωτικά γραφεία που δεσμεύονται να καλύπτουν τουλάχιστον ένα 40-50% των πτήσεων με Ιρλανδούς και Άγγλους τουρίστες για την περιοχή. Η Ryanair επικοινώνησε με τοπικά ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις και κανόνισε τα πάντα. Μέχρι εταιρίες courier πλησίασε, γιατί και αυτοί θα επωφελούντο από την έξτρα πτήση, και ειδικά σε ένα αεροδρόμιο που έχει περισσότερες τοπικές αφήξεις απ’ότι Ευρωπαϊκές. Το μόνο που έμενε από την διοίκηση του αεροδρομίου του Βόλου, ήταν να κάνει μια ικανοποιητική προσφορά στο κόστος προσγείωσης (τα αεροδρόμια πληρώνονται για κάθε προσγείωση από την εκάστοτε αεροπορική εταιρία). Το αεροδρόμιο Βόλου λοιπόν, έδωσε μια τιμή γύρω στο χιλιάρικο ανά προσγείωση, η οποία όταν έγινε το όλο σκηνικό (πριν από 3-4 χρόνια) ήταν η δεύτερη πιο ακριβή τιμή στην Ευρώπη, μετά το αεροδρόμιο ΝτεΓκωλ στο Παρίσι. Ήταν πιο ακριβοί κι από το Χήθροου που είναι το πιο “busy” της ΕΕ και τα αεροδρόμια της Ζυρίχης και της Γενεύης που είναι στη μέση της Ευρώπης. Το σκεπτικό των κοντόφθαλμων επιχειρηματιών του αεροδρομίου του Βόλου ήταν “για να θέλει η Ryanair να φέρει πτήση στον Βόλο, σημαίνει ότι είμαστε σημαντικοί γι’αυτούς και βλέπουν ψωμί στην συνεργασία = η ευκαιρία μιας ζωής” και αποφάσισαν να μην κάνουν κανένα παζάρι στην τιμή. Η Ryanair φυσικά είπε “καλά, forget it” και στείλανε τις έξτρα πτήσεις στην Μάλτα. Οπότε, παρά τις αναλύσεις του γειτονικού φόρουμ, επέτρεψέ μου να συνεχίσω να πιστεύω ότι όταν μια εταιρία βλέπει ψωμί σε μια αγορά, και δωρεάν μεταφορικά θα δώσει και επιπλέον προσφορές και έρευνα αγοράς θα κάνει για να δει τι γουστάρουν να ψωνίζουν οι ντόπιοι και πάει λέγοντας. Και όταν κάτι τέτοιο ξεκινάει δοκιμαστικά και μετά από 3 χρόνια κόβεται, ΔΕΝ σημαίνει ότι παίζουν σενάρια συνωμοσίας με Νέφιλιμ και εξωγήινους. Σε μια εταιρία που η κινητήριος δύναμη είναι το χρήμα, όπου βλέπουν χρήμα στο μέλλον, επενδύουν. Επενδύουν με συμφωνίες με couriers, αποθήκες, ταχυδρομεία, δωρεάν μεταφορικά, προσφορές κλπ. Όπου δεν υπάρχει μέλλον, όλα αυτά δεν έχουν λόγο ύπαρξης και αφαιρούνται. Απλά πράγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Νοέμβριος 27, 2013 #153 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Μα ρε Πέτρο, όλος ο κόσμος από το Amazon αγόραζε. Είδαν κάπου μείωση τζίρου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrong method Νοέμβριος 27, 2013 #154 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 με το μπαρδον που επεμβαίνω αλλά το νόμισμα έχει και άλλη όψηδεν λέω ότι έχει δίκιο ο περιφερειάρχης αλλά υπάρχουν 2 παρόμοιες περιπτώσεις στην Ελλάδα/οφτοπικ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 27, 2013 #155 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Μα ρε Πέτρο, όλος ο κόσμος από το Amazon αγόραζε. Είδαν κάπου μείωση τζίρου; Δείξε μου όλο το κόστος να σου πω. Το "όλος ο κόσμος από το Amazon αγόραζε", καλώς ή κακώς έχει την ίδια βαρύτητα με το "όλοι το λένε, κι ο Μπάμπης ο Σουγιάς και το Χρήστος ο Πεταλούδας". Πριν από 5 χρόνια είχα 10 επιλογές για να έρθω στην Θεσσαλονίκη: Alitalia, Malev, Swiss, Ryanair, Lufthansa και δε συμμαζεύεται. Το κόστος του εισητηρίου μου ήταν πάντα κάτω από τα 250 ευρώ και κατά συνέπεια ερχόμουν και Χριστούγεννα και καλοκαίρι. Σήμερα έχω τις εξής επιλογές: Βάλε μου λοιπόν κι άλλους παράγοντες στην εξίσωση, μη μου πετάς ένα ξερό "όλος ο κόσμος από κει αγόραζε", γιατί και οι πτήσεις που ερχόμουν στην Θεσσαλονίκη κάθε φορά γεμάτες πίτα ήτανε (υπήρχε ο τζίρος). Κλείσανε αεροπορικές εταιρίες, άσκησε και κάποια βέτο η Aegean γιατί είναι μάγκες και θέλανε αποκλειστικότητες και το αποτέλεσμα είναι αυτό. Πως περιμένεις λοιπόν να μου στείλει το Amazon.co.uk την καρέκλα γραφείου από την αποθήκη της Αγγλίας στο σπίτι μου στην Θεσσαλονίκη δωρεάν; Θες να πάμε και λίγο πιο κάτω; Το Amazon δεν έχει δική του ομάδα υποστήριξης. Έχει δηλαδή, για να σου απαντάει σε βασικές ερωτήσεις, γιατί κατά τ'άλλα τους συμφέρει απλώς να αλλάζουν το προϊόν. Και τους συμφέρει γιατί τα ποσοστά αστοχίας είναι εκεί που είναι. Όταν ένα προϊόν βγαίνει ελαττωματικό και χαλάει πιο συχνά, θα βγει και από το "ράφι" του Amazon. Τι γίνεται όμως όταν δεν είναι το προϊόν ελαττωματικό, αλλά ο χρήστης; Τι θα κάνει το Amazon όταν ο άλλος έχει κάνει το κάψιμο μνημών επιστήμη για να βρει αυτές που θα "πάνε ψηλά"; Ή όταν ο άλλος κάνει απανωτά RMA την 52" plasma μέχρι να πετύχει το revision που του έχουν πει ότι είναι το καλό; Ή τις αλλαγές οθόνης έστω και για ένα κολλημένο pixel στην γωνία, όταν 9 στους 10 υπόλοιπους πελάτες δεν ενοχλούνται και δεν την αλλάζουν; Ή το ψηστήρι και τις απειλές όταν δε σου στέλνουν τις 5 μητρικές που τσίμπησες στην εσφαλμένη τιμή των €10; Ή όταν ο άλλος απαιτεί ολοκαίνουριο κινητό όταν το δικό του χάλασε μετά από 1.5 χρόνο; Να συνεχίσω; Μην προσπαθείτε να ανάγεται την απόφαση μιας πολύπλοκης εξίσωσης σε "μα όλοι από κει αγοράζαμε" και "μόνο η Ελλάδα είναι στην απέξω". Είμαι σίγουρος ότι και η Νορβηγία και η Ελλάδα έχουν τζίρο και τίμιους αγοραστές, αλλά πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να αποσύρει τον μαγνήτη των δωρεάν μεταφορικών αν υπήρχε κέρδος ή αν δεν υπήρχαν άλλα show stoppers (πτήσεις, συμφωνίες με couriers, warranty costs κλπ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Νοέμβριος 27, 2013 #156 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 το amazon ήταν αρκετά "αψυχολόγητο" στο θέμα των επιλογών του στα μεταφορικά. αρκετές φορές είχα παραγγείλει pampers αξίας 30 λιρών και αντί για ταχυδρομείο μου τα έστελναν με courier σε 2 εργάσιμες στην πόρτα μου. αυτό γιατί το έκαναν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 27, 2013 #157 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 το amazon ήταν αρκετά "αψυχολόγητο" στο θέμα των επιλογών του στα μεταφορικά. αρκετές φορές είχα παραγγείλει pampers αξίας 30 λιρών και αντί για ταχυδρομείο μου τα έστελναν με courier σε 2 εργάσιμες στην πόρτα μου. αυτό γιατί το έκαναν;Όταν μια φορτωτική για Μιλάνο είναι γεμάτη στο 90% και είναι να φύγει σε 2 ώρες, ενώ για μεθαύριο (που έχεις πληρώσει) δεν υπάρχουν αρκετές παραγγελίες, τους συμφέρει να το στείλουν πιο γρήγορα εκεί και να σου έρθει με μια επιπλέον στάση, αλλά πιο γρήγορα.Κι εγώ όποτε επιλέγω FSSD, συνήθως μου έρχεται στις 2 μέρες. Αλλά μου έχει έρθει και πακέτο σε λιγότερο από 24 ώρες (παραγγελία το μεσημέρι, στην πόρτα μου την άλλη μέρα στις 8 το πρωί), ενώ μου έχει έρθει και πακέτο από την αποθήκη της Αγγλίας ενώ είχε πάνω του και στάμπες από Ολλανδία.Είναι τεράστιο το κατάστημα, μην έχεις την εντύπωση ότι για κάθε πακέτο έρχεται κι ένα μηχανάκι να το παραλάβει. Κάθε μια ώρα φεύγει φορτηγό γεμάτο από τις αποθήκες και πάει σε ένα από τα αεροδρόμια. Το κάθε πακέτο έχει διάφορες επιλογές για το σε ποια πτήση θα μπει και η μόνη προϋπόθεση είναι η συνολική διαδρομή να μην κρατήσει παραπάνω απ'όσο έχεις πληρώσει. Γι'αυτό και δε σου λένε "θα το έχεις στις 23 του μηνός", αλλά "θα το έχεις μεταξύ 19 και 28 του μηνός". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Νοέμβριος 27, 2013 #158 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Δείξε μου όλο το κόστος να σου πω. Το "όλος ο κόσμος από το Amazon αγόραζε", καλώς ή κακώς έχει την ίδια βαρύτητα με το "όλοι το λένε, κι ο Μπάμπης ο Σουγιάς και το Χρήστος ο Πεταλούδας".Πριν από 5 χρόνια είχα 10 επιλογές για να έρθω στην Θεσσαλονίκη: Alitalia, Malev, Swiss, Ryanair, Lufthansa και δε συμμαζεύεται. Το κόστος του εισητηρίου μου ήταν πάντα κάτω από τα 250 ευρώ και κατά συνέπεια ερχόμουν και Χριστούγεννα και καλοκαίρι. Σήμερα έχω τις εξής επιλογές: Βάλε μου λοιπόν κι άλλους παράγοντες στην εξίσωση, μη μου πετάς ένα ξερό "όλος ο κόσμος από κει αγόραζε", γιατί και οι πτήσεις που ερχόμουν στην Θεσσαλονίκη κάθε φορά γεμάτες πίτα ήτανε (υπήρχε ο τζίρος). Κλείσανε αεροπορικές εταιρίες, άσκησε και κάποια βέτο η Aegean γιατί είναι μάγκες και θέλανε αποκλειστικότητες και το αποτέλεσμα είναι αυτό. Πως περιμένεις λοιπόν να μου στείλει το Amazon.co.uk την καρέκλα γραφείου από την αποθήκη της Αγγλίας στο σπίτι μου στην Θεσσαλονίκη δωρεάν; Θες να πάμε και λίγο πιο κάτω; Το Amazon δεν έχει δική του ομάδα υποστήριξης. Έχει δηλαδή, για να σου απαντάει σε βασικές ερωτήσεις, γιατί κατά τ'άλλα τους συμφέρει απλώς να αλλάζουν το προϊόν. Και τους συμφέρει γιατί τα ποσοστά αστοχίας είναι εκεί που είναι. Όταν ένα προϊόν βγαίνει ελαττωματικό και χαλάει πιο συχνά, θα βγει και από το "ράφι" του Amazon. Τι γίνεται όμως όταν δεν είναι το προϊόν ελαττωματικό, αλλά ο χρήστης; Τι θα κάνει το Amazon όταν ο άλλος έχει κάνει το κάψιμο μνημών επιστήμη για να βρει αυτές που θα "πάνε ψηλά"; Ή όταν ο άλλος κάνει απανωτά RMA την 52" plasma μέχρι να πετύχει το revision που του έχουν πει ότι είναι το καλό; Ή τις αλλαγές οθόνης έστω και για ένα κολλημένο pixel στην γωνία, όταν 9 στους 10 υπόλοιπους πελάτες δεν ενοχλούνται και δεν την αλλάζουν; Ή το ψηστήρι και τις απειλές όταν δε σου στέλνουν τις 5 μητρικές που τσίμπησες στην εσφαλμένη τιμή των €10; Ή όταν ο άλλος απαιτεί ολοκαίνουριο κινητό όταν το δικό του χάλασε μετά από 1.5 χρόνο; Να συνεχίσω; Μην προσπαθείτε να ανάγεται την απόφαση μιας πολύπλοκης εξίσωσης σε "μα όλοι από κει αγοράζαμε" και "μόνο η Ελλάδα είναι στην απέξω". Είμαι σίγουρος ότι και η Νορβηγία και η Ελλάδα έχουν τζίρο και τίμιους αγοραστές, αλλά πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να αποσύρει τον μαγνήτη των δωρεάν μεταφορικών αν υπήρχε κέρδος ή αν δεν υπήρχαν άλλα show stoppers (πτήσεις, συμφωνίες με couriers, warranty costs κλπ). νομιζω οτι σε περιπτωση βλαβης τα μεταφορικα αποστολης πισω στο αμαζον και καινουργιου προιοντος σε μενα παλι τα καλυπτουν οι ιδιοι (και οχι εγω) ακομα και αν εχω χρεωθει την αρχικη αποστολη κατα την αγορα.οποτε αν θελω να κανω τα κολπα μου δεν νομιζω οτι θα με εμποδισουν τα μεταφορικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorg Νοέμβριος 28, 2013 #159 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2013 Και οι τοπικοί άρχοντες λένε "οκ, και τι θέλετε ως αντάλλαγμα;" "Just a Double Irish With A Dutch Sandwich" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Νοέμβριος 28, 2013 #160 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2013 Όταν μια φορτωτική για Μιλάνο είναι γεμάτη στο 90% και είναι να φύγει σε 2 ώρες, ενώ για μεθαύριο (που έχεις πληρώσει) δεν υπάρχουν αρκετές παραγγελίες, τους συμφέρει να το στείλουν πιο γρήγορα εκεί και να σου έρθει με μια επιπλέον στάση, αλλά πιο γρήγορα.Κι εγώ όποτε επιλέγω FSSD, συνήθως μου έρχεται στις 2 μέρες. Αλλά μου έχει έρθει και πακέτο σε λιγότερο από 24 ώρες (παραγγελία το μεσημέρι, στην πόρτα μου την άλλη μέρα στις 8 το πρωί), ενώ μου έχει έρθει και πακέτο από την αποθήκη της Αγγλίας ενώ είχε πάνω του και στάμπες από Ολλανδία.Είναι τεράστιο το κατάστημα, μην έχεις την εντύπωση ότι για κάθε πακέτο έρχεται κι ένα μηχανάκι να το παραλάβει. Κάθε μια ώρα φεύγει φορτηγό γεμάτο από τις αποθήκες και πάει σε ένα από τα αεροδρόμια. Το κάθε πακέτο έχει διάφορες επιλογές για το σε ποια πτήση θα μπει και η μόνη προϋπόθεση είναι η συνολική διαδρομή να μην κρατήσει παραπάνω απ'όσο έχεις πληρώσει. Γι'αυτό και δε σου λένε "θα το έχεις στις 23 του μηνός", αλλά "θα το έχεις μεταξύ 19 και 28 του μηνός".εάν έχουν τρόπο να δουν ότι τους συμφέρει να στείλουν πακέτο 5 κιλών με την UPS αντί για ταχυδρομείο, τότε πάσο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.