racer Ιούνιος 17, 2013 #161 Ιούνιος 17, 2013 Eγω θα μείνω στο operating system -> Playstation OS καρά epic fail! Θα σου βγαζει τα άντερα παλι...Για πες.
ARMAGEDDON Ιούνιος 17, 2013 Author #162 Ιούνιος 17, 2013 Eγω θα μείνω στο operating system -> Playstation OS καρά epic fail! Θα σου βγαζει τα άντερα παλι...γιατί το xbox θα έχει καλύτερο ?
TifoziF1 Ιούνιος 17, 2013 #163 Ιούνιος 17, 2013 Eγω θα μείνω στο operating system -> Playstation OS καρά epic fail! Θα σου βγαζει τα άντερα παλι...seb δεν σε είχα για υποστηρικτή linux + steam :P
SirDiman Ιούνιος 17, 2013 #164 Ιούνιος 17, 2013 seb δεν σε είχα για υποστηρικτή linux + steam :P O seb εχει τοσο credibility οσο εχει η γατα μου μαστουρωμενη με catnip
sebastian Ιούνιος 17, 2013 #165 Ιούνιος 17, 2013 (edited) Προσπερνω τις κα(Ν)τινες και απανταω στον racer. Σου αρεσει η ΑΤΙ ? Θα στο πω απλα για να καταλαβεις....Τα απλα πραγματα για την NVIDIA ειναι πυρηνική φυσικη για την ΑΤΙ. Το ιδιο ειναι και το χβοχ 360 με το ps3.Απλα πραγματα για τον ενα ειναι δυσκολα για τον αλλο.Τωρα θα πρεπει να τα ζησεις και τα δυο μηχανηματα για να καταλαβεις... Δεν θα παρω κονσολα σε αυτη τη γενια.... για διαφορους λογους! Αλλα εαν επερνα θα επερνα αυτο που softwarika θα εκανε παπαδες και δεν θα μου τα εκανε τσουρεκια περιμενωντας updates για τα βασικα. Εχω που εχω τον [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] και τον στρατο του να μου τα ζαλιζουν να μην βαλω και αλλα στη σκεψη μου! Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 17, 2013 από sebastian
yanni Ιούνιος 17, 2013 #166 Ιούνιος 17, 2013 Αν αρχίσουν όλοι να προγραμματίζουν ειδικά για τον 8core jaguar, βλέπω την Nvidia να γράφεται στο τμήμα πυρηνικής φυσικής σε 2-3 χρονάκια. Και βέβαια το ότι ο εν λόγω επεξεργαστής τόσο στο XBOX όσο και στο PS4 είναι μέτριων επιδόσεων, είναι υπέρ της AMD. Διότι το optimization θα είναι περισσότερο από αναγκαίο τόσο στον τομέα των γραφικών όσο και στο multithreading.
Aias Ιούνιος 17, 2013 #167 Ιούνιος 17, 2013 τα παιχνιδια πανω κατω και στις 2 κονσολες θα ειναι τα ιδια με μικρες διαφορες πολυ απλα επειδη ο κωδικας ειναι ο ιδιος με μικροτροποποιησεις.Σιγα μην καθονται να προγραμματιζουν απο την αρχη αναλογα με την κονσολα.Οποτε οτι και να παρετε το ιδιο θα ειναι οπως γινοταν τοσα τοσα χρονια μεχρι σημερα...
GruntGR Ιούνιος 17, 2013 #168 Ιούνιος 17, 2013 Οταν φτιαχνεις τιτλο για 2 μηχανηματα, εκ των οποιων το ενα εχει σημαντικα πιο αργο IGP ( 7870 vs το κουτσαβλο 7790 ) και αρκετα μικροτερο memory bandwidth (gddr5 vs ddr3) με οτι επιπτωσεις μπορει να εχει αυτο σε μια APU, δεν ειναι καθολου απιθανο στο πρωτο μηχανημα να εχεις 60αρι fixed ενω στο 2ο να κοβεις και να ραβεις για να κρατησεις το 30αρι με vsync off. Πλεον πατανε και οι 2 κονσολες σε x86, δεν εχει η Sony πια την δικαιολογια " ο cell ειναι τουμπανο αλλα λιγοι ξερουν να γραφουν κωδικα για παρτυ του " ουτε η microsoft εχει προβαδισμα στην ημερομηνια κυκλοφοριας, στην τιμη και την διαθεσιμοτητα, το αντιθετο μαλιστα :S To μονο σιγουρο ειναι οτι το pc gaming εχει να κερδισει πολλα απο την νεα γεννια που ερχεται, ΑΚΟΥΣ ACTIVISION ??
Trooper Ιούνιος 18, 2013 #169 Ιούνιος 18, 2013 (edited) Epic fail το XNONEΤο κούρασες ρε συ, το εχεις πει αυτό 100 φορές... Ακόμα δε βγήκε το έθαψες κι όλας...[MENTION=478]sebastian[/MENTION], κάποτε έλεγες τα αντίστοιχα για τις κόκκινες, παιχνιδομηχανή είναι, οχι bench machine. Μια χαρά ειναι και τα 2 os. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 18, 2013 από Trooper
Typhonios Ιούνιος 18, 2013 #170 Ιούνιος 18, 2013 Το κούρασες ρε συ, το εχεις πει αυτό 100 φορές... Ακόμα δε βγήκε το έθαψες κι όλας...@sebastian, κάποτε έλεγες τα αντίστοιχα για τις κόκκινες, παιχνιδομηχανή είναι, οχι bench machine. Μια χαρά ειναι και τα 2 os.Εγώ το έθαψα? Η πλειοψηφία της gaming κοινότητας το έχει ήδη θάψει και εσύ κοντοστέκεσαι σε εμένα, καλό ε?. Ειδαμε τα χάλια του στην E3 και συγνώμη κιόλας , θα συνεχίσω να το θάβω μιας και οι marketing directions που έχει πάρει η ΜS, θα την θάψουν. XNONE, XFAILONE. Period.
env0y Ιούνιος 18, 2013 #171 Ιούνιος 18, 2013 (edited) Το regional lock του XBOX ONE είναι ότι πιο ελεϊνό υπάρχει.. 'Οτι βλέπετε με γκρι στην παραπάνω εικόνα θεωρείται εκτός region με αποτέλεσμα το παιχνίδι να μην ενεργοποιείται ούτε να λαμβάνει DLC. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 18, 2013 από env0y
Chosen Ιούνιος 18, 2013 #172 Ιούνιος 18, 2013 Αναμενόμενο, πιστεύω...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=46yBdG6cicA]Microsoft's chief of interactive entertainment, Don Mattrick admits the xbox one was a "flop" - YouTube[/ame]
wolves Ιούνιος 18, 2013 #173 Ιούνιος 18, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=syQDMEFq3H4]Why You Shouldn't Pre-Order a Next-Gen Console (Yet) - SESSLER'S ...SOMETHING - YouTube[/ame]
artyom Ιούνιος 18, 2013 #174 Ιούνιος 18, 2013 Οταν φτιαχνεις τιτλο για 2 μηχανηματα, εκ των οποιων το ενα εχει σημαντικα πιο αργο IGP ( 7870 vs το κουτσαβλο 7790 ) και αρκετα μικροτερο memory bandwidth (gddr5 vs ddr3) με οτι επιπτωσεις μπορει να εχει αυτο σε μια APU, δεν ειναι καθολου απιθανο στο πρωτο μηχανημα να εχεις 60αρι fixed ενω στο 2ο να κοβεις και να ραβεις για να κρατησεις το 30αρι με vsync off. Πλεον πατανε και οι 2 κονσολες σε x86, δεν εχει η Sony πια την δικαιολογια " ο cell ειναι τουμπανο αλλα λιγοι ξερουν να γραφουν κωδικα για παρτυ του " ουτε η microsoft εχει προβαδισμα στην ημερομηνια κυκλοφοριας, στην τιμη και την διαθεσιμοτητα, το αντιθετο μαλιστα :S To μονο σιγουρο ειναι οτι το pc gaming εχει να κερδισει πολλα απο την νεα γεννια που ερχεται, ΑΚΟΥΣ ACTIVISION ??Η DDR3 ειναι 64-bit, η GDDR5 ειναι 32bit. Αυτο σημαινει οτι το xbox εχει πολυ γρηγοροτερο i/o throughput. Η GDDR απο την αλλη εχει διπλασιο bandwidth. To xbox παλι εχει 32ΜΒ ESRAM και DME που εξουδετερωνει το πλεονεκτημα του PS3 (και μαλιστα με πολυ χαμηλοτερο κοστος), οποτε παραμενει το i/o πλεονεκτημα του xbox το οποιο δινει σημαντικο performance boost.
GruntGR Ιούνιος 18, 2013 #175 Ιούνιος 18, 2013 Η DDR3 ειναι 64-bit, η GDDR5 ειναι 32bit. Αυτο σημαινει οτι το xbox εχει πολυ γρηγοροτερο i/o throughput. Η GDDR απο την αλλη εχει διπλασιο bandwidth. To xbox παλι εχει 32ΜΒ ESRAM και DME που εξουδετερωνει το πλεονεκτημα του PS3 (και μαλιστα με πολυ χαμηλοτερο κοστος), οποτε παραμενει το i/o πλεονεκτημα του xbox το οποιο δινει σημαντικο performance boost.Καλο το point σου για το latency της GDDR5, στο συνολο ομως παραμενει το VHS One πιο αργο ( και ακριβο :S ) n terms of raw, synthetic performance, the Xbox360 could churn out around 300 gigaflops; the PS3 was around 400 gigaflops. The Xbox One and PS4, however, should both be above two teraflops — about six times more powerful than their predecessors. Remember, the output resolution (1920×1080) is unlikely to change — so, with six times more power, we’re looking at a significant improvement toimage quality.LiveLeak.com - PS4 & XBox1 already woefully obsolete - months before their release
panoc Ιούνιος 18, 2013 #176 Ιούνιος 18, 2013 Η DDR3 ειναι 64-bit, η GDDR5 ειναι 32bit. Αυτο σημαινει οτι το xbox εχει πολυ γρηγοροτερο i/o throughput. Η GDDR απο την αλλη εχει διπλασιο bandwidth. To xbox παλι εχει 32ΜΒ ESRAM και DME που εξουδετερωνει το πλεονεκτημα του PS3 (και μαλιστα με πολυ χαμηλοτερο κοστος), οποτε παραμενει το i/o πλεονεκτημα του xbox το οποιο δινει σημαντικο performance boost.τι σχεση ποσα bit ειναι το καθε τσιπακι ;οπως και στις καρτες γραφικων συνδιαζονται (στο στυλ του dual/quad channel των ddr/1/2/3) και δινουν οσο bus γουσταρεις.
hondo1 Ιούνιος 18, 2013 #177 Ιούνιος 18, 2013 μόνο να αγοράσω το ps4 -που τόσο υμνείτε- και να έχει τα massive fps drops του ps3... ε ρε ξύλωμα και πέταμα απ'τον 3ο όροφο :banging:
jiohkor3 Ιούνιος 18, 2013 #178 Ιούνιος 18, 2013 μόνο να αγοράσω το ps4 -που τόσο υμνείτε- και να έχει τα massive fps drops του ps3... ε ρε ξύλωμα και πέταμα απ'τον 3ο όροφο :banging: Ελα τωρα πεταχτηκε ο περιεργος να την πει στο πλει, τι πιο γαματο απτο να παιζεις gta4 με 20 φρειμζ και να ποναει το κεφαλι σου στο 10λεπτο και τα τεξτουρζ να ναι σα ζωγραφια νηπιαγωγειου. Αμαν ολοι οι περιεργοι στου λαμπη;
ARMAGEDDON Ιούνιος 18, 2013 Author #179 Ιούνιος 18, 2013 μόνο να αγοράσω το ps4 -που τόσο υμνείτε- και να έχει τα massive fps drops του ps3... ε ρε ξύλωμα και πέταμα απ'τον 3ο όροφο :banging: λέγε πόσα πήρες από την microsoft humor κάνω
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now