Jump to content



ΧΒΟΧ ΟΝΕ vs PS4 - H μάχη


Recommended Posts

Tessellation για στρογγύλεμα κάποιων αντικειμένων ναι. Επιπλέον λεπτομέρεια χάρις σε tessellation, σε ελάχιστες περιπτώσεις(π.χ. crysis 2-3) και με το σταγονόμετρο.

Όσο για τα textures αναφέρομαι σε dx 11.2 φάση και megatextures που φορτώνεις-ξεφορτώνεις real time textures υπερυψηλής ανάλυσης και λεπτομέρειας χωρίς να σε περιορίζει η μνήμη. Όχι να πληρώνεις περιουσίες για Τιτάνες και να τρως ήττα σε πολύ βαριά mods.

Π.χ. με 7870 ή ακόμα και με gtx 680 κάρτα, με την κλασσική τεχνολογία, αποκλείεται να δεις στο pc υφές σαν αυτές του forza 5 για το xbox one με την ανάλογη ποικιλία(όχι δηλαδή επαναλαμβανόμενες σαν αυτές του crysis 3).

Αυτά που βλέπεις στις εκάστοτες εκθέσεις κρύβουν από πίσω υπολογιστικά θηρία, τα actual games θα απέχουν έτη φωτός και όσα έχω δει μέχρι τώρα δεν αγγίζουν καν σε ποιότητα ακόμη και τις δικές μου 660ti SLI.

Άλλωστε όλος ο προγραμματισμός και σχεδιασμός των games για τις so called next gen κονσόλες ,από PC γίνονται.

Προσωπικά θα πάρω όλες τις κονσόλες,διότι η κάθε μία έχει να μου δώσει καλούς exclusive τίτλους.

Για τους mutiplatform τίτλους και γθα γραφικά θα προτιμήσω PC μιας και παραμένει king of the hill.

Link to comment
Share on other sites

To έχω ξαναπει και θα το ξαναπω. Δεν υπάρχει τίποτα τεχνολογικά καινούριο στο hw των κονσόλων. Τα πάντα είναι ανακύκλωση από το pc. Άντε πες ότι έκαναν πρώτη φορά unified gddr5 μνήμη μεταξύ cpu<=>gpu. Έχετε δει να υπάρχει μεγάλο bottleneck στο pcie16x ακόμα και με τιτάνες/7990; Όχι. Πόσο latency να δημιουργεί το ταξίδι ram<=>cpu<=>pcie<=>VRam; Για οικονομικούς λόγους το έκαναν, να μη χρειάζεται να βάλουν 2 ειδών μνήμες.

Κατά τα άλλα τι έχουμε; 2 lowpower 4cores jaguar cpus merged σε ένα τσιπ και μία κομμένη 7970M (έμφαση στο M, δε μιλάω για την desktop 7970 ούτε καν για 7870).

Θα είναι δυνατά μηχανάκια; Ναι αναλογικά. Πάνω κάτω ίσα με ένα gaming pc 3ετίας. (~κάποιο quadcore + 570).

Θα είναι τίποτε πρωτοποριακό; Όχι.

Μην έχετε τις ελπίδες σας τόσο ψηλά.

Link to comment
Share on other sites

To έχω ξαναπει και θα το ξαναπω. Δεν υπάρχει τίποτα τεχνολογικά καινούριο στο hw των κονσόλων. Τα πάντα είναι ανακύκλωση από το pc. Άντε πες ότι έκαναν πρώτη φορά unified gddr5 μνήμη μεταξύ cpu<=>gpu. Έχετε δει να υπάρχει μεγάλο bottleneck στο pcie16x ακόμα και με τιτάνες/7990; Όχι. Πόσο latency να δημιουργεί το ταξίδι ram<=>cpu<=>pcie<=>VRam; Για οικονομικούς λόγους το έκαναν, να μη χρειάζεται να βάλουν 2 ειδών μνήμες.

Κατά τα άλλα τι έχουμε; 2 lowpower 4cores jaguar cpus merged σε ένα τσιπ και μία κομμένη 7970M (έμφαση στο M, δε μιλάω για την desktop 7970 ούτε καν για 7870).

Θα είναι δυνατά μηχανάκια; Ναι αναλογικά. Πάνω κάτω ίσα με ένα gaming pc 3ετίας. (~κάποιο quadcore + 570).

Θα είναι τίποτε πρωτοποριακό; Όχι.

Μην έχετε τις ελπίδες σας τόσο ψηλά.

Well said!

Link to comment
Share on other sites

Θα το πω για χιλιοστη φορα μπας και το χωνεψουν μερικοι που την εχουν δει PC master(bator) race

" ΟΙ ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ PC"

capito ?

οσο για το

τα actual games θα απέχουν έτη φωτός και όσα έχω δει μέχρι τώρα δεν αγγίζουν καν σε ποιότητα ακόμη και τις δικές μου 660ti SLI.

απανταω με ενα παλαιοτερο quote και 2 pics

Είμαι και εγώ....:jester:

i5 s1156 ήταν και η M/B Asus Gene III.

Δεν συμφέρει να ψάξω για CPU s1156 ?

elapidae_1.jpg

+

bad-facial-hair-10.jpg[

:hehe:

Link to comment
Share on other sites

To έχω ξαναπει και θα το ξαναπω. Δεν υπάρχει τίποτα τεχνολογικά καινούριο στο hw των κονσόλων. Τα πάντα είναι ανακύκλωση από το pc. Άντε πες ότι έκαναν πρώτη φορά unified gddr5 μνήμη μεταξύ cpu<=>gpu. Έχετε δει να υπάρχει μεγάλο bottleneck στο pcie16x ακόμα και με τιτάνες/7990; Όχι. Πόσο latency να δημιουργεί το ταξίδι ram<=>cpu<=>pcie<=>VRam; Για οικονομικούς λόγους το έκαναν, να μη χρειάζεται να βάλουν 2 ειδών μνήμες.

Το λες μόνος σου χωρίς να το καταλαβαίνεις καν.

Έχεις δει game να εκμεταλλεύεται την ταχύτητα του διαύλου pcie x16, αμφίδρομα, για να φορτώνει textures υπερβολικά υψηλής ανάλυσης στη μνήμη RAM και να τα διοχετεύει realtime στην GPU. Αυτό γίνεται μόλις πρόσφατα με το dx 11.2, επειδή το επέτρεψε η MS. Έχεις δει game να εκμεταλλεύεται την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των GCN καρτών για megatexture streaming(το υποστηρίζουν σε hw level); Ποιά θα ήταν η εμπορική εικόνα ενός game που στο xbox 360 θα έδειχνε 5-6 textures να χιλιοεπαναλαμβάνονται ενώ στο pc θα διέφεραν σε κάθε m^2 εικονικής επιφάνειας; Πόσα λεφτά θα χρειάζονταν για να δημιουργήσεις κατ'ούσία δύο games; Ένα για pc και ένα για κονσόλα.

Είναι μια σκληρή εμπορική πραγματικότητα που οι pc gamers δεν θέλουν με τίποτα να αποδεχτούν. Το κόστος ανάπτυξης ενός game ξεχωριστά για κονσόλες και pc είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Αυτό πρακτικά σημαίνει μηχανές γραφικών κομμένες και ραμμένες πάνω στον πιο αδύναμο κρίκο, που μόλις πας να προσθέσεις ένα-δύο εφέ γονατίζει το σύμπαν.

Έχω την 7870 αυτή τη στιγμή και στο hitman absolution σε Ultra settings "πέφτω" κάποιες φορές στα 40-45 καρέ, χωρίς antialiasing. Θα έχει πλάκα να μου πει κάποιος ότι με τα δεδομένα αυτά το ps4 θα φτάσει λίγο πιο πάνω από το Absolution στα 30 καρέ σε 1080p. Πού όταν βλέπεις τα textures του Ryse, σήμερα κιόλας, χωρίς βελτιστοποίηση, σου πέφτουν τα σαγόνια και στο Absolution θες 2Gb κάρτα(επιβεβαιωμένο) για τα ultra textures της κακιάς ώρας.

ps: Όχι δεν είναι μούφα τα ντέμο που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Τουλάχιστον στο ps4 που η έλλειψη βελτιστοποίησης δεν το επηρεάζει όπως το none.

Μην μπερδεύουμε το gameplay footage με τα βίντεο της sony το 2005.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Το λες μόνος σου χωρίς να το καταλαβαίνεις καν.

Έχεις δει game να εκμεταλλεύεται την ταχύτητα του διαύλου pcie x16, αμφίδρομα, για να φορτώνει textures υπερβολικά υψηλής ανάλυσης στη μνήμη RAM και να τα διοχετεύει realtime στην GPU. Αυτό γίνεται μόλις πρόσφατα με το dx 11.2, επειδή το επέτρεψε η MS. Έχεις δει game να εκμεταλλεύεται την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των GCN καρτών για megatexture streaming(το υποστηρίζουν σε hw level); Ποιά θα ήταν η εμπορική εικόνα ενός game που στο xbox 360 θα έδειχνε 5-6 textures να χιλιοεπαναλαμβάνονται ενώ στο pc θα διέφεραν σε κάθε m^2 εικονικής επιφάνειας; Πόσα λεφτά θα χρειάζονταν για να δημιουργήσεις κατ'ούσία δύο games; Ένα για pc και ένα για κονσόλα.

Είναι μια σκληρή εμπορική πραγματικότητα που οι pc gamers δεν θέλουν με τίποτα να αποδεχτούν. Το κόστος ανάπτυξης ενός game ξεχωριστά για κονσόλες και pc είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Αυτό πρακτικά σημαίνει μηχανές γραφικών κομμένες και ραμμένες πάνω στον πιο αδύναμο κρίκο, που μόλις πας να προσθέσεις ένα-δύο εφέ γονατίζει το σύμπαν.

Έχω την 7870 αυτή τη στιγμή και στο hitman absolution σε Ultra settings "πέφτω" κάποιες φορές στα 40-45 καρέ, χωρίς antialiasing. Θα έχει πλάκα να μου πει κάποιος ότι με τα δεδομένα αυτά το ps4 θα φτάσει λίγο πιο πάνω από το Absolution στα 30 καρέ σε 1080p. Πού όταν βλέπεις τα textures του Ryse, σήμερα κιόλας, χωρίς βελτιστοποίηση, σου πέφτουν τα σαγόνια και στο Absolution θες 2Gb κάρτα(επιβεβαιωμένο) για τα ultra textures της κακιάς ώρας.

ps: Όχι δεν είναι μούφα τα ντέμο που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Τουλάχιστον στο ps4 που η έλλειψη βελτιστοποίησης δεν το επηρεάζει όπως το none.

Μην μπερδεύουμε το gameplay footage με τα βίντεο της sony το 2005.

Microsoft’s E3 Xbox One demos ran on Nvidia-powered PCs - Industry - News - HEXUS.net

Short memory αυτός ο λαός μας ρε παιδί μου...

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν το megatexture και π@π@ριά texture που το διαδέχτηκε υπάρχει ήδη και δε χρειάζεται ειδικό hw(κάποιο quake και το rage νομίζω το είχαν). Και δε βελτιώνει το graphic representation, απλά το texture streaming. Άμα είναι γκαζμάδες βέβαια οι graphic designers και δε ξέρουν να κάνουν texture blending ίσως να βοηθήσει. Τώρα για τα υπόλοιπα περί unified memory.

Τo ps4 έχει hUMA. Το xbox1 δε πιστεύω μιας και έχει ESRAM (περνάνε data εκτός από CPU/GPU memory space). Ακόμα και να είχε, το hUMA είναι κυρίως για GPGPU applications. Έχεις την εντύπωση ότι με 1100κάτι cores για γραφικά ΚΑΙ GPGPU θα κερδίσεις πολλά;

Γραφικά δε κερδίζεις ΤΙΠΟΤΕ. To bottleneck στα textures δεν είναι το RAM<...>VRAM, αλλά το μέγεθος της VRAM/RΑΜ ανάλογα με τις αναλύσεις και η ταχύτητα του δίσκου. Όταν έχεις allocation 2gb για vram και 100mb/s transfer από το δίσκο για να τα φορτώσεις ακόμα και 90% συμπίεση να έχουν, τα 8GB/s του 16x pcie2 δεν καθυστερούν το σύστημα ούτε και τα Χ ms latency. Μα το ps4/xbox θα μπορούν να έχουν >2gb VRAM!!!111 Χεστηκε η φοράδα στο αλλώνι. Έχεις δει διαφορά σε επιδόσεις σε GPUs με 2 κ 4 GB σε 1920x1080; Όχι. Γιατί; Γιατί δε χρειάζεται σε 1920x1080 να φορτώσεις 500 4k x 4k textures.

Θα μπορούν να κάνουν μερικά ωραία τρικ - λίγο παραπάνω physics - και τίποτε άλλο. Το HW είναι τόσο περιορισμένο και το γεγονός ότι θα τα βγάζουν multiplatform σημαίνει ότι δε θα δεις και πολλά από αυτά.

Θα σου δώσω και μία αναλογία που θα την έχεις ζήσει: 1920x1080 med details και physx ή 1920x1080 ultra και physx off; Και αυτό στη καλύτερη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει τρόπος να δούμε την απόδοση του ps4 μέσω opengl4 σε linoux ??

1152cores με 1,84TFLOPS => 1152 * Χ *2 = 1840 => Χ = 800MHz. Η ref 7850 έχει 1024cores στα 860MHz όπότε πάνω κάτω όσο ένα pc με μία τέτοια.

Δε θα κερδίζει τίποτε άλλο από επιδόσεις, μιας και το bench δε θα είναι γραμμένο για να εκμεταλεύτεται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κονσόλας.

Link to comment
Share on other sites

Τυφώνιε, σε 2 χρόνια τα πολύ θα δούμε τις δυνατότητές τους.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1IwHkfIWsXE]Gameplay RYSE XBOX ONE!! Increible!! - YouTube[/ame]

Performance-wise, the target is 30fps, with v-sync engaged. There is a little chugging during the opening beach sequence, but it clears up during the second section on higher ground. As far as controls go, the newer, improved rumble in the new pad's analogue triggers is not in evidence right now. Inputs on the attack buttons feel imprecise, partly due to the lack of lock-on function, making it difficult to tell in which direction the character may end up lunging. We could access the console's menu by pressing the Xbox Home button, and by selecting the Ryse window, we could switch back to play again very smoothly. Yes, there's no doubt about it - this is definitely running on "real deal" Xbox One hardware.

Xbox One Games DID NOT Run On High-End PCs At E3! | Forzacentral

Για ευκολία κάποιοι χρησιμοποίησαν dev kits. Το devkit στο λινκαρισμένο άρθρο σου μοιάζει με gtx 680 περισσότερο παρά με την γκρίζα 780.

Volrath

Θα σου δώσω και μία αναλογία που θα την έχεις ζήσει: 1920x1080 med details και physx ή 1920x1080 ultra και physx off; Και αυτό στη καλύτερη περίπτωση.

Όταν λες physics θα εννοείς nvidia physx απ'ότι καταλαβαίνω. Εκεί που θες ξεχωριστή κάρτα για να βλέπεις βράχους να θρυμματίζονται και πάλι δεν σε φτάνει.

Το meagatexture και παρόμοιες τεχνολογίες επιτρέπουν να φορτώνεται ένα τεράστιο texture από τον σκληρό διαδοχικά σε ram και στην Vram κάθε φορά που προχωράς προς κάποιο σημείο του "κόσμου". Αν έχεις αρκετά γρήγορη vram θα βλέπεις λεπτομερή textures με ποικιλία χωρίς να εμποδίζεσαι ιδιαίτερα από το μέγεθος της μνήμης. Μόνος περιορισμός θα είναι το δισκάκι.

Link to comment
Share on other sites

Τυφώνιε, σε 2 χρόνια τα πολύ θα δούμε τις δυνατότητές τους.

Xbox One Games DID NOT Run On High-End PCs At E3! | Forzacentral

Για ευκολία κάποιοι χρησιμοποίησαν dev kits. Το devkit στο λινκαρισμένο άρθρο σου μοιάζει με gtx 680 περισσότερο παρά με την γκρίζα 780.

Volrath

Όταν λες physics θα εννοείς nvidia physx απ'ότι καταλαβαίνω. Εκεί που θες ξεχωριστή κάρτα για να βλέπεις βράχους να θρυμματίζονται και πάλι δεν σε φτάνει.

Το meagatexture και παρόμοιες τεχνολογίες επιτρέπουν να φορτώνεται ένα τεράστιο texture από τον σκληρό διαδοχικά σε ram και στην Vram κάθε φορά που προχωράς προς κάποιο σημείο του "κόσμου". Αν έχεις αρκετά γρήγορη vram θα βλέπεις λεπτομερή textures με ποικιλία χωρίς να εμποδίζεσαι ιδιαίτερα από το μέγεθος της μνήμης. Μόνος περιορισμός θα είναι το δισκάκι.

Σχετικά με το RYSE , φαίνεται καταπληκτικό σε γραφικά αλλά θέλω gameplay και open world, όχι quick time events και έναν κόσμο στενότερο από διάδρομο δημόσια τουαλέτας:

Ryse: Son of Rome - What's Wrong With Ryse: Son of Rome? - IGN Video

Γι'αυτό και θα προτιμήσω το Witcher 3 στο PC.

Έγινε επεξεργασία από Typhonios
Link to comment
Share on other sites

εδώ παίζουν battlefield στις κονσόλες και νομίζουν ότι είναι ίδιο με αυτό τον pc..

για ραλακια καλές είναι οι κοσνολες άντε και κάνα adventure...

πάνε πάρε next-gen κονσολα σου δώσε και αλλα τόσα για μια τηλεόραση και απόλαυσε την νέα σου τεχνολογία χαχα..

μαρεσει που σχολιαζουν κιολας δεν υπαρχει μετρο συκρισεις απλα .. οι κονσολες καλες ειναι για τα λεφτα τους μεχρι εκει :yes4:

όσο αφορά το θέμα στα physx τσεκαρε για havoc ολα τα games με αυτά τα physx ειναι οχι της nvidia η nvidia εχει λιγοτερα......

Έγινε επεξεργασία από AstraLgr
Link to comment
Share on other sites

εδώ παίζουν battlefield στις κονσόλες και νομίζουν ότι είναι ίδιο με αυτό τον pc..

για ραλακια καλές είναι οι κοσνολες άντε και κάνα adventure...

πάνε πάρε next-gen κονσολα σου δώσε και αλλα τόσα για μια τηλεόραση και απόλαυσε την νέα σου τεχνολογία χαχα..

μαρεσει που σχολιαζουν κιολας δεν υπαρχει μετρο συκρισεις απλα .. οι κονσολες καλες ειναι για τα λεφτα τους μεχρι εκει :yes4:

όσο αφορά το θέμα στα physx τσεκαρε για havoc ολα τα games με αυτά τα physx ειναι οχι της nvidia η nvidia εχει λιγοτερα......

Βάλε κονσόλα να σου τρέξει Total War....ΝΑΙ ΠΩΩΩΩΣΣΣ!

Link to comment
Share on other sites

Battlefield 4 Will Support Windows 8′s Exclusive DX11.1; DX11.1 Will Improve CPU Performance | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming

Πιθανότατα ο λόγος για τον όποιον το battlefield 4 είναι καλύτερο στο Χ1

παρτε ps4

3otb.png

Έγινε επεξεργασία από artyom
Link to comment
Share on other sites

Battlefield 4 Will Support Windows 8′s Exclusive DX11.1; DX11.1 Will Improve CPU Performance | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming

Πιθανότατα ο λόγος για τον όποιον το battlefield 4 είναι καλύτερο στο Χ1

παρτε ps4

3otb.png

Εννοείς θα τρέχει καλύτερα στο PC, γιατί να λέει κάποιος ότι στο X1 και PS4 θα είναι καλύτερο....εμ...φανερώνει αφέλεια.

Επίσης το link μιλάει για PC,που είδες την αναφορά σε κονσόλες?

Link to comment
Share on other sites

Οχι βέβαια, εννοώ ανάμεσα στις next gen κονσόλες.

Gamescom: Battlefield 4's Graphics Lacking on PS4 - IGN

Βασικά αν δεις το παραπάνω βιντέο θα καταλάβεις ότι το BF3@pc θα ειναι πιο όμορφο απότι bf4@ next gen consoles.

Οσο για την αναφορά στις κονσόλες, δες τη τελευταία παράγραφο στου ign το αρθρο που πάντα σύμφωνα με τον αρθρογράφο το bf4 υστερεί οχι μόνο απο το pc και και απο το next gen hw.

Mάλλον φταίει το huma και η gddr5 που τρέχει τόσο καλά στο ps4 :p

Αν και είπαν θα τρέχει σε ανάλυση μεγαλύτερη απο 720 αλλά οχι 1080...Μαλλον για τπτ 722p ανάλυση θα μιλάνε.

Μπράβο!!!

SuseVmA.gif

Link to comment
Share on other sites

Οχι βέβαια, εννοώ ανάμεσα στις next gen κονσόλες.

Gamescom: Battlefield 4's Graphics Lacking on PS4 - IGN

Βασικά αν δεις το παραπάνω βιντέο θα καταλάβεις ότι το BF3@pc θα ειναι πιο όμορφο απότι bf4@ next gen consoles.

Οσο για την αναφορά στις κονσόλες, δες τη τελευταία παράγραφο στου ign το αρθρο που πάντα σύμφωνα με τον αρθρογράφο το bf4 υστερεί οχι μόνο απο το pc και και απο το next gen hw.

Mάλλον φταίει το huma και η gddr5 που τρέχει τόσο καλά στο ps4 :p

Αν και είπαν θα τρέχει σε ανάλυση μεγαλύτερη απο 720 αλλά οχι 1080...Μαλλον για τπτ 722p ανάλυση θα μιλάνε.

Μπράβο!!!

SuseVmA.gif

To Χ1 τα ίδια χάλια θα είναι μιας και οι κονσόλες είναι σχεδόν πανομοιότυπες, με το PS4 ελαφρώς να υπερέχει.

Βασικά πρέπει να αφαιρεθεί ο MARKETING όρος next gen μιας ότι θα δούμε τα έχουμε ήδη δει στα PC μας.

Συν ότι σε δύο χρόνια ,που εκεί θα αρχίσουν οι νέες κονσόλες να εμφανίζουν τις δυνατότητες τους, τα PC θα είναι χροοοονια μπροστά για άλλη μία φορά.

Link to comment
Share on other sites

για τουσ υποψηφιουσ αγοραστεσ ps4 ριξτε μια ματια στο βιντεακι..

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=kL7CtxNFxnU&list=UUI1VJ6k1JGWP4DGa5QyFpmA]PS4 μαζί με PS Vita; - YouTube[/ame]

εαν γινει ετσι, θα ειναι μια πολυ καλη ευκαιρια!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.