Jump to content



ΧΒΟΧ ΟΝΕ vs PS4 - H μάχη


Recommended Posts

Με 190 χιλιάδες πωλήσεις, δεν νομίζω. Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να το βάλω κάπου πιο κεντρικά

απλά πράγματα λέω fake γιατί

στηρίζονται ότι όσοι είχαν xbox θα πάρουν xbox 1 οπότε στο xbox 1 θα έχουν για 1 χρόνο και μετά θα πρέπει να αγοράσουν και συνεχίζω διότι δεν καταλάβατε τίποτα ... μόλις πάρουν το xbox 1 το 360 θα πάει στην άκρη άρα χαμένο θα πάει το golden μπλα μπλα ... στην ουσία δεν τους χαρίζει κάτι είναι σχεδιασμένο

Link to comment
Share on other sites

1. Ποιό θεωρείς καλύτερο οπτικά; Το pc exclusive "witcher 2" με ubersampling που δεν το'τρεχες ούτε με gtx 590 ή το Ryse του(υποδεέστερου ακόμα και κονσολικά) Xbox none. Που είναι αληθινό game και όχι demo. Σύγκρινε π.χ. τη λεπτομέρεια στα πρόσωπα και στα physics και στο draw distance.

Ποιο το νόημα; Όχι τίποτ'άλλο θα πρέπει να κάτσω να δω βίντεο και απ'τα 2 γιατί τώρα δε μου έρχεται καν. Αλλά κερδίζουμε κάτι;

2. Γιατί δεν μας έδειξαν αντίστοιχο ντέμο και στο xbox 360, αφού στα ντέμο είναι τόσο απλά τα πράγματα;

Γιατί να κάνουν κάτι τέτοιο; Δεν κερδίζουν κάτι. Ο Cage τα κάνει γιατί είναι καυλωμένος με κάτι τέτοια. Old news. Οι άλλοι δεν έχουν λόγο να ξοδέψουν λεφτά για κάτι που δε λέει και πολλά. Μπορεί σε 3 χρόνια με τέρμα βελτιστοποιημένες engines να βγάλουν και κάτι τετοιο in-game σε αυτές τις κονσόλες, ok. Και τότε σαν κομμάτι ενός game presentation θα έχει νόημα. Τώρα είναι εκεί έτσι για τη φάση.

Έγινε επεξεργασία από Andeus
Link to comment
Share on other sites

Creator of FXAA says PS4 could be years ahead of PC, new Xbox may have memory bandwidth issues | GimmeGamesGimmeGames

PS4 2013:

ss-news-the-dark-sorcerer-e3-2013-tech-demo-L-mX3Qhi.jpeg

ULTRA HIGH END PC 2013:

Metro-Last-Light-Pavel.jpg

Πρόβλημα όρασης ή αντικειμενικότητας; Το πρώτο διορθώνεται, το άλλο....

PS4 years ahead of pc...νομίζω ότι είναι πρόβλημα πραγματικότητας ή εγκεφαλικής δυσλειτουργίας, στην περίπτωση αυτήν δεν διορθώνεται κανένα από τα δύο

Link to comment
Share on other sites

Τυφωνιε κατσε να τα δουμε με τα ματια μας , μου θυμιζει και παλιοτερες εποχες που βαζαν βιντεο απο το intro και εσυ ετσι νομιζες οτι θα ειναι και το gameplay.

Αν παντως βγαζουν τετοια γραφικα pc διετιας ουσιαστικα , στο μελλον οταν θα μειωθουν οι ρυθμοι αναπτυξης τεχνολογιας ισως οι κονσολες (κλειστες πλατφορμες) να ειναι το μελλον για το gaming. :)

Link to comment
Share on other sites

Τυφωνιε κατσε να τα δουμε με τα ματια μας , μου θυμιζει και παλιοτερες εποχες που βαζαν βιντεο απο το intro και εσυ ετσι νομιζες οτι θα ειναι και το gameplay.

Αν παντως βγαζουν τετοια γραφικα pc διετιας ουσιαστικα , στο μελλον οταν θα μειωθουν οι ρυθμοι αναπτυξης τεχνολογιας ισως οι κονσολες (κλειστες πλατφορμες) να ειναι το μελλον για το gaming. :)

Ρε παιδιά , το να λέμε ότι οι τεχνολογικά παρωχημένες wannabe next gen κονσόλες(ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως) θα είναι καλύτερες από gaming pc...είναι εντελώς marketing success story!

Όταν το XFAILONE έτρεχε με κρυμμένα pc και n vidia καρτούλες τις περισσότερες παρουσιάσεις , αν όχι σε όλες , παιχνιδιών (κάτι που και η SONY θα εκανε αλλά δεν ήταν χαζή να τους ξεφύγει φωτό).

Κι εγώ θα πάρω το PS4 αλλά να κοιτάμε και την πραγματικότητα και όχι τι λέει ένα gaming studio που τα έχει πάρει χοντρά από SONY,MS, Nintendo για να πει τις μακακίες του.

Είδαμε την E3, είδαμε γραφικά, είδαμε σχεδόν τα πάντα.

PC gaming for evah, nuff said.

Link to comment
Share on other sites

Microsoft has just announced DirectX 11.2. The new version of DirectX includes multiple improvements, but the most interesting by far is the “tiled resources” feature, which allows the system memory and graphics memory to be shared for improved texture data. This is going to allow game developers to use higher details and textures in games without having to worry about how much graphics memory the typical end-user has.

The only downside is DirectX 11.2 is exclusive to Windows 8.1, so if you want to be able to us it you will need to upgrade. It will also be used on the upcoming Microsoft Xbox One console as well.

πηγή

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EswYdzsHKMc]//build/ tiled resources - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά , το να λέμε ότι οι τεχνολογικά παρωχημένες wannabe next gen κονσόλες(ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως) θα είναι καλύτερες από gaming pc...είναι εντελώς marketing success story!

Όταν το XFAILONE έτρεχε με κρυμμένα pc και n vidia καρτούλες τις περισσότερες παρουσιάσεις , αν όχι σε όλες , παιχνιδιών (κάτι που και η SONY θα εκανε αλλά δεν ήταν χαζή να τους ξεφύγει φωτό).

Ο δημιουργός του FXAA έχει απείρως υγιέστερο εγκέφαλο από την συντριπτική πλειοψηφία των pc-ποζεράδων. Και δεν είναι καθόλου άσχετος από προγραματισμό(όπως είχε πει ο billpepas σε περίπτωση παρόμοιων σχολίων από άνθρωπο της AMD.)

Το pc είναι ένα generic μηχάνημα που πατάει πάνω σε dx. Δεν έχει σημασία πόσες αρχιτεκτονικές θα αλλάξουν ενδιάμεσα. Αν θες να βγάλεις game τρως στη μάπα τους περιορισμούς του dx.

Οι δύο κονσόλες βασίζονται σε GCN και AMD jaguar αρχιτεκτονική. Ούτε dx11, ούτε x86. Γι'αυτό και είναι πλάνη το να πιστεύει κανείς ότι σε αυτή τη γενιά θα βγουν καλά pc ports. Επίσης ξέρουμε ότι η σειρά 7χχχ της AMD στα ίδια τρανζίστορ είναι αρκετά χειρότερη από την 6xx της nvidia σε dx 11 περιβάλλον. Δεν φταίει η, κατά Sebastian πατατοτεχνολογία, της AMD γι'αυτό, αλλά ο προσανατολισμός της σειράς 7χχχχ σε gpgpu εφαρμογές. Μάντεψε τώρα ποιός πασίγνωστος developer έχει ενσωματώσει λειτουργίες γραφικών σε compute API, τα οποία θεωρεί ως το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ξεκαθαρίσουμε κάτι, γιατί βλέπω σύγχιση. Μη μπλέκετε τα APIs με τα instruction sets με την αρχιτεκτονική των CPU με την αρχιτεκτονική των GPU. ΚΑΙ ΟΙ 2 ΚΟΝΣΟΛΕΣ θα υποστηρίζουν directX.

Το directX είναι συλλογή από APIs. Κανείς δεν υποχρεώνεται να τα χρησιμοποιήσει, απλά είναι εργαλεία για να γλυτώνουν χρόνο οι προγραμματιστές.

H x86 είναι αρχιτεκτονική των επεξεργαστών. Οι jaguar cores είναι x86. Οτιδήποτε θα φτιάξουν να τρέχει εκεί, θα είναι βασισμένο σε x86.

To x86_64 είναι η 64bit έκδοση των x86 instruction set. Μπορεί να φτιάξεις κάτι να τρέχει σε x86 σύστημα χωρίς όμως να κάνει χρήση όλου του x86 instruction set.

To GCN είναι αρχιτεκτονική των GPU (όπως τα cayman, fermi κτλ).

Οπότε πάμε ένα recap:

Το xbox one θα τρέχει 64bit win NT cernel, θα έχει x86 CPU αρχιτεκτονική με οποιαδήποτε instruction sets αποφασίσουν να υποστηρίζουν, θα χρησιμοποιεί GCN GPU και θα υπάρχει διαθέσιμο το Direct X 11.2 στους προγραμματιστές.

To ps4 θα τρέχει σε UNIX, έχει x86 CPU αρχιτεκτονική με οποιαδήποτε instruction sets αποφασίσουν να υποστηρίζουν, θα χρησιμοποιεί GCN GPU και θα υπάρχει διαθέσιμο το Direct X 11.1, opengl4 και PSSL στους προγραμματιστές.

Μην ακούω λοιπόν χαζομάρες για περιορισμούς και ιστορίες...

Link to comment
Share on other sites

H x86 είναι αρχιτεκτονική των επεξεργαστών. Οι jaguar cores είναι x86. Οτιδήποτε θα φτιάξουν να τρέχει εκεί, θα είναι βασισμένο σε x86.

FX και i7 υποστηρίζουν x86 εντολές και μοιράζονται και κάποια άλλα σετ εντολών(π.χ. sse3). Έχουν όμως την ίδια αρχιτεκτονική;

Με τον όρο αρχιτεκτονική εννοώ όλη τη δομή ενός επεξεργαστή(και μιας κάρτας) με τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του. Όχι μόνο κάποια σετ εντολών.

Παράδειγμα: Ένα συγκεκριμένο game σέρνεται σε fx-8350 ενώ σε i7 τρέχει απροβλημάτιστα(60%+). Σε άλλο game οι διαφορές είναι πολύ μικρότερες.

Το directX είναι συλλογή από APIs. Κανείς δεν υποχρεώνεται να τα χρησιμοποιήσει, απλά είναι εργαλεία για να γλυτώνουν χρόνο οι προγραμματιστές.

Οι συμβατές με κάποιο dx κάρτες πρέπει να υποστηρίζουν συγκεκριμένες εντολές. Όταν φτιάχνεις game οι δυνατότητες των API του εκάστοτε dx σε περιορίζουν, όπως π.χ. στα drawcalls που λέει ο τύπος στη συνέντευξη. Το dx έχει την αρχιτεκτονική του και αυτό. Υπάρχουν βήματα για να εκτελεστεί μια διαδικασία. Οι developers επιλέγουν κάποιο υποστηριζόμενο API όχι μόνο για ευκολία, αλλά και για συμβατότητα ανάμεσα σε amd και nvidia. Είναι π.χ. αδύνατο να δημιουργήσεις μια μηχανή γραφικών βασισμένη σε CUDA που να τρέχει σε κάρτες της AMD.

Μην ακούω λοιπόν χαζομάρες για περιορισμούς και ιστορίες...

Δεν με κατάλαβες, δεν μίλησα για περιορισμούς. Απλά στις νέες κονσόλες, οι κοινές αρχιτεκτονικές θα εξασφαλίσουν μαξ optimization και επιδόσεις στα console exclusives. Ενώ στο pc θα ισχύει ότι ίσχυε πάντα.

Ο Τυφώνιος θα έχει αλλάξει καμιά 10αριά κάρτες μέχρι να κλείσει τον κύκλο του το ps4/one και κάθε μια από αυτές θα είναι έτη φωτός μπροστά. Τόσα έτη φωτός μπροστά που θα πρέπει να αλλάζονται κάθε χρόνο για τον ίδιο πάντα στόχο fps και ανάλυσης και πάντα σε multiplatform console ports.

Κι εγώ θα πάρω το PS4 αλλά να κοιτάμε και την πραγματικότητα και όχι τι λέει ένα gaming studio που τα έχει πάρει χοντρά από SONY,MS, Nintendo για να πει τις μακακίες του.

Ελπίζω να γίνεται κατανοητή η διαφορά ανάμεσα σε high def video και tech demo. Γιατί όσα tech demo έχει δείξει το εν λόγω στούντιο έγιναν την άλλη μέρα games. Άλλοι τα παίρνουν χοντρά για να κοροιδεύουν τον κόσμο(TWIMTBP).

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, μέσα σε ένα χρόνο θα έχω αλλάξει 10 κάρτες (άσχετο εάν για μία διετία είχα μία 6850 HD και τώρα έκανα SLI 660ti).

χ86 , τεχνολογία αιχμής.

Είπαμε έκανα την κωλοτούμπα μου και θα πάρω PS4, από DAY ONE κιόλας αλλά θύμα του marketing δεν θα πέσω.

Link to comment
Share on other sites

FX και i7 υποστηρίζουν x86 εντολές ...

Ρε συ Πέτρο^2 κατ'αρχήν εγώ αναφερόμουν στο σχόλιο σου:

Οι δύο κονσόλες βασίζονται σε GCN και AMD jaguar αρχιτεκτονική. Ούτε dx11, ούτε x86

και εξήγησα ότι και οι 2 κονσόλες είναι dx11 και x86.

Τώρα στο νέο σχόλιο σου:

Και οι GPU των κονσολών υπόκεινται στον ίδιο περιορισμό, όσον αφορά το dx. Αφού και αυτές πρέπει να το υποστηρίζουν (dx11.1 το ps4 και dx11.2 το xbox1).

Όσον αφορά τη jaguar αρχιτεκτονική, υπονοείς ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο και ότι θα δίνει κάποιο προβάδισμα έναντι των τυπικών επεξεργαστών στο χώρο των pc. Mobile chipακι είναι ρε συ, δες το A4 5000 για μπορείς να υπολογίσεις χοντρικά 2 τέτοια τσιπάκια τι δυνατότητες έχουν. Δε μπορούν να κάνουν θαύματα στα 40-50W, όσο customization και να πέσει. Είναι τόσο μικρό το ipc που και το hUMA να είναι θαυματουργό, ένας i5 των τελευταίων 3 χρόνων θα το καταπίνει ολόκληρο.

Να σου πω που θα "κερδίσουν" κάτι ψιλά οι κονσόλες; Στο γεγονός ότι θα χρησιμοποιήσουν τη GCN καλύτερα από όσο θα μπορούσαν στον desktop χώρο, μιας και δε τους ενδιαφέρει άλλη αρχιτεκτονική. Όπως όμως και να έχει, παραμένει 7850 σε mobile συχνότητες (ούτε για συζήτηση τα 768steam proc του xbox).

PC είναι οι κονσόλες αυτές ρε συ, UNIX και windows τρέχουν...και μη ξεχνάς στα booth της MS τα "xbox1 exclusive" που παίζανε.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Πέτρο^2 κατ'αρχήν εγώ αναφερόμουν στο σχόλιο σου:

και εξήγησα ότι και οι 2 κονσόλες είναι dx11 και x86.

Τώρα στο νέο σχόλιο σου:

Και οι GPU των κονσολών υπόκεινται στον ίδιο περιορισμό, όσον αφορά το dx. Αφού και αυτές πρέπει να το υποστηρίζουν (dx11.1 το ps4 και dx11.2 το xbox1).

Όσον αφορά τη jaguar αρχιτεκτονική, υπονοείς ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο και ότι θα δίνει κάποιο προβάδισμα έναντι των τυπικών επεξεργαστών στο χώρο των pc. Mobile chipακι είναι ρε συ, δες το A4 5000 για μπορείς να υπολογίσεις χοντρικά 2 τέτοια τσιπάκια τι δυνατότητες έχουν. Δε μπορούν να κάνουν θαύματα στα 40-50W, όσο customization και να πέσει. Είναι τόσο μικρό το ipc που και το hUMA να είναι θαυματουργό, ένας i5 των τελευταίων 3 χρόνων θα το καταπίνει ολόκληρο.

Να σου πω που θα "κερδίσουν" κάτι ψιλά οι κονσόλες; Στο γεγονός ότι θα χρησιμοποιήσουν τη GCN καλύτερα από όσο θα μπορούσαν στον desktop χώρο, μιας και δε τους ενδιαφέρει άλλη αρχιτεκτονική. Όπως όμως και να έχει, παραμένει 7850 σε mobile συχνότητες (ούτε για συζήτηση τα 768steam proc του xbox).

PC είναι οι κονσόλες αυτές ρε συ, UNIX και windows τρέχουν...και μη ξεχνάς στα booth της MS τα "xbox1 exclusive" που παίζανε.

Ο Kabini (Jaguar) των 15W, τον πίνει από τον i3 Ivy Bridge των 17W.

Link to comment
Share on other sites

Ο Kabini (Jaguar) των 15W, τον πίνει από τον i3 Ivy Bridge των 17W.

Ε, φαντάζομαι ότι ο 8πύρηνος του xbox/ps4 θα παίζει πάνω κάτω με έναν q6600.

Το αστείο ποιο θα είναι. Ότι και στις 2 κονσόλες θα χαλάνε πόρους στις @@ριες τα social που θα τρέχουν στο background όλη την ώρα, και προφανώς οι game devs θα πρέπει να το λάβουν αυτό υπ'όψιν τους.

Ψαφνικά - εκεί που έλεγαν ότι το pc τρέχει ένα κάρο πίπες στο background και ότι είναι ένας παράγοντας που τα παίγνια δε τρέχουν "σωστά", φορτώνουν τις κονσόλες με τις ίδιες @@ριες...Και στις κονσόλες - και να υπάρχει τρόπος να τα κάνεις de-activate δε θα κερδίζεις τίποτε, γιατί όπως προανέφερα οι devs θα έχουν ράψει το παιχνίδι ωστε να χρησιμοποιεί ακριβώς τους πόρους που μένουν διαθέσιμοι...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.