Jump to content



TITANFALL


GruntGR

Recommended Posts

Τι λέτε να το πάρουμε τώρα το παιχνίδι ή όχι?

Αν δεν έχες κάτι άλλο να σε κρατάει τότε ναι. Αν έχεις games να παίζεις αυτή τη περίοδο μπορείς να το τρενάρεις λίγο μέχρι να γίνουν κάποιες βελτιώσεις. Μέχρι στιγμής το game είναι μόνο fun.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτησις, τα shadows enabled ή disabled; Κάπου διάβασα ότι είναι και αυτό στην μαύρη λίστα του lag.

PS. Πάντως από αυτά που διάβασα, τελικά το AF δεν ανεβάζει το lag.

[MENTION=2162]GruntGR[/MENTION] [MENTION=14072]Alexopus6[/MENTION]

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταιες ωρες εχω θεμα με τον ηχο του παιχνιδιου. Πυροβολαω και σαν να μπουκωνει και να χανεται ο ηχος του οπλου μου. Δεν εχω αλλαξει κατι στις ρυθμισεις.

Κανεις αλλος με το ιδιο?

Link to comment
Share on other sites

Ερώτησις, τα shadows enabled ή disabled; Κάπου διάβασα ότι είναι και αυτό στην μαύρη λίστα του lag.

PS. Πάντως από αυτά που διάβασα, τελικά το AF δεν ανεβάζει το lag.

[MENTION=2162]GruntGR[/MENTION] [MENTION=14072]Alexopus6[/MENTION]

Για πες, εγω παιζω με 120 ping ενω στο Battlefield ειμαι γυρω στο 75-80. Τι να κλεισω μπας και κατεβει? Ισχυει?

Sorry για το double post, δεν ξερω πως να κανω quote με edit

Έγινε επεξεργασία από Freak27
Link to comment
Share on other sites

Respawn Entertainment forum • View topic - Titanfall Server Improvements - 3/21/2014

3/21/2014 Server Changelog

Balancing adjustments and general changes

- The damage indicator from Electric Smoke is now much more noticeable

- Search Drones will now show up in Classic Modes of Angel City

- Arc grenade/mine effects no longer draw on friendly Pilots and Titans

- Lowered the point value of defensive actions in Hardpoint mode and CTF.

- Increased the score limit in Attrition

- Flag Return points reduced

- Flag Carrier killed points reduced

- Explosives detonated by Dead Man's Trigger are now slightly delayed

- Explosives detonated by Dead Man's Trigger now play a warning sound before exploding

- Slightly decreased the damage of the Smart Pistol when not locked onto a Pilot

- Slightly decreased the hip-fire accuracy of the Smart Pistol

- Certain Burn Cards could be exploited to give multiple uses

- Evac Dropships are now more responsive to Pilots entering them

- Hacking a Mega Turret will now restore it's health to full

- Cluster Missiles damage reduced against Evac Dropships

Bug Fixes

- Titan could become stuck in the position he lands in

- Auto-Titan wouldn't stand up until you embarked into it

- Several rare server issues restarting the game in to the lobby

- Pilot could end up out of bounds while rodeoing a Titan as it is destroyed

- Pilot could warp through certain locations when jumping off a Titan

- Rodeoing a Titan that has been doomed by your SMR could kill you

- Players being able to enter some geometry in Smuggler's Cove

- Titanfall will now give proper kill credit when it kills a Pilot embarking into their Titan

- Minions in Attrition now continue to spawn until the Epilogue begins

- Player couldn't hack a Mega Turret console

- Server would sometimes error when leeching a Spectre

- Hardpoints sometimes awarded defense score to players not near the hardpoint

- Rare issue when ejecting from a Titan

- Server would sometimes error after a match while returning to the lobby

- Double XP burn card sometimes not being applied properly

Link to comment
Share on other sites

Για πες, εγω παιζω με 120 ping ενω στο Battlefield ειμαι γυρω στο 75-80. Τι να κλεισω μπας και κατεβει? Ισχυει?

633921783736320000-facepalm.jpg

[MENTION=5181]winters[/MENTION] αναλογα με την μηχανη παει, αλλοι στο quakeworld βαζουν οσο το δυνατον χειροτερο texture filtering γιατι το καθε ms μετραει, ( δεν εχει clientside prediction, οποτε το ping σου εππηρεαζει και την αποκριση του χειρισμο οπως στα online fighting πχ )

Αν κανεις τον κοπο να διαβασεις το link που σου ειχα δωσει τοτε θα δεις οτι στην source του hl2, το συνολικο input lag απο το μηχανημα που εγινε η μετρηση ητανε 76ms παρολο που ειχε το vsync κλειστο, οταν πατωσε ολα τα γραφικα πηγε 58ms, δηλαδη 1 frame κατω ! Οταν μαλιστα εβγαλε το Multicore rendering πηγε στα 50ms ( αρα δεν πρεπει να ητανε θεμα framerate)

Η respawn λεει πως η βασικη τους προτεραιοτητα οταν μονταρανε την source ητανε αμεση αποκριση στην εντολη, δες ποσο lag εχει η failbite ακομα και σε gsync !! Preview of NVIDIA G-SYNC, Part #2 (Input Lag) | Blur Busters

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να ενεργοποιήσουν σύντομα το anticheat(και να δουλεύει σωστά), τις τελευταίες μέρες έχω πετύχει πολλούς τέτοιους ελεεινούς, δεν προσπαθούν καν να το κρύψουν τα ζώα.

Btw, κάντε add στο origin: ZBooCham να πάμε κανα round παρέα.

@wolves where r u dude :hehe:

Link to comment
Share on other sites

TitanFAIL Episode 2: Servers down :clap:

σημερα βρηκαν και αυτοι; κανουν συμπαρασταση φαινεται...

EDIT:

https://twitter.com/Titanfallgame/statuses/448545096506433536

Microsoft is working on a few Xbox Live issues that may be affecting your ability to play Titanfall.

Both PC and Xbox One utilize Microsoft Azura servers.

Έγινε επεξεργασία από wolves
Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι αυτος?

Σε ολα ναι και με χαμογελο ειπε,ε μην χαλασει χατιρι.

Σαν τους πολιτικους ενα πραγμα.

Παρεμπιπτόντως χαζευα το απο πανω βιντεο,η κλωτσια ειναι απο τις ποιο γελοίες κινησεις που εχω. δει.

Έγινε επεξεργασία από jesus
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.