yanni Ιούνιος 5, 2013 #21 Ιούνιος 5, 2013 Στείλε το S/N στην Gigabyte - αφού εκεί την στείλανε - και ρώτα αν ο εν λόγω σειριακός πέρασε από το τεχνικό τους τμήμα για έλεγχο.Επίσης ρώτα τους τι σόι υγρό ήταν αυτό που τόσο καιρό τώρα δεν εξατμίστηκε.
salde Ιούνιος 5, 2013 #22 Ιούνιος 5, 2013 πρέπει να αποφασίσεις αν θα πας προς Gigabyte μεριά (όπου δεν μπορείς εύκολα να κατηγορήσεις μετά τη Gigabyte για δική τους υπαιτιότητα ως προς τα υγρά κλπ αν αρνηθούν να στην αντικαταστήσουν) ή αν θα τα «στυλώσεις» απέναντι στο Πλαίσιο, επιμένοντας για λεφτά/αλλαγή (με έμφαση στα λεφτά) και καταγγελίες σε γραμματεία καταναλωτή, απειλές για αγωγές σε δικαστήριο κλπ.Από το νόμο, μπορείς να κυνηγάς ταυτοχρόνως και τους δύο, όμως η όλη λογική (όπως και τα μεγέθη φυσικά) είναι διαφορετική.Πριν μιλήσεις με Gigabyte ή Πλαίσιο να έχεις συμβουλευτεί και το φίλο σου το δικηγόρο και να έχεις τηλεφωνήσει για να ρωτήσεις -χωρίς να κάνεις στο στάδιο αυτό επίσημη καταγγελία, απλώς να ρωτήσεις- στο 1520.*το ΙΝΚΑ είναι «ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός, και μη κυβερνητικός οργανισμός» δεν είναι κρατικό όργανο. Παρόμοια είναι η ΕΚΠΟΙΖΩ κλπ. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανήκει στο Υπουργείο Ανάπτυξης κι είναι πιο «επίσημο» να στο πω απλοϊκά.
anonymous-root Ιούνιος 6, 2013 #23 Ιούνιος 6, 2013 Τα υγρά, μήπως είναι υγρά πυκνωτή; Γιατί τότε πρέπει να περνάει εγγύηση λογικά.Επίσης το "καμμένο τσιπάκι" -> δεν περνάει εγγύηση δε στέκει. Η μητρική είναι γεμάτη τσιπάκια, αμα δε χαλάει από καμμένα τσιπάκια, από τι χαλάει;
CmoS Ιούνιος 6, 2013 #24 Ιούνιος 6, 2013 Και υγρα να ειχε 2 βδομαδες θα ειχαν στεγνωσει αχαχαχαχα... Για τον Π ειναι το Π...Ανεβασε λιγα γκαζια εκει στους τεχνικους (οχι οτι αυτοι φταινε, η γραμμη ειναι τετοια γενικα...) πανε και ωρες που εχει κοσμο και μη σκαλωσεις οτι παπατζα και να σου λενε για υγρα και κουραφεξαλα.
narta Ιούνιος 7, 2013 #25 Ιούνιος 7, 2013 Μετα την μοδα των στραβωμενων pin χτυπαει αυτη των υγρων... Πλαισιο, εγγυηση
reinko24 Ιούνιος 8, 2013 #26 Ιούνιος 8, 2013 Πριν καιρο είχα πάρει μια gigabyte z77xud3h παω στο σπιτι βάζω τα παντα επάνω αναβω και ΤΣΑΦ!!!! σκάει πυκνωτης και μύριζε και κατι σαν καμένο ήταν το chipset το οποίο το έμαθα αργότερα...Αρχικά παω Πλαίσιο μεταμορφωσης μετα απο 1 ώρα αφού είχα πάρει την μητρικη..την τσεκάρει ένας τσακαλος και μ λέει δεν ανεβεί ΚΑΝ...σωωωπα λέω φυσικα το έπαιζα χαζος οτι δεν ξέρω ΚΑΝ τι έγινε..αρχικά κάνω οτι είπε ο venom υπογράψω το χαρτί που απλα γράφει τα στοιχεία μου και απλα η μητρικη δεν ανάβει..το βγάζω και φωτο όπως και την μητρικη!!!(την είχα ξανά πάθει παλιότερα με asus οπότε ειμουν ψιλιασμενος) μετα απο 2 ώρες με παίρνουν κ μου λένε πως η μητρικη είναι εκτός για λύγισμενα pins!!!γελαω κ λέω ερχομαι απο εκει καθώς ζητούσα και το όνομα του τεχνικού το οποίο αρνούνταν να μου δώσουν..μην μακρυγορω έγινε ένας χαμός και έστειλα επι τόπου τα παντα στην Gigabyte και στον ΙΝΚΑ επειδη ήταν Παρασκευή η αλλαγή έγινε Δευτέρα μετα απο επιστολή της gigabyte sto mail μου και φυσικα με αίτηση παραπόνων για τον supplier..Αποτελεσμα...πολλές σγνωμες και αλλαγή με καλυτερο μοντέλο επειδη δεν είχαν την ίδια και πήρα την z77xud5h που προφανώς την πλήρωσε ο τεχνικός που έκανε την λαλακια..Δυστηχως δεν θέλει ευγενια όσο εικόνα μαλακος και ήρεμος με είχαν κλασμενο μόλις πέσαν απειλές και φωνές όλα καλα...οπότε μη μασάς μιλά με gigabyte.uk και θα τους τακτοποιήσουν κανονικα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.