paoktothebone Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4, 2013 Χαιρετω το forum.Πριν καποιες μερες χαλασε η μητρικη μου ud7 x58 και την πηγα στο πλαισιο απο οπου ειχε εγγυηση.Αφου κανανε δυο βδομαδες ,μετα απο κα8ημερινα τηλεφωνηματα μου,μου απαντησαν οτι η μητρικη ειναι εκτος εγγυησης,για το λογο οτι εχουν πεσει υγρα πανω τις και οτι εχει καμενο chipaki.Δεν εχω υδροψυξη.Στην μητρικη ειχα μια true black.Δεν υπαρχει περιπτωση να εχει δειγμα υγρων επανω της η μητρικη μου.Εχει λεει καμενο chipaki και ειναι εκτος εγγυησης.Ε αμα καηκε απο αστοχια υλικου για αυτο δεν ειναι η εγγυηση?Δεν ξερω τι να κανω και ρωτω αν σας εχει τυχει τιποτα παρομοιο.Ευχαριστω.
alexisgt Ιούνιος 4, 2013 #2 Ιούνιος 4, 2013 Το παρακάτω αποτελεί προσωπική άποψη απο προσωπική εμπειρία..Το Πλαίσιο κάνει το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ για να βγάλει το προϊόν ΕΚΤΟΣ εγγύησης.Έχουν ζορίσει πολύ τα πράγματα φαίνεται...Προσωπικά απο το Πλαίσιο δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά ούτε χαρτί Α4.Βάλε και στον τίτλο σου το "Πλαίσιο" γιατί έχουν υπάρξει αρκετά άτομα που έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες καταστάσεις απο τη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων.Ίσως έχουν κάτι να σε συμβουλεύσουν.
Deus Ιούνιος 4, 2013 #3 Ιούνιος 4, 2013 το πλαίσιο κάνει τέτοια κούλα με εγγήσεις και δικαιολογίες που είναι του k@λου γενικώς για να γλιτώσει ότι μπορεί πριν μερικούς μήνες αναγκαστικά να αγοράσω 2 προστατευτικές ζελατίνες για το κινητό 10 euro η μια γιατί δεν έβρισκα ούτε στο ebay οι ζελατίνες δεν ταίριαζαν στην οθόνη ήταν άκυρες εντελώς πήγα με τις ζελατίνες πίσω και το κινητό τους έδειξα τι μοντέλο αναγραφει πάνω η συσκευασία και τι το κινητό και τι είχε μέσα ο φωστήρας που μίλησα μου είπε με ένα υφάκι ειρωνικό μήπως τις μπέρδεψα με καμια άλλη που είχα υπονοώντας ότι πάω να κάνω λαμόγια εκεί άρχισα να περνώ ανάποδες ζήτησα πίσω τα χρήματα από τα πολλά μιας και δεν είχε άλλες στο κατάστημα να ανοίξει για να επιβεβαιώσει ότι το περιεχόμενο είναι λάθος και δεν πάω για λαμόγια άνοιξε την δεύτερη που είχα μόλις είδε ότι όντως είναι άκυρες μου λέει ότι δεν μπορεί να τις πάρει πίσω γιατί ανοίχτηκαν!! εκεί ήταν που φόρτωσα άσχημα... τελικά μου έδωσαν μια κάρτα μνήμης στο πλαίσιο ούτε για τσίχλες ξανά τέτοια καταστήματα θα έπρεπε να βάζουν λουκέτο και όχι αλλα που έχουν σωστη συμπεριφορά προς τον πελάτη
paoktothebone Ιούνιος 4, 2013 Author #4 Ιούνιος 4, 2013 Δεν θα το αφησω το θεμα,αλλα ειναι η πρωτη φορα που μου συμβαινει και δεν ξερω πως να κινηθω.Θα διαβασω περι ΙΝΚΑ,ισως επικοινωνησω και μαζι τους και θα απευθυνθω σε φιλο δικηγορο.Εχω κανει την ιδια αναρτηση και σε γειτονικο forum και τα παιδια εκει με συμβουλευουν να την παρω απο το ενα πλαισιο και να την παω στο αλλο.Αυτοι λενε οτι την εστειλαν στην gigabyte...και η gigabyte τους ειπε τετοιο πραμμα.Μιλωντας για το θεμα μου σε εναν γνωστο μου ειπε οτι η gigabyte δεν θα ελεγε ποτε για chipaki καμενο και μη αλλαγη της καρτας...αλλα ισως ελεγε για τα υγρα....Μα υγρα δεν επεσαν ποτε...
stratos1978 Ιούνιος 4, 2013 #5 Ιούνιος 4, 2013 Η GigaByte ... και καθε μεγαλη εταιρια σε πληροφορω ....πως και στη θαλασσα να την εβαζες και να την εστελνες θα σου εκανε αντικατασταση ....μονο και μονο για λογους "οικονομικης πολιτικης" Εκαστε ο τεχνικος της Gigabyte και εστειλε αναφορα στο Πλαισιο πως η μητρικη ΔΕΝ καλυπτεται απο εγγυηση γιατι βρηκε "υγρασια" ?...... xaxaxaxaxa Αυτα τα εκανε η ALPHA COPY καποτε και πηρε το "πουλι" απο την αγορα και ψαχνανε στην Nokia γιατι υπαρχει τοσο κακο Support στην Ελλαδα....!!!!
venom7 Ιούνιος 4, 2013 #6 Ιούνιος 4, 2013 ΜΗΝ την πάρεις πίσω.ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να πας από κει και να τους πεις ότι όταν την πήραν την έλεγξαν και δεν είχαν δει τίποτα.Από κει και πέρα σου έδωσαν ένα χαρτί παράδοσης της μητρικής.Το χαρτί αν όντως είχε πάνω αυτά που λένε θα έπρεπε να αναγράφει για τα υγρά που έστω αυτά είναι οφθαλμοφανή!Αφού δεν γράφει τίποτα το χαρτί σημαίνει ότι όταν την πήραν ήταν οκ φαινομενικά και ούτε στραβωμένα πινάκια ούτε τίποτα.Οπότε πάνε να στην βγάλουν εκτός.ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟ αυτό και πες τους ότι ζητάς επι τόπου αντικατάσταση ή τα λεφτά σου πίσω ειδάλλως θα πας στο ΙΝΚΑ και θα τους κάνεις καταγγελία.
salde Ιούνιος 5, 2013 #7 Ιούνιος 5, 2013 Αυτό που σου είπαν κάποιοι ότι μπορεί να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση από Πλαίσιο σε Πλαίσιο, το έχω ακούσει κι από άλλον και θα άξιζε να το δοκίμαζες αν απλώς αρνιούνταν κλπ χωρίς να λένε ιστορίες. Επειδή όμως τώρα υπάρχει αυτή η ιστορία με τα υγρά (αλήθεια τα υγρά στα έδειξαν ή δεν έχεις δει τίποτε από όταν τους την έδωσες ) καλύτερα κάνε όπως λέει ο venom. Αν η ιστορία πάει σε στυλ είχε/δεν είχε υγρά μην την ακουμπήσεις εκτός αν πάρεις φωτογραφίες μπροστά τους και τους βάλεις να υπογράψουν αναλυτικά τι βλάβες ισχυρίζονται ότι έχει η μητρική και πάρεις και την επικοινωνία τους με Gigabyte. Αναλυτικά και με λεπτομέρειες. Ρώτα και το φίλο σου πριν μιλήσεις με Πλαίσιο, όσο για καταγγελίες αρχικά πας γενική γραμματεία καταναλωτή (1520 το τηλέφωνο πάρε να ρωτήσεις κι εκεί). Σειραϊκό αριθμό της μητρικής σου έχεις;
paoktothebone Ιούνιος 5, 2013 Author #8 Ιούνιος 5, 2013 Αυτό που σου είπαν κάποιοι ότι μπορεί να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση από Πλαίσιο σε Πλαίσιο, το έχω ακούσει κι από άλλον και θα άξιζε να το δοκίμαζες αν απλώς αρνιούνταν κλπ χωρίς να λένε ιστορίες. Επειδή όμως τώρα υπάρχει αυτή η ιστορία με τα υγρά (αλήθεια τα υγρά στα έδειξαν ή δεν έχεις δει τίποτε από όταν τους την έδωσες ) καλύτερα κάνε όπως λέει ο venom. Αν η ιστορία πάει σε στυλ είχε/δεν είχε υγρά μην την ακουμπήσεις εκτός αν πάρεις φωτογραφίες μπροστά τους και τους βάλεις να υπογράψουν αναλυτικά τι βλάβες ισχυρίζονται ότι έχει η μητρική και πάρεις και την επικοινωνία τους με Gigabyte. Αναλυτικά και με λεπτομέρειες. Ρώτα και το φίλο σου πριν μιλήσεις με Πλαίσιο, όσο για καταγγελίες αρχικά πας γενική γραμματεία καταναλωτή (1520 το τηλέφωνο πάρε να ρωτήσεις κι εκεί). Σειραϊκό αριθμό της μητρικής σου έχεις;Tον σειριακο τον εχω,ναι.
csaris Ιούνιος 5, 2013 #9 Ιούνιος 5, 2013 Οτι θα eshopιζε και το πλαισιο δεν το περιμενα!Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
paoktothebone Ιούνιος 5, 2013 Author #10 Ιούνιος 5, 2013 Οτι θα eshopιζε και το πλαισιο δεν το περιμενα!Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2Kαι το eshop πλεον απο ο,τι εχω ακουσει ειναι αψογο στο after sales.Να χαλαει καρτα και να φοβασαι να πας να την δωσεις ενω εισαι σε εγγυηση.Εκει καταληξαμε.
venom7 Ιούνιος 5, 2013 #11 Ιούνιος 5, 2013 ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΜΗΝ πάρεις τίποτα πίσω γιατί άμα το πάρεις είναι 1ον)Σαν να το παραδέχεσαι και μετά όπου και να πας δε θα σε καλύψουν ότι και να κάνειςκαι2ον)Είναι σημειωμένο πλέον μέσα στους υπολογιστές τους ίσως η βλάβη που σου λένε με σκοπό να στο βγάλουν εκτός και όπου και να πας μετά θα το δουν στην καρτέλα σου στη μητρική σου ότι την έχουν βγάλει εκτός.
salde Ιούνιος 5, 2013 #12 Ιούνιος 5, 2013 « άμα το πάρεις είναι 1ον)Σαν να το παραδέχεσαι και μετά όπου και να πας δε θα σε καλύψουν ότι και να κάνεις»Η μητρική, είτε έχει υγρά είτε δεν έχει, ανεξαρτήτως του πότε και πώς έγινε. Εαν έχει, τότε έτσι κι αλλιώς είναι άχρηστη κι απλώς αν θέλει να μπει σε διαδικασία εσείς τη χαλάσετε/όχι έτσι μας την έφερες (χλωμό να βγάλεις άκρη με αυτό) θα καταλήξει να μιλάει με δικηγόρους. Εαν πάλι δεν έχει κι απλώς του λένε ψέματα, δε χάνει τα δικαιώματά του με την παραλαβή αρκεί αυτή η παραλαβή να γίνει με τρόπο που δεν επιτρέπει από εδώ και μπρος καμία αμφιβολία ως προς το τι παραλαμβάνει ακριβώς (δλδ μη του πουν στο μέλλον εμείς στη δώσαμε επειδή το ζήτησες, δεν κατάλαβες σου είπαμε «μήπως έχει υγρά» κι εσύ τη χάλασες μετά τις 5 Ιουνίου πχ) και με τρόπο που δεν συνιστά καμία παραδοχή της εκδοχής που λέει ο πωλητής.Μάλλον τον συμφέρει να έχει στα χέρια του το αντικείμενο αν χοντρύνει το πράγμα παρά να τους το αφήσει (πχ αν σου έχω πει ψέματα περί υγρών και μου την αφήσεις, μόλις δω ότι τα πράγματα ζορίζουν θα πετάξω τα υγρά και μετά τρέχα να αποδείξεις ότι τα πέταξα μετά την 5η Ιουνίου). Αλλά σε τέτοια περίπτωση έτσι κι αλλιώς θα καταλήξει να μιλά με δικηγόρο, οπότε ας ρωτήσει το φίλο του να τον καθοδηγήσει εκείνος στις λεπτομέρειες.Edit: επειδή το όλον συνεπάγεται ταλαιπωρία, προσπάθησε να καταλάβεις εαν είναι δυνατόν κι όσο γίνεται με πιο φιλικό τρόπο σε τι ακριβώς κατάσταση είναι τώρα η μητρική. Πες τους κάτι σε στυλ «δείξτε μου ρε παιδιά τι υγρά λέτε, να καταλάβω κι εγώ τι συνέβη» ή κάτι τέτοιο. Όχι με καβγά αν το κάνεις αυτό!
venom7 Ιούνιος 5, 2013 #13 Ιούνιος 5, 2013 Η μητρική, είτε έχει υγρά είτε δεν έχει, ανεξαρτήτως του πότε και πώς έγινε. Εαν έχει, τότε έτσι κι αλλιώς είναι άχρηστη κι απλώς αν θέλει να μπει σε διαδικασία εσείς τη χαλάσετε/όχι έτσι μας την έφερες (χλωμό να βγάλεις άκρη με αυτό) θα καταλήξει να μιλάει με δικηγόρους. Εαν πάλι δεν έχει κι απλώς του λένε ψέματα, δε χάνει τα δικαιώματά του με την παραλαβή αρκεί αυτή η παραλαβή να γίνει με τρόπο που δεν επιτρέπει από εδώ και μπρος καμία αμφιβολία ως προς το τι παραλαμβάνει ακριβώς (δλδ μη του πουν στο μέλλον εμείς στη δώσαμε επειδή το ζήτησες, δεν κατάλαβες σου είπαμε «μήπως έχει υγρά» κι εσύ τη χάλασες μετά τις 5 Ιουνίου πχ) και με τρόπο που δεν συνιστά καμία παραδοχή της εκδοχής που λέει ο πωλητής.Μάλλον τον συμφέρει να έχει στα χέρια του το αντικείμενο αν χοντρύνει το πράγμα παρά να τους το αφήσει (πχ αν σου έχω πει ψέματα περί υγρών και μου την αφήσεις, μόλις δω ότι τα πράγματα ζορίζουν θα πετάξω τα υγρά και μετά τρέχα να αποδείξεις ότι τα πέταξα μετά την 5η Ιουνίου). Αλλά σε τέτοια περίπτωση έτσι κι αλλιώς θα καταλήξει να μιλά με δικηγόρο, οπότε ας ρωτήσει το φίλο του να τον καθοδηγήσει εκείνος στις λεπτομέρειες.Edit: επειδή το όλον συνεπάγεται ταλαιπωρία, προσπάθησε να καταλάβεις εαν είναι δυνατόν κι όσο γίνεται με πιο φιλικό τρόπο σε τι ακριβώς κατάσταση είναι τώρα η μητρική. Πες τους κάτι σε στυλ «δείξτε μου ρε παιδιά τι υγρά λέτε, να καταλάβω κι εγώ τι συνέβη» ή κάτι τέτοιο. Όχι με καβγά αν το κάνεις αυτό!Δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες!Αν την αφήσει δε πετάξουν δεν πετάξουν υγρά ότι και να κάνουν, δε μπορούν να αποδείξουν τίποτα από τη στιγμή που το χαρτί που του έδωσαν όταν την πήγε δεν αναφέρει τίποτα για υγρά.Επίσης άμα την πάρει μπορεί να σημειώσουν ότι βγήκε εκτός εγγύησης λόγω υγρών και όταν την πάει αλλού να του πουν ότι ήταν και είναι εκτός λόγο υγρών και ότι μπορεί και καλά να την καθάρισε!Και πάει λέγοντας...
salde Ιούνιος 5, 2013 #14 Ιούνιος 5, 2013 «δε μπορούν να αποδείξουν τίποτα από τη στιγμή που το χαρτί που του έδωσαν όταν την πήγε δεν αναφέρει τίποτα για υγρά.»εδώ είναι που κρατάω μικρό καλάθι (ούτε καν γνωρίζω πώς ακριβώς έγινε όταν τους το άφησε πρώτη φορά) αλλά αν το πάει με αυτό τον τρόπο θα πρέπει να συμβουλευτεί το φίλο του και τη γεν. γραμματεία καταναλωτή. Είσαι βέβαιος ότι έχουν υποχρέωση να ελέγχουν εξονυχιστικά κάθε τι που παραλαμβάνουν; Καταστάσεις του στυλ «άστο δεν προλαβαίνουμε τώρα θα το δούμε μετά» αποκλείονται; Μία φορά που είχα αφήσει υπολογιστή στο Πλαίσιο το χαρτί που μου έδωσαν απλώς έγραφε τα δικά μου λόγια και τι ζητούσα εγώ να κοιτάξουν. Εκείνη την ώρα μπροστά μου ούτε καν το άνοιξαν. Σε άλλο δε κατάστημα (όχι Πλαίσιο), την παραλαβή την έκανε η κοπέλα στο ταμείο, τεχνικός ούτε καν εμφανίστηκε.«και όταν την πάει αλλού να του πουν ότι ήταν και είναι...»για αυτό ακριβώς υπογράμμισα κάποια πράγματα. Όσο για το «αλλού», πού αλλού δηλαδή; Ή σε Πλαίσιο θα είναι ή σε Gigabyte, δε θα του δώσει πίσω τα χρήματα κανείς άλλος. Συμφωνώ μαζί σου ότι έτσι όπως έχει γίνει τώρα δεν είναι πια η καλύτερη ιδέα να την πάει σε άλλο Πλαίσιο*. Το ουσιαστικότερο που πρέπει να προσπαθήσει να καταλάβει καταρχήν είναι σε τι κατάσταση είναι τώρα η μητρική, με άλλα λόγια αν του λένε αλήθεια ότι έχει υγρά ή όχι, ώστε να δει τι τον συμφέρει καλύτερα από δω και μπρος.
venom7 Ιούνιος 5, 2013 #15 Ιούνιος 5, 2013 Είσαι βέβαιος ότι έχουν υποχρέωση να ελέγχουν εξονυχιστικά κάθε τι που παραλαμβάνουν; Καταστάσεις του στυλ «άστο δεν προλαβαίνουμε τώρα θα το δούμε μετά» αποκλείονται; Μία φορά που είχα αφήσει υπολογιστή στο Πλαίσιο το χαρτί που μου έδωσαν απλώς έγραφε τα δικά μου λόγια και τι ζητούσα εγώ να κοιτάξουν. Εκείνη την ώρα μπροστά μου ούτε καν το άνοιξαν. Σε άλλο δε κατάστημα (όχι Πλαίσιο), την παραλαβή την έκανε η κοπέλα στο ταμείο, τεχνικός ούτε καν εμφανίστηκε.Ναι είμαι.Τέτοιες καταστάσεις δεν υπάρχουν και είναι υποχρεωμένοι εκείνη την ώρα να την δουν με μια γενική ματιά για έλεγχο πιν, γρατζουνιών, νερών...Άμα δεν την δουν από κει και πέρα κάποιες αιτίες όπως αυτές που σου είπα δεν μπορούν να ισχύουν.Δε μπορούν να σε κατηγορήσουν για παράδειγμα για στραβωμένα πινάκια άμα όταν την πήραν δεν την έλεγξαν και δεν στο είπαν.Δεν γίνεται να παραλάβουν\είναι λάθος χωρίς πρώτα να ελεγχθεί.Άμα το κάνουν ...το κρίμα στο λαιμό τους.Μπορείς να επικαλεστείς άνετα ότι το έκαναν αυτοί αφού στο χαρτί που έχεις δεν γράφει τίποτα τέτοιο κατά την παραλαβή.Τα δικά σου λόγια τα γράφουν αλλά αυτό είναι το ένα κομμάτι.Το άλλο είναι ο πρώτος έλεγχος παραλαβής.Στο άλλο κατάστημα έπρεπε να γίνει όπως σου είπα.Όσο για το «αλλού», πού αλλού δηλαδή; Ή σε Πλαίσιο θα είναι ή σε Gigabyte, δε θα του δώσει πίσω τα χρήματα κανείς άλλος. Συμφωνώ μαζί σου ότι έτσι όπως έχει γίνει τώρα δεν είναι πια η καλύτερη ιδέα να την πάει σε άλλο Πλαίσιο*. Το ουσιαστικότερο που πρέπει να προσπαθήσει να καταλάβει καταρχήν είναι σε τι κατάσταση είναι τώρα η μητρική, με άλλα λόγια αν του λένε αλήθεια ότι έχει υγρά ή όχι, ώστε να δει τι τον συμφέρει καλύτερα από δω και μπρος.Όταν λέω αλλού εννοώ σε άλλο κατάστημα ότι δεν έχει νόημα να το κάνει και θα είναι χειρότερα αφού θα την έχει πάρει από το πρώτο.Η μητρική δεν έχει σημασία σε τι κατάσταση είναι γιατί για να την πήγε πίσω σημαίνει ότι θα είχε πρόβλημα το αρχικό και επίσης λένε δε λένε αλήθεια δεν έχει σημασία γιατί μπορεί να το έχουν κάνει αυτοί και αυτοί θα πουν ότι το έχει κάνει ο πελάτης.Αυτό που έχει σημασία είναι ότι την μητρική τη βγάζουν εκτός εγγύησης αυτοί και θα πρέπει να πάει και να κάνει και να πει αυτά που είπα πριν.
paoktothebone Ιούνιος 5, 2013 Author #16 Ιούνιος 5, 2013 H μητρικη κοιταχθηκε τυπικα με το ματι...Ειδε το socket πολυ καλα και την πηγε μεσα.Το χαρτι λεει απλα το ονομα μου και ο,τι δεν αναβει.Το κακο ειναι οτι εχω εξεταστικη και δεν πηγα ακομα να δω τι γινεται και δεν μ αρεσει που τ αφηνω...Απο αυριο θα παρω τα τηλεφωνα σε φιλο δικηγορο και στον ΙνΚα και απο παρασκευη θα παω απο εκει.Το αλλο πραμμα που θελω να μαθω ειναι αν οντως την στειλαν η μου πουλανε παπαδες....Απο οτι εχω καταλαβει απο το νημα εδω και στο γειτονικο φορουμ...η μητρικη δεν πηγε στην gigabyte,σωστα?
LazyGreek Ιούνιος 5, 2013 #17 Ιούνιος 5, 2013 Όχι σιγά μην την στείλουν σε gigabyte κανει 15+ μέρες τέτοιο πράγμα γιατί παει εξωτερικο.. Για μένα δες τι θα κανεις απο εκεί αμα δεν βρεις άκρη μιλά με gigabyte και στειλτην εξω.. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
venom7 Ιούνιος 5, 2013 #18 Ιούνιος 5, 2013 Όπως στα λέει και ο sfirculitu.Απλά πριν πάρεις μητρική στα χέρια σου και πριν στείλεις, μίλα με gigabyte και πες τους ακριβώς το σκηνικό και το τι σου λένε και κάνουν στο κατάστημα...
paoktothebone Ιούνιος 5, 2013 Author #19 Ιούνιος 5, 2013 Όπως στα λέει και ο sfirculitu.Απλά πριν πάρεις μητρική στα χέρια σου και πριν στείλεις, μίλα με gigabyte και πες τους ακριβώς το σκηνικό και το τι σου λένε και κάνουν στο κατάστημα...Μου ειπαν οτι εχουν στα χερια τους χαρτι απο την gigabyte που λεει οτι εχουν πεσει υγρα και τα λοιπα.Τα λοιπα οπως αναφερω ειναι οτι εχει καμενο chipaki και δεν γινεται αλλαγη...δηλαδη...για αυτο δεν ειναι η εγγυηση?Θα ζητησω το χαρτι θα το scanarw και θα το στειλω με email στην gigabyte αναφεροντας την ολη υποθεση.
venom7 Ιούνιος 5, 2013 #20 Ιούνιος 5, 2013 Ναι οκ,μπορεί.Αλά αφού εσένα όταν την πήραν δε σου είπαν τίποτα, που ξέρω εγώ ότι τη λαλακία δεν την έκαναν αυτοί όταν την τέσταραν και για να μη χρεωθούν την παράκαναν για να σε που ότι είσαι εκτός και από τη giga και μετά την έστειλαν χαλασμένη!?!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.