Arxontas Δημοσιεύτηκε Μάϊος 28, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 28, 2013 Αγόρασα 4 modules της ακόλουθης μνήμης απο e-bay.de: F2-8800CL5D-4GBPI DDR2-1100 PC2-8800 EPP-1066 CL5-5-5-15 1.9V Η Γερμανίδα που μου τις πούλησε (55 Ευρώ με τα μεταφορικά) μου είπε ότι είναι εντάξει και δουλεύουν καλά κτλπ. Αφού λοιπόν πήρε τα λεφτά μέσω PAYPAL μου ταχυδρόμησε τις μνήμες. Οταν τις πήρα, ανακάλυψα ότι ένα απο τα 4 modules ήταν τελείως άχρηστο (δε δούλευε με τπτ). Εδώ αρχίζει η πλάκα (πρός γνώσιν): Ξεκίνησα να τις στέλνω μαιλ λέγοντας της ότι η μια απο τις 4 μνήμες που μου πούλησε ήταν άχρηστη. Χεχε. Στην αρχή δεν απαντούσε καθόλου. Θα πρέπει να τις έστειλα 6 διαφορετικά μαίλ, 3 στην δν/ση μαιλ που έχει στο E-BAY.DE και άλλα 3 στην δ/νση μαίλ που είχε στο PAYPAL. Εκανε το Γερμανό η Γερμανίδα. Αφού τσαντίστηκα, της έκανα negative feedback στο e-bay κατεβάζοντας το feedback που είχε στο e-bay apo 100% sto 80% και κάτι και μετά προκειμένου να μου απαντήσει, της έκανα μύνηση μέσω e-bay.de και της ζητούσα λεφτα πίσω για την ελαττωματική μνήμη. Αφού λοιπόν επενέβησαν οι Γερμανοί της e-bay.de μαγικά εντελώς η Γερμανίδα απο εκεί που δεν μου απαντούσε καθόλου μου έγραψε ότι οι μνήμες της ήταν όλες εντάξει και να δοκιμάσω 1:1 RAM FSB και τέτοια, χαχα. Εγώ της έγραφα ζητώντας της πληροφορίες για το απο που αγόρασε τις μνήμες και άν είχε απόδειξη επειδή έγραφε η πολιτική του RMA της GSKILL ότι για να κάνουν RMA ίσως να ζητήσουν απόδειξη κτλπ. Τέλοσπάντων, η Γερμανίδα δεν είχε απόδειξη αγοράς, οπότε έκατσα και συμπλήρωσα τη φόρμα του RMA που έχουν επειδή οι συγκεκριμένες μνήμες έχουν lifetime warranty. Μέσα έγραψα ότι μου είπε, δηλ ότι οι μνήμες είχαν αγοραστεί το 2009 στο Βερολίνο. Η βάση της GSKILL EU είναι στην Ολλανδία, και οι άνθρωποι αμέσως μόλις έλαβαν το πακέτο με το RMA που τους έστειλα (ζήτησαν και τα δυο modules του kit) μου έστειλαν την ίδια μέρα που τις έλαβαν, ολοκαίνουργιες στο κουτί τους μνήμες GSKILL Trident Extreme Performance Memory F2-8800CL5D-4GBPI. Η αποστολή έγινε με κούρριερ απο Ολλανδία χωρίς χρέωση (τα μεταφορικά δικά τους), και οι μνήμες ήρθαν Πάτρα σε μόλις 5 μέρες!!!! Οι μνήμες είναι ολοκαίνουργιες στο κουτί τους και κατασκευασμένες Δεκέμβρη 2012. Εννοείται ότι θα χρησιμοποιήσω μνήμες μόνο GSKILL στο επόμενο Η/Υ που θα φτιάξω το οποίο θα έχει Haswell μέσα. Αν τυχόν σου τύχει να αγοράσεις μνήμες GSKILL απο e-bay πρίν κάνεις την αγορά κοίταξε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο που αγοράζεις καλύπεταται απο το lifetime warranty που έχουν οπότε, και να σου βγούν ελαττωματικές, ξέρεις ότι θα σου τις αντικαταστήσουν οι Ολλανδοί δωρεάν επειδή έχουν lifetime warranty.
felix Μάϊος 28, 2013 #2 Μάϊος 28, 2013 Έχω αγορασμένο το Quad kit από τις ίδιες. Κάπου τότε τις πήρα από memoryc κι εγώ. Μετά από κανά τετράμηνο, 1 από τα 4 την άκουσε και έτρεχε μόνο στα 800MHz stable. Μailaκι και αποστολή και σε 5 μέρες top είχα καινούριο kit που δουλεύει μέχρι σήμερα απροβλημάτιστα.
narta Μάϊος 28, 2013 #3 Μάϊος 28, 2013 Το RMA της G.Skill για τις μνημες δεν απαιτει την υπαρξη αποδεικτικου αγορας, φτανει ο σειριακος που εχουν πανω οι μνημες
Deus Μάϊος 28, 2013 #4 Μάϊος 28, 2013 πριν πάρω ένα set gskill είχα ψάξει στο net να δω τι παίζει με το lifetime warranty της gskill και είχα βρει καλο feedback Για RMA περιέγραφαν την διαδικασία λίγο πολύ το ίδιο δεν ζητούσαν απόδειξη αγοράς και δεν ρωτουσαν πως τι και γιατί...Οποτε με τα λεγόμενα σου επβεβαιώνεται!
Arxontas Μάϊος 28, 2013 Author #5 Μάϊος 28, 2013 Aπο περιέργεια, και επειδή είχα πρίν μνήμες KINGSTON HYPER-X, έριξα μια ματιά στο RMA τους γιατί και αυτοί έχουν lifetime warranty. Koιτάξτε τη διαφορά: Europe, Middle East, Africa & UK customers Dear Valued Customer, If you believe you have a faulty product that requires replacement, please contact your point of purchase directly for their assistance in handling the warranty on your product. If you require technical trouble shooting, please Click Here for Assistance.. We kindly ask that you do not send any products directly to Kingston Technology until you have received written authorisation from one of our staff members to do so. If you have any RMA related questions, you can contact us at: king[/MENTION]ston.eu"] eureturns[MENTION=2829]king[/MENTION]ston.eu Kind Regards Customer Services Kingston Technology Europe Ltd. Τhis service is only available within the USA due to import/export requirements. Product purchased outside the USA must be returned through the company from which it was purchased. For customers in Canada, please call 1-800-337-3719. Με λίγα λόγια αν είσαι εκτός ΗΠΑ ή Καναδά, θα πρέπει να πάς απο κεί που αγόρασες τις μνήμες, και να τους τις δώσεις για να τις επιστρέψουν αυτοί στην Αμερική, και άν έχεις χάσει την απόδειξη την έκατσες (γιατί δεν μπορείς να αποδείξεις ότι αγόρασες τις μνήμες όντως απο αυτούς). Στο διαδίκτυο υπάρχουν horror stories απο άτομα που δεν είχανε απόδειξη μετά απο κάμποσα χρόνια που τους χάλασε η μνήμη KINGSTON και τους είπανε "βασικά λυπούμαστε πολύ αλλά χωρίς απόδειξη βάλτε τις μνήμες σας εκεί που ξέρετε". Ευτυχώς που δεν μου χάλασαν οι μνήμες Kingston. Τώρα που ξέρω, ποτέ ξανά KINGSTON.
narta Μάϊος 29, 2013 #6 Μάϊος 29, 2013 [MENTION=23190]Arxontas[/MENTION] nope μια χαρα ειναι κξαι το RMA στην KingstonEurope, Middle East and Africa:In Europe, Middle East and Africa, if you are unable to return the product to your original point of purchase or to the authorized Kingston dealer or distributor from whom you purchased the product, you may return the product directly to the Kingston service centre after first obtaining a Return Material Authorization (“RMA”) number from Kingston. An RMA number is obtained by visiting kingston.com/en/support. In some circumstances, we may require proof of purchase.Once you have obtained an RMA number from Kingston, you must, within thirty (30) days, send the product to Kingston Technology Europe Limited, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. You are responsible for the cost of insuring and shipping the product(s). The product(s) must be properly packaged to prevent damage in transit. The Kingston RMA number must be prominently displayed on the outside of the package. If you fail to display the RMA number the package will be returned to you unopened.
swatoner Ιούνιος 1, 2013 #7 Ιούνιος 1, 2013 Επειδή είναι Αμερική τίθεται ένα θέμα τελωνείου. Είναι μπάχαλο ή κατάσταση ειδικά για rma. Ζητάνε αξία είδους και ας είναι αντικατάσταση. Τραγικό απλά.Πρέπει να προσέχεις πολύ κ να είσαι σε επικοινωνία με την εταιρεία μη στείλουν κανά τιμολόγιο αξιας Γεια σας κ βρεθείς να ξαναγοραζεις*GNex*
Arxontas Ιούνιος 1, 2013 Author #8 Ιούνιος 1, 2013 Μου είπαν να αφαιρέσω τους κωδικούς και έτσι ξαναβάζω τη φωτογραφία χωρίς τους κωδικούς εδώ:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.