Jump to content



NVIDIA GeForce GTX 780


zpaf

Recommended Posts

Παίδες εγώ μιλάω για ένα μονιτορ και για 1080p. Δεν αμφισβητώ τα στοιχεία κανενός

αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω ειναι το πως συμβαίνει αυτό.

Η εφαρμογή δεν είναι αποκλειστικά υπεύθυνή για το πόσο μνήμη θα ζητήσει? Εμπλέκεται

κάτι άλλο?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,2k
  • Created
  • Last Reply

Aλλη αρχι-τεκτονικη απλα η AMD...

Βεβαια περα απο την πλακα ο κλασικα κατα 90% ασχετο κοσμος που ασχολειται με hardware αναλυσεις στο internet "ετρεξε" να εκθιασει τα "λιγα" 2GB των 680,670 οταν βγηκαν αλλα η πραγματικοτητα ηταν οτι για mid range Gk104 και kepler αρχιτεκτονικη τοτε μια χαρα υπεραρκετα ηταν.

Παίδες εγώ μιλάω για ένα μονιτορ και για 1080p. Δεν αμφισβητώ τα στοιχεία κανενός

αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω ειναι το πως συμβαίνει αυτό.

Η εφαρμογή δεν είναι αποκλειστικά υπεύθυνή για το πόσο μνήμη θα ζητήσει? Εμπλέκεται

κάτι άλλο?

Nαι o driver-cycle management και ο τροπος που τα "ιδια" γραφικα τα κανει rendering η καθε καρτα.

Ριξε μια ματια εδω για nvidia θα ψαξω και για ati.Tι βρισκει κανενας στο inet αραγε εμεινα "μακακας"

http://www.nvidia.com/content/PDF/kepler/NVIDIA-Kepler-GK110-Architecture-Whitepaper.pdf

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει θεμα με την μνημη σε nvidia σε 1200p παιζω

φαν μποι ξε φανποι θα ειχα θεμα με την μνημη και θα καθομουνα με 2g.....την προπαγανδα μου μεσα:hehe:

η ατι μπορει να στουμπωνει και με τα 3:P

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει θεμα με την μνημη σε nvidia σε 1200p παιζω

φαν μποι ξε φανποι θα ειχα θεμα με την μνημη και θα καθομουνα με 2g.....την προπαγανδα μου μεσα:hehe:

η ατι μπορει να στουμπωνει και με τα 3:P

Nαι ρε να κατσεις να υπομενεις... :tomato:

Πως καθονται οι eyefiniταδες και τρωνε 3 χρονια tearing ακομα και με ανοιχτο vsync... Σαν την ΑΕΚ ενα πραγμα, παει για πρωταθλημα το 2016! :hehe:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=5JZhlAydjP0]Eyefinity tearing problem due to difference between display port and DVI sync times - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ακουω διαφορα περι μνημης αν εχετε surround θελετε 4gb για να στε καλυμενοι και 1440p 3gb.

Tα game ειναι λιγα προς το παρον αλλα crysis 3 VHQ+3D και skyrim με custom textures ειναι η εξαιρεση και στο γονατιζουν.Υποθετω ισως και το νεο metro.

Hell εμενα το skyrim μου τερματισε σε 1680*1050 με 3D Vision τα 2GB της 670 και ετρωγα βουτες λογω ελλειψης μνημης σε fps σε μερικες πολεις.

Aυτό μπορείς λίγο να το εξηγήσεις? Η μνήμη που θα δεσμευτεί με την εφαρμογή δεν έχει να κάνει? Εμπλέκεται

ο driver ή κάτι άλλο ώστε να έχουμε λιγότερη δέσμευση μνήμης από την ίδια εγαρμογή και στα ίδια settings?

Ρωτάω γιατί με τεζαρισμένα settings έχω δει κατά καιρούς (αν είναι ακριβές το afterburner και το gpu-z)

περισσότερα από 2GB χρήση μνήμης.

Για να μιλήσω συγκεκριμένα, πάνω από 2gb έχω δει σε hitman absolution, bioshock infinite και arma 3 alpha. Στο τελευταίο μάλιστα (οκ είναι beta) έγραψε 2700+

Να σας ενημερώσω σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, τα περισσότερα games δεσμεύουνε παραπάνω μνήμη και ας μην χρησιμοποιείται ποτέ.

Δηλαδή όταν φορτώνεις ένα map π.χ. στο Crysis 3, το game "κλειδώνει" ( allocate ) ΧΧΧΧ MegaBytes στην κάρτα γραφικών, και ότι φορτώνει το χώνει εκεί.

Αν το θέλετε και εμπειρικά, βάλτε π.χ. το πρώτο Crysis, load level @ 1080p Max Settings 2x ή 4xMSAA... 800MB

Βάζεις 2048x1536 852MB

Βάζεις 2560x1440 900MB

Κάντε ένα calculation πόσο παραπάνω πρέπει κανονικά να έγραφε με την άνοδο της ανάλυσης παρέα φυσικά με το MSAA.

Ή ανοίξτε ένα level στον map editor, δείτε το μέγεθος των συνολικών δεδομένων του map, προσθέστε και άλλα 100-200MB για τα textures των εχθρών, κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Nαι ρε να κατσεις να υπομενεις... :tomato:

Πως καθονται οι eyefiniταδες και τρωνε 3 χρονια tearing ακομα και με ανοιχτο vsync... Σαν την ΑΕΚ ενα πραγμα, παει για πρωταθλημα το 2016! :hehe:

καλα αυτοι ειναι και μαζοχες:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Αυτό ποθ κατάλαβα απ όλα αυτά είναι ότι δεν μπορούν να γίνονται ευθείες

συγκρίσεις με την ποσότητα της μνήμης γιατί παίζει ρόλο και η αρχιτεκτονική, σαν τους

επεξεργαστες ένα πράγμα. Λάθος λοιπόν αναμασούσα κι εγώ ότι τα 3gb της ati είναι

ουσιαστικά πλεονέκτημα.

Πολύ χαίρομαι εκεί που νομίζω ότι ξέρω κάτι να αναιρείται. Καλή φάση.

Link to comment
Share on other sites

καλα αυτοι ειναι και μαζοχες:hehe:

Kyr αστο φιλε.... Εγω, ο [MENTION=10015]csaris[/MENTION], o [MENTION=14795]SpartanGR[/MENTION] μιλαμε για μπολικους εφιαλτες με ΑΤΙ σε 3 monitor!

Μονο ο ουζακιας ο zpafis την παλευει!

Link to comment
Share on other sites

Ούτε αυτό το αμφισβητώ αλλά δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα όταν όλα

λύνονται ενεργοποιώντας απλά το v-sync

Στην nvidia λυνεται..

Ριξε μια ματια στο βιντεο απο πανω στο αριστερο μονιτορ στο 0:14.

Mε vsync οn + 7970 ειναι.

Παντα για 3 μονιτορ μιλαμε.

edit.

Για να τα λεμε σωστα τα πραγματα αυτο συμβαινει επειδη η ΑΤΙ τα εχει κανει μανταρα με τις συνδεσεις.

Φτιαχνεται μονο αν παρεις την 7970dc2t που εχει 4χDP απο πισω και 3χdell 23/2412 που εχουν dp...

Link to comment
Share on other sites

Nαι αλλα παλι εγω σας λεω οτι τα 2GB ειναι λιγα για μελλοντικα ακομη και για 1080p.Γενικα η αρχιτεκτονικη των games παει προς μεγαλο μεγεθος shared RAM για allocate και buffer.Unreal engine 4,Doom 4 engine κλπ δειχνουν να κινουνται προς τα εκει.Δε θα παραξενευτω αν οι νεες high end AMD ειναι 6αρες.

Link to comment
Share on other sites

Φτιαχνεται μονο αν παρεις την 7970dc2t που εχει 4χDP απο πισω και 3χdell 23/2412 που εχουν dp...

Κατι αλλο ? Μονο αυτα ? :hehe:

Trexx ειπες την μαγικη λεξη VSYNC σε EYEFINITY στην ΑΤΙ, αλλα ΔΕΝ!

Eκει που δινει ρεσιταλ ερασιτεχνισμου η ΑΤΙ ειναι στο CF+EYEFINITY εκει ειναι τα ΓΛΕΝΤΙΑ :p! Τετοιο χαλι που πραγματικα αξιζει να το δεις!

Σα τρακτερ παει η εικονα εξου και το BulldozoStutter που το ονομασα! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Και μετα βλεπεις μια 660ti με displayport to DL DVI adapter και 3xbenq xl απλες η asus VG χωρις DP ναι παιζουν στα 144hz.

Παρεα με κανα 30αρι ξερω γω στο hdmi για browsing.

Oλα αυτα να παιζουν flawless και πας και αυτοκτονεις :)

Link to comment
Share on other sites

Kyr αστο φιλε.... Εγω, ο [MENTION=10015]csaris[/MENTION], o [MENTION=14795]SpartanGR[/MENTION] μιλαμε για μπολικους εφιαλτες με ΑΤΙ σε 3 monitor!

Μονο ο ουζακιας ο zpafis την παλευει!

Να δεις τι ουζα ηπια οταν ηρθαν τα παιδια σπιτι με 2x680 και πηγαμε να παιξουμε BF3. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Και μετα βλεπεις μια 660ti με DL DVI to displayport adapter και 3xbenq xl απλες η asus VG χωρις DP παρεα με κανα 30αρι ξερω γω στο hdmi για browsing να παιζουν flawless και πας και αυτοκτονεις :)

Μην πας μακρια αλλα δες το δικο μου setup! 3X Samsung F2380 SURROUND + BENQ GW2750HM ΑΥΤΟΝΟΜΟ και παιζω οπου θελω και οπως θελω με Vsync και τα παντα ολα....

Link to comment
Share on other sites

Nαι αλλα παλι εγω σας λεω οτι τα 2GB ειναι λιγα για μελλοντικα ακομη και για 1080p.Γενικα η αρχιτεκτονικη των games παει προς μεγαλο μεγεθος shared RAM για allocate και buffer.Unreal engine 4,Doom 4 engine κλπ δειχνουν να κινουνται προς τα εκει.Δε θα παραξενευτω αν οι νεες high end AMD ειναι 6αρες.

να δεις τι ξυλο θα τρωνε τα 3g τις ατι στα μελλοντικα παιχνιδια

δες τωρα τι γινεται με την 580/570-6970/6950

VeryHigh_02_zps899d9454.png

τον λογο τον ειπε ο csaris

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.