Jump to content



Recommended Posts

This thread is public.

Αν θές να κάνεις νιντζιές με την εγγύηση keep it for yourself. Μην το ποστάρεις σ' ένα πολυσύχναστο tech-φόρουμ.

Και κάρτα να μη φάς από τους mods, αν το δεί ο mrPLAISIO τον ήπιες.

Λάθος!

Απλώς όσοι πηγαίνουν (δικαίως) για RMA, θα τραβάνε τα πάθη του Χριστού!

Και μετά θα έχουμε κι άλλα "Αμαν πια μ' αυτό το Πλαίσιο".

Λάθος!

Απλώς όσοι πηγαίνουν (δικαίως) για RMA, θα τραβάνε τα πάθη του Χριστού!

Και μετά θα έχουμε κι άλλα "Αμαν πια μ' αυτό το Πλαίσιο".

Δε διαφωνώ.

Λάθος!

Απλώς όσοι πηγαίνουν (δικαίως) για RMA, θα τραβάνε τα πάθη του Χριστού!

Και μετά θα έχουμε κι άλλα "Αμαν πια μ' αυτό το Πλαίσιο".

Γιατί θα συμβεί αυτό; Θα καταγράφεται σε κάποιο κοσμικό μπαλάντσο, θα βαραίνει το κάρμα και κατά τα μελλούμενα θα υποφέρουν οι επόμενοι;

Ο άνθρωπος είχε μια ατυχία, το έδωσε για έλεγχο, αν βρει το Πλαίσιο ότι η ζημιά ήταν από σφάλμα του χρήστη ας μην προχωρήσει στην αλλαγή...αν της κοπέλας της περίσσευαν για να πάρει καινούριο φορητό, θα διατηρούσε και την ηθική της αλώβητη...

ειλικρινά αναρωτιέμαι αν εσείς οι large, σε μια δική σας παρόμοια εμπορική ( και όχι φιλανθρωπική) επιχείρηση θα ήσασταν όντως τόσο large και "δεν τρέχει τίποτα"...

[MENTION=9931]soulclaimer[/MENTION]

Ούτε κι εγώ με σένα (το "Λάθος!" είναι "αστείο").

[MENTION=230]vgiozo[/MENTION]

Αν το Πλαίσιο (και το κάθε Πλαίσιο) έχει ενδείξεις οτι κάποιοι έχουν την πρόθεση να "εκμεταλλευτούν" το RMA εις βάρος του, ποια θα ήταν η αντίδρασή του;

Θα κάνει πιο λεπτομερείς τους ελέγχους των εισερχόμενων για RMA;

Οπότε όταν θα πας το κομμάτι σου που είναι για RMA και σου πουνε:

"Πρέπει να το στείλουμε στα κεντρικά/αντιπροσωπεία και θα κάνει x μέρες".

Ενώ με ένα απλό έλεγχο μισής ώρας θα τελείωνες.

Τότε ποιο κάρμα θα επικαλείσαι γι' αυτό που σου συνέβη;

Ειδικά αν γίνουν 2x οι μέρες; Θα πεις "Αμαν πια μ' αυτό το Πλαίσιο".

δεν ξέρω, αν θα πρέπει να γράψω ή όχι .

μ'άρεσε πολύ η έκφραση του vgiozo και ή άποψη του γιατί έτσι νιώθω και εγώ,η κοπέλα μόνο τα κλάμματα δεν είχε βάλει.

Ο υπολογιστής όμως δεν ήταν έτσι , δηλαδή ίσως το πέσιμο να ήταν η χαριστική βολή.

Καθώς πλέον ο υπολογιστής πάει στα κεντρικά,γιατί έχει καεί η μητρική, από οτι έκαναν έλεγχο (αναρωτιέμαι πως έβλεπα εγώ στοιχεία απο BIOS) ,και μου ζήτησαν και συγνώμη καθώς σχεδόν όλα τα Steel συγκεκριμένα μοντέλα τα έχουν αντικαταστήσει οι περισσότεροι καταναλωτές γιατί είχαν πρόβλημα με την θερμότητα.

Τι να πω;

Απο εβδομάδα θα το έχουμε.

Καλά το service που έχει το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι ανέκδοτο. Αν κάποια στιγμή θα κάνει 2x ημέρες να γυρίσει κάτι από το service είναι γιατί θα υπάρχουν x/2 "τεχνικοί" (ο Θεός να τους κάνει) για τον έλεγχο αυτών των περιπτώσεων. Και στο κάτω-κάτω της γραφής ας μην ξεκίναγε την δική του επωνυμία σε laptop αν δεν ήθελε τέτοιου είδους θέματα το Π. Βέβαια και η εναλλακτική από άλλους κατασκευαστές λόγω ανεξάρτητων εισαγωγών δεν θα είχαν καλύτερη τύχη ...

  • Like 1

Δε φταίει ο παιδαρος αλλά το πλαίσιο.

Ας έβαζαν ένα αυτοκόλλητο.

Και εγώ θα το πήγαινα για service κάνωντας την πάπια, αλλά ούτε τα turbo-x θα έβριζα ούτε θα το έγραφα σε φόρουμ.

Νταξ' δεν πιανεις κορόιδο τον μαστροΜπαμπη της γειτονιάς, για το πλαίσιο μιλάμε.

Η αλήθεια δηλαδή είναι στη μέση, μην είσαι εριστικος φίλε μου.

Και εσείς οι υπόλοιποι μην κάνετε λες και έκλεψε από το φιλοπτωχο ταμείο.

  • Like 1
Δε φταίει ο παιδαρος αλλά το πλαίσιο.

Ας έβαζαν ένα αυτοκόλλητο.

Και εγώ θα το πήγαινα για service κάνωντας την πάπια, αλλά ούτε τα turbo-x θα έβριζα ούτε θα το έγραφα σε φόρουμ.

Νταξ' δεν πιανεις κορόιδο τον μαστροΜπαμπη της γειτονιάς, για το πλαίσιο μιλάμε.

Η αλήθεια δηλαδή είναι στη μέση, μην είσαι εριστικος φίλε μου.

Και εσείς οι υπόλοιποι μην κάνετε λες και έκλεψε από το φιλοπτωχο ταμείο.

Και εγώ θα το πήγαινα. Υπάρχει κάποιος που θα το πήγαινε και θα έλεγε ότι το έριξε κάτω χάνοντας την εγγύηση;:whistle2:

αμφιβάλλω παιδιά, και είμαι και σύμφωνος με τις απόψεις,αλλά όταν σε λέει "να το Laptop απο παλιά ξέρουμε οτι είχε πρόβλημα , γενικά όλα τα μοντέλα είναι ελλατωματικά και "καλά" που μας το φέρατε ,κτλ κτλ. " (σε 3 μηνες λιγη η εγγυηση) , αν δεν ειχε πεσει και απλα καιγοταν γιατι ειχαν εξ'αρχης ελλατωματικο μοντελο τοτε τι;;;

:neo:

Έτσι για το ...

Το πήραμε εντός 5 εργάσιμων ημερών,αλλάξανε σκληρό δίσκο και μητρική , γιατί είχε τσουρουφλιστεί απο οτι είπαν , επίσης , το κάνανε όπως ήταν πρώτα , και μου είπαν οτι γίνεται αυτόματη παράταση της εγγύησης λόγω οτι άλλαξαν την μητρική , γιατί σε 3 μήνες λήγει η εγγύηση της κοπέλας και ρώτησα εάν ξανασυμβεί κτλ. και μου είπαν θα το καλύψουν.

Όλα καλά ο υπολογιστής πετάει και η κοπέλα με ευχαριστεί απο το πρωί εώς το βράδυ :p

:sarcastic:

  • 2 years later...

Εγω έχω κάποια άποψη για την εγγύηση της dell .

Ισως να υπάρχει καποιο θεμα στο φόρουμ που να ειναι φετινο και να κολλάει αυτό ...

(edited)

To oτι εχει ανοιχτει το laptop στα Turbo-X και εχει αλλαχτεί ο σκληρός ειναι ευκολο να το καταλάβουν αν βάλεις άλλη μάρκα δίσκου απο αυτην που ειχε....

Έγινε επεξεργασία από wesker

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.