PetranEVO Μάϊος 18, 2013 Author #21 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2013 καλώς τότε ας κλειδωθεί η διαγραφή το θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopCLR Μάϊος 18, 2013 #22 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2013 This thread is public. Αν θές να κάνεις νιντζιές με την εγγύηση keep it for yourself. Μην το ποστάρεις σ' ένα πολυσύχναστο tech-φόρουμ.Και κάρτα να μη φάς από τους mods, αν το δεί ο mrPLAISIO τον ήπιες.Λάθος!Απλώς όσοι πηγαίνουν (δικαίως) για RMA, θα τραβάνε τα πάθη του Χριστού!Και μετά θα έχουμε κι άλλα "Αμαν πια μ' αυτό το Πλαίσιο". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Μάϊος 18, 2013 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2013 Λάθος!Απλώς όσοι πηγαίνουν (δικαίως) για RMA, θα τραβάνε τα πάθη του Χριστού!Και μετά θα έχουμε κι άλλα "Αμαν πια μ' αυτό το Πλαίσιο".Δε διαφωνώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vgiozo Μάϊος 18, 2013 #24 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2013 Λάθος!Απλώς όσοι πηγαίνουν (δικαίως) για RMA, θα τραβάνε τα πάθη του Χριστού!Και μετά θα έχουμε κι άλλα "Αμαν πια μ' αυτό το Πλαίσιο".Γιατί θα συμβεί αυτό; Θα καταγράφεται σε κάποιο κοσμικό μπαλάντσο, θα βαραίνει το κάρμα και κατά τα μελλούμενα θα υποφέρουν οι επόμενοι;Ο άνθρωπος είχε μια ατυχία, το έδωσε για έλεγχο, αν βρει το Πλαίσιο ότι η ζημιά ήταν από σφάλμα του χρήστη ας μην προχωρήσει στην αλλαγή...αν της κοπέλας της περίσσευαν για να πάρει καινούριο φορητό, θα διατηρούσε και την ηθική της αλώβητη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάϊος 18, 2013 #25 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2013 ειλικρινά αναρωτιέμαι αν εσείς οι large, σε μια δική σας παρόμοια εμπορική ( και όχι φιλανθρωπική) επιχείρηση θα ήσασταν όντως τόσο large και "δεν τρέχει τίποτα"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopCLR Μάϊος 18, 2013 #26 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2013 [MENTION=9931]soulclaimer[/MENTION]Ούτε κι εγώ με σένα (το "Λάθος!" είναι "αστείο").[MENTION=230]vgiozo[/MENTION]Αν το Πλαίσιο (και το κάθε Πλαίσιο) έχει ενδείξεις οτι κάποιοι έχουν την πρόθεση να "εκμεταλλευτούν" το RMA εις βάρος του, ποια θα ήταν η αντίδρασή του;Θα κάνει πιο λεπτομερείς τους ελέγχους των εισερχόμενων για RMA;Οπότε όταν θα πας το κομμάτι σου που είναι για RMA και σου πουνε:"Πρέπει να το στείλουμε στα κεντρικά/αντιπροσωπεία και θα κάνει x μέρες".Ενώ με ένα απλό έλεγχο μισής ώρας θα τελείωνες.Τότε ποιο κάρμα θα επικαλείσαι γι' αυτό που σου συνέβη;Ειδικά αν γίνουν 2x οι μέρες; Θα πεις "Αμαν πια μ' αυτό το Πλαίσιο". Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetranEVO Μάϊος 18, 2013 Author #27 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2013 δεν ξέρω, αν θα πρέπει να γράψω ή όχι .μ'άρεσε πολύ η έκφραση του vgiozo και ή άποψη του γιατί έτσι νιώθω και εγώ,η κοπέλα μόνο τα κλάμματα δεν είχε βάλει.Ο υπολογιστής όμως δεν ήταν έτσι , δηλαδή ίσως το πέσιμο να ήταν η χαριστική βολή.Καθώς πλέον ο υπολογιστής πάει στα κεντρικά,γιατί έχει καεί η μητρική, από οτι έκαναν έλεγχο (αναρωτιέμαι πως έβλεπα εγώ στοιχεία απο BIOS) ,και μου ζήτησαν και συγνώμη καθώς σχεδόν όλα τα Steel συγκεκριμένα μοντέλα τα έχουν αντικαταστήσει οι περισσότεροι καταναλωτές γιατί είχαν πρόβλημα με την θερμότητα.Τι να πω;Απο εβδομάδα θα το έχουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Μάϊος 19, 2013 #28 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2013 Καλά το service που έχει το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι ανέκδοτο. Αν κάποια στιγμή θα κάνει 2x ημέρες να γυρίσει κάτι από το service είναι γιατί θα υπάρχουν x/2 "τεχνικοί" (ο Θεός να τους κάνει) για τον έλεγχο αυτών των περιπτώσεων. Και στο κάτω-κάτω της γραφής ας μην ξεκίναγε την δική του επωνυμία σε laptop αν δεν ήθελε τέτοιου είδους θέματα το Π. Βέβαια και η εναλλακτική από άλλους κατασκευαστές λόγω ανεξάρτητων εισαγωγών δεν θα είχαν καλύτερη τύχη ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikchris Μάϊος 19, 2013 #29 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2013 Δε φταίει ο παιδαρος αλλά το πλαίσιο. Ας έβαζαν ένα αυτοκόλλητο. Και εγώ θα το πήγαινα για service κάνωντας την πάπια, αλλά ούτε τα turbo-x θα έβριζα ούτε θα το έγραφα σε φόρουμ. Νταξ' δεν πιανεις κορόιδο τον μαστροΜπαμπη της γειτονιάς, για το πλαίσιο μιλάμε. Η αλήθεια δηλαδή είναι στη μέση, μην είσαι εριστικος φίλε μου. Και εσείς οι υπόλοιποι μην κάνετε λες και έκλεψε από το φιλοπτωχο ταμείο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάϊος 19, 2013 #30 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2013 Δε φταίει ο παιδαρος αλλά το πλαίσιο. Ας έβαζαν ένα αυτοκόλλητο. Και εγώ θα το πήγαινα για service κάνωντας την πάπια, αλλά ούτε τα turbo-x θα έβριζα ούτε θα το έγραφα σε φόρουμ. Νταξ' δεν πιανεις κορόιδο τον μαστροΜπαμπη της γειτονιάς, για το πλαίσιο μιλάμε. Η αλήθεια δηλαδή είναι στη μέση, μην είσαι εριστικος φίλε μου. Και εσείς οι υπόλοιποι μην κάνετε λες και έκλεψε από το φιλοπτωχο ταμείο.Και εγώ θα το πήγαινα. Υπάρχει κάποιος που θα το πήγαινε και θα έλεγε ότι το έριξε κάτω χάνοντας την εγγύηση;:whistle2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetranEVO Μάϊος 19, 2013 Author #31 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2013 αμφιβάλλω παιδιά, και είμαι και σύμφωνος με τις απόψεις,αλλά όταν σε λέει "να το Laptop απο παλιά ξέρουμε οτι είχε πρόβλημα , γενικά όλα τα μοντέλα είναι ελλατωματικά και "καλά" που μας το φέρατε ,κτλ κτλ. " (σε 3 μηνες λιγη η εγγυηση) , αν δεν ειχε πεσει και απλα καιγοταν γιατι ειχαν εξ'αρχης ελλατωματικο μοντελο τοτε τι;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetranEVO Μάϊος 25, 2013 Author #32 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2013 Έτσι για το ... Το πήραμε εντός 5 εργάσιμων ημερών,αλλάξανε σκληρό δίσκο και μητρική , γιατί είχε τσουρουφλιστεί απο οτι είπαν , επίσης , το κάνανε όπως ήταν πρώτα , και μου είπαν οτι γίνεται αυτόματη παράταση της εγγύησης λόγω οτι άλλαξαν την μητρική , γιατί σε 3 μήνες λήγει η εγγύηση της κοπέλας και ρώτησα εάν ξανασυμβεί κτλ. και μου είπαν θα το καλύψουν. Όλα καλά ο υπολογιστής πετάει και η κοπέλα με ευχαριστεί απο το πρωί εώς το βράδυ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xelonaki Νοέμβριος 10, 2015 #33 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2015 Ξεκάθαρα λοιπόν δεν έχεις ιδέα για την εγγύηση των dell έτσι?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Νοέμβριος 10, 2015 #34 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2015 Εγω έχω κάποια άποψη για την εγγύηση της dell .Ισως να υπάρχει καποιο θεμα στο φόρουμ που να ειναι φετινο και να κολλάει αυτό ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Νοέμβριος 13, 2015 #35 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2015 (edited) To oτι εχει ανοιχτει το laptop στα Turbo-X και εχει αλλαχτεί ο σκληρός ειναι ευκολο να το καταλάβουν αν βάλεις άλλη μάρκα δίσκου απο αυτην που ειχε.... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 13, 2015 από wesker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now