Jump to content



gigabyte ud5-x79 network adapter problem


Dr_Nikiforos

Recommended Posts

O γολγοθας συνεχιζεται...

Εχουμε μεινει στο περιμενε εδω και μια εβδομαδα... πηρα σημερα τηλεφωνο να δω τι γινεται... και ο τεχνικος φυσικα και δεν ειχε απαντηση..

Το θεμα ειναι πως εγω ζηταω η να μου φερουν μητρικη που θα τους ζητησω ή τα χρηματα μιας και τα public δεν φερνουν socket2011 πλεον.

Η απαντηση που πηρα ειναι πως τοσες μερες παλευουν για να βγαλουν απλα το πιστωτικο

για να μπορω να κανω οποιαδηποτε αγορα και μετα θα δουν τι μπορουν να κανουν

για το ενδεχομενο να μου φερουν μητρικη ή να μου δωσουν χρηματα... τρελα πραγματα...

Εστειλα επιστολη στα κεντρικα τους πως απο δευτερα θα παω προστασια του καταναλωτη μηπως και νιωσουν λιγακι... για να δουμε.

Θα επανελθω με νεοτερα...

Ζήτα τα χρήματα εφόσον δεν έχουν ίδιο ή ανάλογο μοντέλο, πιστωτικό μονάχα αν θες να αγοράσεις κάτι άλλο από εκεί.

Ζήτα τα χρήματα εφόσον δεν έχουν ίδιο ή ανάλογο μοντέλο, πιστωτικό μονάχα αν θες να αγοράσεις κάτι άλλο από εκεί.

Αυτο ειναι το θεμα, ζητησα τα χρηματα και μου λενε οτι αυτο δεν μπορει να γινει επειδη δεν το υποστηριζει η πολιτικη τους, μετα μου λενε οτι θα προσπαθησουν να με καλυψουν με τον καλυτερο δυνατο τροπο (να τους πω μοντελο και να μο το φερουν δλδ), και τωρα μου λενε να παρω με 300€ cd... τι να πω...

με τίποτα μην πάρεις δισκάκια ή οτιδήποτε που δε θέλεις. Εαν είναι εντός εγγύησης ζήτα τα χρήματα. Αν μιλάς με απλό υπάλληλο ζήτα να μιλήσεις και με ανώτερο (παρ' του και το όνομα). Αν έχουν πάψει να φέρνουν μητρικές απέφυγε τις πολλές κουβέντες για αντικατάσταση μητρικής και ζήτα τα χρήματα.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html άρχισε το διάβασμα, έχει και θέματα το Thelab με τα δικαιώματα καταναλωτή, διάβασε κι εφόσον είναι εντός εγγύησης τα λεφτά πίσω. Κράτα και αποδεικτικά με τις συνομιλίες σας. (Αν μη τι άλλο απο δω και μπρος σημείωνε ώρες που τους μίλησες, ημερομηνίες κλπ)

Καλησπέρα σου,

Φαντάζομαι ότι θα δοκίμασες και με το beta bios της Gigabyte (F13p).

Είμαι πολλούς μήνες με αυτό και μου έχει διορθώσει μικρο προβλήματα.

με τίποτα μην πάρεις δισκάκια ή οτιδήποτε που δε θέλεις. Εαν είναι εντός εγγύησης ζήτα τα χρήματα. Αν μιλάς με απλό υπάλληλο ζήτα να μιλήσεις και με ανώτερο (παρ' του και το όνομα). Αν έχουν πάψει να φέρνουν μητρικές απέφυγε τις πολλές κουβέντες για αντικατάσταση μητρικής και ζήτα τα χρήματα.

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη Αρχή άρχισε το διάβασμα, έχει και θέματα το Thelab με τα δικαιώματα καταναλωτή, διάβασε κι εφόσον είναι εντός εγγύησης τα λεφτά πίσω. Κράτα και αποδεικτικά με τις συνομιλίες σας. (Αν μη τι άλλο απο δω και μπρος σημείωνε ώρες που τους μίλησες, ημερομηνίες κλπ)

θα δω τι θα γινει απο δευτερα και θα κινηθω αναλογα.

ευχαριστω για το link. θα το μελετησω γιατι δεν βλεπω να βγαζω ακρη αλλιως...

Καλησπέρα σου,

Φαντάζομαι ότι θα δοκίμασες και με το beta bios της Gigabyte (F13p).

Είμαι πολλούς μήνες με αυτό και μου έχει διορθώσει μικρο προβλήματα.

Nαι τα εχω δοκιμασει ολα!!!

Ενα τεραστιο ευχαριστω στον [MENTION=981]stratos1978[/MENTION] που τον εχω ζαλισει γενικα με ερωτησεις

και με εχει βοηθησει σε ολο αυτο.

Σκέφτηκες να αγοράσεις μία κάρτα δικτύου για να κάνεις τη δουλειά σου;

Λογικά, κάηκε το chipακι του δικτύου.

Ok, σωστό είναι να ζητήσεις αντικατάσταση της μητρικής αλλά αν στη τελική δεν γίνει κάτι με τους περίεργους που λογικά θα μπλέξεις - έχεις μπλέξει, είναι μία λύση.

Από την άλλη, στη θέση σου θα ξεκινούσα τη διαδικασία rma με την ίδια τη Gigabyte απευθείας, εξηγώντας τους αναλυτικά το πρόβλημα. Με όσα έχεις περιγράψει, δε φαίνεται να βγάζεις σύντομα άκρη με το κατάστημα αγοράς.

Δεν έχω εμπειρία από Gigabyte RMA αλλά φαντάζομαι ότι εφόσον η μητρική είναι εντός εγγύησης, θα σε εξυπηρετήσουν.

Σκέφτηκες να αγοράσεις μία κάρτα δικτύου για να κάνεις τη δουλειά σου;

Λογικά, κάηκε το chipακι του δικτύου.

Ok, σωστό είναι να ζητήσεις αντικατάσταση της μητρικής αλλά αν στη τελική δεν γίνει κάτι με τους περίεργους που λογικά θα μπλέξεις - έχεις μπλέξει, είναι μία λύση.

Από την άλλη, στη θέση σου θα ξεκινούσα τη διαδικασία rma με την ίδια τη Gigabyte απευθείας, εξηγώντας τους αναλυτικά το πρόβλημα. Με όσα έχεις περιγράψει, δε φαίνεται να βγάζεις σύντομα άκρη με το κατάστημα αγοράς.

Δεν έχω εμπειρία από Gigabyte RMA αλλά φαντάζομαι ότι εφόσον η μητρική είναι εντός εγγύησης, θα σε εξυπηρετήσουν.

Το σκεφτηκα για καρτα δικτυου αλλα δεν πιστευω οτι αξιζει μιας και ειμαι εντος εγγυησης και δεν ειναι

κατι που το προκαλεσα εγω. Πιστευα οτι θα ηταν καλυτερα τα πραγματα... αλλα τι να περιμενεις

απο εταιρια στην ελλαδα..

Επισης σκεφτομαι αυτο που προτεινες (να στειλω εγω rma στην gigabyte) με ολο το ιστορικο που εγινε

αλλα με προβληματιζει αν θα μου επιστρεψουν την μητρικη απ τα public ή αν το κανουν, αποποιηθουν

οποιαδηποτε σχεση απο κει και περα.. και στο τελος μεινω με την μητρικη ετσι.

Εφόσον έχεις δώσει τη μητρική στα Public, είναι λίγο περίπλοκα τα πράγματα τώρα.

Και πάλι όμως, δεν νομίζω ότι έχεις να χάσεις κάτι αν ξεκινήσεις rma με gigabyte. Στη χειρότερη, θα σου ζητήσουν τη μητρική πίσω, στη καλύτερη, θα σου στείλουν καινούρια.

Όπως και να έχει, αν τους περιγράψεις το πρόβλημα αναλυτικά, νομίζω ότι θα είσαι ok στο τέλος.

Ερώτηση: Τι ακριβώς κάνουν με τη μητρική στα public?

Problem exists, problem cant be solved (αφού είναι ραμμένο στη μητρική το chip), new same (or better) specs product or money back.

Εφόσον έχεις δώσει τη μητρική στα Public, είναι λίγο περίπλοκα τα πράγματα τώρα.

Και πάλι όμως, δεν νομίζω ότι έχεις να χάσεις κάτι αν ξεκινήσεις rma με gigabyte. Στη χειρότερη, θα σου ζητήσουν τη μητρική πίσω, στη καλύτερη, θα σου στείλουν καινούρια.

Όπως και να έχει, αν τους περιγράψεις το πρόβλημα αναλυτικά, νομίζω ότι θα είσαι ok στο τέλος.

Ερώτηση: Τι ακριβώς κάνουν με τη μητρική στα public?

Problem exists, problem cant be solved (αφού είναι ραμμένο στη μητρική το chip), new same (or better) specs product or money back.

Στην απαντηση: παρομοιο προιον ή επιστροφη χρηματων τα public λενε

πιστωση του ποσου για οποιαδηποτε αγορα απ το καταστημα!!!

Το θεμα ειναι οτι ακομη και για την πιστωση, εχουν περασει 10 μερες και δεν εχει βγει.

φαντασου δηλαδη για επιστροφη...

Κανε μια αναφορα και εδω.....ωστε να εχεις και μια απαντηση ;)

GIGABYTE - Support & Downloads - Technical Support

Εστειλα εχθες!!! οποτε περιμενω απαντηση και απο εκει.

Αν η μητρική κόστιζε λιγότερο κι ήταν πιο παλιά θα άξιζε να δει για κάρτα, σε μητρική 300€ όχι.

Στο Public μην τους πεις λέξη για RMA από σένα απευθείας, τώρα που τους την έδωσες κι έχασες ήδη χρόνο απλώς να ζητήσεις τα χρήματα πίσω, ούτε καν για αντικατάσταση μην επιμένεις πια. Με το παραμικρό που θα σου πουν τράβα γεν. γραμματεία καταναλωτή. JMHO

Edit: Το τι λένε τα Public δεν διαγράφει αυτομάτως το τι λέει ο νόμος, ρώτησε στη γεν. γραμματεία καταναλωτή κι αν εκείνοι σου πουν ότι τα Public καλώς λένε ό,τι λένε τότε ΟΚ κοιτάς με Gigabyte ή για κάρτα. Κοίταξες καθόλου το sticky εδώ στο Thelab για το θέμα; (απλώς έχε υπόψιν ότι κάποια σημεία αναφέρονται σε αγορά μέσω νετ, τηλεφώνου κλπ)

Από τη στιγμή που το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο πωλητής υποχρεούται σε επισκευή, διόρθωση, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και μάλιστα στην ίδια αξία με την αξία που είχατε καταβάλει για την αγορά και όχι στη νέα μειωμένη ενδεχομένως τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν κατά την ημέρα της επιστροφής λόγω π.χ. περιόδου εκπτώσεων. Σε περίπωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ο πωλητής υποχρεούται να καταβάλει την αξία σε μετρητά και δεν μπορεί να σας χορηγήσει πιστωτικό σημείωμα. Εφόσον για το προϊόν παρέχεται εγγύηση, μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από αυτήν. Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Στην Gigabyte περίμενε μέχρι αύριο/μεθαύριο πριν κάνεις αναφορά

Στην απαντηση: παρομοιο προιον ή επιστροφη χρηματων τα public λενε

πιστωση του ποσου για οποιαδηποτε αγορα απ το καταστημα!!!

Το θεμα ειναι οτι ακομη και για την πιστωση, εχουν περασει 10 μερες και δεν εχει βγει.

φαντασου δηλαδη για επιστροφη...

Το καθυστερούνε χωρίς λόγο και αιτία, ελπίζωντας στο να κερδίσουν κάτι(?)

Η ποικιλία τους είναι τραγική σε μητρικές. Ούτε λόγος για s2011.

Η μόνη λύση για εσένα αναφορικά με το κατάστημα και τη ποικιλία που έχει τώρα, είναι να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι πίστωση 300 ευρώ. Για να αγοράσεις τι?

Πραγματικά ελπίζω να βρεις σύντομα άκρη, κυρίως με το κατάστημα γιατί αυτό φοβάμαι περισσότερο.

Καλησπερα σε ολους.

Τους καλεσω το πρωι, και με πηραν πισω μετα απο καμια ωρα.

Μου ειπαν οτι βγηκε η πιστωση και να περασω απο εκει να δουμε τι θα κανουμε.

Εννοειται πως αν δεν ειχα καλεσει.. θα με επαιρναν σε καμια βδομαδα παλι..

Του εξηγησα για (100η) φορα πως θελω μητρικη η χρηματα και μου ειπε

πως πρωτα πρεπει να κοψει την πιστωση και μετα να δουμε τι θα κανουμε.

Ισχυει κατι τετοιο? Η πανε να μου την φερουν και να μην μπορω να κανω κατι μετα?

το πώς χειρίζονται εσωτερικά τη διαδικασία αφορά αυτούς. Εσύ μην πάρεις πιστωτικό εκτός εαν θέλεις κάτι από αυτούς και επέμεινε για τα λεφτά. Επικοινώνησε με γενική γραμματεία καταναλωτή να σε καθοδηγήσουν καλύτερα.

τελικα δεν γλυτωνω την καταγγελια..

Αυριο θα μιλησω με προστασια καταναλωτη...

Μιλησα με τον υπεθυνο του mall και μου ειπε οτι μονο στις πρωτες 15ημερες θα μπορουσε να μου δωσει επιστροφη χρηματων και αφου δεν εχει καποια μητρικη μου δινει μονο πιστωτικο.

Και ελα μετα πες μου σε αγγελια πως πχ. πωλειται ταδε προιον με αποδειξη Multirama....!!!!! xaxaxaxaxa

Αααααααστο καλυτερη "χωρις" αποδειξη και Registered..... να γλυτωσω και την φασαρια.

Μονο τα περα-δωθε που εχεις κανει ειναι πιο πολλα απο το να εστελνα την μητρικη κατευθειαν στην GigaByte :D

μετά απο μερικές ώρες σκάει τηλέφωνο απ τον τεχνικό..

Και με την μια με ρωτάει ποια μητρικη θέλω και αν θα ήθελα εναλλακτικα να μου φέρει την ίδια...

Περίεργο μιας και έχει καταργηθεί....

Μου φάνηκε παράξενο γιατι πριν κάτι ώρες η απάντηση απ τα κεντρικα ηταν πιστωτικό...

Του το είπα κιόλας.. Αλλά αυτός μου ειπε οτι μπορεί να το τρέξει και το πολυ σε 2 ημέρες θα μου έχει απάντηση.

Για να δούμε..

πρόσεχε στην αξία της μητρικής μη σου γράψουν άλλο ποσό, όσα πλήρωσες τόσα να λέει. Και μίλα έτσι κι αλλιώς με γραμμ. καταναλωτή. Κανονικά είναι δική σου επιλογή, όχι του πωλητή το αν θες αλλαγή ελαττωματικού ή το ποσό (ειδικά με τόσες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία) όμως αν το ελάττωμα θεωρείται «ασήμαντο» μπορούν να επιμείνουν στην αλλαγή νομίζω. Για αυτό σου είπα να μην πολυμιλάς εσύ για αλλαγή και να ρωτήσεις στη γραμμ. καταναλωτή.

Και φτανουμε στο τελος της ιστοριας 24ημερες αργοτερα,

με τηλεφωνημα απ τον τεχνικο πως εχει σφραγισμενη μητρικη ud5

οποτε και θα περασω να την παραλαβω.

Ελπιζω να πανε ολα καλα και να την ευχαριστηθω!!!

ευχαριστω ολους σας για τις συμβουλες!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.