gregapas Δημοσιεύτηκε Μάϊος 12, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 12, 2013 Γειά σας! Τον περασμένο Σεπτέμβριο είχα πάρει από Multirama Πειραιά τα logitech z623 και μέχρι και πριν το Πάσχα δουλεύανε άψογα. Είχα πάει διακοπές πασχαλινές λοιπόν και όταν γύρισα χθές ανοίγω το pc-όλα καλά.Ανοίγω και τα ηχεία , ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος (μπουυπ) που κάνουν με το μπάσο κτλπ και το φωτάκι ξαφνικά έσβησε. Δοκίμασα όλες τις πρίζες,πάνω κάτω την ένταση και το μπάσο,καθάρισα σκόνη ότι είχε αλλα τίποτα Νομίζω πως κάτι κάηκε. Απόδειξη δεν έχω, αλλά είχε αγοραστεί ονομαστικά και δεν έχει περάσει ακόμα ούτε ένας χρόνος άρα λογικά θα την βρούνε. Μιας και είναι εδώ ο πατέρας μου(χαλκίδα) σκέφτομαι να του τα δώσω να τα πάει Τρίπολη όπου είναι επειδή έχει εκεί multirama(χαλκίδα έκλεισε) έτσι ώστε αν υπάρχει θετική απάντηση απο multirama Πειραιά να τα δώσει εκεί (εφόσον δεν έχω μεταφορικό και για να τα στείλω δεν ξέρω κ εγώ πόσα θα μ πάρουν. Λογικά συνεργάζονται τα multirama μεταξύ τους , έτσι? Και πώς θα κρίνουν εάν είναι όντως τι φταίει?Θα τα στείλουν logitech? Ή είναι πιο απλή η διαδικασία? Δεν με ενδιαφέρει να τα έχω άμεσα,απλώς να τα έχω κάποια στιγμή. Ευχαριστώ
Vadergr Μάϊος 12, 2013 #2 Μάϊος 12, 2013 Αν βρεθεί η εγγύηση σου, απλα θα στα αντικαταστήσουν με καινούργια.Δεν υπάρχει σέρβις για Logitech όπως και για creative ηχεία.
gregapas Μάϊος 12, 2013 Author #3 Μάϊος 12, 2013 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σου, μου έφυγε ένα βάρος πως να στο πω : )Άντε και να ξεμπερδεύω!Λογικά θα βρεθεί η απόδειξη αγοράς από το κατάστημα (ονομαστική)!
takis-pa Μάϊος 12, 2013 #4 Μάϊος 12, 2013 Στο sub πρεπει να χει ασφαλεια που μπορει να καηκε, δεν το ψαχνεις λιγο μπας και γλυτωσεις την ταλαιπωρια;
gregapas Μάϊος 12, 2013 Author #5 Μάϊος 12, 2013 takis-pa εννοείς να το πάω σε έναν ηλεκτρονικό να το τσεκάρει ? Δεν χάνεται η εγγύηση έτσι? ( αν το ανοίξει ) . Κάτι τέτοιο υποπτεύομαι και εγώ απλά εφόσον είναι σε εγγύηση έλεγα να το δώσω πίσω multirama
FANISTELROOY Μάϊος 12, 2013 #6 Μάϊος 12, 2013 Στείλε στην Logitech και θα σε βοηθήσουν. Λογικά θα σου ζητήσουν serial number κλπ και θα υπολογίσουν την εγγύηση βάση ημερομηνίας κατασκευής. Αν είναι εκτός εγγύησης για μερικούς μήνες θα σε καλύψουν λογικά. Μην μπλέξεις με το κατάστημα εφόσον πρόκειται για προϊόν αυτής της εταιρείας. Παρακάλεσε και λίγο, χαμένος δεν θα βγεις.Sent from my Migato GT-N7100 using Tapatalk2
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.