Jump to content



AMAZON - Εξωπραγματική Εξυπηρέτηση


jkanaks

Recommended Posts

Αυτο που λες εσύ δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έγραψα εγώ όμως!!!

Δεν είπα ότι δεν είχαν να μου στείλουν.

Είπα ότι το είχαν και το είχαν στείλει αλλά ποτέ δε μου ήρθε.

Άμα στην ελλάδα στο έχουν στείλει και δεν το έχεις παραλάβει δε θα βγάλεις άκρη στον αιώνα των αιώνων...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply
Αυτο που λες εσύ δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έγραψα εγώ όμως!!!

Δεν είπα ότι δεν είχαν να μου στείλουν.

Είπα ότι το είχαν και το είχαν στείλει αλλά ποτέ δε μου ήρθε.

Άμα στην ελλάδα στο έχουν στείλει και δεν το έχεις παραλάβει δε θα βγάλεις άκρη στον αιώνα των αιώνων...

oops, γράψε λάθος τότε, εγώ κατάλαβα ότι δεν στο στείλανε εξαρχής :zzz:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Και μόλις σταματήσουν να στέλνουν Ελλάδα θα βρίζουμε.:suicide2:

Δεν έλεγα να πιάσω το λοττο...

Which European countries are currently eligible for FREE Super Saver Delivery?

FREE Super Saver Delivery on eligible orders over £25 is currently available to Belgium, Denmark, Finland, Gibraltar, Iceland, Republic of Ireland, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal and Sweden. FREE Super Saver Delivery to Italy, Spain, Andorra, Greece, Liechtenstein, Norway, San Marino and the Vatican City on eligible orders over £25 was available on orders placed up to and including June 11, 2013 (GMT).

[ame=http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=1204872]Link[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Δεν έλεγα να πιάσω το λοττο...

Link

Και γω πρίν απο λίγο το είδα! Ήμαρτον, άντε να δούμε μήπως γίνει κάνα νέο deal, γιατί είναι και Ισπανία, Ιταλία μαζί μας, μεγάλες αγορές.

Link to comment
Share on other sites

Εξωπραγματική όχι, αλλά σίγουρα επαγγελματική...

Me:Hello,

I bought from you in October 2012 a SD card for my cellphone. This week the card suddenly stopped working, it cannot be read from any pc or cellphone and have lost my data. It is less than a year since I bought it so there should be some guarantee in place to replace it.

Order Placed: 2 Oct 2012

Amazon.co.uk order number: 026-1776252-1246758

Order Total: £23.02

Thank you

Rosemary:Hello Panagiotis

My name is Rosemary

And I'll be happy to help

Me:Hello Rosemary

Rosemary:I'm sorry to hear about the issue with the SD Card

would you prefer a replacement order or a refund please

Me:a replacement would be fine, thank you

Rosemary:One moment please while i create your replacement order

Successfully replaced the order.

Replacement OrderID: 204-7825613-0252349

Estimated Delivery Date: Tuesday, 18 June 2013 - Wednesday, 26 June 2013

You should be able to view the replacement order online straight away

Me:let me check

yes it is in place

how shall I return the defective one?

Rosemary:As the cost of return will be high, we'll advise that you keep the defective one or dispose of it as you please

Me:Don't you need to get it back to verify that it is indeed broken?

Rosemary:No we trust our customers and treat them as friends

Me:I value your trust but I think that if I send it with post office the cost from Czech Rep to UK won't be too high

Rosemary:If you wish to return it, it will be fine, one moment please while i give you our returns address

Me:yes thank you

if you have something close to Czech Rep it would be best

Rosemary:No we dont, my apologies has to come to the UK

Me:it's fine, don't worry

Rosemary:The returns address is

Amazon.co.uk Customer Returns

Amazon Way

Dunfermline

Fife

KY11 8ST

Me:ok noted

Rosemary:or kindly use the label below

The following link will take you to a page on Amazon.co.uk where you'll be able to print your mailing label:

http://www.amazon.co.uk/rma-link

Please let us know the cost of return and it will be refunded

Me:it's understood

thank you for your help and have a nice day

Rosemary:And you too Panagiotis and take care , bye

Έτσι όπως θα έπρεπε να είναι τα πράγματα, απλά, φιλικά και με εμπιστοσύνη. Η μετοχή του amazon ανέβηκε στην εκτίμησή μου.
Link to comment
Share on other sites

Αυτη επαγγελματική συμπεριφορά ειναι συνήθως εξωπραγματική στην Ελλάδα του 2013 τουλάχιστον στα μεγάλα μαγαζιά που νομίζουν οτι εχουν πιάσει τον παπά απ τα @@

Link to comment
Share on other sites

Το amazon πραγματικα δεν συγκρινεται.Ειχα παραγγειλει καποτε ενα προιον με αποστολη super save και επειδη αργησαν πανω απο δυο μηνες να μου το στειλουν λογω διαθεσιμοτητας μου το εστειλαν εντελει με αποστολη next day χωρις επιπλεον χρεωση.

:thank_you2:

Link to comment
Share on other sites

Rosemary:No we trust our customers and treat them as friends...

Δηλαδή, όπως ακριβώς είναι τα πράγματα και στα ελληνικά καταστήματα. :tomato::rofl::wall:

Ας μην γίνω κακός άλλη μια φορά, θα δείξω σεβασμό στα ελάχιστα ελληνικά καταστήματα (μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού) που καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια να είναι ανταγωνιστικά, ενώ σέβονται ταυτόχρονα τον Έλληνα καταναλωτή...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Να βάλω και το λιθαράκι μου στην κουβέντα:

Ειχα παραγγείλει μια gpu club 3d 7870xt για ενα ξάδερφο.

Μετά απο ενα χρόνο η καρτα μας έκανε κάτι κουλα.

Τους στέλνω μήνυμα και ενα βιντεακι με το πρόβλημα.

Τι μου απάντησαν;

Ότι λυπούνται ειλικρινά για αυτο που συνεβη,δωθηκε ΤΗΝ ΙΔΙΑ στιγμή παραγγελιά για καινούργια (!) και να τους επιστρέψουμε την παλιά ΑΦΟΥ παραλάβουμε τη νεα!

Τρελάθηκα που λεει κι ο Κοντοπιδης.

**** το κάθε πλαισιο ,που τους πήγα ακουστικά razer των 100€ ,αγορασμένα πριν 20 ώρες και δεν αναβαν κάτι λαμπάκια και χαζομάρες ,και μου έλεγε ο υπάλληλος:

Δεν ξέρω αν μπορω να τα αλλάξω,μα δουλεύουν,τα λαμπάκια δεν ανάβουν...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Λεπον.

Άλλη μια ιστορία.

Ειχα παρει κάποια στιγμη μια 7870xt.

Χαλάσε.

Το αμαζον την άλλαξε άμεσα και μου έστειλε καινουργια ΠΡΙΝ στείλω την παλιά.

Τα εχω ξαναγράψει αυτα.

Ξαναχαλασε και η καινουργια joker card (άλλο θέμα αυτό,μαλλον αυτα τα τουμπανακια είχαν θέμα) ,τους ρωτάω αν γινεται να παρω κατι άλλο,μου λενε "λυπούμαστε αυτο δε γινεται" μου ζήτησαν συγνώμη (!) και μηπως θελω full refund!!!

Α ρε Γεραρδο! Α ρε Γεραρδο...

Αμα με ξαναδείς ,δε θα ειναι για καλο:beer:

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Amazon.uk πριν χρόνια. Ειχα ηδη παραγγειλει τα απειρα DVD, DVDboxset.

1. Παραγγελνω 4η σαιζον "Babylon 5", απλο ταχυδρομιο. Αργει 2 μερες περα της τελευταιας διοριας. Τους στελνω ημεηλ να ρωτησω μηπως ξερουν πού ειναι, μεσα σε 4 ωρες εχουνε κανει κινησεις για να το ξαναστειλουνε χωρις χρεωση. Την επομενη μερα μου ερχεται ειδοποιηση οτι εχω δεμα, στελνω επειγον ημελ στο Αμαζον "ακυρωστε τη 2η αποστολη μπας και ηρθε η πρωτη", μου λενε δεν πειραζει, κρατηστε και τα δυο! Πώς να μην τους λατρεψεις!

2. Παραγγελνω άλλο ενα DVD set, μου ερχεται... εις διπλουν!! Βλεπω οτι δεν ειναι διπλοχρεωμενο ομως. Τους ειδοποιω αμεσως, ζητανε συγγνωμη για το λαθος που με αναστατωσε (ε??), τους λεω αμα θελουνε να τους στειλω ανεγγιχτο το 2ο, μου λενε οχι, κρατηστε το, απλα να τους πω κατι κωδικους για να δουνε πού εγινε το λαθος. Πόσο ακομα να τους λατρεψω?

3. Παραγγελνω κι αλλα πραματα άλλη φορα, αργουνε καμποσο. Με παρακαλουνε να περιμενω μονο μια εξτρα βδομαδα, διοτι ειχανε προβληματα με τα ταχυδρομεια τους. Πραγματι τοσο ακομα χρειαστηκε.

Γενικα το Αμαζον ειναι το καταστημα που εμπιστευομαι με κλειστα ματια. Φοβεροι επαγγελματιες, ευγενεστατοι, σκιζονται να σε ευχαριστησουν. Προτιμω να τους πληρωνω και περισσοτερο απο άλλα, διοτι Αμαζον=εγγυηση.

:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όλα καλά και ωραία, και εγώ έχω εξυπηρετηθεί άψογα από το Αμαζον, αλλά σκεφτείτε ότι τους παίρνει για να είναι έτσι. Μιλάμε για απίστευτο κολοσσό με τιτανοτεραστιους τζίρους

Όχι οτι δεν θα μπορούσαν να είναι δυσκοίλιοι αλλά μην περιμένετε τέτοια από την Ελλαδιτσα πλέον. Και το πλαίσιο που τα έκανε είχε κάπως γιγαντωθει, τώρα...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως ισχυει το αντίθετο.

Οσο πιο πολλες οι συναλλαγές ,πιο μεγάλο το κόστος να δέχεσαι πίσω οτι και αν σου στέλνουν με ΔΙΚΑ ΣΟΥ έξοδα.

Έχουν βέβαια και συμφωνίες με τους κατασκευαστές συνήθως οτι "θα σου προωθήσω το προιοντως ,αλλα θα μου καλύψεις εσυ 500 εγγυήσεις ΜΕ τα μεταφορικά.

Ειλικρινά ελπίζω να συνεχιστεί αυτο.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για απίστευτο κολοσσό με τιτανοτεραστιους τζίρους

Όχι οτι δεν θα μπορούσαν να είναι δυσκοίλιοι αλλά μην περιμένετε τέτοια από την Ελλαδιτσα πλέον. Και το πλαίσιο που τα έκανε είχε κάπως γιγαντωθει, τώρα...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Κάθε σοβαρή εταιρεία εκτός απο το κέρδος υπολογίζει και ποσοστό ζημίας το οποίο ειναι ανεκτό (δηλαδή το απορροφάει η εταιρεία).

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για απίστευτο κολοσσό με τιτανοτεραστιους τζίρους

Αλλά όχι κέρδη*...

Επίσης η συμπεριφορά προς τους υπαλλήλους τους δεν είναι και ότι καλύτερο.

Ολίγον offtopic αλλά πρέπει ν' αναφέρονται.

*Amazon's Profits: What People Don't Understand - Business Insider

Link to comment
Share on other sites

Η συμπεριφορά τους φαντάζομαι δε θα ειναι και με το γαντι στους υπαλλήλους τους,αλλα και πάλι δε νομιζω να συγκρίνονται με τους έφηβους σκλάβους της κάθε αλυσίδας στην Ελλάδα ,που πληρώνονται κυριολεκτικά με μισθούς πεινας ,και μετα ,όπως ειναι φυσικό,απολαμβάνουμε και εμείς τη χειρότερη εξυπηρέτηση ever.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.