venom7 Μάϊος 6, 2013 #41 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2013 Αυτο που λες εσύ δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έγραψα εγώ όμως!!!Δεν είπα ότι δεν είχαν να μου στείλουν.Είπα ότι το είχαν και το είχαν στείλει αλλά ποτέ δε μου ήρθε.Άμα στην ελλάδα στο έχουν στείλει και δεν το έχεις παραλάβει δε θα βγάλεις άκρη στον αιώνα των αιώνων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Μάϊος 6, 2013 #42 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2013 Αυτο που λες εσύ δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έγραψα εγώ όμως!!!Δεν είπα ότι δεν είχαν να μου στείλουν. Είπα ότι το είχαν και το είχαν στείλει αλλά ποτέ δε μου ήρθε. Άμα στην ελλάδα στο έχουν στείλει και δεν το έχεις παραλάβει δε θα βγάλεις άκρη στον αιώνα των αιώνων... oops, γράψε λάθος τότε, εγώ κατάλαβα ότι δεν στο στείλανε εξαρχής Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Ιούνιος 12, 2013 #43 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2013 Και μόλις σταματήσουν να στέλνουν Ελλάδα θα βρίζουμε.:suicide2:Δεν έλεγα να πιάσω το λοττο...Which European countries are currently eligible for FREE Super Saver Delivery?FREE Super Saver Delivery on eligible orders over £25 is currently available to Belgium, Denmark, Finland, Gibraltar, Iceland, Republic of Ireland, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal and Sweden. FREE Super Saver Delivery to Italy, Spain, Andorra, Greece, Liechtenstein, Norway, San Marino and the Vatican City on eligible orders over £25 was available on orders placed up to and including June 11, 2013 (GMT).[ame=http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=1204872]Link[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkanaks Ιούνιος 12, 2013 Author #44 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2013 Δεν έλεγα να πιάσω το λοττο...LinkΚαι γω πρίν απο λίγο το είδα! Ήμαρτον, άντε να δούμε μήπως γίνει κάνα νέο deal, γιατί είναι και Ισπανία, Ιταλία μαζί μας, μεγάλες αγορές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Ιούνιος 12, 2013 #45 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2013 [MENTION=23742]jkanaks[/MENTION] Τα περί κατάργησης του Free Super Saver Delivery εδώ : http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/telos-to-free-super-saver-delivery-apo-123640.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούνιος 12, 2013 #46 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2013 Αμα δειτε δεν ειναι τραγικα τα μεταφορικά για την πλειοψηφία των πραγμάτων εστω και τωρα. Κριμα παντως Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Ιούνιος 13, 2013 #47 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2013 Εξωπραγματική όχι, αλλά σίγουρα επαγγελματική...Me:Hello,I bought from you in October 2012 a SD card for my cellphone. This week the card suddenly stopped working, it cannot be read from any pc or cellphone and have lost my data. It is less than a year since I bought it so there should be some guarantee in place to replace it.Order Placed: 2 Oct 2012Amazon.co.uk order number: 026-1776252-1246758Order Total: £23.02Thank youRosemary:Hello PanagiotisMy name is RosemaryAnd I'll be happy to helpMe:Hello RosemaryRosemary:I'm sorry to hear about the issue with the SD Cardwould you prefer a replacement order or a refund pleaseMe:a replacement would be fine, thank youRosemary:One moment please while i create your replacement orderSuccessfully replaced the order.Replacement OrderID: 204-7825613-0252349Estimated Delivery Date: Tuesday, 18 June 2013 - Wednesday, 26 June 2013 You should be able to view the replacement order online straight awayMe:let me checkyes it is in placehow shall I return the defective one?Rosemary:As the cost of return will be high, we'll advise that you keep the defective one or dispose of it as you pleaseMe:Don't you need to get it back to verify that it is indeed broken?Rosemary:No we trust our customers and treat them as friendsMe:I value your trust but I think that if I send it with post office the cost from Czech Rep to UK won't be too highRosemary:If you wish to return it, it will be fine, one moment please while i give you our returns addressMe:yes thank youif you have something close to Czech Rep it would be bestRosemary:No we dont, my apologies has to come to the UKMe:it's fine, don't worryRosemary:The returns address isAmazon.co.uk Customer ReturnsAmazon WayDunfermlineFifeKY11 8STMe:ok notedRosemary:or kindly use the label belowThe following link will take you to a page on Amazon.co.uk where you'll be able to print your mailing label: http://www.amazon.co.uk/rma-link Please let us know the cost of return and it will be refundedMe:it's understoodthank you for your help and have a nice dayRosemary:And you too Panagiotis and take care , byeΈτσι όπως θα έπρεπε να είναι τα πράγματα, απλά, φιλικά και με εμπιστοσύνη. Η μετοχή του amazon ανέβηκε στην εκτίμησή μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkanaks Ιούνιος 13, 2013 Author #48 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2013 Αυτη επαγγελματική συμπεριφορά ειναι συνήθως εξωπραγματική στην Ελλάδα του 2013 τουλάχιστον στα μεγάλα μαγαζιά που νομίζουν οτι εχουν πιάσει τον παπά απ τα @@ Link to comment Share on other sites More sharing options...
budhas Ιούνιος 13, 2013 #49 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2013 Το amazon πραγματικα δεν συγκρινεται.Ειχα παραγγειλει καποτε ενα προιον με αποστολη super save και επειδη αργησαν πανω απο δυο μηνες να μου το στειλουν λογω διαθεσιμοτητας μου το εστειλαν εντελει με αποστολη next day χωρις επιπλεον χρεωση.:thank_you2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarko1 Ιούνιος 15, 2013 #50 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2013 Rosemary:No we trust our customers and treat them as friends... Δηλαδή, όπως ακριβώς είναι τα πράγματα και στα ελληνικά καταστήματα. Ας μην γίνω κακός άλλη μια φορά, θα δείξω σεβασμό στα ελάχιστα ελληνικά καταστήματα (μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού) που καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια να είναι ανταγωνιστικά, ενώ σέβονται ταυτόχρονα τον Έλληνα καταναλωτή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Νοέμβριος 6, 2013 #51 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2013 Να βάλω και το λιθαράκι μου στην κουβέντα:Ειχα παραγγείλει μια gpu club 3d 7870xt για ενα ξάδερφο.Μετά απο ενα χρόνο η καρτα μας έκανε κάτι κουλα.Τους στέλνω μήνυμα και ενα βιντεακι με το πρόβλημα.Τι μου απάντησαν;Ότι λυπούνται ειλικρινά για αυτο που συνεβη,δωθηκε ΤΗΝ ΙΔΙΑ στιγμή παραγγελιά για καινούργια (!) και να τους επιστρέψουμε την παλιά ΑΦΟΥ παραλάβουμε τη νεα!Τρελάθηκα που λεει κι ο Κοντοπιδης.**** το κάθε πλαισιο ,που τους πήγα ακουστικά razer των 100€ ,αγορασμένα πριν 20 ώρες και δεν αναβαν κάτι λαμπάκια και χαζομάρες ,και μου έλεγε ο υπάλληλος:Δεν ξέρω αν μπορω να τα αλλάξω,μα δουλεύουν,τα λαμπάκια δεν ανάβουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaggoz Νοέμβριος 6, 2013 #52 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2013 Δεν ξέρω αν μπορω να τα αλλάξω,μα δουλεύουν,τα λαμπάκια δεν ανάβουν...Τελικά; Μπόρεσαν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Νοέμβριος 6, 2013 #53 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2013 Ναι,τα αλλάξαν,μετά απο πιεστικό διάλογο για το αυτονόητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Φεβρουάριος 7, 2014 #54 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2014 Λεπον. Άλλη μια ιστορία. Ειχα παρει κάποια στιγμη μια 7870xt. Χαλάσε. Το αμαζον την άλλαξε άμεσα και μου έστειλε καινουργια ΠΡΙΝ στείλω την παλιά. Τα εχω ξαναγράψει αυτα. Ξαναχαλασε και η καινουργια joker card (άλλο θέμα αυτό,μαλλον αυτα τα τουμπανακια είχαν θέμα) ,τους ρωτάω αν γινεται να παρω κατι άλλο,μου λενε "λυπούμαστε αυτο δε γινεται" μου ζήτησαν συγνώμη (!) και μηπως θελω full refund!!! Α ρε Γεραρδο! Α ρε Γεραρδο... Αμα με ξαναδείς ,δε θα ειναι για καλο sent from mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Φεβρουάριος 10, 2014 #55 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2014 Amazon.uk πριν χρόνια. Ειχα ηδη παραγγειλει τα απειρα DVD, DVDboxset. 1. Παραγγελνω 4η σαιζον "Babylon 5", απλο ταχυδρομιο. Αργει 2 μερες περα της τελευταιας διοριας. Τους στελνω ημεηλ να ρωτησω μηπως ξερουν πού ειναι, μεσα σε 4 ωρες εχουνε κανει κινησεις για να το ξαναστειλουνε χωρις χρεωση. Την επομενη μερα μου ερχεται ειδοποιηση οτι εχω δεμα, στελνω επειγον ημελ στο Αμαζον "ακυρωστε τη 2η αποστολη μπας και ηρθε η πρωτη", μου λενε δεν πειραζει, κρατηστε και τα δυο! Πώς να μην τους λατρεψεις! 2. Παραγγελνω άλλο ενα DVD set, μου ερχεται... εις διπλουν!! Βλεπω οτι δεν ειναι διπλοχρεωμενο ομως. Τους ειδοποιω αμεσως, ζητανε συγγνωμη για το λαθος που με αναστατωσε (ε??), τους λεω αμα θελουνε να τους στειλω ανεγγιχτο το 2ο, μου λενε οχι, κρατηστε το, απλα να τους πω κατι κωδικους για να δουνε πού εγινε το λαθος. Πόσο ακομα να τους λατρεψω? 3. Παραγγελνω κι αλλα πραματα άλλη φορα, αργουνε καμποσο. Με παρακαλουνε να περιμενω μονο μια εξτρα βδομαδα, διοτι ειχανε προβληματα με τα ταχυδρομεια τους. Πραγματι τοσο ακομα χρειαστηκε. Γενικα το Αμαζον ειναι το καταστημα που εμπιστευομαι με κλειστα ματια. Φοβεροι επαγγελματιες, ευγενεστατοι, σκιζονται να σε ευχαριστησουν. Προτιμω να τους πληρωνω και περισσοτερο απο άλλα, διοτι Αμαζον=εγγυηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Φεβρουάριος 10, 2014 #56 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2014 Παιδιά όλα καλά και ωραία, και εγώ έχω εξυπηρετηθεί άψογα από το Αμαζον, αλλά σκεφτείτε ότι τους παίρνει για να είναι έτσι. Μιλάμε για απίστευτο κολοσσό με τιτανοτεραστιους τζίρους Όχι οτι δεν θα μπορούσαν να είναι δυσκοίλιοι αλλά μην περιμένετε τέτοια από την Ελλαδιτσα πλέον. Και το πλαίσιο που τα έκανε είχε κάπως γιγαντωθει, τώρα...Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Φεβρουάριος 10, 2014 #57 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2014 Κι όμως ισχυει το αντίθετο.Οσο πιο πολλες οι συναλλαγές ,πιο μεγάλο το κόστος να δέχεσαι πίσω οτι και αν σου στέλνουν με ΔΙΚΑ ΣΟΥ έξοδα.Έχουν βέβαια και συμφωνίες με τους κατασκευαστές συνήθως οτι "θα σου προωθήσω το προιοντως ,αλλα θα μου καλύψεις εσυ 500 εγγυήσεις ΜΕ τα μεταφορικά.Ειλικρινά ελπίζω να συνεχιστεί αυτο.sent from mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
MUL Φεβρουάριος 10, 2014 #58 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2014 Μιλάμε για απίστευτο κολοσσό με τιτανοτεραστιους τζίρους Όχι οτι δεν θα μπορούσαν να είναι δυσκοίλιοι αλλά μην περιμένετε τέτοια από την Ελλαδιτσα πλέον. Και το πλαίσιο που τα έκανε είχε κάπως γιγαντωθει, τώρα...Sent from my GT-I9100 using TapatalkΚάθε σοβαρή εταιρεία εκτός απο το κέρδος υπολογίζει και ποσοστό ζημίας το οποίο ειναι ανεκτό (δηλαδή το απορροφάει η εταιρεία). Link to comment Share on other sites More sharing options...
izybit Φεβρουάριος 10, 2014 #59 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2014 Μιλάμε για απίστευτο κολοσσό με τιτανοτεραστιους τζίρουςΑλλά όχι κέρδη*...Επίσης η συμπεριφορά προς τους υπαλλήλους τους δεν είναι και ότι καλύτερο.Ολίγον offtopic αλλά πρέπει ν' αναφέρονται.*Amazon's Profits: What People Don't Understand - Business Insider Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Φεβρουάριος 11, 2014 #60 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Η συμπεριφορά τους φαντάζομαι δε θα ειναι και με το γαντι στους υπαλλήλους τους,αλλα και πάλι δε νομιζω να συγκρίνονται με τους έφηβους σκλάβους της κάθε αλυσίδας στην Ελλάδα ,που πληρώνονται κυριολεκτικά με μισθούς πεινας ,και μετα ,όπως ειναι φυσικό,απολαμβάνουμε και εμείς τη χειρότερη εξυπηρέτηση ever.sent from mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.