icy20 Μάϊος 3, 2013 #21 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2013 Και καλα να παθουμε μετα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Μάϊος 3, 2013 #22 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2013 εμενα ειχε αργησει ενα μηνα μια καρτας μνημης και μολις μου εκαναν refund ηρθε την επομενη.Τους το ειπα και με χρεωσαν ξανα το ποσο.Βεβαια οποιος πιστευει οτι ειναι ο εξυπνος στο τελος θα την πατησει επειδη αν χαθει ενα πακετο οκ αλλα αν γινεται συνεχεια μαλλον στο τελος θα τα πληρωσει ολα μαζι.Τωρα περι ελληνικης νοοτροπιας δεν σχολιαζω.Παντου και παντα γινονται αυτα αλλα στην τελικη δεν φταιει ο παραλυπτης που το ταχυδρομιου εχει το δεμα 1 μηνα στην αποθηκη και σε θυμαται οταν κανεις μονο φασαρια ή ζητησεις το επομενο πακετο (οπως εγινε με μενα).Το να κοψουν αποστολη στην ελλαδα δεν το νομιζω ,το πολυ να χρεωνουν καποιο ποσο να μην φευγει κατι χωρις track number.Σε αυτο θα φταιει μονο τα ΕΛΤΑ και κανεις αλλος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narta Μάϊος 3, 2013 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2013 Αυτά που έρχονται με δωρεάν αποστολή δεν έχουν Tracking number. Σιγουρα επειδη δεν εχει track στην σελιδα τα στελνουν ετσι... Κάπου χάθηκε ένα προηγούμενο ποστ μου αλλά κατηγορώ το ταπαταλκ γιατί είμαι καλοπροαίρετος Θα κάνω rma ένα ssd χωρίς να μου ζητήσουν αποδείξεις δυσλειτουργίας κλπ κλπ με άμεσο refund αλλά μου ζήτησαν λέει να χρησιμοποιήσω τον carrier cyclone. Τι είναι αυτό ρε σεις? Κάποιος που να έχει ξανακάνει επιστροφή στο αγγλικό αμαζον? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Στειλετο συστημενο ΕΛΤΑ. Εγω ετσι εκανα και κανω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarko1 Μάϊος 3, 2013 #24 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2013 να ξες ότι παίζει να σε έρθει κάποτε και οι πρώτη παραγγελία και θα βρεθείς με 2 κάρτες και 2 επεξεργαστές Μου έχει συμβεί αυτό με το αγγλικό e-bay και βρέθηκα σε ιδιαίτερα άβολη και αμήχανη θέση. Παραγγέλνω πριν από 2-3 χρόνια μια 10άδα εγγράψιμα δισκάκια Blu-ray των 25GB από Άγγλο πωλητή, με πολύ μεγάλο αριθμό πωλήσεων και άριστο feedback. Ήταν αρχές Δεκέμβρη. Περνάει σχεδόν ένας μήνας, και άφαντο το πακέτο. Του στέλνω e-mail και μου απαντάει μέσα σε μια ώρα (!!!) ότι έστειλε δεύτερο πακέτο. Μέσα σε τέσσερις εργάσιμες μου ήρθαν τα δισκάκια, τα είχε στείλει express και signed for στην ίδια τιμή, ενώ το πρώτο πακέτο που είχε χαθεί ήταν με απλή αποστολή. Του δίνω φυσικά θετικό feedback και του στέλνω e-mail ότι παρέλαβα τα δισκάκια. Μπαίνει ο καινούριος χρόνος, περνάνε και 10 μέρες ακόμα περίπου, και μια μέρα βρίσκω στην πόρτα μου το πρώτο πακέτο που υποτίθεται ότι είχε χαθεί, ήρθε 44 μέρες μετά την ημέρα που τα παράγγειλα! Βρέθηκα σε δύσκολη θέση και δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω για να διορθώσω την αδικία. Του στέλνω απολογητικό e-mail και του ζητώ συγγνώμη για το μπέρδεμα, του εξηγώ ότι μου ήρθαν με πολύ μεγάλη καθυστέρηση τα πρώτα δισκάκια που είχαν χαθεί κάπου στο ελληνικό ταχυδρομείο, και του γράφω ότι μπαίνω επιτόπου και του κάνω πληρωμή για μια ακόμη δεκάδα δισκάκια και του τονίζω με κεφαλαία γράμματα ότι δεν χρειάζεται να μου τα στείλει, μια και είχα ήδη στα χέρια μου δύο δεκάδες δισκάκια. Του τονίζω επίσης ότι θα του δώσω αμέσως θετικό feedback για να είναι εξασφαλισμένος. Έτσι κι έκανα, του πληρώνω μια δεύτερη δεκάδα δισκάκια, και στο καπάκι του δίνω και θετικό feedback. Με το που τέλειωσα, ζήτημα ήταν να είχαν περάσει πέντε λεπτά, μου έρχεται e-mail από τον Άγγλο με μία και μόνο φράση: "Εκτιμώ την ειλικρινή σου συμπεριφορά και στάση". Πίστεψα ότι όλα είναι λοιπόν εντάξει. Δεν περνάει μια βδομάδα καλά καλά, και μου έρχεται τρίτη δεκάδα από δισκάκια! :-O Τέτοια συμπεριφορά και αντιμετώπιση απλά σε σκλαβώνει, και εμένα με κάνει πελάτη διά της βίας που λέμε. Εννοείται ότι ψώνισα αρκετές δεκάδες ακόμα δισκάκια Blu-ray από τον συγκεκριμένο πωλητή. Εξακολουθούσε βεβαίως για πολύ καιρό "να με τρώει" το ζήτημα ότι είχα στα χέρια μου κάτι για το οποίο δεν πλήρωσα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chroma Μάϊος 3, 2013 #25 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2013 Είμαι πελάτης στο .co.uk σχεδόν 5 χρόνια τώρα και έχω ψωνίσει μερικές φορές από το .de και το .fr. Τις ελάχιστες φορές που χρειάστηκα να επιστρέψω κάτι απλά πίσω, χωρίς ερωτήσεις και μου επιστρέφουν τα χρήματα μαζί με τα ταχυδρομικά πάντα. Αν τελικά εμφανιστεί η αρχική παραγγελεία σου, προσωπικά θα τους ειδοποιούσα και θα το έστελνα συστημένο πίσω και δε νομίζω να σου αρνηθούν να κάνουν επιστροφή τα ταχυδρομικά. Στη τελική θα πάρεις αυτό που πλήρωσες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Μάϊος 3, 2013 #26 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2013 To μονο αρνητικο με amazon και ebay ειναι το ελληνικο ΕΛΤΑ και μερικες φορες και τα Ελληνικα Courier.Ευτυχως που δε συνεργαζονται με μεταφορικες που συνεργαζεται και το πλαισιο.1 στις 5 παραγγελιες θα φθανε στο αγοραστη μετα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nighthunter Μάϊος 4, 2013 #27 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2013 Πολύ σωστή η αντιμετώπισή σου Zarko1 με 2 σημειώσεις αν μου επιτρέπεις:1) Του στέλνω απολογητικό e-mail και του ζητώ συγγνώμη για το μπέρδεμαΓια ποιο λόγο απολογείσαι; Δεν έκανες κάτι λάθος για να ζητάς συγγνώμη.2) Εξακολουθούσε βεβαίως για πολύ καιρό "να με τρώει" το ζήτημα ότι είχα στα χέρια μου κάτι για το οποίο δεν πλήρωσα...Κακώς σε "τρώει". Επέλεξε προφανώς να επιβραβεύσει τη στάση σου κάνοντάς σου ένα δώρο (ένα προιόν που με άλλον πελάτη θα ήταν "χαμένο" γι' αυτόν) και μπράβο του. Κι έτσι θα ΄πρεπε να είναι προφανώς αφού με τη συμπεριφορά και των 2 σας ο μεν βρήκε έναν αξιόπιστο πωλητή τον οποίο θα επιβραβεύσει με μελλοντικές αγορές (όπως κι έγινε) και ο δε έναν τίμιο πελάτη που δεν τον κορόιδεψε και αναπόφευκτα θα τον ξανατιμήσει με την προτίμησή του.win-win Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarko1 Μάϊος 4, 2013 #28 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2013 Πολύ σωστή η αντιμετώπισή σου Zarko1 με 2 σημειώσεις αν μου επιτρέπεις:1) Για ποιο λόγο απολογείσαι; Δεν έκανες κάτι λάθος για να ζητάς συγγνώμη. 2) Κακώς σε "τρώει". Επέλεξε προφανώς να επιβραβεύσει τη στάση σου κάνοντάς σου ένα δώρο (ένα προιόν που με άλλον πελάτη θα ήταν "χαμένο" γι' αυτόν) και μπράβο του. Κι έτσι θα ΄πρεπε να είναι προφανώς αφού με τη συμπεριφορά και των 2 σας ο μεν βρήκε έναν αξιόπιστο πωλητή τον οποίο θα επιβραβεύσει με μελλοντικές αγορές (όπως κι έγινε) και ο δε έναν τίμιο πελάτη που δεν τον κορόιδεψε και αναπόφευκτα θα τον ξανατιμήσει με την προτίμησή του. win-win Φίλε Nighthunter, ένιωσα άσχημα και του έστειλα απολογητικό e-mail, επειδή έβαλα τον εαυτό μου στη θέση του, αναλύοντας τα δεδομένα της εποχής εκείνης. Το προϊόν ήταν τα εκτυπώσιμα 25άρια Blu-ray της Traxdata, τα οποία ήταν (και είναι) εξαιρετικά δισκάκια. Ο συγκεκριμένος πωλητής λοιπόν "σφαζόταν" κυριολεκτικά με ένα άλλο Άγγλο πωλητή για το ποιος θα δώσει την καλύτερη τιμή στα δισκάκια, πουλούσαν τότε στα 1,7 ευρώ το κομμάτι, όταν όλοι οι υπόλοιποι Άγγλοι πωλητές πουλούσαν τα Traxdata σε τιμές πάνω από τα 2 ευρώ το κομμάτι. Για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης, τα e-shop τα πουλούσαν τα Traxdata τότε στα 6-6,5 ευρώ το κομμάτι. Οι δύο αυτοί πωλητές λοιπόν, είχαν σαρώσει κυριολεκτικά το αγγλικό e-bay με τα συγκεκριμένα δισκάκια, τα πουλούσαν σαν τα στραγάλια, ενώ όλοι οι υπόλοιποι πωλητές που ήταν πολύ ακριβότεροι, πουλούσαν ελάχιστα. Όταν όμως πουλάς τόσο φτηνά, προφανώς έχεις συμπιέσει πολύ το ποσοστό κέρδους, αποσκοπώντας φυσικά στον μεγάλο αριθμό πωλήσεων. Ταυτόχρονα όμως, προφανώς θα έχει ανέβει πολύ και ο αριθμός των υποψήφιων "τζαμπατζήδων", αυτών δηλαδή που θα προσπαθούσαν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση ισχυριζόμενοι ότι χάθηκε το πακέτο τους, για να πάρουν ένα δεύτερο δωρεάν. Εννοείται ότι και οι δύο αυτοί πωλητές έστελναν μόνο με απλή ταχυδρομική αποστολή. Αυτά σκεφτόμουν τότε και ένιωσα άβολα και αμήχανα. Λέω ότι τώρα ο Άγγλος θα σκέφτεται για μένα: "Άλλος ένας Έλληνας φτωχομπινές, που προσπαθεί να βγάλει μια δεκάδα Blu-ray στο τζάμπα". Ήξερε φυσικά ότι μου είχε στείλει κανονικά το πρώτο πακέτο, και σαν Άγγλος είναι συνηθισμένος να εργάζεται με ένα άψογο ταχυδρομείο, όπως είναι το αγγλικό. Και φυσικά δεν μπορεί να γνωρίζει την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ταχυδρομείο. Αυτό προσπάθησα να του εξηγήσω στο e-mail, ότι δηλαδή τα δισκάκια κάπου "χάθηκαν" στο ελληνικό ταχυδρομείο, λόγω των γιορτών των Χριστουγέννων. Επίσης, τα δεύτερα δισκάκια που μου έστειλε, σε αντικατάσταση των πρώτων που υποτίθεται ότι "χάθηκαν" ήταν εκτός από express (πράγμα που δείχνει ότι ήθελε να τα πάρω πολύ γρήγορα) και signed for (δηλαδή υπέγραψα για να τα παραλάβω), σαν να μου έλεγε: "Ελληνάρα, αν παίζεις μαζί μου εδώ τελειώνει το παιχνίδι". Αντίθετα, τα τρίτα δισκάκια που μου έστειλε, καθώς και όλα τα υπόλοιπα (αγόρασα πάνω από 100 δισκάκια από αυτόν), μου τα έστειλε με απλή ταχυδρομική αποστολή, καθώς είχε αποκατασταθεί πλέον η εμπιστοσύνη μεταξύ μας. Εννοείται ότι τα τρίτα δισκάκια μου τα έστειλε για να με επιβραβεύσει, ενώ δεν είχε καμία απολύτως υποχρέωση. Παρόλα αυτά εγώ ένιωθα λίγο άβολα, είναι καθαρά θέμα χαρακτήρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Μάϊος 4, 2013 #29 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2013 Έτσι για την απορία δηλαδή.Το έχουμε δεδομένο ότι ΟΛΑ τα στραβά που συμβαίνουν οφείλονται ΠΑΝΤΑ στα ελληνικά ταχυδρομεία ;;;Aπό πού βγαίνει αυτό το συμπέρασμα όταν μιλάμε για απλά δέματα;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάϊος 4, 2013 #30 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2013 ^^ όχι !!Και για το "royal" mail γράφονται πολλά άσχημα στα φόρα που παρακολουθώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Μάϊος 4, 2013 #31 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2013 Δεν ξερω για δεματα με royal mail, αλλα απλα γραμματα παραλαμβανω σε 1-2 μέρες και εχω στειλει φακελους μεσω αυτων των κουτιων που εχουν στους δρόμους κ πας και τα ριχνεις εκει και παλι εχουν παει αμεσα. Αλλα ουτε κ με τα ελτα ειχα καποιο ιδιαιτερο πρόβλημα ποτε.Sent from my Migato GT-N7100 using Tapatalk2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Μάϊος 4, 2013 #32 Κοινοποίηση Μάϊος 4, 2013 Γενικα ειχα διαβασει ενα post καπου με επιχειρηματα πως γινεται πολλες φορες στο ελληνικο ταχυδρομιο η και στην ευρωπαικη ενωση πραγματα που πανε ως απλο δεμα να φτανουν ασφαλεστερα και γρηγορα, ενω signed for(συστημενα)να καθυστερουν πολυ και πολλες φορες να χανονται κιολας.Οσες φορες ειχα προβλημα στη ζωη μου με καθυστερηση ηταν με συστημενο δεμα ή φακελο.Ενω κατι κουλα να παραγγελνω μνημες απο memoryc ιρλανδια πεμπτη μεσημερι και να παραλαμβανω παρασκευη Πατρα ηταν απλο δεμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάϊος 5, 2013 #33 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2013 Εμενα ενα συστημενο πακετο ειχε κανει φτερα κανενας δε μπορουσε να το βρει ακομα κλαίω τα 40 ευρω Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Μάϊος 5, 2013 #34 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2013 Μέχρι 33€ μπορείς να τα ζητήσεις πίσω.Το έχω κάνει, απλά η διαδικασία παίρνει κάνα 2μηνός.Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
venom7 Μάϊος 5, 2013 #35 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2013 Προσωπικά είχα κάνει πολλές παραγγελίες από amazon.Μία από αυτές δε μου ήρθε την ημερομηνία παράδοσης και επικοινώνησα μαζί τους.Μου είπαν να περιμένω 5-7 μέρες ακόμη και αν δε μου έρθει μέχρι τότε να ξανα επικοινωνήσω μαζί τους.Περίμενα 10 μέρες και το δέμα άφαντο.Επικοινώνησα και τσέκαραν ότι δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο το ίδιο που ήθελα και μου είπαν θα μου έκαναν refund.Ε σε δύο μέρες τα χρήματα είχαν ήδη μπει στο λογαριασμό.Αυτό εμένα με έχει κερδίσει και πλέον προτιμώ αγορές από εξωτερικό σε κάθε περίπτωση.Εγγύηση, εξυπηρέτηση, ευγένεια\σεβασμός, vfm.Και δεν πήρε ούτε ένα μήνα η όλη διαδικασία από την ημερομηνία της παραγγελίας που εδώ ξεκινάμε από τους δύο μήνες!Πλέον για μένα πρώτα είναι το amazon search και μετάάάά το skroutz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Μάϊος 5, 2013 #36 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2013 Προσωπικά είχα κάνει πολλές παραγγελίες από amazon.Μία από αυτές δε μου ήρθε την ημερομηνία παράδοσης και επικοινώνησα μαζί τους.Μου είπαν να περιμένω 5-7 μέρες ακόμη και αν δε μου έρθει μέχρι τότε να ξανα επικοινωνήσω μαζί τους.Περίμενα 10 μέρες και το δέμα άφαντο.Επικοινώνησα και τσέκαραν ότι δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο το ίδιο που ήθελα και μου είπαν θα μου έκαναν refund.Ε σε δύο μέρες τα χρήματα είχαν ήδη μπει στο λογαριασμό.Αυτό εμένα με έχει κερδίσει και πλέον προτιμώ αγορές από εξωτερικό σε κάθε περίπτωση.Εγγύηση, εξυπηρέτηση, ευγένεια\σεβασμός, vfm.Και δεν πήρε ούτε ένα μήνα η όλη διαδικασία από την ημερομηνία της παραγγελίας που εδώ ξεκινάμε από τους δύο μήνες!Πλέον για μένα πρώτα είναι το amazon search και μετάάάά το skroutz.βαλε και τις τιμες...Αλυσιδα με λουκετο για μηχανη που εδω εχει 300 ευρω περιπου μου πηγε στα 85... Link to comment Share on other sites More sharing options...
clarck Μάϊος 5, 2013 #37 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2013 Ήξερε φυσικά ότι μου είχε στείλει κανονικά το πρώτο πακέτο, και σαν Άγγλος είναι συνηθισμένος να εργάζεται με ένα άψογο ταχυδρομείο, όπως είναι το αγγλικό. Και φυσικά δεν μπορεί να γνωρίζει την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ταχυδρομείο. Αυτό προσπάθησα να του εξηγήσω στο e-mail, ότι δηλαδή τα δισκάκια κάπου "χάθηκαν" στο ελληνικό ταχυδρομείο, λόγω των γιορτών των Χριστουγέννων.Dispatches.Secrets.Of.Your.Missing.Mail.2013Δες αυτο και θα άλλαξεις άποψη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Μάϊος 6, 2013 #38 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2013 Προσωπικά είχα κάνει πολλές παραγγελίες από amazon.Μία από αυτές δε μου ήρθε την ημερομηνία παράδοσης και επικοινώνησα μαζί τους.Μου είπαν να περιμένω 5-7 μέρες ακόμη και αν δε μου έρθει μέχρι τότε να ξανα επικοινωνήσω μαζί τους. Περίμενα 10 μέρες και το δέμα άφαντο. Επικοινώνησα και τσέκαραν ότι δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο το ίδιο που ήθελα και μου είπαν θα μου έκαναν refund. Ε σε δύο μέρες τα χρήματα είχαν ήδη μπει στο λογαριασμό. Αυτό εμένα με έχει κερδίσει και πλέον προτιμώ αγορές από εξωτερικό σε κάθε περίπτωση.Εγγύηση, εξυπηρέτηση, ευγένεια\σεβασμός, vfm. Και δεν πήρε ούτε ένα μήνα η όλη διαδικασία από την ημερομηνία της παραγγελίας που εδώ ξεκινάμε από τους δύο μήνες! Πλέον για μένα πρώτα είναι το amazon search και μετάάάά το skroutz. που ακριβώς εντυπωσιάστηκες με το παραπάνω σε σχέση με εδώ? έκανες παραγγελία, περίμενες μερικές βδομάδες δεν ήρθε, μετά σου είπαν ότι δεν υπάρχει και σε έδωσαν τα λεφτά πίσω. Στην Ελλάδα στα έχουν κρατήσει μήπως και δεν στα δίνανε? :...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
venom7 Μάϊος 6, 2013 #39 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2013 Καλά εντάξει lol αν το εννοείς αυτό!!!1ον)Δεν περίμενα βδομάδες αλλά 10μέρες.Στην ελλάδα σου λένε περιμένετε άλλες τρεις μέρες.Μετά τους παίρνεις και δεν απαντάνε μνμτα και τηλάφωνα.Όταν απαντήσουν σου λένε ότι η παραγγελία και καλά έρχεται και περίμενε άλλες δυο τρεις μέρες και πάει λέγοντας...Τόσα γράφονται και στο φόρουμ μας!Δεν τα έχεις διαβάσει???!!!2ον)ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ.Στην ελλάδα σου πίνουν το αίμα και σου δίνουν πιστωτικό ή παρόμοιο προιόν.Και για να γίνει επιστροφή χρημάτων πρέπει να έχεις κάνει συμφωνία με τον Θεό!3ον)Ευγένεια\σεβασμό.Στην ελλάδα που τα συναντάς αυτά???Άμα είναι για να πάμε όλοι μας!Δεν το πιστεύω ότι απαντάω σε κάτι τέτοιο!Ούτε να τρόλαρα που λέει ο λόγος!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Μάϊος 6, 2013 #40 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2013 Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, και εδώ άμα δώσεις προκαταβολή ή ολο το ποσό πριν παραλάβεις το προιόν (που δεν το κάνεις, τις περισσότερες φορές βάζεις αντικαταβολή), και δεν παραλάβεις ή δεν το βρίσκουν για να στο στείλουν, θα στα επιστρέψουν τα λεφτα πίσω. Στην περίπτωση του RMA συμβαίνει να σε βάζουν πιστωτικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.