kyr.. Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29, 2013 καλημερα!! καλο πασχα!θελω να μαθω μερικα πραγματα για το downsampling!αξιζει καποιος να το κανει?η αναλυση μου ειναι 1920x1200p Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Απρίλιος 29, 2013 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2013 Πρέπει να αξιολογήσεις μόνος σου το κέρδος που έχεις σε επιδόσεις από τη μη χρήση ΑΑ και τη διαφορά ποιότητας που σου κάνει η χρήση ή μη αλγορίθμου εξομάλυνσης γωνιών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Απρίλιος 29, 2013 #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2013 Δεν αξίζει τον κόπο ούτε κατά διάνοια, ούτε έχει ουσιαστικά αποτελέσματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Απρίλιος 29, 2013 #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2013 Μονο στο vantage σου δινει καποια εξτρα ποντακια αλλα η απεικονιση ειναι τραγικη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Απρίλιος 29, 2013 Author #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2013 ειχα την εντυπωση οτι αυξανει την ποιοτητα απεικονισης!! κριμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Απρίλιος 30, 2013 #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2013 Αναλογα με το game παει imo, σε παιχνιδια οποως το red orchestra και το GTA IV που δεν υπαρχει υποστηριξη για MSAA το θεωρω προτιμοτερο απο το shader based AA ( δηλαδη FXAA/SMAA ) , εχεις σουπερ ευκρινεια και γλιτωνεις καποια jaggies θα τα ετρωγες στην μαπα ακομα και αν ειχες 8x MSAA. Προσωπικα δεν εχω κατσει ποτε να το κανω γιατι οποτε ηθελα να το δοκιμασω δεν εβρισκα αναλυτικο guide απο καποιον που να ειχε 120hz monitor αντι για 60-75. Στα ArmA αν θυμαμαι καλα μπορεις να το δοκιμασεις κατευθειαν απο το μενου με τις ρυθμισεις γραφικων, διαλεγειες αναλυση οθονης και μετα αναλυση rendering ξεχωριστα, στα unreal engine υπαρχει και το upscaling, μπορεις δηλαδη να βαλεις αναλυση οθονης 1080p και αναλυση rendering 600p, σαν τις κονσολες ενα πραγμα Αν σου περισευουνε πολλα frames τοτε το καλυτερο που εχεις να κανεις imo ειναι να ενεργοποιησεις το sparse grid supersampling απο το nvidia inspector GeForce.com Mass Effect 3 Tweak Guide - Anti-Aliasing Comparison: 4xMSAA & MSTRAA vs. 4xMSAA & 4xSGSSAA Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Απρίλιος 30, 2013 Author #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2013 εχω παιξει με το inspector.....στο euro track simulator,ειχα κανει κατι ρυθμισεις με οδηγιες απο nvidia,και ειδα διαφορα,σε αλλα που προσπαθησα να κανω το ιδιο τζιφος,μικρες διαφορες dawnshampling 3840x2160 [ame] [/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Απρίλιος 30, 2013 #8 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2013 Ειναι πλεον αρκετα ευκολο να το κανεις, αφηνεις στο NVCP Profile του game το negative lod bias στο "allow", βαζεις 4x MSAA απο το ιδιο το game και απο το inspector βαζεις antialiasing transparency multisampling : 4x sparse grid supersampling + antialiasing mode : enchance the application setting ( αντι για override) Σε περιπτωση που το game δεν εχει MSAA στα options τοτε κανεις override the application control setting και βαζεις MSAA απο το NVCP Αν δεις οτι δεν δουλευει τοτε πειραματισου με τις τιμες στο "antialiasing compatibility", οριστε μια αρκετα μεγαλη λιστα -> 3DCenter Forum - Antialiasing - Kompatibilit Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Απρίλιος 30, 2013 Author #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2013 ναι κατι τετοια εχω κανει κατα καιρους αλλα δεν ειδα κατι το αξιολογονα σου δωσω να καταλαβεις,πιο αξιολογο θεωρω το sweetfx με το smaa...............ισως ομως να μην αναλωθηκα και πολυ στις ρυθμησεις του inspector??θα προσπθησω παλι! και θα ενημερωσω! ευχαριστω!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.