Jump to content



Τι κανουμε αμα μας δυσκολευει εταιρια τηλεπικοινωνιων


Tsakonas

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/reports/2012-12-20.%CE%A3%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%97%CE%BB%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BA.pdf

Λονγκ στορυ μεηντ σορτ

Κοβει ο συνδρομητης την συνδεση και η εταιρια τον χρεωνει εξτρα παγια

Λεει ο συνδρομητης γιατι με χρεωνεις, δεν με ειχες ενημερωσει

Λεει [ΚΛΑΣΙΚΑ] η εταιρια "σε ειχαμε ενημερωσει τηλεφωνικα και τοχουμε ηχογραφημενο"

Παει ο συνδρομητης στον συνηγορο του Καταναλωτη, λεει την ιστορια, επεμβαινει ο συνηγορος του καταναλωτη, και η εταιρια επιστρεφει τα λεφτα

Ας σιμπλε ας δατ. Χωρις μπερδεματα και καθυστερησεις.

Εχετε τον νου σας...

Άσε κ τους πλουτησαμε τελευταια με αυτές τις βλακειες. Εγώ ακόμα τους τα χρωστάω για διακοπή. Δεν έχω βρει χρονο να ασχοληθω.

*GNex*

... τώρα κοντά σας και σαν troll στις μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών ...

Τσάκωνα γιου αρ δε μαν :p

εμενα πεθανε ο θειος μου και καναμε διακοπη 5/3 το κινητο του στην cosmote και εστειλαν να πληρωσουμε και το επομενο παγιο επειδη λεει οτι χρεωνετε ολος ο μηνας απο 3/3-3/4 .

Βεβαια δεν πληρωνουμε τιποτα

Θέλει ΚΑΙ καταγγελία στην ΕΕΤΤ, μπας και φάνε κάνα πρόστιμο και βάλουν μυαλό.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

Μπορω να ζητησω την ηχογραφημενη συνομιλια βαση καποιας διαταξης ? Εχεις πετυχει τπτ τετοιο ?

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

Μπορω να ζητησω την ηχογραφημενη συνομιλια βαση καποιας διαταξης ? Εχεις πετυχει τπτ τετοιο ?

Ισως με την αρχη προσωπικων δεδομενων ... (αν υποθεσουμε οτι εχει πρωτα ενημερωσει κλπ οτι ηχογραφει κλπ αν και δεν πιστευω οτι μπορουν να κρατανε τετοιον ογκο αρχείων)

  • 2 months later...

το ιδιο μου συνεβη με τον Οτε..αλλαξα παροχο αρχες του χρονου και στον Οτε εκεινη την περιοδο ισχυε μια προσφορα με δωρεαν τα τελη ενεργοποιησης σε περιπτωση φορητοτητας απο αλλο παροχο...ερχεται ο πρωτος λογαριασμος κομπλε,ερχεται ο δευτερος τελη ενεργοποιησης 33ε...αμεσως τηλεφωνημα στο 13888...θα το διερευνησουμε μπλα μπλα και ξερετε δεν υπηρχε ποτε αυτη η προσφορα κλπ κλπ..θα ακουσουμε μου λεει της συνομιλιες σας με τους συναδελφους μας μου λεει διοτι ειχε γινει απο ιντερνετ η αιτηση και θα σας ξανακαλεσουμε...

Περναει ενας μηνας φυσικα ο λογαριασμος απληρωτος σκαει τηλεφωνακι απο το 13888

ξερετε δεν μπορεσαμε να βρουμε την συνομιλια και εμπιστευομαστε τα λεγομενα σας για αυτο εχει βγει 33ε εκπτωση στον επομενο λογαριασμο σας...

τωρα περιμενω το νεο λογαριασμο για να δω .....ελπιζω γιατι βλεπω να τους αφηνω απληρωτους και να πηγαινω wind παλι στην φτηνια!!!

Το εχω κανει 2 φορες. Μια τον Φεβρουαριο για εμενα (me VS Cyta) και πριν 2 εβδομαδες (me VS OTE)

Φυσικα κερδισμενος και τις 2 φορες και οι εταιρες, ξαναεκδωσαν τιμολογια με τις σωστες χρεωσεις.

Κυνηγηστε τους. ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!!

έχω πέσει σε μια περιπτωση που δεν μπορώ να βγάλω άκρη ευτυχώς δεν εχει σχεση με οικονομικo θέμα

πριν 2.5 μήνες εκανα αίτηση στην forthnet στην πρώτη προσφορα με τα 29.90 πέρασε ένα διάστημα ενός μηνα και δεν προχώρησε η μεταφορά γραμμής και η εγκατάσταση nova

κάποια στιγμή βγήκε μια νέα προσφορα που στην ίδια τιμή είχε μαζί και κλήσεις προς κινητά και για τον λόγο ότι το θέμα με την γραμμή μου δεν είχε προχωρήσει ζήτησα να αλλάξω πακέτο και αρνήθηκαν,

στράβωσα και ζήτησα ακύρωση τελικά με μετέπεισαν και διαβεβαίωσαν ότι μπορεί να γίνει μέσα σε λίγα λεπτά με μια ηχογράφηση οπως και εγινε και χωρίς να δημιουργηθεί κάποια καθυστέρηση στην ενεργοποίηση της γραμμής

φούμαρα έχουν περάσει σχεδόν 2.5 μήνες έχω καλέσει πάνω από 10 φορες να μάθω τον λόγο καθυστέρησης, αν υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο που είμαι τώρα αν υπάρχει θέμα με τον οτε και της διαθέσιμες γραμμές γενικά που παίζει το κόλλημα και με δουλεύουν

έχω ακούσει 10 διαφορετικές απαντήσεις

έχει κολλήσει το σύστημα και δεν προχωράει το θέμα

μέσα στην επομενη εβδομάδα θα έχετε ημερομηνία

δεν γνωρίζω

θα σας καλέσει ο προϊστάμενος

δεν θυμάμαι τι άλλο μέχρι και την γραμμή μου έχουν κλείσει κατάμουτρα

δεν ξέρουν τι τους γίνετε μιλάμε για εταιρία κολοχ@νιο όσοι έχω μιλήσει από προισταμενους μέχρι και υφισταμενους είναι παντελώς άσχετοι, αν αντιμετωπίζουν με τέτοιο τρόπο υποψηφιους πελάτες πελάτες φαντάζομαι ποια θα είναι η αντιμετώπιση και η τεχνική υποστήριξη όταν δέσουν το πελάτη για ένα χρόνο...

έχω κάνει υπομονή και ο μονος λόγος είναι ότι μαζί δίνουν και nova κάτι που το κοίταζα καιρό λόγο των ντοκιμαντέρ (startpack) αλλα το θεωρούσα ακριβό για αυτά που προσφέρει

αύριο θα καλέσω μια τελευταία φορα αν δεν μου δώσουν κάποια απάντηση η ημερομηνία ενεργοποίησης θα ζητήσω ακύρωση προτιμώ να πληρώσω οτε +οτεtv και να μπορώ να συνενοηθω παρα αυτό το χαλι...

ας βάλουν το λουκέτο μια ώρα αρχύτερα...

το ιδιο μου συνεβη με τον Οτε..αλλαξα παροχο αρχες του χρονου και στον Οτε εκεινη την περιοδο ισχυε μια προσφορα με δωρεαν τα τελη ενεργοποιησης σε περιπτωση φορητοτητας απο αλλο παροχο...ερχεται ο πρωτος λογαριασμος κομπλε,ερχεται ο δευτερος τελη ενεργοποιησης 33ε...αμεσως τηλεφωνημα στο 13888...θα το διερευνησουμε μπλα μπλα και ξερετε δεν υπηρχε ποτε αυτη η προσφορα κλπ κλπ..θα ακουσουμε μου λεει της συνομιλιες σας με τους συναδελφους μας μου λεει διοτι ειχε γινει απο ιντερνετ η αιτηση και θα σας ξανακαλεσουμε...

Περναει ενας μηνας φυσικα ο λογαριασμος απληρωτος σκαει τηλεφωνακι απο το 13888

ξερετε δεν μπορεσαμε να βρουμε την συνομιλια και εμπιστευομαστε τα λεγομενα σας για αυτο εχει βγει 33ε εκπτωση στον επομενο λογαριασμο σας...

τωρα περιμενω το νεο λογαριασμο για να δω .....ελπιζω γιατι βλεπω να τους αφηνω απληρωτους και να πηγαινω wind παλι στην φτηνια!!!

Από όσο γνωρίζω, εάν χρωστάμε σε έναν πάροχο νόμιμα δεν παραδίδει την γραμμή στον νέο.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] πολύ χρήσιμη η σύσταση, είναι όλα μαζεμένα ώστε να μπορούμε να τα επικαλούμαστε και στη δική μας αλληλογραφία με τις εταιρείες!

Το εχω κανει 2 φορες. Μια τον Φεβρουαριο για εμενα (me VS Cyta) και πριν 2 εβδομαδες (me VS OTE)

Φυσικα κερδισμενος και τις 2 φορες και οι εταιρες, ξαναεκδωσαν τιμολογια με τις σωστες χρεωσεις.

Κυνηγηστε τους. ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!!

Γλώσσα λανθάνουσα? :p

Ισως με την αρχη προσωπικων δεδομενων ... (αν υποθεσουμε οτι εχει πρωτα ενημερωσει κλπ οτι ηχογραφει κλπ αν και δεν πιστευω οτι μπορουν να κρατανε τετοιον ογκο αρχείων)

Πράγματι κρατάνε τις (περισσότερες) συνομιλίες που ισχυρίζονται ότι ηχογραφούν, και είναι συνδεδεμένες με την κάθε αίτηση. Ο όγκος των ηχογραφήσεων είναι μικρότερος απ' ότι μπορεί να υποθέτει κανείς. Δε γνωρίζω όμως καμία περίπτωση που η ηχογράφηση έχει γίνει διαθέσιμη στον καταναλωτή. Θεωρώ αυτονόητο ότι θα έπρεπε να προβλέπεται τέτοια διαδικασία, και ορθά το επισημαίνει και ο Συνήγορος του Καταναλωτή...

Υποχρεώνονται να σου δώσουν τις ηχογραφήσεις άμα το ζητήσεις. Απλά χρειάζεται υπευθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη της γραμμής και φωτοτυπία ταυτότητας. Αυτά μου ζήτησε πριν 3-4 μήνες ο ΟΤΕ.

...συνεχεια της ιστορίας με την forthnet...

όταν είχα καλέσει έτυχε ένα παλικάρι που συνομίλησα μαζί του 3 φορες στη σειρά τύχες μέρες και ώρες για το πρόβλημα την τρίτη φορα έψαξε αρκετή ώρα και μου είχε πει ότι έχει κολλήσει το σύστημα και δεν προχωράει το θέμα, από οτε οι πόρτες και από cyta ο αριθμός ήταν ok

από ότι κατάλαβα από κάποια λάθος καταχώρηση χτυπούσε το σύστημα και δεν προχωρούσε μου είπε πως μονο ο εκρόσωπος που το καταχώρησε μπορούσε να το λύσει και καταχώρησε αίτημα να με πάρει η κυρια που κάναμε την αλλαγή πακέτου

βεβαια δεν πήρε ποτε πέρασαν 2 εβδομάδες οποτε ξανακάλεσα και ζήτησα ακύρωση της διαδικασίας για να προχωρήσω με οτε

την ίδια μέρα μετά από λίγες ώρες διαμαγειας η ίδια με πήρε τηλ στο κινητό για να με ματαπισει να μην κάνω διακοπή

και πως μέχρι τέλη του μηνα θα λυθεί το σύτημα και θα έχω ενεργοποιηθεί

απαράδεκτο που μονο με φοβερα και θράσος βγαίνει άκρη με τους ελληνικούς παρόχους oi iιστορίες για γέλια και κλάματα δεν έχουν τελειωμό...

στην HOL παλιότερα για της αδικαιολόγητα χαμηλές ταχύτητες όταν διαφήμιζαν το ιδιόκτητο και καλά δίκτυο πάλι με θράσος και φοβερα

στον οτε ακόμη επί εποχής που μόλις είχε πρωτοεμφανιστεί η 1024/256 στο πατρικό μου στο χωριο κάθε λεπτό έπεφτε η σύνδεση μπορεί να έκανε μερικές φορες και 24ωρο να συνδεθεί και όταν χτύπαγε ένα τηλέφωνο χτύπαγε μαζί με κάποιον γείτονα και κάναμε τηλεδιάσκεψη 3-4 άτομα έλεγε ο ένας στον άλλον κλείσε για μένα είναι :p

μονο με θράσος και φοβερα είχε βγει άκρη αναγκαστήκαμε 4 πελάτες τηλεφωνίας και internet να πάμε με τσαμπουκά στο γραφείο του διευθυντή του οτε της πειοχής και να στείλουμε εξώδικο στον οτε μονο τότε αποφάσισε να αλλάξει όλο το δίκτυο που το είχαν κόψει σε 50 σημεία κάθε φορα που έσκαβαν τους δρόμους και τα καφάο που μέσα είχαν κάνει σπουργιτια και ποντίκια φωλιές

...συνεχεια της ιστορίας με την forthnet...

όταν είχα καλέσει έτυχε ένα παλικάρι που συνομίλησα μαζί του 3 φορες στη σειρά τύχες μέρες και ώρες για το πρόβλημα την τρίτη φορα έψαξε αρκετή ώρα και μου είχε πει ότι έχει κολλήσει το σύστημα και δεν προχωράει το θέμα, από οτε οι πόρτες και από cyta ο αριθμός ήταν ok

από ότι κατάλαβα από κάποια λάθος καταχώρηση χτυπούσε το σύστημα και δεν προχωρούσε μου είπε πως μονο ο εκρόσωπος που το καταχώρησε μπορούσε να το λύσει και καταχώρησε αίτημα να με πάρει η κυρια που κάναμε την αλλαγή πακέτου

βεβαια δεν πήρε ποτε πέρασαν 2 εβδομάδες οποτε ξανακάλεσα και ζήτησα ακύρωση της διαδικασίας για να προχωρήσω με οτε

την ίδια μέρα μετά από λίγες ώρες διαμαγειας η ίδια με πήρε τηλ στο κινητό για να με ματαπισει να μην κάνω διακοπή

και πως μέχρι τέλη του μηνα θα λυθεί το σύτημα και θα έχω ενεργοποιηθεί

απαράδεκτο που μονο με φοβερα και θράσος βγαίνει άκρη με τους ελληνικούς παρόχους oi iιστορίες για γέλια και κλάματα δεν έχουν τελειωμό...

στην HOL παλιότερα για της αδικαιολόγητα χαμηλές ταχύτητες όταν διαφήμιζαν το ιδιόκτητο και καλά δίκτυο πάλι με θράσος και φοβερα

στον οτε ακόμη επί εποχής που μόλις είχε πρωτοεμφανιστεί η 1024/256 στο πατρικό μου στο χωριο κάθε λεπτό έπεφτε η σύνδεση μπορεί να έκανε μερικές φορες και 24ωρο να συνδεθεί και όταν χτύπαγε ένα τηλέφωνο χτύπαγε μαζί με κάποιον γείτονα και κάναμε τηλεδιάσκεψη 3-4 άτομα έλεγε ο ένας στον άλλον κλείσε για μένα είναι :p

μονο με θράσος και φοβερα είχε βγει άκρη αναγκαστήκαμε 4 πελάτες τηλεφωνίας και internet να πάμε με τσαμπουκά στο γραφείο του διευθυντή του οτε της πειοχής και να στείλουμε εξώδικο στον οτε μονο τότε αποφάσισε να αλλάξει όλο το δίκτυο που το είχαν κόψει σε 50 σημεία κάθε φορα που έσκαβαν τους δρόμους και τα καφάο που μέσα είχαν κάνει σπουργιτια και ποντίκια φωλιές

...με θράσος και φοβέρα!

Ή με γνωστό, φίλου-φίλου ή μπατζανάκη μέσα στην εταιρεία! :whistling Τυχαίνουν κι αυτά τα τυχερά καμιά φορά.

Θυμάται κανείς που ορίζεται ο μέγιστος χρόνος που είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν σε αμφισβήτηση χρέωσης και πόσος είναι?

ο ΣτΚ στελνει γραμμα στην εταιρια και αντιγραφο σε σενα. Εχουν 10 μερες καιρο απο την μερα παραλαβης του φακελου.

ο ΟΤΕ πηρε τηλεφωνο στην 2η μερα, η CYTA στην 5η.

Εμένα το πρώτο μου έγγραφο στην κοσμοτέ έγινε στις αρχές του μήνα. Έχουν περάσει πάνω από 25 ημερολογιακές μέρες χωρίς να έχω λάβει έγγραφη απάντηση.

Σήμερα, και πριν λήξει ο επόμενος λογαριασμός από αυτόν που αμφισβήτησα μια συγκεκριμένη χρέωση, έβαλαν φραγή εξερχομένων και χωρίς καμία άλλη ενημέρωση.

Το επόμενο θα πάει και σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο, αλλά είναι εξοργιστικό ότι δε μπορώ να πάρω ούτε τηλέφωνο.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.