Tsakonas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27, 2013 http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/reports/2012-12-20.%CE%A3%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%97%CE%BB%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BA.pdfΛονγκ στορυ μεηντ σορτΚοβει ο συνδρομητης την συνδεση και η εταιρια τον χρεωνει εξτρα παγιαΛεει ο συνδρομητης γιατι με χρεωνεις, δεν με ειχες ενημερωσειΛεει [ΚΛΑΣΙΚΑ] η εταιρια "σε ειχαμε ενημερωσει τηλεφωνικα και τοχουμε ηχογραφημενο"Παει ο συνδρομητης στον συνηγορο του Καταναλωτη, λεει την ιστορια, επεμβαινει ο συνηγορος του καταναλωτη, και η εταιρια επιστρεφει τα λεφταΑς σιμπλε ας δατ. Χωρις μπερδεματα και καθυστερησεις.Εχετε τον νου σας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Απρίλιος 27, 2013 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2013 Άσε κ τους πλουτησαμε τελευταια με αυτές τις βλακειες. Εγώ ακόμα τους τα χρωστάω για διακοπή. Δεν έχω βρει χρονο να ασχοληθω.*GNex* Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Απρίλιος 27, 2013 #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2013 ... τώρα κοντά σας και σαν troll στις μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών ... Τσάκωνα γιου αρ δε μαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Απρίλιος 27, 2013 #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2013 εμενα πεθανε ο θειος μου και καναμε διακοπη 5/3 το κινητο του στην cosmote και εστειλαν να πληρωσουμε και το επομενο παγιο επειδη λεει οτι χρεωνετε ολος ο μηνας απο 3/3-3/4 .Βεβαια δεν πληρωνουμε τιποτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Απρίλιος 27, 2013 #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2013 Θέλει ΚΑΙ καταγγελία στην ΕΕΤΤ, μπας και φάνε κάνα πρόστιμο και βάλουν μυαλό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Απρίλιος 30, 2013 #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2013 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] Μπορω να ζητησω την ηχογραφημενη συνομιλια βαση καποιας διαταξης ? Εχεις πετυχει τπτ τετοιο ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Απρίλιος 30, 2013 Author #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2013 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] Μπορω να ζητησω την ηχογραφημενη συνομιλια βαση καποιας διαταξης ? Εχεις πετυχει τπτ τετοιο ?Ισως με την αρχη προσωπικων δεδομενων ... (αν υποθεσουμε οτι εχει πρωτα ενημερωσει κλπ οτι ηχογραφει κλπ αν και δεν πιστευω οτι μπορουν να κρατανε τετοιον ογκο αρχείων) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyvelm Ιούλιος 17, 2013 #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2013 το ιδιο μου συνεβη με τον Οτε..αλλαξα παροχο αρχες του χρονου και στον Οτε εκεινη την περιοδο ισχυε μια προσφορα με δωρεαν τα τελη ενεργοποιησης σε περιπτωση φορητοτητας απο αλλο παροχο...ερχεται ο πρωτος λογαριασμος κομπλε,ερχεται ο δευτερος τελη ενεργοποιησης 33ε...αμεσως τηλεφωνημα στο 13888...θα το διερευνησουμε μπλα μπλα και ξερετε δεν υπηρχε ποτε αυτη η προσφορα κλπ κλπ..θα ακουσουμε μου λεει της συνομιλιες σας με τους συναδελφους μας μου λεει διοτι ειχε γινει απο ιντερνετ η αιτηση και θα σας ξανακαλεσουμε...Περναει ενας μηνας φυσικα ο λογαριασμος απληρωτος σκαει τηλεφωνακι απο το 13888ξερετε δεν μπορεσαμε να βρουμε την συνομιλια και εμπιστευομαστε τα λεγομενα σας για αυτο εχει βγει 33ε εκπτωση στον επομενο λογαριασμο σας...τωρα περιμενω το νεο λογαριασμο για να δω .....ελπιζω γιατι βλεπω να τους αφηνω απληρωτους και να πηγαινω wind παλι στην φτηνια!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούλιος 17, 2013 #9 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2013 Το εχω κανει 2 φορες. Μια τον Φεβρουαριο για εμενα (me VS Cyta) και πριν 2 εβδομαδες (me VS OTE) Φυσικα κερδισμενος και τις 2 φορες και οι εταιρες, ξαναεκδωσαν τιμολογια με τις σωστες χρεωσεις.Κυνηγηστε τους. ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Ιούλιος 17, 2013 #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2013 έχω πέσει σε μια περιπτωση που δεν μπορώ να βγάλω άκρη ευτυχώς δεν εχει σχεση με οικονομικo θέμαπριν 2.5 μήνες εκανα αίτηση στην forthnet στην πρώτη προσφορα με τα 29.90 πέρασε ένα διάστημα ενός μηνα και δεν προχώρησε η μεταφορά γραμμής και η εγκατάσταση novaκάποια στιγμή βγήκε μια νέα προσφορα που στην ίδια τιμή είχε μαζί και κλήσεις προς κινητά και για τον λόγο ότι το θέμα με την γραμμή μου δεν είχε προχωρήσει ζήτησα να αλλάξω πακέτο και αρνήθηκαν, στράβωσα και ζήτησα ακύρωση τελικά με μετέπεισαν και διαβεβαίωσαν ότι μπορεί να γίνει μέσα σε λίγα λεπτά με μια ηχογράφηση οπως και εγινε και χωρίς να δημιουργηθεί κάποια καθυστέρηση στην ενεργοποίηση της γραμμήςφούμαρα έχουν περάσει σχεδόν 2.5 μήνες έχω καλέσει πάνω από 10 φορες να μάθω τον λόγο καθυστέρησης, αν υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο που είμαι τώρα αν υπάρχει θέμα με τον οτε και της διαθέσιμες γραμμές γενικά που παίζει το κόλλημα και με δουλεύουν έχω ακούσει 10 διαφορετικές απαντήσεις έχει κολλήσει το σύστημα και δεν προχωράει το θέμα μέσα στην επομενη εβδομάδα θα έχετε ημερομηνίαδεν γνωρίζω θα σας καλέσει ο προϊστάμενοςδεν θυμάμαι τι άλλο μέχρι και την γραμμή μου έχουν κλείσει κατάμουτραδεν ξέρουν τι τους γίνετε μιλάμε για εταιρία κολοχ@νιο όσοι έχω μιλήσει από προισταμενους μέχρι και υφισταμενους είναι παντελώς άσχετοι, αν αντιμετωπίζουν με τέτοιο τρόπο υποψηφιους πελάτες πελάτες φαντάζομαι ποια θα είναι η αντιμετώπιση και η τεχνική υποστήριξη όταν δέσουν το πελάτη για ένα χρόνο...έχω κάνει υπομονή και ο μονος λόγος είναι ότι μαζί δίνουν και nova κάτι που το κοίταζα καιρό λόγο των ντοκιμαντέρ (startpack) αλλα το θεωρούσα ακριβό για αυτά που προσφέρει αύριο θα καλέσω μια τελευταία φορα αν δεν μου δώσουν κάποια απάντηση η ημερομηνία ενεργοποίησης θα ζητήσω ακύρωση προτιμώ να πληρώσω οτε +οτεtv και να μπορώ να συνενοηθω παρα αυτό το χαλι...ας βάλουν το λουκέτο μια ώρα αρχύτερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
akilleas Ιούλιος 18, 2013 #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 18, 2013 το ιδιο μου συνεβη με τον Οτε..αλλαξα παροχο αρχες του χρονου και στον Οτε εκεινη την περιοδο ισχυε μια προσφορα με δωρεαν τα τελη ενεργοποιησης σε περιπτωση φορητοτητας απο αλλο παροχο...ερχεται ο πρωτος λογαριασμος κομπλε,ερχεται ο δευτερος τελη ενεργοποιησης 33ε...αμεσως τηλεφωνημα στο 13888...θα το διερευνησουμε μπλα μπλα και ξερετε δεν υπηρχε ποτε αυτη η προσφορα κλπ κλπ..θα ακουσουμε μου λεει της συνομιλιες σας με τους συναδελφους μας μου λεει διοτι ειχε γινει απο ιντερνετ η αιτηση και θα σας ξανακαλεσουμε...Περναει ενας μηνας φυσικα ο λογαριασμος απληρωτος σκαει τηλεφωνακι απο το 13888ξερετε δεν μπορεσαμε να βρουμε την συνομιλια και εμπιστευομαστε τα λεγομενα σας για αυτο εχει βγει 33ε εκπτωση στον επομενο λογαριασμο σας...τωρα περιμενω το νεο λογαριασμο για να δω .....ελπιζω γιατι βλεπω να τους αφηνω απληρωτους και να πηγαινω wind παλι στην φτηνια!!!Από όσο γνωρίζω, εάν χρωστάμε σε έναν πάροχο νόμιμα δεν παραδίδει την γραμμή στον νέο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούλιος 20, 2013 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 20, 2013 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] πολύ χρήσιμη η σύσταση, είναι όλα μαζεμένα ώστε να μπορούμε να τα επικαλούμαστε και στη δική μας αλληλογραφία με τις εταιρείες! Το εχω κανει 2 φορες. Μια τον Φεβρουαριο για εμενα (me VS Cyta) και πριν 2 εβδομαδες (me VS OTE) Φυσικα κερδισμενος και τις 2 φορες και οι εταιρες, ξαναεκδωσαν τιμολογια με τις σωστες χρεωσεις. Κυνηγηστε τους. ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!! Γλώσσα λανθάνουσα? Ισως με την αρχη προσωπικων δεδομενων ... (αν υποθεσουμε οτι εχει πρωτα ενημερωσει κλπ οτι ηχογραφει κλπ αν και δεν πιστευω οτι μπορουν να κρατανε τετοιον ογκο αρχείων) Πράγματι κρατάνε τις (περισσότερες) συνομιλίες που ισχυρίζονται ότι ηχογραφούν, και είναι συνδεδεμένες με την κάθε αίτηση. Ο όγκος των ηχογραφήσεων είναι μικρότερος απ' ότι μπορεί να υποθέτει κανείς. Δε γνωρίζω όμως καμία περίπτωση που η ηχογράφηση έχει γίνει διαθέσιμη στον καταναλωτή. Θεωρώ αυτονόητο ότι θα έπρεπε να προβλέπεται τέτοια διαδικασία, και ορθά το επισημαίνει και ο Συνήγορος του Καταναλωτή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Ιούλιος 20, 2013 #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 20, 2013 Υποχρεώνονται να σου δώσουν τις ηχογραφήσεις άμα το ζητήσεις. Απλά χρειάζεται υπευθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη της γραμμής και φωτοτυπία ταυτότητας. Αυτά μου ζήτησε πριν 3-4 μήνες ο ΟΤΕ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Ιούλιος 22, 2013 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2013 ...συνεχεια της ιστορίας με την forthnet... όταν είχα καλέσει έτυχε ένα παλικάρι που συνομίλησα μαζί του 3 φορες στη σειρά τύχες μέρες και ώρες για το πρόβλημα την τρίτη φορα έψαξε αρκετή ώρα και μου είχε πει ότι έχει κολλήσει το σύστημα και δεν προχωράει το θέμα, από οτε οι πόρτες και από cyta ο αριθμός ήταν ok από ότι κατάλαβα από κάποια λάθος καταχώρηση χτυπούσε το σύστημα και δεν προχωρούσε μου είπε πως μονο ο εκρόσωπος που το καταχώρησε μπορούσε να το λύσει και καταχώρησε αίτημα να με πάρει η κυρια που κάναμε την αλλαγή πακέτου βεβαια δεν πήρε ποτε πέρασαν 2 εβδομάδες οποτε ξανακάλεσα και ζήτησα ακύρωση της διαδικασίας για να προχωρήσω με οτε την ίδια μέρα μετά από λίγες ώρες διαμαγειας η ίδια με πήρε τηλ στο κινητό για να με ματαπισει να μην κάνω διακοπή και πως μέχρι τέλη του μηνα θα λυθεί το σύτημα και θα έχω ενεργοποιηθεί απαράδεκτο που μονο με φοβερα και θράσος βγαίνει άκρη με τους ελληνικούς παρόχους oi iιστορίες για γέλια και κλάματα δεν έχουν τελειωμό... στην HOL παλιότερα για της αδικαιολόγητα χαμηλές ταχύτητες όταν διαφήμιζαν το ιδιόκτητο και καλά δίκτυο πάλι με θράσος και φοβερα στον οτε ακόμη επί εποχής που μόλις είχε πρωτοεμφανιστεί η 1024/256 στο πατρικό μου στο χωριο κάθε λεπτό έπεφτε η σύνδεση μπορεί να έκανε μερικές φορες και 24ωρο να συνδεθεί και όταν χτύπαγε ένα τηλέφωνο χτύπαγε μαζί με κάποιον γείτονα και κάναμε τηλεδιάσκεψη 3-4 άτομα έλεγε ο ένας στον άλλον κλείσε για μένα είναι μονο με θράσος και φοβερα είχε βγει άκρη αναγκαστήκαμε 4 πελάτες τηλεφωνίας και internet να πάμε με τσαμπουκά στο γραφείο του διευθυντή του οτε της πειοχής και να στείλουμε εξώδικο στον οτε μονο τότε αποφάσισε να αλλάξει όλο το δίκτυο που το είχαν κόψει σε 50 σημεία κάθε φορα που έσκαβαν τους δρόμους και τα καφάο που μέσα είχαν κάνει σπουργιτια και ποντίκια φωλιές Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιούλιος 22, 2013 #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2013 ...συνεχεια της ιστορίας με την forthnet... όταν είχα καλέσει έτυχε ένα παλικάρι που συνομίλησα μαζί του 3 φορες στη σειρά τύχες μέρες και ώρες για το πρόβλημα την τρίτη φορα έψαξε αρκετή ώρα και μου είχε πει ότι έχει κολλήσει το σύστημα και δεν προχωράει το θέμα, από οτε οι πόρτες και από cyta ο αριθμός ήταν ok από ότι κατάλαβα από κάποια λάθος καταχώρηση χτυπούσε το σύστημα και δεν προχωρούσε μου είπε πως μονο ο εκρόσωπος που το καταχώρησε μπορούσε να το λύσει και καταχώρησε αίτημα να με πάρει η κυρια που κάναμε την αλλαγή πακέτου βεβαια δεν πήρε ποτε πέρασαν 2 εβδομάδες οποτε ξανακάλεσα και ζήτησα ακύρωση της διαδικασίας για να προχωρήσω με οτε την ίδια μέρα μετά από λίγες ώρες διαμαγειας η ίδια με πήρε τηλ στο κινητό για να με ματαπισει να μην κάνω διακοπή και πως μέχρι τέλη του μηνα θα λυθεί το σύτημα και θα έχω ενεργοποιηθεί απαράδεκτο που μονο με φοβερα και θράσος βγαίνει άκρη με τους ελληνικούς παρόχους oi iιστορίες για γέλια και κλάματα δεν έχουν τελειωμό... στην HOL παλιότερα για της αδικαιολόγητα χαμηλές ταχύτητες όταν διαφήμιζαν το ιδιόκτητο και καλά δίκτυο πάλι με θράσος και φοβερα στον οτε ακόμη επί εποχής που μόλις είχε πρωτοεμφανιστεί η 1024/256 στο πατρικό μου στο χωριο κάθε λεπτό έπεφτε η σύνδεση μπορεί να έκανε μερικές φορες και 24ωρο να συνδεθεί και όταν χτύπαγε ένα τηλέφωνο χτύπαγε μαζί με κάποιον γείτονα και κάναμε τηλεδιάσκεψη 3-4 άτομα έλεγε ο ένας στον άλλον κλείσε για μένα είναι μονο με θράσος και φοβερα είχε βγει άκρη αναγκαστήκαμε 4 πελάτες τηλεφωνίας και internet να πάμε με τσαμπουκά στο γραφείο του διευθυντή του οτε της πειοχής και να στείλουμε εξώδικο στον οτε μονο τότε αποφάσισε να αλλάξει όλο το δίκτυο που το είχαν κόψει σε 50 σημεία κάθε φορα που έσκαβαν τους δρόμους και τα καφάο που μέσα είχαν κάνει σπουργιτια και ποντίκια φωλιές ...με θράσος και φοβέρα! Ή με γνωστό, φίλου-φίλου ή μπατζανάκη μέσα στην εταιρεία! :whistling Τυχαίνουν κι αυτά τα τυχερά καμιά φορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούλιος 30, 2013 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2013 Θυμάται κανείς που ορίζεται ο μέγιστος χρόνος που είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν σε αμφισβήτηση χρέωσης και πόσος είναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούλιος 30, 2013 #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2013 ο ΣτΚ στελνει γραμμα στην εταιρια και αντιγραφο σε σενα. Εχουν 10 μερες καιρο απο την μερα παραλαβης του φακελου. ο ΟΤΕ πηρε τηλεφωνο στην 2η μερα, η CYTA στην 5η. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούλιος 30, 2013 #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2013 Εμένα το πρώτο μου έγγραφο στην κοσμοτέ έγινε στις αρχές του μήνα. Έχουν περάσει πάνω από 25 ημερολογιακές μέρες χωρίς να έχω λάβει έγγραφη απάντηση.Σήμερα, και πριν λήξει ο επόμενος λογαριασμός από αυτόν που αμφισβήτησα μια συγκεκριμένη χρέωση, έβαλαν φραγή εξερχομένων και χωρίς καμία άλλη ενημέρωση.Το επόμενο θα πάει και σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο, αλλά είναι εξοργιστικό ότι δε μπορώ να πάρω ούτε τηλέφωνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούλιος 30, 2013 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2013 Στειλε ΣΗΜΕΡΑ στον ΣτΚ αναλυτικα. Δες οδηγιες παρακατω. Αν εισαι 100% σιγουρος οτι εχεις δικιο και μπορεις να το στηριξεις με αποδειξεις μην πληρωσεις τπτ.ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη Αρχή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.