Jump to content



Προσοχή μην την πατήσετε με την DELL U2713HM ...


sdemetri

Recommended Posts

νομιζω οτι το εχετε παρει στραβα το κουπί :hehe:

αν αυτα ειχαν συμβει σε LG ή Samsung, εκει να σας έβλεπα :bad:

Σοβαρα μιλας? Δηλαδη τι θα επρεπε να κανουμε, ολοι εμεις που εχουμε προβληματικη οθονη?! Να το καταπιουμε, σκεφτομενοι κατι του στυλ : "Ε, δε βαριεσαι, τι ειναι ενα καμμενο πιξελακι? Τι ειναι λιγο παραπανω κιτρινακι? :)" ....?

Εξαρταται παντα απο την πολιτικη εγγυησης της καθε εταιριας. Για τη Samsung δεν ξερω, δεν ειχα ποτε. Η Dell, οπως και η LG, εχουν μηδεν pixel. Ο καταναλωτης εχει δικαιωματα και πρεπει να τα διεκδικει.

[MENTION=17943]sdemetri[/MENTION] : Ακριβως το ιδιο συμβαινει και με μενα! Ακομα εχω στο σαλονι πακεταρισμενη την πρωτη Dell που μου εστειλαν! Εκεινη με το κοκκινο pixel. Εχω ενημερωσει εδω και κατι μερες, και η απαντηση τους ηταν: "Καποια στιγμη θα περασει ο διανομεας να την παρει"...

Σαν να αδιαφορουν πληρως... Σαν να τους ειναι πιο φτηνο να σου στειλουν καινουργια απο το να παρουν πισω την παλια...

Να προσθεσω παντως και το εξης: επιστροφη χρηματων ζητησα για να διευκολυνω ολους μας! Τι νοημα εχει να συνεχισουν να μου στελνουν οθονες συνεχεια?! Κοστος μεταφορικων για αυτους, (καποια) ταλαιπωρια για εμενα! Η U2412M ειναι μια αξιοπρεπεστατη οθονουλα αρκει φυσικα να λειτουργει βαση των προδιαγραφων της! Αμα ειναι να κρεμομαστε στα τηλεφωνα και στα παραπονα και να "κανουμε πλουσιους τους courier", τι να το κανεις μετα...? Δωσε εκει τα λεφτα πισω, να εχει τουλαχιστον ο πελατης να λεει καλα λογια για το after sales service σου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Η Dell, οπως και η LG, εχουν μηδεν pixel.

Έχεις κάποιο link με το κείμενο της εγγύησης;

[MENTION=13242]Ioanna[/MENTION] : γιατί εκεί μπορείς να καταλάβεις κατά πόσον καλύπτεσαι σχετικά με θέματα pixels.

Link to comment
Share on other sites

Εγω με την dell u2312hm ειμαι πολυ ευχαριστημενος για την αγορα βεβαια πριν ειχα μια lg 17" 5ετιας

Μα και εγω ειμαι Super ευχαριστημενη με την Dell U2311H της υπογραφης μου! Καλα που υπαρχει και αυτη!! Και με την U2412M, την νεα, ικανοποιημενη ειμαι! Μου τα χαλαει λιγο στο μαυρο αλλα ενταξει! ΑΝ λειτουργουσε 100% σωστα δεν θα ειχα προβλημα. Εδω ομως εχουμε ελατωμματικα pixels!

Παντως, εχω αρχισει και πιστευω οτι η U2412M επαψε να ειναι το standar που λεγανε... Δηλαδη, στα ιδια χρηματα υπαρχει για παραδειγμα αυτη, η οποια πιστευω οτι θα πρεπει να ειναι καλυτερη! Δυστυχως δεν υπαρχει feedback για την συγκεκριμενη οθονη: :(

[MENTION=28876]salde[/MENTION]: Τι να καταλαβω και γιατι να καταλαβω? Εχει η οθονη ελατωμματικο Pixel? Εχει! Αναβει μονιμα ασπρο! Καλυπτομαι? Ναι! Ξερεις εσυ κατι παραπανω? Αν ξερεις, πες το. Εγω πιστευω οτι καλυπτομαι! Βεβαια, αυτο που δεν ξερω ειναι μεχρι ποσες κανουργιες οθονες σου στελνουν, στην περιπτωση που σου προκυπτει ελαττωμα καθε φορα. Αυτο ομως δεν με νοιαζει διοτι θα μου το πουν αυτοι. Μετα, βλεποντας και κανοντας...

Γι' αυτο ειπα εγω: δωσε εκει τα χρηματα πισω... Το καλυτερο ειναι ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλυπτομαι? Ναι!

αυτό σε ρώτησα, από πού προκύπτει ότι καλύπτεσαι; Έχεις το ακριβές κείμενο της εγγύησης να το κάνεις paste εφόσον δεν έχεις κάποιο link; Δεν ξέρω αν καλύπτεσαι ή όχι για αυτή την περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

αυτό σε ρώτησα, από πού προκύπτει ότι καλύπτεσαι; Έχεις το ακριβές κείμενο της εγγύησης να το κάνεις paste εφόσον δεν έχεις κάποιο link; Δεν ξέρω αν καλύπτεσαι ή όχι για αυτή την περίπτωση.

Γιατι?

Λεει πουθενα οτι "σου δικαιολογουμε ελαττωματικα pixels μονο μια φορα"...?

Οπως σου ειπα και παραπανω: 3 Έτη Οn-Site από κατασκευαστή, 1 Bright or 6 Dark Sub-Pixels Warranty Replacement. Αυτο εννοειται για καθε καινουργια οθονη! ΟΧΙ μονον για μια, οχι μονον για την πρωτη που θα σου στειλουν! Οταν εμενα μου αναβει μονιμα ΑΣΠΡΟ pixel, αυτο δεν υπαγεται στην κατηγορια "one bright"?!

Επισης, μετα απο e-mail και τεσσερα (4) τηλεφωνηματα, δεν θα μου το ελεγαν αν ΔΕΝ καλυπτομουν απο την εγγυηση...?

Και στο κατω-κατω της γραφης, για μενα μετραει οτι ενω εδωσα τα χρηματα μου ακεραια, δεν ελαβα προϊον που να λειτουργει ακεραια!

Κοιταξε "φιλε" μου. ΑΝ εχεις καποια εμπειρια, καταθεσε την. Απο που κι ως που διατεινεσαι οτι ισως να μην καλυπτομαι?

Αν ΔΕΝ εχεις εμπειρια, ΜΗΝ χανεις τον χρονο σου προσπαθωντας να σπειρεις αμφιβολια και πανικο. Εγω προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα. Το ΑΝ καλυπτομαι ή οχι, θα μου το πουν απο την Dell και μετα θα δουμε τι θα γινει.

Αυτα :)

Link to comment
Share on other sites

Θετικη εξελιξη, σε μια μολις εργασιμη ημερα:

Η Dell μου επιστρεφει τα χρηματα μου σε μερικες μερες, και τωρα ψαχνουμε στο καταστημα μπας και βρουμε την οθονη για την οποια ενδιαφερομαι.

Θα ηθελα να σημειωσω οτι εκτιμω την Dell για την εξυπηρετηση της και κανενα προβλημα δεν εχω με τις οθονες της. Διαθετω ηδη μια ιδιαιτερα αξιολογη (Dell U2311H) και λυπαμαι που πηγε ετσι με την συγκεκριμενη παρτιδα οθονων U2412M.

Ευχαριστω τον θεματοθετη για την ανεκτικοτητα του :)

Γεια σας :)

υσ: ΑΝ θελετε, πειτε μια γνωμη και στο αλλο θεμα μου :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.