Jump to content



Πολυεργαλειο


Iraklis

Recommended Posts

ναι το αλλάξανε Ηρακλή και μάλιστα 2 φορές. Δεν ήταν και η πιο εύκολη και ταχεία περίπτωση RMA αλλά δε βαριέσαι....

http://www.thelab.gr/cases-psu-and-mods/true-violet-project-105469-20.html#post1063302054

Link to comment
Share on other sites

ναι το αλλάξανε Ηρακλή και μάλιστα 2 φορές. Δεν ήταν και η πιο εύκολη και ταχεία περίπτωση RMA αλλά δε βαριέσαι....

http://www.thelab.gr/cases-psu-and-mods/true-violet-project-105469-20.html#post1063302054

αρα καλα θυμαμαι :D

Θα παρω τηλ στο μαγαζι αυριο να δω τι μπορουν να κανουν, αν και δεν πιστευω να μπουν στο κοπο.

Με την Bosch δυσκολο να επικοινωνησω καθως αγγλικα δεν ξερω:hang3:

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω κι εγώ μια γνώμη.

Το Dremel και όλα αυτά τα μηχανήματα δεν είναι για βαριές δουλειές και όταν λέμε 2 ώρες κόψιμο σε λαμαρίνα 2 mm δεν είναι καθόλου ελαφριά δουλειά!!!

Είπες ότι έκανες κάποια διαλείματα , όπου το άφηνες να κρυώσει 5 - 10 λεπτά, ελπίζω να μην κυριολεκτείς ότι το άφηνες, γιατί αν το έκανες , απλά κρύωνες το εξωτερικο του κελύφους του και όχι τα τυλίγματα του κινητήρα του!!!!

Για να κρυώσει ένα μοτέρ χρειάζεται να περιστραφεί γρήγορα και χωρίς φορτίο για λίγη ώρα , έτσι ώστε να κρυώσει εσωτερικά και μετά το αφήνουμε και λίγο στην άκρη για να κρυώσει και απέξω!!!

Και έχε υπόψη σου ότι μολονότι θα μπορούσαν να έχουν συμπεριλάβει ένα θερμικό διακόπτη προστασίας από υπερθέρμανση, δεν το κάνουν και απλά επαφίενται στο ότι ο χρήστης θα υπακούσει τις ασαφείς οδηγίες του manual!!!!

Δεν ξέρω τι δουλειά ακριβώς έκανες και φούντωσε, αλλά δύσκολα θα στο αλλάξουν αν τους πεις ότι 2 ωρες και 2 mm , έστω και με διαλείμματα! Φρόντισε να παρουσιάσεις λίγο πιο ligth τα πράματα! :)

Τώρα για τα εργαλεία, δύσκολο το θέμα.

Κανονικά ένα εργαλείο που κάνει όλες τις δουλειές , δεν κάνει καμία σαν επαγγελματικό ούτε καν σαν ερασιτεχνικό εξειδικευμένο!

π.χ. για μια κοπή σε λαμαρίνα 2 mm, είναι πολύ προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις ένα μικρό τροχό φορτωμένο με δίσκο κοπής λεπτό (είναι περίπου 1 mm+) και να κάμεις τη δουλειά σου, γρήγορα σωστά και χωρίς ζημιές!

Καταλαβαίνω βέβαια ότι αυτό έχει κάποιο κόστος, αλλά αυτό δεν είναι πολύ μεγάλο και σιγά σιγά φτιάχνεις μια σειρά από εργαλεια κατάλληλα για τις δουλειες που κάνεις.

Όπως και να έχει ο δρόμος της μαστοριάς τα έχει και αυτά τα δυσάρεστα, οπότε το ξεπερνάμε και πάμε παρακάτω!

Καλή συνέχεια!

:)

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω κι εγώ μια γνώμη.

Το Dremel και όλα αυτά τα μηχανήματα δεν είναι για βαριές δουλειές και όταν λέμε 2 ώρες κόψιμο σε λαμαρίνα 2 mm δεν είναι καθόλου ελαφριά δουλειά!!!

Είπες ότι έκανες κάποια διαλείματα , όπου το άφηνες να κρυώσει 5 - 10 λεπτά, ελπίζω να μην κυριολεκτείς ότι το άφηνες, γιατί αν το έκανες , απλά κρύωνες το εξωτερικο του κελύφους του και όχι τα τυλίγματα του κινητήρα του!!!!

Για να κρυώσει ένα μοτέρ χρειάζεται να περιστραφεί γρήγορα και χωρίς φορτίο για λίγη ώρα , έτσι ώστε να κρυώσει εσωτερικά και μετά το αφήνουμε και λίγο στην άκρη για να κρυώσει και απέξω!!!

Και έχε υπόψη σου ότι μολονότι θα μπορούσαν να έχουν συμπεριλάβει ένα θερμικό διακόπτη προστασίας από υπερθέρμανση, δεν το κάνουν και απλά επαφίενται στο ότι ο χρήστης θα υπακούσει τις ασαφείς οδηγίες του manual!!!!

Δεν ξέρω τι δουλειά ακριβώς έκανες και φούντωσε, αλλά δύσκολα θα στο αλλάξουν αν τους πεις ότι 2 ωρες και 2 mm , έστω και με διαλείμματα! Φρόντισε να παρουσιάσεις λίγο πιο ligth τα πράματα! :)

Τώρα για τα εργαλεία, δύσκολο το θέμα.

Κανονικά ένα εργαλείο που κάνει όλες τις δουλειές , δεν κάνει καμία σαν επαγγελματικό ούτε καν σαν ερασιτεχνικό εξειδικευμένο!

π.χ. για μια κοπή σε λαμαρίνα 2 mm, είναι πολύ προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις ένα μικρό τροχό φορτωμένο με δίσκο κοπής λεπτό (είναι περίπου 1 mm+) και να κάμεις τη δουλειά σου, γρήγορα σωστά και χωρίς ζημιές!

Καταλαβαίνω βέβαια ότι αυτό έχει κάποιο κόστος, αλλά αυτό δεν είναι πολύ μεγάλο και σιγά σιγά φτιάχνεις μια σειρά από εργαλεια κατάλληλα για τις δουλειες που κάνεις.

Όπως και να έχει ο δρόμος της μαστοριάς τα έχει και αυτά τα δυσάρεστα, οπότε το ξεπερνάμε και πάμε παρακάτω!

Καλή συνέχεια!

:)

Τωρα μπορω να πω οτι εχω πληρη εικονα, οντως το κελυφος ηταν ζεστο οχι τοσο ζεστο μπορουσα δλδ να το πιασω,

οσο για τα διαλειματα το αφηνα να κρυωσει δυστηχως και ειχα στο μυαλο μου να το δουλεψω χωρις φορτιο μπας και γινει γρηγοροτερη ψυξη,

αλλα ειπα ασε να μην το ζοριζω, μου κανει εντυπωση παντως που εχει χρησιμοποιηθει 2 φορες να χαλασει τοσο συντομα,

ουτε τις Καρμεν του dremel 300 δεν χαλασε τοσο συντομα :hang3:, κριμα παντως αυτο που συμβαινει.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστο Νεο πηρα τηλ στο καταστημα (απο κει που το πηρα δλδ) του εξηγησα την κατασταση και η απαντηση που πηρα ειναι οτι θα γινει αντικατασταση και οτι πρεπει να επιστρεψω πισω μονο το Ντρεμελ επισης μου ειπε να μην απευθυνθω καθολου στην Bosch, γιατι μου ειπε οτι θα ταλαιπωρηθω οποτε τωρα αναμενεται να παραλαβω καινουργιο ντρεμελ, για να δουμε :)

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να επεξεργαστείς ξύλο θες σέγα ή δίσκο ή ρούτερ !

images?q=tbn:ANd9GcSFLPwNhyQlKJrguskTUzchivNISoqemV07EDnins7gt6qq5gMv3g

nhll87.jpg

Various_Router_bits.jpg

Το ρούτερ είναι θαυματουργό εργαλείο σε οτι αφορά το ξύλο ! Το χρησιμοποιούσα μικρότερος όταν έφτιαχνα καμπίνες για είχα Hifi !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.