YiorgosX Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23, 2013 Στις 30/11/2012 αγόρασα ένα universal τηλεχειριστήριο αξίας 6,40€ απ' το e-shop. Το παρέλαβα μετά από περισσότερο από μήνα, αφού δεν υπήρχε σε stock, αλλά δυστυχώς δεν δούλευε. Ετσι το πήγα πίσω και μετά από αρκετές ημέρες με ειδοποίησαν να περάσω να παραλάβω το νέο. Δυστυχώς το ...νέο, μόνο νέο δεν ήταν --σπασμένο στο πίσω μέρος στην υποδοχή USB, η πλακέτα του ήταν εκτός θέσης, αφού τα πλήκτρα που βρίσκονταν στο μπροστινό μέρος του απαιτούσαν ιδιαίτερο πάτημα, και έτσι αναγκάστηκα να το επιστρέψω για 2η φορά. Μετά από 1 ακόμη μήνα αναμονής, μου ήρθε το remote ...αντικατάστασης, το οποίο ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ με εκείνο που επέστρεψα -πέρα από το ίδιο σπάσιμο, περιείχε και τις μπαταρίες (!!!!!!!!!!!!!!!) που ξέχασα να αφαιρέσω και οι οποίες ήταν μιας μάρκας που για πρώτη φορά είδα στη ζωή μου και βρέθηκαν στα χέρια μου επειδή περιέχονταν στη συσκευασία ενός επίγειου δέκτη (arriva t65). Προφανώς επεστράφη για 3η φορά και ακολούθησαν δικαιολογίες ότι φταίει "η αντιπροσωπεία" κλπ για να ειδοποιηθώ στις αρχές του μήνα να πάω να παραλάβω και πάλι. Ολες τις προηγούμενες φορές, η παραλαβή-παράδοση γινόταν με δελτίο αποστολής, αλλά την τελευταία, και με δεδομένο ότι είχαν περάσει περισσότεροι από 4 μήνες από την αρχική αγορά, αρνήθηκα την παραλαβή με τον ίδιο τρόπο, ζητώντας να εκδοθεί πιστωτικό και νέο δελτίο λιανικής αφού έτσι έχανα το 1/3 της εγγύησης. Ο υπάλληλος έγραψε κάποιο request, το οποίο ουδέποτε απαντήθηκε κι έτσι σήμερα αποφάσισα να τηλεφωνήσω στην "εξυπηρέτηση πελατών" για να πληροφορηθώ ότι "δεν ήταν δικό τους λάθος" (μήπως ήταν δικό μου κι έπρεπε να έχω ήδη λιθοβοληθεί in public;;;;;;;;;;;;;; ) και ότι δεν γίνεται να μου πιστώσουν το 6,40€ διότι πέρασε πολύς χρόνος (από πότε άραγε;;;;;;;;;; ) Το ζητούμενο δεν είναι αυτό που μου συνέβη, διότι η δική μου ζημιά είναι 6,40€ (κι αυτή, αν χαλάσει σε διάστημα μεγαλύτερο των 8 μηνών), αλλά η ζημιά ανθρώπων που προφανώς δεν τους το εύχομαι και οι οποίοι πληρώνουν εκατοντάδες € για τις αγορές τους. Προσοχή ρε μάγκες γιατί οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι πια, και είτε μας αρέσει είτε όχι, και το τελευταίο € μετράει... ΥΓ. Δεν είμαι άμπαλος και μπορώ να τ' αποδείξω Link to comment Share on other sites More sharing options...
AstraLgr Απρίλιος 23, 2013 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2013 πολύ άτυχος ρε φιλε εγώ επειδή ψωνίζω από εκεί πάλι καλά ποτε δεν είχα πρόβλημα ισα ισα τέλεια εξυπηρέτηση k όλα στον χρόνο τους :Σ τι να πω .. έστειλα όμως για rma 1 gamepad microsoft for windows xbox 360 για να δουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
YiorgosX Απρίλιος 23, 2013 Author #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2013 Για να ξεκαθαρίσω κάτι: Δεν αναφέρομαι στην ατυχία. Οντως επρόκειτο για μια σειρά από ατυχή γεγονότα --δεν ήταν διαθέσιμο, ήρθε σπασμένο κλπ. Αναφέρομαι ξεκάθαρα στο γεγονός ότι το κατάστημα αποφάσισε να 'κόψει' την εγγύηση ενός προϊόντος, που με δική του (ή του προμηθευτή του, άρα και πάλι δική του) υπαιτιότητα δεν μπόρεσε να παραδώσει έγκαιρα. Για το θέμα της ατυχίας, πράγματι τελευταία μούχει γυρίσει την πλάτη η τύχη, αλλά ο τελευταίος που ξέρω ότι δεν τόπαθε ποτέ ειναι ο... gastone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Απρίλιος 23, 2013 #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2013 παλιότερα είχα κάνει πάμπολλες αγορές από eshop γιατί με βόλευε η παραλαβή από κατάστημα που είχα κοντά μου ποτε δεν είχα κάποιο πρόβλημα, δεν χρειάστηκα ποτε rma η οτιδήποτε πριν λίγους μήνες παράγγειλα κάτι που δεν υπήρχε διαθέσιμο με χρόνο παράδοσης 2-3 μέρες πέρασαν 5 πήρα τηλέφωνο και μου λένε άλλες 2-3... πέρασαν σύνολο 20 εργάσιμες μέρες στο ενδιάμεσο είχα καλέσει 3 φορες και πάντα η απάντηση ήταν 2-3 μέρες... τελικά ακύρωσα την παραγγελια ακόμη και να είχε ερθεί την τελευταία φορα που κάλεσα δεν θα το έπαιρνα οχι τόσο για την καθυστέρηση αλλα γιατί ένιωσα πως με κοροϊδεύουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.