tragikos Απρίλιος 27, 2013 Author #21 Απρίλιος 27, 2013 Χωρις να μπορω να σου δωσω παραπανω πληροφοριες τουλαχιστον με νουμερα.... θα σου αναφερω πως το προηγουμενο σετ που ειχα στο PC μου ( i7 970 - G1.Assassin - 6GB ram ) το εδωσα σε παλικαρι οπου εκανε χρηση εφαρμογης 3DsMax . Πριν ειχε εναν i7 920 και πραγματικα του εκανε "δυσκολη" την εργασια...... τέτοια επιλογή φαίνεται να είναι ο i7 970, ο οποίος πλέον δεν κυκλοφορεί (αλλά και όπου υπάρχει είναι πανάκριβος).
tragikos Απρίλιος 30, 2013 Author #22 Απρίλιος 30, 2013 [MENTION=699]ΝTG[/MENTION] σε ένα σύστημα με i7-3770 στα 3,4GHz με 16GB RAM στα 1600 κάνει 5 λεπτά και 4 δεύτερα με έκδοση 3dsmax design 2012 x64. Τώρα το Πάσχα που θα κατέβω θα δοκιμάσουμε και στον 920 να δούμε πως τα πάει. [MENTION=4398]Κωστάκης[/MENTION] μιας και το ζήτησες ορίστε κάποια φωτορεαλιστικά της:
Κωστάκης Απρίλιος 30, 2013 #23 Απρίλιος 30, 2013 [MENTION=4676]tragikos[/MENTION] ΟΚ απλά ήθελα να δω το επίπεδο και πόσο λεπτομερή είναι τα σχέδια. Στο pc της υπογραφής χρονισμένο στα 4ghz , όχι στα 4,2 , έκανε 5,33. Εδιτ 5.14 στα 4,2 , αμελητέα διαφορά. Mo/bo: Asus Rampage III Extreme CPU: Intel i7 920 2,66Ghz @ 4,20Ghz Watercooled RAM: 6 x 2GB Gskil 1600Mhz (9-9-9-24)VGA: 2 x Ati Radeon HD 5850 SSD: Intel Postville 80GB PSU: Coolermaster Real Power Pro 1250W Case: Coolermaster Cosmos S
tragikos Απρίλιος 30, 2013 Author #24 Απρίλιος 30, 2013 [MENTION=4398]Κωστάκης[/MENTION] όντως μικρή διαφορά αν χρονιστεί στα 4,2. Θα δοκιμάσω και εγώ τον 930 και θα σας πω
ΝTG Απρίλιος 30, 2013 #25 Απρίλιος 30, 2013 Μη χρησιμοποιειται αυτο "το pc της υπογραφης"...καντε ενα copy paste.Προφανως δεν μου ειναι δυσκολο να το διαβασω..αλλα θα ειναι αδυνατο(εως παραπλανητικο) οταν θα αλλαξετε υπογραφη και θα ενδιαφερθει καποιος μελλοντικα..Περι διαφορας του κωστακη.Για ενα 5% oc στο cpu (και οσο πειραξες αν πειραξες τις μνημες) κερδισες ενα 2.5%..Αν καποιος μπορει να παιξει με μνημες/bandwidth εχοντας πληρη επιγνωση του τι κανει και οχι απλα αλλαζοντας τιμες ας τρεξει με διαφορετικο τροπο τις μνημες.Επισης...μια αλλαγη σε Multi και μονο καλο θα ηταν να γινει (μεγαλη...οχι 1-2) να δουμε και τι επιπτωση θα εχει στο χρονο. Υποθετω 8-16γβ θα εχουν διαφορα ως προς το μεγεθος του αρχειου πολυπλοκοτητα κλπ.Το bandwidth θα βοηθησει στη ταχυτερο της υποθεσης.[MENTION=4676]tragikos[/MENTION] αν μπορεις να τρεξεις παλι το ιδιο με μνημες 1333 με 9αρια..(και screen θα βολευε) και μετα @ 1600...@ιδια timmings.
Κωστάκης Απρίλιος 30, 2013 #26 Απρίλιος 30, 2013 Αν καποιος μπορει να παιξει με μνημες/bandwidth εχοντας πληρη επιγνωση του τι κανει και οχι απλα αλλαζοντας τιμες ας τρεξει με διαφορετικο τροπο τις μνημες.Επισης...μια αλλαγη σε Multi και μονο καλο θα ηταν να γινει (μεγαλη...οχι 1-2) να δουμε και τι επιπτωση θα εχει στο χρονο. .Με τι τρόπο να τις τρέξει? δεν σε πιάνω.χαμηλότερo timing?
ΝTG Απρίλιος 30, 2013 #27 Απρίλιος 30, 2013 Στο θεμα μνημων ..δοκιμασε με aida να ανεβοκατεβεις καμποσα mb/s σε bandwidth (read/wirte/copy) και latency και εχοντας μαθει τι εχεις κερδισει/χασει απο εκει τρεξε και τα αντιστοιχα "bench" του 3ds Πως θα τα ανεβοκατεβεις τα mb..δικο σου θεμα..αρκει να μας πεις Eiτε με timmings (που απο bandwidth ζητημα να βρεις ενα 10%) ειτε απο πολλαπλασιαστη (1066/1333/1600/2000/2133/2400..τα τελευταια καταλαβαινω οτι ειναι περιπτωση) Απλα οσα περισσοτερα σημεια εχεις τοσο καλυτερα θα δουμε και το scaling.. Απλα μη τα κανεις μπερδεμενα..Δλδ απο πχ 1333 με 9αρια(μη πω 10αρια) πας σε 1900 με 8αρια επειδη πχ εχεις βρει οτι παιζουν και ετσι Xωρια που στο δικο σου συστημα θα ειναι ακομα πιο μπερδεμενο με το uncore να παιζει και αυτο το ρολο του...που δυσκολα θα μπορεις να το ελεγξεις-εχεις σταθερο. Εδιτ Υ.Γ To uncore και οι μνημες και τι εγιναν οταν πηγες απο 4 σε 4.2?
Κωστάκης Απρίλιος 30, 2013 #28 Απρίλιος 30, 2013 ΕδιτΥ.ΓTo uncore και οι μνημες και τι εγιναν οταν πηγες απο 4 σε 4.2?Δέν άλλαξα fsb, multi άλλαξα.Δεν πιστεύω οτι θα υπάρχει διαφορά από θέμα bandwidth, στην καλύτερη να έχουμε διαφορά δευτερολέπτων.Περισσότερο ρόλο παίζει το πώς ρυθμίζεις το render παρά αυτό. Θα παίξω όσο μπορώ και θα ενημερώσω πάντως.
ΝTG Απρίλιος 30, 2013 #29 Απρίλιος 30, 2013 Στο 5 λεπτο που ειστε ..σιγουρα σε δευτερολεπτα θα παιξετε.. Απλα με κατι μνημες που εστηνα ενα pc τις προαλλες ειχα 5gb/sec διαφορα αναλογα πως το εστηνα..Σιγουρα θα ειχε μια διαφορα στο 3ds (περιπου 25% διαφορα σε bandwidth.) Απο 1600 αν δεν απατωμαι σε 2400.. Αν μπορεις κανε ενα κοπο ακομα μονο με multi προς τα κατω...να πεσεις στα 3.3ghz .καλο θα ηταν να ξερουμε και τι περιπου να περιμενει ο tragikos. ... (χωρις να επηρεαστουν uncore και fsb εε)
tragikos Απρίλιος 30, 2013 Author #30 Απρίλιος 30, 2013 [MENTION=4676]tragikos[/MENTION] αν μπορεις να τρεξεις παλι το ιδιο με μνημες 1333 με 9αρια..(και screen θα βολευε) και μετα @ 1600...@ιδια timmings. Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω αυτό από απόσταση στο συγκεκριμένο PC είναι σε άλλο γραφείο. Τώρα που θα κατέβω όμως, θα δω τι μπορώ να κάνω με τον 930...
tragikos Μάϊος 2, 2013 Author #32 Μάϊος 2, 2013 για ρωτα αν μπορεις εχει δουλειες σαν 3d; Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι ρωτάς
pmakr1416003456 Μάϊος 2, 2013 #33 Μάϊος 2, 2013 το pc το θελει για 3dγενικα εχει δουλειες ο κάτοχος του Pc σε 3d;ζητάνε;
tragikos Μάϊος 2, 2013 Author #34 Μάϊος 2, 2013 το pc το θελει για 3dγενικα εχει δουλειες ο κάτοχος του Pc σε 3d;ζητάνε; Όχι τόσο για να μπορείς να ζήσεις μόνο από αυτό πάντως, ειδικά αφού πρόκειται για επαρχία
tragikos Μάϊος 6, 2013 Author #35 Μάϊος 6, 2013 @tragikosΟΚ απλά ήθελα να δω το επίπεδο και πόσο λεπτομερή είναι τα σχέδια.Στο pc της υπογραφής χρονισμένο στα 4ghz , όχι στα 4,2 , έκανε 5,33.Εδιτ 5.14 στα 4,2 , αμελητέα διαφορά.Θα επιβεβαιώσω.Με τον 930 στα 4GHz έκανε χρόνο 5'37". Το θέμα είναι ότι οι θερμοκρασίες του έπιασαν τους 97C (αερόψυκτο με θερμοκρασία δωματίου 27C και idle θερμοκρασία τους 50C).Στα 3,75GHz έκανε 6'03" με μέγιστες θερμοκρασίες 92C ενώ στα 3,4GHz έκανε 6'39". Οι μνήμες πάντα στην μαμά ρύθμιση 1600MHz 8-8-8-24.@ΝTG τι άλλο προτείνεις να δοκιμάσω;Στα πόσα λέτε να το αφήσω με δεδομένο ότι θα τρέχει αρκετές ώρες στα renders; Ποιες θερμοκρασίες είναι safe;edit: με έκδοση 3DsMax 2012 64bit
billpeppas Μάϊος 6, 2013 #36 Μάϊος 6, 2013 [MENTION=699]ΝTG[/MENTION]Χλωμότατο να κάνουνε διαφορά σε αυτά τα προγράμματα οι μνήμες.
ΝTG Μάϊος 6, 2013 #37 Μάϊος 6, 2013 Θα ηθελα να το δω και στην πραξη ομως..Για την ακριβεια [MENTION=4676]tragikos[/MENTION] τρεξτο παλι σε οσα mhz θες πειραζοντας μνημες..Βαλε 1333 με 9-9-9-24..και μετα συγκρινε το με το αντιστοιχο @ 1600@8-8-8-24..Εκει -υποθετω- θα παιξουν λιγα δευτερολεπτα διαφορα.....και θα ηθελα να δω και μνημες πανω απο 2000..(2133 ή 2400) αλλα που να βρεις... υ.γΣε σχεση με τον κωστακης ειχες πληρη αναλογικατητα (ποσοστιαια) σε mhz και χρονο..Για 17% πανω σε oc ..κερδισες 17% σε χρονο..(απο 3.4 σε 4 ασχοληθηκα..δεν ειδα το ενδιαμεσο)
gdp77 Μάϊος 6, 2013 #38 Μάϊος 6, 2013 Με τον 930 στα 4GHz έκανε χρόνο 5'37". Το θέμα είναι ότι οι θερμοκρασίες του έπιασαν τους 97C (αερόψυκτο με θερμοκρασία δωματίου 27C και idle θερμοκρασία τους 50C). Αφαίρεσε τους ανεμιστήρες της megahalems και τράβα με ηλεκτρικό σκουπάκι ή σκούπα τις ... αράχνες και τα χαλιά που έχει μαζέψει η ψύκτρα από μέσα Θα δεις πτώση 10-15C σίγουρα!
tragikos Μάϊος 7, 2013 Author #39 Μάϊος 7, 2013 Για την ακριβεια @tragikos τρεξτο παλι σε οσα mhz θες πειραζοντας μνημες..Βαλε 1333 με 9-9-9-24..και μετα συγκρινε το με το αντιστοιχο @ 1600@8-8-8-24..Δυστυχώς από OC μνημών δεν σκαμπάζω πολλά, αλλά ας δούμε τι μου βγήκε.Τελικά με τα settings στο auto τα clocks είναι 6-6-6-18 @ 1600 και όχι 8-8-8-24. Με αυτά τα settings @3,75GHz, θέλει 6'07".Πειράζοντας μόνο τα clocks με 9-9-9-24 πάλι @ 1600 θέλει 5'57". Τι συμπέρασμα βγάζουμε; Να το αφήσω εκεί;
ΝTG Μάϊος 7, 2013 #40 Μάϊος 7, 2013 6αρια @ 1600??Γινεται να βαλεις κανα screenshot απο aida ή cpuz (στο memory tab)?κατι τετοιο δλδ(τυχαιο απο νετ)Moνο απο αυτην την αλλαγη ...(που δε μου καθεται καλα) κερδισες 3,6%....Δε το θεωρω και λιγο.(αν ξεραμε και τι επιπτωση ειχε η αλλαγη στο bandwidth θα ηταν ακομα καλυτερα).Υποθετω η διαφορα @2133 ή 2400 θα ειναι μεγαλυτερη απο οτι @ 1600..Κατα καιρους παιζουν κατι ωραιες τιμουλες @αμαζον σε τετοιες συχνοτητες..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.