Ilias83 Σεπτέμβριος 16, 2004 #21 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 Εγώ δεν κρύβω οτι την εποχή που ο Mika έπαιρνε τα πρωταθλήματα υποστήριζα Ferrari...Αλλά ο Mika ήταν μεγάλος οδηγός...Πάντως τον προτιμώ από τον Schumacher (είναι λίγο νερόβραστος)’σχετο, αλλά όταν ο Mika έπερνε τα πρωταθλήματα γινόντουσαν και όλα τα στραβά σε αυτόν...Κάτι ρόδες έφευγαν, κάτι έμενε σμια στροφή από το τέλος και κάτι τέτοια...Αντίθετα ο Schumacher είναι και κωλόφαρδος... Όποτε γίνει καμια στραβή και μείνει πίσω, ή κατι θα γίνει και θα μπει Safety Car ή θα αρχήσει να βρέχει...Τελευταία φορά που τον θυμάμαι να είναι άτυχος ήταν στο GP στη Suzuka (στο τελευταίο προτάθλημα που πήρε ο Mika) που έπρεπε να βγει πρώτος και να βγει 3ος ο Mika...Και ενώ είχε ξεκινήσει 22ος και είχε κάνει απίστευτο αγώνα, τελικά έσκασε το λάστιχό του ενώ ήταν 3ος... Πάντως και τότε πρωτάθλημα δεν έπαιρνε, αφού δεν θα μπορούσε με τίποτα να περάσει το Mika...Μιας και αναφερθήκαμε στο Hakkinen, ο άνθρωπος μέσα σε όλα τα άλλα, μας έχει δώσει και μάλλον την καλύτερη προσπέραση στη δεκαετία στο Spa...Και αφού είπα και για βροχή να πω κάτι, αν και το όνομα και μόνο με ανατριχιάζει...O πραγματικός Rain-Man ήταν o Senna...Και πραγματικά μερικές φορές σκέφτομαι οτι αν δεν είχε φύγει τόσο άδικα, ποιος θα συζητούσε αυτή τη στιγμή για το Schumacher και αν θα ήταν η F1 έτσι όπως την ξέρουμε...Εύκολα κάποιος που τον έχει ακόμα και λίγο όπως εγώ (2 χρόνια αλλα σπασμοδικά) θα μπορούσε να πει οτι ήταν ο καλύτερος οδηγός που πέρασε ποτέ, αλλά μάλλον τότε θα αδικούσε προγενέστερους οδηγούς που έπαιζαν το κεφάλι τους κορώνα - γράμματα μπαίνοντας σε αυτοκίνητα που για τα σημερινά παλικάρια θα ήταν αδιανόητο ακόμα και να τα ξεκινήσουν...Τα Rallye βλέπονται όντως δύσκολα, αφού βλέπεις μόνο κάποια περάσματα, αλλά είναι πολύ θεαματικά...’σχετο, αλλά πάλι γυρίζω στη F1. Ο Alesi πάντα ήθελε να τρέξει σε WRC... Νομίζω οτι θα μπορούσε κιόλας...Και ήταν και από τους λίγους που πραγματικά γουσταραν γκάζια, τρέλα, πλαγιολισθήσεις, λιωμένο λάστιχο...Να θυμήσω (μάλλον στον Καναδά) αγώνα που κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, οπου με το που τερμάτησε, έκανε Burn-Out (αν και τότε ο σκηνοθέτης κατάφερε να μας κρύψει το γεγονώς και να δούμε απλώς τη στιγμή που σταμάτησε ο Alesi) και βγαίνοντας από το μονοθέσιο χάρισε το κράνος του σε κάποιον από τους παρεβρισκόμενους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsunami Σεπτέμβριος 16, 2004 #22 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 Παιδιά συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενά σας και επαυξάνω!!!Οι μόνοι ορίτζιναλ οδηγοί που υπάρχουν αυτήν την στιγμή στην φόρμουλα 1 είναι ο Αλόνσο,ο "Θεός" Ζακ,ο τρομερός Κίμι,ο ελπιδοφόρος Μπάτον και ο τρελός Χουάν Πάμπλο.Τον Σούμι δεν τον πάω και από τότε με τον Ζακ αλλά και γενικά σαν οδηγό.Δεν το λέει ο άνθρωπός.Λες και βλέπεις 50 οικογενειάρχη να πηγαίνει με 100...Όσον αφορά το αμάξι και τον οδηγό ήθελα να πώ οτι ασφαλώς και το αμάξι κάνει την διαφορά!!Δείτε τον Μπάτον.Πριν από τρεις σεζόν που είχε καλό αμάξι στα χέρια του τους κόντραρε χαλαρά.Μετά έπεσε γιατί το μονοθέσιο του ήταν χάλι μαύρο και τώρα που ξαναβρήκε καλό μονοθέσιο το εκμεταλλεύεται στο έπακρο.Και μία τελευταία παρατήρηση...Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΥΛΘΑΡΤ????Ο τύπος είναι μπετόβλακας και χάλι μαύρο ως οδηγός... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAK Σεπτέμβριος 16, 2004 Author #23 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 χαχα, καλό. Εγώ θα έλεγα και για τον Ralf που για να κάνει μια προσπέραση πρέπει να βγάλει ο κριτής μπλε σημαία στο άλλο αυτοκίνητο Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Σεπτέμβριος 16, 2004 #24 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 1 πραγμα θα πω 2 οδηγη ηταν και ειναι με διαφορα η καλητερη στη βροχη. και δεν ειναι τυχη αυτο..... αυτο τα λεει ολα. επειδη δεν γουσταρουν καποιοι το μιχαλη δεν παει να πει οτι δεν ειναι ο καλυτερος. και για να κανεις 70 γυρους με τον ιδιο ρυθμο δεν εισαι τυχεος. και οσο για τι φεραρι δλδ τοσο χρονια που δεν μπορουσε να δει βαθρο. επειδη εφτιαξε το καλυτερο αυτοκινητο να πεσουν ολοι να την φανε. θελουν ανταγωνιζμο? ας φτιαξουν τα μοτερ και τα αυτοκινητα τους και ας σταματησουν να ασχολουντε πως θα κοψουν τον ξεφρενο ρυθμο της φεραρι με αντι φεραρι κανονιζμους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fireblade Σεπτέμβριος 16, 2004 #25 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 Αρχική απάντηση από Tsunami [Σήμερα, στις 14:39] Τον Σούμι δεν τον πάω και από τότε με τον Ζακ αλλά και γενικά σαν οδηγό.Δεν το λέει ο άνθρωπός.Λες και βλέπεις 50 οικογενειάρχη να πηγαίνει με 100... Τι πίνεις και δε μας δίνεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 16, 2004 #26 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 Απλώς δεν έχουμε ιδέα πόση δουλειά ρίχνουν στη Φερράρι! Όλοι όμως, με τον Μπαρικέλο μέσα. Α και κάτι άλλο, ο Σουμάχερ έχει σπουδάσει Μηχανολόγος Μηχανικός. Μήπως τίποτα δεν έιναι τυχαίο? ’λλωστε όταν πήγε στη Σκουντερία όλοι γελούσαν και την υποτιμούσαν, να μην το ξεχνάμαι και αυτό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 16, 2004 #27 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 μα, δεν είπε κανείς ότι ο schumacher δεν είναι καλός, το αντίθετο μάλιστα. είναι από τους καλύτερους πιλότους, απλά το δυνατό του σημείο δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα (όχι ότι δεν είναι από τους πιο γρήγορους) αλλά η απόλυτη σταθερότητα. εγώ τον αντιπαθώ, από το 94 που όταν χτύπησε ο οδηγός που μου άρεσε αυτός μετά τον αγώνα πανηγύριζε τη νίκη του. έβλεπα live τον αγώνα τότε περιμένοντας να ανακάμψει η μπουρουχο-renault. τώρα παλιότερους από αυτόν δεν μπορώ να τους κρίνω, γιατί μόνο από παλιά βίντεο τους έχω δεί, τον gilles θεωρώ ψιλοκορυφή και τους παλιούς παλιούς που έτρεχαν με τα σαράβαλα. ο alesi θεός, νομίζω τώρα έχει πάει DTM, απίστευτος έλεγχος και πολύ πολύ θέαμα, πάντα όταν έφερνε τετακε έκανε άλλο ένα μόνος του για να γυρίσει ευθεία επίσης μέχρι τέλους είχε και κανονικό συμπλέκτη στην prost στο πόδι! α, όσο για τον μίκα στη βροχή, όσο και αν μου άρεσε σαν οδηγός, στη βροχή ήταν ανέκδοτο ο άνθρωπος, αλλά δεν πειράζει, το χε στο στεγνό! κάπου διάβασα για τον coulthard, ε τι να πεις για τον άνθρωπο, μακράν ο μεγαλύτερος χασάπης εκεί μέσα! και απελπιστικά κολόφαρδος. απελπιστικά όμως. είχα ακούσει ότι έπεσε με μικρό αεροπλάνο, σκοτώθηκαν οι 2 πιλότοι στο μπροστά μέρος κι αυτός βγήκε αγρατζούνιστος!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
defiant Σεπτέμβριος 16, 2004 #28 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 Και μετα την πτωση με το αεροπλανο αρχισε να οδηγει καλουτσικαΜαλλον πρεπει να παθει αλλο ενα τετοιο ατυχημα για να συνελθει Link to comment Share on other sites More sharing options...
cattino Σεπτέμβριος 16, 2004 #29 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 του χρονου μια θα ειναι η ομαδα! maclaren mercedes! με raikonen montoya!!! Ο villeneuve ειναι τελειωμενος χρονια τωρα! απο οταν πηρε το πρωταθλημα το 96(αν δεν κανω λαθος)! οποιος ειναι με τον sumi!!! ας θυμηθει εκεινο τον τελευταιο αγωνα! ο μιχαλακης εμβολισε τον villeneuve(το πρωταθλημα παιζοταν στον ποντο) με αποτελεσμα να χασει τον μπροστα αριστερο τροχο! ο villeneuve μπορεσε να συνεχισει και πηρε το πρωταθλημα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Σεπτέμβριος 16, 2004 #30 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 Αρχική απάντηση από cattino του χρονου μια θα ειναι η ομαδα! maclaren mercedes! με raikonen montoya!!! Ο villeneuve ειναι τελειωμενος χρονια τωρα! απο οταν πηρε το πρωταθλημα το 96(αν δεν κανω λαθος)! οποιος ειναι με τον sumi!!! ας θυμηθει εκεινο τον τελευταιο αγωνα! ο μιχαλακης εμβολισε τον villeneuve(το πρωταθλημα παιζοταν στον ποντο) με αποτελεσμα να χασει τον μπροστα αριστερο τροχο! ο villeneuve μπορεσε να συνεχισει και πηρε το πρωταθλημα! ναι ισως. πρεπει ομως να φτιαξουν και ενα μοτερ που να μπορει να βγαλη εναν αγωνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
cattino Σεπτέμβριος 16, 2004 #31 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 θα γινει και αυτο! τα λεφτα τα εχουν! βασικα η επομενη χρονια θα ειναι φτωχη εξεληκτικα! απο 2006 που θα αλλξουν οι κινητηρες σε 2.5 λιτρα και 8 κθλινδρους τοτε θα γινει το μεγαλο μπαμ! σε αυτο το γεγονος εχω εναποθεσει και ολες τις ελπιδες μου για την εκθρονηση του υπερμουροχαβλου shumi!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Σεπτέμβριος 16, 2004 #32 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 και φετος τα ειχαν τα λεφτα αλλα.... ηθικο διδαγμα τα λεφτα δεν φερνουν την ανοιξη Link to comment Share on other sites More sharing options...
cattino Σεπτέμβριος 16, 2004 #33 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 οχι ρε! ατυχια ηταν και λιγες δοκιμες εξελιξης πανω στο μονοθεσιο! μην ξεχνας περυσι πεταξαν στον βροντο 50.000.000 ευροπουλα!!! αφου το προηγουθμενο μονοθεσιο δεν εμφανιστηκε ποτε σε αγωνα! ενα ειναι το θεμα! ΝΑ ΧΑΝΕΙ Η ΣΚΟΥΝΤΕΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ! ΤΕΛΟΣ!:devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 16, 2004 #34 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2004 το πρόβλημα δεν είναι η ferrari, εγώ τη συμπαθούσα πριν πάει ο schumacher όταν είχε alesi-berger. όλο από κιβώτιο έμενε το πρόβλημα είναι να υπάρχει και λίγος ανταγωνισμός. όσον αφορά τη mclaren, άστα να πάνε. λεφτά έχουν, αλλά μάλλον δεν ξέρουν τι να τα κάνουν. Πάλι καλά που τα σκάει η mercedes γιατί αλλιώς με τις μ**ίες που κάνουν θα είχανε κλείσει. όσο για εξέλιξη, αν δε δω μονοθέσιο στην πίστα σε αγώνα να τερματίζει, δεν πιστεύω τίποτα, γιατί και πέρυσι όλο έλεγαν αλλά δεν κάνανε τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Σεπτέμβριος 17, 2004 #35 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2004 Συμφωνώ με την τοποθέτηση του sotiris...@ zyx: Ότι και να πεις ο Schumacher είναι κωλόφαρδος...Δεν έχει να κάνει με το αν τον πάμε η όχι...Και άνθρωπος της βροχής πίστεψέ με ήταν μόνο ένας...Είναι άδικο να συγκρίνεις αυτά που έκανε ο Senna στo βρεγμένο, με την κατα τα άλλα εξαιρετική οδήγηση του Schumacher στη βροχή...Απλά αν πρόσεχες λίγο παραπάνω θα έβλεπες οτι εξίσου καλός με τον Schumacher στη βροχή ήταν και ο Alesi για παράδειγμα...Ο Senna ήταν κάτι το διαφορετικό...Βασικά ο Senna δεν πιστεύω οτι απλά οδηγούσε...Έκανε κάτι που σήμερα δεν το κάνει κανείς...Επικοινωνούσε με το αυτοκίνητο...Ήταν σα να του μιλάει...Και ένα τελευταίο: Ποιοι κανονισμοί αντι-Ferrari???Μην τρελαθούμε κίολας.Αρχικά δεν ξέρουμε ακόμα τους νέους κανονισμούς, αλλά η FIA θα αποφασίσει λαμβάνοντας υπ'όψην τηςτις προτάσεις ων ομάδων...Και όπως ξέρεις η γνώμη της Ferrari μετράει πολύ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Σεπτέμβριος 17, 2004 #36 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2004 ενας κανονιζμος που σιγουρα ξερω ειναι οτι θα εχουν 2 τετραδες λαστιαχα για το τριημερο. οταν εισαι ο καλυτερος δεν μπορεις να κρινεσαι αν θα σου κατσουν τα λαστιχα. οπως παλι γινοταν φετος με τα λαστιχα τα βροχηνα και τα μη. πρεπει να παρουν και μετεορολογο να τους λεει για να ξερουν τι λαστιχα θα βαλουν. η μηπως καναν προφητη. η κανονιζμη ειναι γελοιοι απορο πως δεν διαμαρτιρωντε η εταιριες. δεν ξερω πολους κολοφαρδους να κατακτουν 7 παγκοζμια πρωταθληματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAK Σεπτέμβριος 17, 2004 Author #37 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2004 Silverstone - 16/09/041. T. Sato BAR-Honda - 1'17"397 - 82 laps2. K. Raikkonen - McLaren-Mercedes - 1'17"400 - 94 laps3. J. Villeneuve - Renault - 1'17"433 - 66 laps4. R. Schumacher - Williams-BMW - 1'17"718 - 55 laps5. M. Gene - Williams-BMW - 1'17"813 - 88 laps6. J. Trulli - Toyota - 1'17"911 - 83 laps7. A. Davidson - BAR-Honda - 1'17"960 - 71 laps8. P. de la Rosa - McLaren-Mercedes - 1'18"401 - 93 laps9. F. Montagny - Renault - 1'19"140 - 88 laps10. R. Briscoe - Toyota - 1'19"147 - 84 laps11. E. Bernoldi - BAR-Honda - 1'21"351 - 11 lapsΈτσι έτσι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Σεπτέμβριος 17, 2004 #38 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2004 @ zyx: Είτε θεωρείς γελοίο τον κανονισμό με τα λάστιχα είτε όχι, είναι έτσι και είναι έτσι για όλους...Δεν φτιάχτηκε λοιπόν για να μειώσει τη Ferrari. Φτιάχτηκε στην προσπάθεια της FIA να στριμώξει τους κατασκευαστές να φτιάχνουν ελαστικά με μεγαλύτερη διάρκεια... Όπως ακριβώς έγινε και με τους κινητήρες...Μετεωρολόγο δεν πήραν τώρα για να τους λέει τον καιρό... Η κάθε ομάδα σε πληροφορώ οτι εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει μετεωρολόγους ή συνεργάζεται με τέοιους για να ξέρει ακριβώς τι καιρό θα έχει στον αγώνα...Και η κάθε ομάδα βγάζει τα δικά της πορίσματα για τον καιρό...Αρχική απάντηση από zyxδεν ξερω πολους κολοφαρδους να κατακτουν 7 παγκοζμια πρωταθληματα. Εγώ ξέρω πάντως έναν που το έχει κάνει...Το οτι είναι κωλόφαρδος δεν έχει να κάνει με την αξία του...Δεν είπε κανείς οτι κερδίζει και παίρνει τα πρωταθλήματα από τύχη....Όυτε κανείς αρνήθηκε οτι είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς που έχουν περάσει ποτέ...Απλά αν τον συγκρίνεις με άλλους πιλότους έχει ευνοηθεί πολύ περισσότερο από την τύχη...Μου τη δίνει που με βάζεις σε αυτή τη θέση να λέω τέτοια πράγματα...Σε παρακαλώ μη με κάνεις να αρχίσω να γράφω στατιστικά, περιστατικά κ.τ.λ.Αν δεν το καταλαβαίνεις τι να σου κάνω?Και μια συμβουλή: Κάτσε να δεις F1 χωρίς να υποστηρίζεις κανέναν... Θα δεις οτι θα το ευχαριστιέσαι πολύ περισσότερο και οτι θα σε ενδιαφέρειι ακόμα και το τι γίνεται στην 22 θέση... αν καταφέρεις να αγαπήσεις το άθλημα και όχι απλά να πορώνεσαι επειδή τα μονοθέσια πηγαίνουν γρήγορα θα συνειδητοποιήσεις οτι δεν θα σε νοιάζουν τα ονόματα και οι θέσεις, αλλά ο τρόπος οδήγησης, το θέαμα, οι έξυπνες κινήσεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 17, 2004 #39 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2004 7 έχει φτάσει ο schumi?? ξεφτίλα!δε λέω, είναι κορυφή, αλλά δεν νομίζω ότι άξιζε και τόσα πολλά πρωταθλήματα.ο senna είχε μόνο 4... πάντως κι ο schumacher και ο villeneuves είναιτρομεροί στο setup του αυτοκινήτου.τουλάχιστον ελπίζω να μην έχει φτάσει τα pole position τουayrton, που είναι και ο πραγματικός δείκτης ταχύτητας ενόςοδηγού κατά τη γνώμη μου!μετεορολόγους ούτος η άλλως είχανε, τώρα αυτά με τα λάστιχα και τους κινητήρες είναι μ@λ@κίες του ecclestone που βλέπει να κλείνουν οι μικρές ομάδες... θα μπορούσε να μοιράζει πιο σωστά τα χρήματα αν ήθελε να αυξήσει τον ανταγωνισμό, π.χ. οι 4 πρώτες ομάδες να παίρνουν τα ίδια, αλλά αν τα σκας κάθε χρόνο στη ferrari μετά θα περιμένεις να γεράσει ο schumacher για να ξαναρθει η τηλεθέαση:devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Σεπτέμβριος 17, 2004 #40 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2004 @Ilias83 οταν εχεις το καλυτερο αυτοκινητο αυτοι οι κανονιζμη δεν σε ευνοουν. απλα αυτο λεω. δεν λεω οτι δεν ισχειη το ιδιο για ολους. δικαιομασου ειναι να μην υποστηριζεις κανεναν και να κανεις οτι θες. εγω φεραρι ημουν απο μικρο παιδακι δεν μπορω να το αλαξω σουμαχερ δεν ειμαι ειμαι φεραρι και οποιος οδηγος θα καθετε σε αυτο το μονοθεσιο. και οταν δεν μπορουσαμε να ξεστραβοθουμε απο την 4 και 5 θεση παλι φεραρι ημουν. το περι μετερεολογου ηταν κοροιδευτικο. σε αυτο το επιπεδο εχει φτασει με σκληρη δουλεια. ο ανθρωπος ειναι σταθερος και αυτο μετραει στην φορμουλα ενα. ο μανσελ ηταν τρελος ηταν πολυ καλος αλλα με τετοια τρελα στην οδηγηση δεν μπορεις να φτασεις πολη ψηλα. ακομα δεν μπορω να ξεχασο πως κοινηγουσε το senna στο μονακο που τον ειχε περασει λιγο πριν τελιωσει ο αγωνας. χρονολογια δεν θυμαμε. οπως και ο senna ηταν σταθερος οδηγος. αλλα σιγουρα ηταν ενα σκαλη πανω απο ολους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.