Jump to content



μισοπεθαμενη MSI HD5970 και εγγυηση, pls help


nick-firestorm

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

υπερβολικα αρτιφακτς, τη τρεχω εδω και καιρο underclocked για να λειτουργει σωστα αλλα τις τελευταιες μερες αρχιζει και μου πεταει συνεχεια bsods

η καρτα ειναι εντος εγγυησης (3 χρονια) αλλα δεν εχω αποδειξη αγορας απο καταστημα

στελνω στο support της MSI και δε μου απαντανε καν...

υπαρχει καποιος χριστιανος εδω μεσα με την ιδια καρτα να κανει μια εξυπηρετηση; κριμα να χαθει πανακριβη καρτα.

η αλλες λυσεις γενικα. θενκσ

πηγαινε στο μαγαζι που την αγορασες και ζητα μια επανεκτυπωση της αποδειξης αγορας της καρτας

Χωρίς αποδειξη αγοράς μόνο απο το support μην περιμένεςι να σο απαντήσουν σε 5-10 λεπτά σιγουρα θα απαντήσουν απλά ισως παρει λιγο παραπάνω στο support πάντως της gigabyte εχει ενα ωραιο συστημα που σου λέει ακριβώς την εξέλιξη του ερωτήματός σου περίπου μεσα σε 2 μέρες μου απάντησαν κάνε λίγο υπομονή και μην τρελένεσαι..

η εγγύηση μέχρι πότε είναι ακριβώς;

Της MSI το support παίζει και αυτό στις 2 εργάσιμες ημέρες για απάντηση σε support tickets που έχεις ανοίξει.

Πάντως αν τα artifacts δεν ειναι απο μισοπεθαμενο πυρηνα μπορεί να είναι απο κακή θερμοαγωγιμη στις μνήμες ή μπορεί να εχει φυγει και εντελώς λογικό αν την εχεις 2-3 χρόνια εγώ προσωπικά σε πυρινα αλλάζω σχεδόν αμέσως πάστα και βάζω μια normal Ποσοτητα.πολλές φορές οι ιδιες οι εταιρειες εχουν το κακο συνήθειο να πνήγουν τον πυρηνα με παστα για σιγουρία βέβαια αυτο περισσοτερο κακο κάνει παρά καλό.:tomato:

α ναι ξεχασα να πω οτι μνημες ειναι μαλλον, αυτες underclockαρω και λειτουργει. αν τις τρεξω στα 1000 (default) βγαζει πρασινες τελιτσες παντου κατευθειαν, τις εχω στα 700. αλλα αρχιζει και βγαζει και στα 700 τωρα, καταστρεφεται γενικα.

δε ξερω, αν αλλαξω παστα σε ολα θα φτιαξει; meh

ξαναπροσπαθω για msi support αν ειναι

γενικα σε τετοιες περιπτωσεις RMA το ελεγχουν απο serial number αν εχει ακομα εγγυηση η καρτα.Απο εκει και περα αν εισαι οκ εδω σε καποιες εταιριες (οχι σε ολες ) σε κατευθυνουν να μιλησεις πρωτα με το καταστημα αγορας. Εδω θες μια δικαιολογια οπως οτι το μαγαζι εκλεισε πχ.Επισης σε καποιες ζητανε αποδειξη αγορας με μαιλ (σε πολυ λιγες ευτυχως).Εδω θα πρεπει να μαγειρευσεις λιγο τα πραγματα.Να εχεις υποψη σου οτι αυτος που θα λαβει το μαιλ δεν ξερει ελληνικα που ειναι υπερ σου.

Σε καθε περιπτωση αν τελικα δεχθουν το RMA σου δες αν μπορει να γινει αντικατασταση και με καποια καρτα πιο συγχρονης γενιας ισης αξιας που σιγουρα θα βοηθησει και σενα σε ενδεχομενο μεταπωλησης.

η MSI ειναι κάπως αυστηρή στο θέμα της αλλαγής πολύ πιθανόν αν ειναι εκτος εγγύησης θα σου πει να την στήλεις να την φτιάξουν και να σε ενημερωσουν για το κόστος σε κάθε περιπτωση σιγουρα τα μεταφορικα ειναι 50-60 ευρώ.Τωρα αν ειναι μεσα στην εγγυηση δεν πληρώνεις μεταφορικά και αν ειναι καθαρα το θεμα αστοχίας υλικού θα στην αλλάξουν κατα πασα πιθανοτητα με κάποιο μοντελο της σειράς 6 πιθανόν με 6970(που ειναι σαφώς καλυτερη απο την δική σου).Ολα αυτα ομως υποθετικα γιατι σε περιπτωση που βρουν εστω σταβωβιδωμενη η φαγωμενη κάποια βιδα ή εχει καμια χαρακια πανω το pcb ξέχνα το όλα αυτα το ποιο πιθανο ειναι να σου ζητησουν καμια 200 να σου δωσουν αλλη καρτα και ουσιαστικα αυτη να την κρατησουν σαν ανταλακτικα για 30-50 ευρώ.Οπως λέει και οAias καλό ειναι να σε βοηθησει κάποιος που ξέρει πολύ καλα αγγλικά να γράψεις ενα σωστο κειμενο πρώτα απ όλα και να αναφερεις ολα τα προβληματα αναλυτικα μην αναφερεις καθολου για overclock/underclock τον κινεζο κανεις απλα οτι σου βγαζει green dots...

Η MSI ειναι καταπληκτικη στο support της. Εχω βγαλει ακρη αρκετες φορες και σε μια περιπτωση μου στειλανε και μια καρτα ηχου απο μητρικη εντελως δωρεαν! Περιεργο που δεν σου απαντανε Nick :/

στο myservice[MENTION=5680]msi[/MENTION].com δεν στελνεις mail?

Τελευταία φορά που χρησιμοποίησα το support να ανοίξω ticket ήταν μέσα από το σύστημα της MSI. Κάνεις ένα free account, περνάς το προϊόν και το serial number και μετά έχεις δυνατότητα να ανοίξεις ticket για ότι θέμα θες. Σου στέλενι ειδοποίηση σε email αλλά πάντα απαντάς και βλέπεις απαντήσεις μέσω του δικού τους συστήματος.

Αν έχεις απόδειξη η τριετία μετράει από την ημερομηνία της απόδειξης.

Αν δεν έχεις - πάει με βάση την παραγωγή που προκύπτει από το serial.

Πάντως κάποιες 5970 είχαν θέματα "coldbug" θυμάμαι στις αρχές, με τα χαμηλά ram clock @ idle. Μπας και είσαι σε κάποιο αρχαίο bios και λύνεται έτσι; Επίσης, αν όλα πάνε κατά διαόλου και δεν βγάλεις άκρη με MSI, λογικά μια δοκιμή με θερμοπίστολο στα ICs, για τυχαίο ghetto reflow δεν είναι και τόσο κακή ιδέα, σαν τελευταίο αποκούμπι :D

tenks για τις 3 τελευταιες απαντησεις, αυτες ειναι χρησιμες μαλιστα

aia και reinko τα γνωριζω αυτα, common knowledge ειναι γενικα. γελαω με την ευρεση τυπου που ξερει Καλα αγγλικα χχχχχχαχ

junior στο συστημα της msi eixa ανοιξει ticket και μου το κλεισαν διχως καν να απαντησουν.....δε ξερω ισως ετυχε, θα στειλω μεηλ τωρα, τενκς για το αδδρεσσ!

αν παλι φαω ακυρο θα κανω καμια ταρζανια που προτεινει ο caution

στειλε mail και θα δεις οτι εντος της ημερας θα εχουν απαντησει! :D

εγω 3 φορες τους χρειαστηκα, αψογοι, έβγαλα άκρη και τις 3 αμεσα!

Go MSI :fun:

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.