nick-firestorm Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2013 υπερβολικα αρτιφακτς, τη τρεχω εδω και καιρο underclocked για να λειτουργει σωστα αλλα τις τελευταιες μερες αρχιζει και μου πεταει συνεχεια bsodsη καρτα ειναι εντος εγγυησης (3 χρονια) αλλα δεν εχω αποδειξη αγορας απο καταστημαστελνω στο support της MSI και δε μου απαντανε καν...υπαρχει καποιος χριστιανος εδω μεσα με την ιδια καρτα να κανει μια εξυπηρετηση; κριμα να χαθει πανακριβη καρτα.η αλλες λυσεις γενικα. θενκσ
absolom Απρίλιος 18, 2013 #2 Απρίλιος 18, 2013 πηγαινε στο μαγαζι που την αγορασες και ζητα μια επανεκτυπωση της αποδειξης αγορας της καρτας
nick-firestorm Απρίλιος 18, 2013 Author #3 Απρίλιος 18, 2013 ναι ρε παιδι μου αναφερω πως δε γινεται αυτο καθως δεν ειναι αγορασμενη απο καταστημααλλες λυσεις ζηταω
reinko24 Απρίλιος 18, 2013 #4 Απρίλιος 18, 2013 Χωρίς αποδειξη αγοράς μόνο απο το support μην περιμένεςι να σο απαντήσουν σε 5-10 λεπτά σιγουρα θα απαντήσουν απλά ισως παρει λιγο παραπάνω στο support πάντως της gigabyte εχει ενα ωραιο συστημα που σου λέει ακριβώς την εξέλιξη του ερωτήματός σου περίπου μεσα σε 2 μέρες μου απάντησαν κάνε λίγο υπομονή και μην τρελένεσαι..η εγγύηση μέχρι πότε είναι ακριβώς;
vagsk Απρίλιος 18, 2013 #5 Απρίλιος 18, 2013 Της MSI το support παίζει και αυτό στις 2 εργάσιμες ημέρες για απάντηση σε support tickets που έχεις ανοίξει.
reinko24 Απρίλιος 18, 2013 #6 Απρίλιος 18, 2013 Πάντως αν τα artifacts δεν ειναι απο μισοπεθαμενο πυρηνα μπορεί να είναι απο κακή θερμοαγωγιμη στις μνήμες ή μπορεί να εχει φυγει και εντελώς λογικό αν την εχεις 2-3 χρόνια εγώ προσωπικά σε πυρινα αλλάζω σχεδόν αμέσως πάστα και βάζω μια normal Ποσοτητα.πολλές φορές οι ιδιες οι εταιρειες εχουν το κακο συνήθειο να πνήγουν τον πυρηνα με παστα για σιγουρία βέβαια αυτο περισσοτερο κακο κάνει παρά καλό.
nick-firestorm Απρίλιος 18, 2013 Author #7 Απρίλιος 18, 2013 α ναι ξεχασα να πω οτι μνημες ειναι μαλλον, αυτες underclockαρω και λειτουργει. αν τις τρεξω στα 1000 (default) βγαζει πρασινες τελιτσες παντου κατευθειαν, τις εχω στα 700. αλλα αρχιζει και βγαζει και στα 700 τωρα, καταστρεφεται γενικα.δε ξερω, αν αλλαξω παστα σε ολα θα φτιαξει; mehξαναπροσπαθω για msi support αν ειναι
Aias Απρίλιος 18, 2013 #8 Απρίλιος 18, 2013 γενικα σε τετοιες περιπτωσεις RMA το ελεγχουν απο serial number αν εχει ακομα εγγυηση η καρτα.Απο εκει και περα αν εισαι οκ εδω σε καποιες εταιριες (οχι σε ολες ) σε κατευθυνουν να μιλησεις πρωτα με το καταστημα αγορας. Εδω θες μια δικαιολογια οπως οτι το μαγαζι εκλεισε πχ.Επισης σε καποιες ζητανε αποδειξη αγορας με μαιλ (σε πολυ λιγες ευτυχως).Εδω θα πρεπει να μαγειρευσεις λιγο τα πραγματα.Να εχεις υποψη σου οτι αυτος που θα λαβει το μαιλ δεν ξερει ελληνικα που ειναι υπερ σου.Σε καθε περιπτωση αν τελικα δεχθουν το RMA σου δες αν μπορει να γινει αντικατασταση και με καποια καρτα πιο συγχρονης γενιας ισης αξιας που σιγουρα θα βοηθησει και σενα σε ενδεχομενο μεταπωλησης.
reinko24 Απρίλιος 19, 2013 #9 Απρίλιος 19, 2013 η MSI ειναι κάπως αυστηρή στο θέμα της αλλαγής πολύ πιθανόν αν ειναι εκτος εγγύησης θα σου πει να την στήλεις να την φτιάξουν και να σε ενημερωσουν για το κόστος σε κάθε περιπτωση σιγουρα τα μεταφορικα ειναι 50-60 ευρώ.Τωρα αν ειναι μεσα στην εγγυηση δεν πληρώνεις μεταφορικά και αν ειναι καθαρα το θεμα αστοχίας υλικού θα στην αλλάξουν κατα πασα πιθανοτητα με κάποιο μοντελο της σειράς 6 πιθανόν με 6970(που ειναι σαφώς καλυτερη απο την δική σου).Ολα αυτα ομως υποθετικα γιατι σε περιπτωση που βρουν εστω σταβωβιδωμενη η φαγωμενη κάποια βιδα ή εχει καμια χαρακια πανω το pcb ξέχνα το όλα αυτα το ποιο πιθανο ειναι να σου ζητησουν καμια 200 να σου δωσουν αλλη καρτα και ουσιαστικα αυτη να την κρατησουν σαν ανταλακτικα για 30-50 ευρώ.Οπως λέει και οAias καλό ειναι να σε βοηθησει κάποιος που ξέρει πολύ καλα αγγλικά να γράψεις ενα σωστο κειμενο πρώτα απ όλα και να αναφερεις ολα τα προβληματα αναλυτικα μην αναφερεις καθολου για overclock/underclock τον κινεζο κανεις απλα οτι σου βγαζει green dots...
junior-21- Απρίλιος 19, 2013 #10 Απρίλιος 19, 2013 Η MSI ειναι καταπληκτικη στο support της. Εχω βγαλει ακρη αρκετες φορες και σε μια περιπτωση μου στειλανε και μια καρτα ηχου απο μητρικη εντελως δωρεαν! Περιεργο που δεν σου απαντανε Nick :/στο myservice[MENTION=5680]msi[/MENTION].com δεν στελνεις mail?
vagsk Απρίλιος 19, 2013 #11 Απρίλιος 19, 2013 Τελευταία φορά που χρησιμοποίησα το support να ανοίξω ticket ήταν μέσα από το σύστημα της MSI. Κάνεις ένα free account, περνάς το προϊόν και το serial number και μετά έχεις δυνατότητα να ανοίξεις ticket για ότι θέμα θες. Σου στέλενι ειδοποίηση σε email αλλά πάντα απαντάς και βλέπεις απαντήσεις μέσω του δικού τους συστήματος.
caution Απρίλιος 19, 2013 #12 Απρίλιος 19, 2013 Αν έχεις απόδειξη η τριετία μετράει από την ημερομηνία της απόδειξης. Αν δεν έχεις - πάει με βάση την παραγωγή που προκύπτει από το serial. Πάντως κάποιες 5970 είχαν θέματα "coldbug" θυμάμαι στις αρχές, με τα χαμηλά ram clock @ idle. Μπας και είσαι σε κάποιο αρχαίο bios και λύνεται έτσι; Επίσης, αν όλα πάνε κατά διαόλου και δεν βγάλεις άκρη με MSI, λογικά μια δοκιμή με θερμοπίστολο στα ICs, για τυχαίο ghetto reflow δεν είναι και τόσο κακή ιδέα, σαν τελευταίο αποκούμπι
nick-firestorm Απρίλιος 22, 2013 Author #13 Απρίλιος 22, 2013 tenks για τις 3 τελευταιες απαντησεις, αυτες ειναι χρησιμες μαλισταaia και reinko τα γνωριζω αυτα, common knowledge ειναι γενικα. γελαω με την ευρεση τυπου που ξερει Καλα αγγλικα χχχχχχαχjunior στο συστημα της msi eixa ανοιξει ticket και μου το κλεισαν διχως καν να απαντησουν.....δε ξερω ισως ετυχε, θα στειλω μεηλ τωρα, τενκς για το αδδρεσσ!αν παλι φαω ακυρο θα κανω καμια ταρζανια που προτεινει ο caution
junior-21- Απρίλιος 22, 2013 #14 Απρίλιος 22, 2013 στειλε mail και θα δεις οτι εντος της ημερας θα εχουν απαντησει! εγω 3 φορες τους χρειαστηκα, αψογοι, έβγαλα άκρη και τις 3 αμεσα! Go MSI :fun:
nick-firestorm Απρίλιος 26, 2013 Author #15 Απρίλιος 26, 2013 εστειλα στο myservice[MENTION=5680]msi[/MENTION].com και δε δεχτηκα καμια απαντηση εδω και 3 μερες : DDDDDDDDD
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.