PainkiLer Απρίλιος 3, 2013 Author #41 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Επίσης, χρειαζόμαστε RAM που να είναι quad, όπως αυτή, ή 4 RAM που να είναι dual, όπως αυτή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
dangar Απρίλιος 3, 2013 #42 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Από προσωπική εμπειρία εδώ και 10 χρόνια (Autocad απλό και architectural, archicad και λίγο 3DS max) προτιμώ τις ATI κάρτες διότι οι Nvidia άφηναν σκουπίδια στην οθόνη και απέδιδαν πολύ χειρότερα. Αυτό σε Autocad 2006-2009 με ενεργοποιημένο το hardware acceleration , μετά από πολλές δοκιμές και αλλαγές σε κάρτες , οδηγούς και συστήματα. Καλύτερα να επενδύσεις πρώτα σε ένα δυνατό κυρίως σύστημα με αρκετή μνήμη (photoshop) , γρήγορο δίσκο για να μη φρενάρει το εν γένει δυνατό σύνολο και ένα πολύ δυνατό cpu (render). Εφόσον δεν θα παίξεις παιχνίδια η καρτα γραφικών δεν χρειάζεται να είναι top. Εν κατακλείδι , η cpu θα παίξει κύριο ρόλο στο rendering και η VGA στην κίνηση του 3d μοντέλου όταν δουλεύεις.edit - Τώρα είδα το βίντεο με το ποδηλατάκι. Με το σύστημα της υπογραφής ποτέ δεν είχα τετοια σπασίματα στην κίνηση , όχι τώρα με την 6870 , αλλά και με την 4870 παλιότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μοκου Απρίλιος 3, 2013 #43 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Μιλαω βαση καθημερινοτητας!!!!!Στο render τι να το κανω το core to core???????? Το cine ποιος ο λογος να το κοιταξω??? Ειναι παντελος αχρηστο...να περναει η ωρα μου μονο! Αν δουλευεις ptc θα καταλαβεις ποσο ''αχρηστα ειναι τα ιντελ εκει'', εαν πας σε xenon εκει μαλιστα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Απρίλιος 3, 2013 #44 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Μιλάμε για μηχάνημα rendering και όχι καθημερινότητας. Αντί να πάει στον xeon των 1000+ ευρώ καλύτερα ο 3820 και χειρότερα ο FX. Τί να κάνουμε δηλαδή; Αυτή είναι η πραγματικότητα.[MENTION=16598]dangar[/MENTION]: το "σπάσιμο" στην κίνηση έχει να κάνει και με το στήσιμο του μοντέλου. Όπως και να έχει καμία παιχνιδοκάρτα δεν είναι πιστοποιημένη από την Autodesk για τα προϊόντα της ενώ αντίθετα όλες οι quadro και firegl/firepro έχουν πιστοποιηθεί ότι συνεργάζονται τέλεια με τα προϊόντα της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oric Απρίλιος 3, 2013 #45 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 ...Νομίζουμε ότι ο intel είναι υπερβολή, δεδομένου της τιμής του. Υπάρχουν αρκετοί αρχιτέκτονες που δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα με τους AMD.Έτσι νομίζουν. Τέλος πάντων, δεν έχω την απαίτηση να αναθεωρήσει ο φίλος σου, αλλά είναι προς το συμφέρον του να διαβάσει αυτό. Κατά την προσωπική μου άποψη, Intel.- Και κάτι ακόμα. Γιατί αυτό το καγκουράδικο κουτί; Υποτίθεται πως οι αρχιτέκτονες έχουν κάποια καλλιεργημένη αισθητική... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dangar Απρίλιος 3, 2013 #46 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 @cna - αυτό με την πιστοποίηση , ενώ είναι όπως τα λές , το θεωρώ όμως λίγο μούφα. Δοκίμασα ati από radeon9600pro agp έως hd6870. Η διαφορές που έβλεπα είχαν να κάνουν μόνο με την εν γένει απόδοση της εκάστοτε κάρτας. Δεν είδα τέτοια σπασίματα ποτέ, πιο αργή κίνηση με ψιλοσπασιματάκια λόγω 9600 , ναι. Με την 6870 ποτέ - σε Autocad 2009 , αρχείο 3d με 28 layers και δουλεύει στο 15% η κάρτα. Δυστυχώς δεν δοκίμασα κάρτα επαγγελματικού προσανατολισμού οπότε η εμπερία σταματά εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Απρίλιος 3, 2013 #47 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Δεν είναι μούφα ακριβώς. Νομίζω ότι λειτουργεί κάπως διαφορετικά το hardware acceleration όταν εντοπίζεται κάρτα που έχει πιστοποιηθεί. Επίσης όπως σου προείπα έχει να κάνει πού έχει στηθεί το κάθε μοντέλο (εννοώ σε πιο πρόγραμμα), με ποιον τρόπο έχει στηθεί (πολλά ή λίγα layers), τι επιλογές σκίασης/κάμερας έχουν γίνει κλπ κλπ κλπ... Νομίζω ότι στο ίδιο ακριβώς μοντέλο η quadro θα αποδώσει καλύτερα από μια απλή αλλά αναφέρομαι φυσικά σε πολύπλοκο μοντέλο και όχι κάτι "απλό" (δοκίμασε πχ να κάνεις render το Burj Dubai με μια απλή και με μια quadro για να δεις τις διαφορές). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Απρίλιος 3, 2013 #48 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 ΔΕΝ χρειάζεται sli/σοβαρή κάρτα γραφικών. Αρχιτέκτονας είναι το παλικάρι, δεν είναι 3d model designer. Πόσα πολύγωνα να χρειάζεται πια. Ρώτα τον με τι renderers θα παίζει, και άμα χρειάζεται γκούντα/opencl. Αλλά χλωμό να παίζει με τέτοιους, κλασικά ο επεξεργαστής θα κάνει το render.Δεν χρειάζεται υδρόψυξεις/χαζομάρες. Οτιδήποτε αυξάνει την πολυπλοκότητα σε μηχάνημα εργασίας είναι μεγάλο no-no.Ναι σε γερό επεξεργαστή. Ναι σε τόνους μνήμη. Ναι σε μεγάλο ssd. Ναι σε αθόρυβο μηχάνημα με ποιοτικά περιφεριακά.Ας πάει σε 3770k + ψύκτρα (340), 32GB ddr3 (180), μια φτηνιάρικη firepro (130), samsung 840 256gb (160), 2tb green (80), z77 mobo (80), ένα 500ρι ποιοτικό psu (ocz 60) και ένα σοβαρό κουτάκι (osrog enermax 60). Ας πάρει και μία 27ρα 2560x1440 (550) για να δέσει το γλυκό. Σύνολο 1640€. Ας πουλήσει τη παλιά μετά να πάρει και κάνα σοβαρο περιφεριακό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Απρίλιος 3, 2013 #49 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Συγνώμη αλλά σε ποιους λες να απευθύνονται οι quadro/firegl αν όχι και σε αρχιτέκτονες; Άσε που το BIM δίνει και παίρνει στην εποχή μας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nighthunter Απρίλιος 3, 2013 #50 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Δεν είμαι ο πιο ενημερωμένος άνθρωπος όσον αφορά τις εξελίξεις σε hardware για να σου κάνω προτάσεις, αλλά επειδή έχω δουλέψει για μεγάλο διάστημα με 3ds max + vray/mental ray ξέρω πως το βασικότερο είναι δυνατή cpu και πολλή μνήμη. Μην τσιγκουνευτείτε την cpu έναντι των υπολοίπων, ο χρόνος που θα διαρκέσει ένα rendering εξαρτάται από αυτήν και ειδικά αν χρειαστεί να γίνει κάποιο animation κάποια στιγμή (που θα χρειαστεί) ακόμα και λίγα δευτερόλεπτα να γλυτώσεις ανα καρέ είναι σημαντικό. Και βάλτε αρκετή μνήμη. Καλύτερα να βάλεις λίγη παραπάνω παρά να σου "κρεμάσει" ένα ζόρικο rendering λόγω αυτής.Πολύς λόγος γίνεται για την gpu αλλά δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική αφού η δουλειά της είναι να παρέχει ένα smooth viewport (gpu rendering είναι πολύ ακριβό ακόμα), άντε και κανά realtime preview σε μικροαλλαγές στη σκηνή. Στο δικό μου pc (που δεν είναι μόνο για rendering) είχα μια 5850 και τώρα μια 560ti και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.Με quadro δεν έχω δουλέψει αλλά γνωστοί που είναι επαγγελματίες στο χώρο λένε πως αξίζουν μόνο οι ακριβές, τουλάχιστον μέχρι πριν κάμποσο καιρό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Απρίλιος 3, 2013 #51 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Συγνώμη αλλά σε ποιους λες να απευθύνονται οι quadro/firegl αν όχι και σε αρχιτέκτονες; Άσε που το BIM δίνει και παίρνει στην εποχή μας...Οι βαρβάτες quadro/fire είναι για ΧΧΧ-μηχανικούς/3d designers/specialfx κτλ. Οι αρχιτέκτονες παίζουν με πόσα verts/polys..200k άμα είναι πολύπλοκο το σχέδιο; Ένας 3d artist παίζει με 10m στο zbrush. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nighthunter Απρίλιος 3, 2013 #52 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Οι αρχιτέκτονες παίζουν με πόσα verts/polys..200k άμα είναι πολύπλοκο το σχέδιο;Μόνο τα μπετά θα ρεντάρει; Μιλάμε για φωτορεαλισμό που σημαίνει ότι εκτός από το μοντέλο που θα φτιάξει ο ίδιος ο αρχιτέκτονας θα χρησιμοποιήσει κάποιες 100άδες ίσως άλλα μοντέλα είτε δικά του είτε αγορασμένα, από έπιπλα και κάθε τύπου εξοπλισμό (αν είναι interior) μέχρι αυτοκίνητα, ανθρώπινες φιγούρες και κάθε είδους βλάστηση (αν είναι exterior).Οπότε η σκηνή που θα διαχειριστεί μπορεί να είναι κάλλιστα πάνω από 10mil polygons.Μην μπερδεύουμε το modeling με το rendering. Modeling κάνεις και σε ένα λάπτοπ της πλάκας, το rendering είναι που θέλει δυνατό μηχάνημα και κανένα από τα 2 δεν χρειάζεται τρομερά δυνατή gpu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Απρίλιος 3, 2013 #53 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 Μόνο τα μπετά θα ρεντάρει; Μιλάμε για φωτορεαλισμό που σημαίνει ότι εκτός από το μοντέλο που θα φτιάξει ο ίδιος ο αρχιτέκτονας θα χρησιμοποιήσει κάποιες 100άδες ίσως άλλα μοντέλα είτε δικά του είτε αγορασμένα, από έπιπλα και κάθε τύπου εξοπλισμό (αν είναι interior) μέχρι αυτοκίνητα, ανθρώπινες φιγούρες και κάθε είδους βλάστηση (αν είναι exterior).Οπότε η σκηνή που θα διαχειριστεί μπορεί να είναι κάλλιστα πάνω από 100mil polygons.Μην μπερδεύουμε το modeling με το rendering. Modeling κάνεις και σε ένα λάπτοπ της πλάκας, το rendering είναι που θέλει δυνατό μηχάνημα και κανένα από τα 2 δεν χρειάζεται τρομερά δυνατή gpu.Καλά χαλάρωσε, pixar ταινία γυρίζει; Το toy story 1 είχε 5-6m poly's/frame και οι τύποι έχουν render farms. Επίσης τα props που λες οτι βάζουν, ζήτημα να είναι 5-2k poly's το κομμάτι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nighthunter Απρίλιος 3, 2013 #54 Κοινοποίηση Απρίλιος 3, 2013 "πάνω από 10mil polygons" εννοούσα, έβαλα ένα μηδενικό παραπάνω από βιασύνη.Ας ρωτήσει ο φίλος κάποιον που ασχολείται επαγγελματικά με το αντικείμενό του για να μην πετάξει λεφτά σε πράγματα που δεν του χρειάζονται όπως sli κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.