Jump to content




acct

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Demo μάλλον μετά την κυκλοφορία. Το Steam είναι η πιθανότερη εκδοχή. Για την ώρα συνεχίζει να ασχολείται με τα tutorials. Δε νομίζω ότι μένουν πολλά πράγματα να γίνουν ακόμη.

Πάντως πολύ τίμια στάση, αν και λίγο αφελής. Όταν κυκλοφορήσει θα είναι ένα έτοιμο παιχνίδι και θα ξεκινήσει εισπράξεις από το 0, ενώ πχ το Starbound έχει ήδη εισπράξει $2 εκ. μόνο με το να υπόσχεται pets. :)

Tutorials & Achievements. Sweet!

Μακροσκελής ενημέρωση για το πώς θα δουλεύουν, με μπόλικες εικόνες και αρκετό κώδικα για τους περίεργους. Τα ευχάριστα είναι ότι το UI φαίνεται αρκετά βολικό και τα επιτεύγματα επιτεύξιμα.

TutorialPlacement-1024x710.jpg

Achievements.jpg

Υπομονή, πλησιάζουμε!

και τα επιτεύγματα επιτεύξιμα.
Even with the cheats, getting 100% of the achievements took about 11 hours. With cheats! Phew!
Φυσικά και εσένα σου φαίνονται επιτεύξιμα. Achievement whore! :hehe:
  • 2 weeks later...

Όλα τώρα που είμαι αδικτύωτος συμβαίνουν! Συνωμοσία! Τουλάχιστον επιβεβαιώνονται οι αρχικές προσδοκίες μου για Steam & ενσωματωμένα επιτεύγματα. Ανυπομονώ.

[ame]

[/ame]
  • 3 weeks later...

Με την αποσφαλμάτωση του παιχνιδιού να συνεχίζεται, χρειάστηκε ακόμη ένα εργαλείο που τελικά θα είναι διαθέσιμο και σ' εμάς: pathing tool. Με αυτό θα μπορούμε να παρακολουθήσουμε πχ πού εργάζονται οι κάτοικοι ενός σπιτιού και ποιες διαδρομές ακολουθούν για να πάνε στη δουλειά τους.

PathingTool-1024x576.jpg

Πέρα από τη διασκεδαστική απεικόνιση, με τη βοήθεια του εργαλείου βλετιώθηκε σημαντικά ο κώδικας που προσδιόριζε πού ζουν οι χωρικοί σε σχέση με το χώρο εργασίας τους, με αποτέλεσμα να αυξηθεί συνολικά η παραγωγικότητά τους.

Η αντίστροφη μέτρηση μέχρι την ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας συνεχίζεται! ;)

Με την αποσφαλμάτωση του παιχνιδιού να συνεχίζεται, χρειάστηκε ακόμη ένα εργαλείο που τελικά θα είναι διαθέσιμο και σ' εμάς: pathing tool. Με αυτό θα μπορούμε να παρακολουθήσουμε πχ πού εργάζονται οι κάτοικοι ενός σπιτιού και ποιες διαδρομές ακολουθούν για να πάνε στη δουλειά τους.

PathingTool-1024x576.jpg

Πέρα από τη διασκεδαστική απεικόνιση, με τη βοήθεια του εργαλείου βλετιώθηκε σημαντικά ο κώδικας που προσδιόριζε πού ζουν οι χωρικοί σε σχέση με το χώρο εργασίας τους, με αποτέλεσμα να αυξηθεί συνολικά η παραγωγικότητά τους.

Η αντίστροφη μέτρηση μέχρι την ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας συνεχίζεται! ;)

Τώρα κατάλαβα γιατί μας παρακολουθούν :)

Και για να είμαι λίγο on topic, άντε να κυκλοφορήσει καμιά ώρα...

17-21 Μαρτίου είναι το 16ο IGF. Πέρα από μια σύντομη εισαγωγή που εξηγεί το συναισθηματικό δέσιμο του δημιουργού με το θεσμό, ενδιαφέρον είναι ότι το παιχνίδι θα συμμετάσχει στη διαγωνιστική διαδικασία, μεταξύ άλλων 657 διαγωνιζόμενων.

Πώς το βλέπετε, πάει τελικό; :p

17-21 Μαρτίου είναι το 16ο IGF. Πέρα από μια σύντομη εισαγωγή που εξηγεί το συναισθηματικό δέσιμο του δημιουργού με το θεσμό, ενδιαφέρον είναι ότι το παιχνίδι θα συμμετάσχει στη διαγωνιστική διαδικασία, μεταξύ άλλων 657 διαγωνιζόμενων.

Πώς το βλέπετε, πάει τελικό; :p

Τη δικιά μου ψήφο θα την είχε, κι ας μην ξέρω τα υπόλοιπα :)

Χάζευα προχθές τις τελευταίες ενημέρωσεις για την πρόοδο του παιχνιδιού και διασκέδασα πολύ! ;)

Εδώ που έχει φτάσει, έχει μείνει μόνο debugging, αλλά και πάλι δεν περίμενα να γίνεται ζωντανά. :p

Ξεκλέψτε 10' και διαβάστε:

Adventures in Debugging

The trials of using C++

Όπως ήταν αναμενόμενο, η προσθήκη της δυνατότητας παρακολούθησης των χωρικών βοήθησε στην επισήμανση μερικών προβλημάτων με το pathfinding, που μέχρι πρότινος επέλεγε τη συντομότερη ευθεία διαδρομή, αγνοώντας τα εμπόδια. Προβλημάτων όπως αυτό:

LongPath-1024x576.jpg

Μετά τις πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο, το αποτέλεσμα είναι αυτό:

FixedPath-1024x576.jpg

Αισίως, εχουν εξαλειφθεί όλα τα κρίσιμα σφάλματα και μένουν μόνο βελτιώσεις στο AI και το interface του παιχνιδιού. Πλησιάζουμε!

  • 3 weeks later...

Όπως είχαμε υποψιαστεί, μάλλον χάνεται η ευκαιρία των Χριστουγέννων. Δεν έχουν μείνει πολές εκκρεμότητες, αλλά 2 εβδομάδες πιθανότατα δεν αρκούν...

Τι μένει; Πρακτικά μόνο λίγο σουλούπωμα στα tutorials και μετά είναι έτοιμο το release candidate, ακολουθούμενο από επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας.

Για το καλό του παιχνιδιού, ελπίζω τουλάχιστον να το βγάλουν σε pre-order, για να μαζέψει λίγο από τον κόσμο που ψωνίζει τα Χριστούγεννα και δεν ενδιαφέρεται για εκπτώσεις και προσφορές.

Τελική ευθεία. ;)

  • 2 weeks later...

Σύνοψη από ένα χθεσινό AMA:

Αναμενόμενη κυκλοφορία ακόμη και μέσα στο Γενάρη. Κόστος πιθανότατα ~$20. Πριν την κυκλοφορία μάλλον θα έχει κυκλοφορήσει σε μερικά δημοφιλή κανάλια στο yt. Στην αρχική έκδοση δε θα υποστηρίζει mods. Αργότερα ενδέχεται να ακολουθήσουν εκδόσεις και για Mac/Linux.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=YIxF3d8VGTg]Gamasutra Interview: Reinventing the city-building genre with Banished - YouTube[/ame]

Αδιάφορη συνέντευξη στο gamasutra, αν και μπορείτε να χαζέψετε λίγο το gameplay. Ο στόχος παραμένει κυκλοφορία μέσα στο Γενάρη (skip to 6:44).

Καλή χρονιά! ;)

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.