Jump to content



DSL από Vivodi


kalxas

Recommended Posts

χαχα, και γω όταν είχα δει τον πρώτο λογαριασμό μου είχαν κοπεί τα ύπατα, πήρα τηλ. και μου είπαν να το αγνοήσω, ελπίζω όντως να μην υπάρξει πρόβλημα σε περίπτωση διακοπής (αν και δεν σκοπεύω ωσότου την κάνω από φοιτητής). Καλά θα ήταν να διορθωθεί πάντως... είναι πολύ ψαρωτικό :hehe:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 22:00]

Προβλήματα με υπόλοιπα λογαριασμών και τέλη, ακόμα υπάρχουν.... κάθε μήνα η ίδια ιστορία, "γιατί ρε παιδιά στο λογαριασμό φαίνεται ότι χρωστάω, ενώ τα παίρνεται από την τράπεζα κανονικά ?" και κάθε μήνα η ίδια απάντηση "αγνοήστε το κύριε, λάθος... τον επόμενο μήνα δεν θα υπάρχει υπόλοιπο". Το γέλιο θα είναι όταν αποφασίσω να σταματήσω την vivodi, αν θα ζητήσουν το υπόλοιπο ή όχι.

Αγαπητέ φίλε αγνόησέ το, σίγουρα θα έχεις προσέξει ότι τον επόμενο μήνα η προηγούμενη χρέωση που φαινόταν ανεξόφλητη έχει εξοφληθεί κανονικά, είναι θέμα συνχρονισμού της ενημέρωσης των computers.

Εδώ από την Αττική οδό περνάς πας να γεμίσεις το μηχανάκι και χτυπάει πρώτα τη διαδρομή και μετά βάζει τα χρήματα μέσα, θέλει λέει αρκετό χρόνο μέχρι να ενημερωθεί το κεντρικό σύστημα.

’λλωστε γιατί να την κόψεις μήπως δεν είσαι ευχαριστημένος, μήπως η vivodi δεν είναι από τις πρώτες εταιρίες που πρόσφεραν ποιοτικές υπηρεσίες από την αρχή λειτουργία τους, μήπως η vivodi δεν είναι αυτή που συνεχίζει τις εξελίξεις, κ.α. ....

Αν θέλεις μας λες τι υπηρεσίες χρησιμοποιείς απο τη VIVODI

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nobig [Σήμερα, στις 21:36]

Γράψε λάθος

Οι τιμές που ισχύουν είναι για την vivodi η ερώτηση όμως είναι αν ακόμα και με την vivodi provider και vodsl αν συνεχίζουμε να δίνουμε τα 20 για να μισθώσουμε την γραμμή στον ΟΤΕ :TD:

Αγαπητέ φίλε, εσύ σήμερα τη γραμμή DSL έχεις σε ποιό παροχέα και αν ξέρεις πως έχει υλοποιηθεί η εγκατάσταση.

Εμείς σε σχέση με αυτά που έχεις θα σου προτείνουμε την καλύτερη δυνατή λύση.

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Επισης τα προβληματα(διακοπες ηχου) με την ταυτοχρονη χρηση dsl(download) και τηλεφωνιας διορθωθηκαν?

Αυτο οφειλεται γιατι βαλανε limit rate στα DSLAM αντι να βαλουν στις γραμμες...

Υπαρχει καποιος περιιορισμος οσο αφορα τα http requests στo port 80 που μπορει να

εχει καποιος χρηστης? πχ αν σηκωσει Web Server ? Γιατι συνηθως εκει υπαρχει προβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kalxas

Αγαπητέ φίλε αγνόησέ το, σίγουρα θα έχεις προσέξει ότι τον επόμενο μήνα η προηγούμενη χρέωση που φαινόταν ανεξόφλητη έχει εξοφληθεί κανονικά, είναι θέμα συνχρονισμού της ενημέρωσης των computers.

Εδώ από την Αττική οδό περνάς πας να γεμίσεις το μηχανάκι και χτυπάει πρώτα τη διαδρομή και μετά βάζει τα χρήματα μέσα, θέλει λέει αρκετό χρόνο μέχρι να ενημερωθεί το κεντρικό σύστημα.

’λλωστε γιατί να την κόψεις μήπως δεν είσαι ευχαριστημένος, μήπως η vivodi δεν είναι από τις πρώτες εταιρίες που πρόσφεραν ποιοτικές υπηρεσίες από την αρχή λειτουργία τους, μήπως η vivodi δεν είναι αυτή που συνεχίζει τις εξελίξεις, κ.α. ....

Αν θέλεις μας λες τι υπηρεσίες χρησιμοποιείς απο τη VIVODI

Φιλικά

Γεια χαρά,

την καταλαβαίνω την εξήγηση που δίνεις, αλλά στην δική μου περίπτωση το πρόβλημα του υπολοίπου ισχύει για τιμολόγηση 2 μηνών και όχι ενός.

Δεν είπα ότι θα την κόψω την vivodi επειδή δεν είμαι ευχαριστημένος, κάποια στιγμή μπορεί να γίνει λόγω μετακόμισης ή για κάποιο 3ο λόγο.

ADSL 384/128 εδώ.

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ποτε θα αυξηθουν οι κομβοι? στη θεσσαλονικη διοτι στην 2τρη πιο μεγαλη πολη της ελλαδος οι κομβοι ειναι ελαχιστη. και δεν εχω καμια ορεξη να περιμενο 7μηνες τον οτε για dsl οπως περιμενη ενα φιλαρακι μου. και στην ζιμπαμπουε να βαζαν dsl πιο γρηγορα θα διναν τις συνδεσεις

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kalxas [Χθες, στις 17:55]

!!!!! Ανάλογα με τον εξοπλισμό που έχεις ίσως χρειαστείς ένα μικρό UPS, τα τηλεφωνικά δίκτυα είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν με το ρεύμα που δίνει η γραμμή, αν βάλεις όμως μία συσκευή η οποία απαιτεί περισσότερο ρεύμα τότε απαιτείται σύνδεση αυτής με το δίκτυο της ΔΕΗ οπότε αναπόφευκτα όταν πέσει το ρεύμα να μη λειτουργεί. (π.χ. τηλεφωνικό κέντρο, router κλπ)

Μου φαίνεται λίγο ¨θολή" η απαντησή σου και δεν απαντάει στο ερώτημα που έθεσα συγκεκριμένα για την VIVODI άλλωστε εκ μέρους αυτής απαντάς και συγκεκριμένα για αυτήν θα ήθελα να μου απαντήσεις

Για παραδειγμα σε σύνδεση ΙΣΔΝ και με κομμένο ρεύμα η μία γράμμη μπορεί να παίζει πάντα.

Στο βασικό εξοπλισμό που σου παρέχει η VIVODI αυτό ισχύει ?

Link to comment
Share on other sites

1. Υπάρχουν τέτοιου είδους προβληματάκια τα οποία έχουν ελαχιστοποιηθεί.

2. Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα όταν έχει γίνει σωστή συνδεσμολογία splitter ή φίλτρων

3. Όχι. Στην περίπτωση όπου ο πελάτης έχει dsl από την Vivodi και θέλει και dsl phone, παίρνουμε πίσω τον εξοπλισμό στην τιμή που τον έχουμε πουλήσει και δίνουμε τον καινούργιο (router) με μία μικρή διαφορά.

Αρχική απάντηση από adams

Μια διαφορετικου τυπου ερωτηση απο εμενα..(μιας και ειμαι κατοχος vivodi εδω και 3 μηνες)

Τη μηχανοργανωση και το λογιστηριο την ανελαβε η ACORN ποτε?

Γιατι για τους χρηστες vivo υπαρχει προβλημα με υπολοιπα λογαριασμων,αρχικα τελη ενεργοποιησης κ.λ.π λογω λογιστηριου

Επισης τα προβληματα(διακοπες ηχου) με την ταυτοχρονη χρηση dsl(download) και τηλεφωνιας διορθωθηκαν?

Περα απο το modem τηλεφωνιας που δινει η vivodi οι ηδη κατοχοι modem/router (π.χ zyxel οπως εγω) θα μπορεσουν καποια στιγμη να εχουν και τηλεφωνια μεσω απο το ιδιο modem ή δεν ειναι εφικτο?

Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις :o

Link to comment
Share on other sites

οχι αν γινει διακοπή ρευματος και δεν υπαρχει ο απαραιτητος εξοπλισμος (UPS) τοτε δεν υπαρχει και σταθερο τηλέφωνο.

Αρχική απάντηση από gleon

Μου φαίνεται λίγο ¨θολή" η απαντησή σου και δεν απαντάει στο ερώτημα που έθεσα συγκεκριμένα για την VIVODI άλλωστε εκ μέρους αυτής απαντάς και συγκεκριμένα για αυτήν θα ήθελα να μου απαντήσεις

Για παραδειγμα σε σύνδεση ΙΣΔΝ και με κομμένο ρεύμα η μία γράμμη μπορεί να παίζει πάντα.

Στο βασικό εξοπλισμό που σου παρέχει η VIVODI αυτό ισχύει ?

Link to comment
Share on other sites

Στειλτε μας με e-mail τον αριθμο τηλεφωνου σας, αν επιθυμειτε, να το κοιτάξουμε και θα σας απαντησουμε άμεσα.

e-mail: info@acorn.gr

Αρχική απάντηση από feanorian82

Μένω στο Γέρακα και έχω PCM. Θέλω να βάλω DSL! Μπορεί η Vivodi να κάνει κάτι για αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από feanorian82

Μένω στο Γέρακα και έχω PCM. Θέλω να βάλω DSL! Μπορεί η Vivodi να κάνει κάτι για αυτό;

Αξιότιμε κύριε,

το πρόβλημα όλο εντοπίζεται στην υφιστάμενη γραμμή του Οτε που έχετε.

Η γρηγορότερη λύση είναι να ζητήσετε από τον ΟΤΕ μια γραμμη ISDN πάνω στην οποία

μπορεί να υλοποιηθεί άμεσα το ADSL.

Μόλις σας εγκαταστήσουν την ISDN θα ειναι χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε και να σας προσφέρουμε

πρόσβαση ADSLnet by Vividi.

Με εκτιμηση

Φωτάκης Τάσος

www.acorn.gr

Link to comment
Share on other sites

Όπως σας είπα όλα αυτά τα γνωρίζω... Ήθελα απλά να δω αν η Vivodi θα μπορούσε να παρέμβει στον ΟΤΕ και να προωθήσει την αναβάθμιση της γραμμής είτε σε καθαρή PSTN είτε σε ISDN για να βάλω στη συνέχεια DSL από τη Vivodi. Απ'οτι φαίνεται θα μείνω αρκετά ακόμη με τα 26.4...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως απο την αρχή της σύνδεσης έχω ένα μονιμο υπόλοιπο 200 το οποίο όπως μου είπαν το αγνοώ.....ελπίζω να μή το ξαναζητήσουν.....

Ερώτηση......Πρίν απο κανα 2 βδομάδες έβαλα VoDSL και φυσικά το έχω ξεσκίσει.....

Τα νούμερα (111, 131, 800 χχχ χχχ, κτλ) κάποια στιγμή θα είναι διαθέσιμα;

Επίσης με τα εισερχόμενα υπεραστικά έχω κάποιο πρόβλημα, στο συγκεκριμένο τηλέφωνο καλώ κανονικά αλλά όταν με καλούνε απο αυτό (Ηγουμενίτσα) κάνει σα να μιλάει .....

Link to comment
Share on other sites

Αν σε ένα λογαριασμό παρατηρείτε το φαινόμενο μεταφοράς του ίδιου ποσού υπολοίπου από μήνα σε μήνα θα πρέπει να προβείτε στις παρακάτω ενέργειες έτσι ώστε να αποσαφηνιστεί το θέμα και να κλείσει οριστικά.

1) Να βρείτε και να έχετε πρόχειρα όλα τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι ο λογαριασμός εξοφλήθηκε.

2) Να πάρετε τηλέφωνο στην εταιρία και να ζητήσετε να σας συνδέσουν με το τμήμα των εξοφλήσεων λογαριασμών

3) Κατά την επικοινωνίας σας να κρατάτε πάντα σημειώσεις για την ημέρα και ώρα κλήσεις καθώς και τα ονόματα / αρμοδιότητα των ατόμων που έχετε μιλήσει

4) Αν όντως διαπιστωθεί ότι έχετε εξοφλήσει το ποσό και σας αναφέρουν, να το αγνοήσετε τότε:

5α) αν είναι η πρώτη φορά κρατάτε τις παραπάνω σημειώσεις και περιμένετε τον επόμενο λογαριασμό

5β) Αν είναι η δεύτερη φορά τότε προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή με ένα αρμόδιο άτομο της εταιρίας το οποίο θα δεχτεί να σας περάσει με φαξ τη διαβεβαίωση ότι το ποσό αυτό έχει εξοφληθεί και ότι εκ παραδρομής εμφανίζεται συνέχεια στο λογαριασμό σας.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.